Champions league

Started by Sleivind, May 05, 2009, 21:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Er det tilfeldigheter at alle lag jeg har sympati for har dommeren mot seg?

Og i skrivende øyeblikk falt luringen som ei flue igjen.....

Sleivind

Et lite spørsmål angående Stokke og co. Stokke sa nettopp "det er alltid lurt å score det første målet mot et lag som Man Utd".

Er det noen som kan nevne et lag der dette ikke er lurt?  :P

Lord-Meta

Newcastle...altid lurest å la de score først, da tror de at de er verdensbeste å taper som regel 34-1 til slutt eller noe lignende. ;D

Leedsulf

Haha, tidenes flaueste opptreden av Fjørtoft nå. Griner og krangler med Bratseth og Solér om det røde kortet. "Dommeren bør tenke på at Fletcher mister finalen, og bør ikke gi rødt kort!" For en klovn...

Sander

Quote from: The boy Eddie Gray on May 05, 2009, 22:59:35
Haha, tidenes flaueste opptreden av Fjørtoft nå. Griner og krangler med Bratseth og Solér om det røde kortet. "Dommeren bør tenke på at Fletcher mister finalen, og bør ikke gi rødt kort!" For en klovn...

Var nettopp det han tenkte på :P

Sleivind

Rio Ferdinand, er han verdens ekleste fotballspiller sammen med Gerrard? Ikke langt i fra hvertfall.

Jada, det er mange skitne spillere på Chelsea også, som faller lett. Men det bør være mulig å feie for egen dør først. Lenge siden jeg har blitt så provosert av en fotballspiller, som jeg ble av Ferdinand i dag.

Og hva i himmelens navn og rike gjør egentlig "måldommerne" i europacupen? Ikke en eneste gang har jeg sett de har fått med seg noe som dommeren ikke har fått med seg.