Skrevet av Emne: Watt skadet, en velsignelse?  (Lest 1766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Watt skadet, en velsignelse?
« på: Februar 03, 2011, 17:32:47 »
Da kan vel Howson spille i den fremskutte midtbaneposisjonen og Bradley/Kilkenny utgjøre den sentrale midtbanen?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kilgallon

Sv: Watt skadet, en velsignelse?
« Svar #1 på: Februar 03, 2011, 19:15:35 »
Watt skadet, en velsignelse? Nej. Det IMO en forbannelse. Han var strålende mot Arsenal og han er absolutt en av de mest kreative spillerne vi har. Pluss han har en voldsom fighter vilje. Han blør for drakta og han er kun på lån....

Gufrias

Sv: Watt skadet, en velsignelse?
« Svar #2 på: Februar 03, 2011, 19:16:51 »
Watt skadet, en velsignelse? Nej. Det IMO en forbannelse. Han var strålende mot Arsenal og han er absolutt en av de mest kreative spillerne vi har. Pluss han har en voldsom fighter vilje. Han blør for drakta og han er kun på lån....
Men jeg har lest et sted her at alle vi låner er elendige ???
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Watt skadet, en velsignelse?
« Svar #3 på: Februar 03, 2011, 19:31:56 »
Jeg liker også spilleren Watt, men har laget prestert godt resultatmessig når han har spilt? Jeg har ikke helt oversikten over det, noen som har?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Watt skadet, en velsignelse?
« Svar #4 på: Februar 03, 2011, 19:36:39 »
Watt skadet, en velsignelse? Nej. Det IMO en forbannelse. Han var strålende mot Arsenal og han er absolutt en av de mest kreative spillerne vi har. Pluss han har en voldsom fighter vilje. Han blør for drakta og han er kun på lån....
Men jeg har lest et sted her at alle vi låner er elendige ???

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973