avstemning

Vinner vi mot Danmark på Ullevaal i kveld

Seff
15 (51.7%)
Uavgjort
8 (27.6%)
Nope
5 (17.2%)
Drillos ukjente sønn tar over showet og ingen husker utfallet av kampen
1 (3.4%)

Stemmer totalt: 28

Avstemning er avsluttet: Mars 27, 2011, 09:20:05

Skrevet av Emne: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)  (Lest 3349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« på: Mars 26, 2011, 08:20:05 »
Siden Jebediah venter og holder oss på pinebenken kommer det her en liten forsmak  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #1 på: Mars 26, 2011, 08:38:56 »
Tipper det ender med tap i dag. Synes Norge virker litt eplekjekke for tiden, og tror Danmark slår oss komfertabelt med et par mål. Selv om Drillo har fokuset på seier, så er det aldri bra for mentaliteten at vi kan tillate oss å tape, men likevel ha en god sjanse til avansement.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #2 på: Mars 26, 2011, 08:46:10 »
Tipper det ender med tap i dag. Synes Norge virker litt eplekjekke for tiden, og tror Danmark slår oss komfertabelt med et par mål. Selv om Drillo har fokuset på seier, så er det aldri bra for mentaliteten at vi kan tillate oss å tape, men likevel ha en god sjanse til avansement.

auren

helt enig med deg her, auren.
Rogaland Whites

Tom S

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #3 på: Mars 26, 2011, 08:46:33 »
0-2
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #4 på: Mars 26, 2011, 09:36:09 »
For en gjeng....., klart vi vinner ;D

Per Arne

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #5 på: Mars 26, 2011, 10:25:22 »
For en gjeng....., klart vi vinner ;D

Selvsagt!

Selv om jeg er veldig glad i Danmark og det danske deilige folk, har jeg ingen som helst skrupler mot å juble hemningsløst sånn ca 21.45 i kveld.

 ;D

ollan

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #6 på: Mars 26, 2011, 11:22:27 »
we all love Leeds. seff vinner vi, øl og storskjerm i stuen :D åpen pub her
Ollan

Dennis

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #7 på: Mars 26, 2011, 11:56:17 »
Tipper det ender med tap i dag. Synes Norge virker litt eplekjekke for tiden, og tror Danmark slår oss komfertabelt med et par mål. Selv om Drillo har fokuset på seier, så er det aldri bra for mentaliteten at vi kan tillate oss å tape, men likevel ha en god sjanse til avansement.

auren

Så vidt jeg har fått med meg, har det norske landslaget vært heller forsiktige, foruten et par flashinger av bleke baksider. Danskene derimot drar fram fjellape-stemplet, destruktiv fotball (selv om alle med et snev av innsikt har fått med seg at danskene har levert til langt dårligere stil de siste par årene) og sender bilder av dassinnholdet til norske spillere.

Jeg liker derimot skittkastingen i forkant av slike kamper; det er på tide at det blir litt mer lidenskapelig i forkant av viktige kamper og avskaffelse av janteloven iht norsk fotball.

De som måtte frykte danskene tar feil. Deres største stjerne er fjerde eller femtevalg på Arsenal. Den eneste spilleren jeg er litt bekymret for, er Christian Eriksen, men jeg tipper Drillo har en plan for å ta han ut.

Nei, jeg gidder ikke være pessimist i forkant av slike kamper, særlig ikke når Norge endelig kan fremstå som favoritt mot en "kjent" fotballnasjon.

Heia Norge! 1-0!
Marching on together!

Sleivind

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #8 på: Mars 26, 2011, 13:23:11 »
Nå kan jeg puste lettet ut! Trodde et lite øyblikk det var gresspollen det var snakk om!

Giske

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #9 på: Mars 26, 2011, 17:55:04 »
Med en sånn oppbygging foran kampen, må vel selve kampen bli et antiklimaks?
Satser på 1-0, målscorer Moa 39. minutt.

dansale

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #10 på: Mars 26, 2011, 20:36:56 »
Ut med riise jr!!
Forza Leeds!

Lord-Meta

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #11 på: Mars 26, 2011, 22:35:30 »
pill råtten kamp, men endte opp med et greit resultat

Sleivind

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #12 på: Mars 27, 2011, 00:23:56 »
Dette må vel være den dårligste kampen det norske landslaget har spilt på lang lang tid? Forferdelig fra a til å! Riise jr, Huseklepp, Moa og Ruud var spesielt dårlige. Meeeen Huseklepp fikset jo en nydelig scoring.

Men vi bør være meget fornøyde med ett poeng etter denne kampen! Det var ikke Danmark som var gode, det var vi som var forferdelig dårlige!

Lord-Meta

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #13 på: Mars 27, 2011, 03:03:38 »
Dette må vel være den dårligste kampen det norske landslaget har spilt på lang lang tid? Forferdelig fra a til å! Riise jr, Huseklepp, Moa og Ruud var spesielt dårlige. Meeeen Huseklepp fikset jo en nydelig scoring.

Men vi bør være meget fornøyde med ett poeng etter denne kampen! Det var ikke Danmark som var gode, det var vi som var forferdelig dårlige!

 
huseklepp spesielt dårlig? syns han var norges beste, ikke at han var god han heller men i forhold til resten så prøvde han hvertfall. Moa blir fullstendig alene på topp pga ikke en kjeft av de andre spillerne gidder å prøve å støtte han. Så velger å ikke kritisere han noe spesielt heller. Riise jr og ruud var fullstendig ubrukelig, sjeldent jeg ser så mye dårlig av en spiller som ruud presterte i dag.

Gufrias

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #14 på: Mars 27, 2011, 08:46:36 »
Dette må vel være den dårligste kampen det norske landslaget har spilt på lang lang tid? Forferdelig fra a til å! Riise jr, Huseklepp, Moa og Ruud var spesielt dårlige. Meeeen Huseklepp fikset jo en nydelig scoring.

Men vi bør være meget fornøyde med ett poeng etter denne kampen! Det var ikke Danmark som var gode, det var vi som var forferdelig dårlige!
Hvis du med "på lang lang tid" mener "siden Drillo overtok for Hareide" er jeg enig med deg. Synes du kunne ha nevnt storebror Riise også, sånn som Rommedahl fikk herje.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #15 på: Mars 27, 2011, 12:11:36 »
 Ja, John Arne Riise var en stor skuffelse. Ofte ute av posisjon / utspilt av Rommedal. Det er lenge siden han har vært så svak.
 Vi var heldige som klarte 1 poeng etter en svak kamp. For meg var Hangeland Norges beste.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #16 på: Mars 27, 2011, 14:12:58 »
grindheim og brede var norges helt klart beste.

jeg trodde hauger først kom innpå i 2. omgang. var helt usynlig i 1. jo..
ruud og riise x2 var laaangt under pari og helt greit på resten.

alt i alt storfornøyd med 1-1 sånn kampen forløp.

noen som var på ullevaal i går? hvordan kunne dere i såfall tillate at "vi er røde, vi er hvite" runget over stadioen uten motsang i lange tider? katastråf  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #17 på: Mars 27, 2011, 15:22:00 »
grindheim og brede var norges helt klart beste.

jeg trodde hauger først kom innpå i 2. omgang. var helt usynlig i 1. jo..
ruud og riise x2 var laaangt under pari og helt greit på resten.

alt i alt storfornøyd med 1-1 sånn kampen forløp.

noen som var på ullevaal i går? hvordan kunne dere i såfall tillate at "vi er røde, vi er hvite" runget over stadioen uten motsang i lange tider? katastråf  :P

Hangeland norges klart beste spiller? Tja, feilpasningene florerte og tapte så og si alle hodeduellene med Bendtner. Ikke det at han var dårlig, men norges beste var han ikke.

Synes Hauger var en av de beste i går jeg. Ikke såg vi så mye til han, og det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Gjorde jobben sin meget bra som et defensivt anker, flink til å plassere seg riktig, brøt spillet til Danmark flere ganger. I tillegg var han en av få som faktisk greide å sende pasninger til medspillere.

Bites Yer Legs

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #18 på: Mars 27, 2011, 16:28:23 »
Hangeland hadde minst like mange hasardiøse feilpasninger som Ruud, ble eid av Jørgensen på offensiv dødball.
Wæhler tapte mye i luften for Bendtner, men tar alt på bakken, forsvarets bestemann!
Grindheim jobber slavisk og er kreativ med ball, hadde vi hatt to indreløpere på banen hadde det blitt bra ::)
BH Riise var grusom, merkelig at Drillo lar en så god spiller som Tettey sitte på benken
Hauger nøytraliserte Eriksen, og løp opp flere av Riises feil, fortjener å komme seg ut snart!
Huseklepp var den eneste der fremme som tok ansvar med å ta iniativ (før Braaten kom inn), reddet kvelden!
Greit nok at Moa er best i boksen, men er han virkelig så tafatt i alle andre deler av spillet? Savnet Carew, og Iversen burde fått mer tid på banen!
JA Riise slipper Rommedahl uforståelig enkelt forbi en del ganger, støte høyt på europas raskeste ving? Neppe en god ide. Fikk han én kårner forbi første stolpe?
Gamst forsvinner jo helt når vi ikke får låne ballen, burde kanskje spilt sentralt?


Var en dårlig Danmark-utgave, burde være fullt mulig å slå i Parken!
KEEP FIGHTING!!

dansale

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #19 på: Mars 27, 2011, 16:45:03 »
Ruud var en av "Danmarks" beste spiller i 1 omgang, hvorfor ikke Alex Tettey spilte istedenfor riise jr forstår jeg ikke.

men all hunør til den tidligere FKH og VIF spilleren Grindheim som etter mitt syn var Norges beste i går
Forza Leeds!

Kickthemdown

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #20 på: Mars 27, 2011, 20:41:59 »
grindheim og brede var norges helt klart beste.

jeg trodde hauger først kom innpå i 2. omgang. var helt usynlig i 1. jo..
ruud og riise x2 var laaangt under pari og helt greit på resten.

alt i alt storfornøyd med 1-1 sånn kampen forløp.

noen som var på ullevaal i går? hvordan kunne dere i såfall tillate at "vi er røde, vi er hvite" runget over stadioen uten motsang i lange tider? katastråf  :P
Rimelig enkelt at man hører 3000 dansker når de har 10 mikrofoner foran seg. Oljeberget i hjørnet har en, mens hoveklakken (NSA og 1814) ikke har noen mikrofoner foran seg.

Var en magisk stemning på bendit øvre kampen igjennom i går noe også flere på langsidene har diskutert på diverse forumi dag. Norske supporterne vant kampen synd at tv2 lager inntrykket av noe annet.

fjellhaugen

Sv: HEY HEY, HER KOMMER POLLEN :)
« Svar #21 på: Mars 28, 2011, 10:36:28 »
grindheim og brede var norges helt klart beste.

jeg trodde hauger først kom innpå i 2. omgang. var helt usynlig i 1. jo..
ruud og riise x2 var laaangt under pari og helt greit på resten.

alt i alt storfornøyd med 1-1 sånn kampen forløp.

noen som var på ullevaal i går? hvordan kunne dere i såfall tillate at "vi er røde, vi er hvite" runget over stadioen uten motsang i lange tider? katastråf  :P
Rimelig enkelt at man hører 3000 dansker når de har 10 mikrofoner foran seg. Oljeberget i hjørnet har en, mens hoveklakken (NSA og 1814) ikke har noen mikrofoner foran seg.

Var en magisk stemning på bendit øvre kampen igjennom i går noe også flere på langsidene har diskutert på diverse forumi dag. Norske supporterne vant kampen synd at tv2 lager inntrykket av noe annet.

det forklarer jo en hel del. takk for den alta white :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!