Skrevet av Emne: Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans  (Lest 1116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans
« på: April 12, 2011, 10:18:12 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_millwall_apologise_for_fans_turkish_taunts_1_3277459




Noen få tullinger opptrådte som idioter på The Den i helgen. Millwall som klubb tar avsnatnd fra dette!! Dette er bra. Klubbene må gripe inn mot enkelte tåpelige invivider blant egne fans som ikke selv kan forstå grensene for hva man kan gjøre!!!
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans
« Svar #1 på: April 12, 2011, 10:24:45 »
Er jo bra at klubben tar avstand fra dette, men det virker ikke som om Millwalls' supportere blir lei av å dra denne hendelesen frem hver gang lagene møtes..

Millwall har alltid vært et lag med idiotiske supportere, og jeg gleder meg til vi ikke er i samme divisjon som de lengre.

Kickthemdown

Sv: Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans
« Svar #2 på: April 12, 2011, 12:48:45 »
Noen få supportere? Har du sett bildene? Bestemor på 80 er t.o.m med på galskapen. En stor gjeng med søppel absolutt ALLE Millwall supporterne..

Samme dritten skjedde også i fjoråretskamp... Også skjer det på nytt i år? Håpløst av Millwall.

auren

Sv: Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans
« Svar #3 på: April 12, 2011, 13:00:08 »
Litt off topic, men denne jo brillefin:

http://www.youtube.com/watch?v=SNqA9XDCWDQ


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Millwall beklager ufin oppførsel fra egne fans
« Svar #4 på: April 12, 2011, 14:47:48 »
Noen få supportere? Har du sett bildene? Bestemor på 80 er t.o.m med på galskapen. En stor gjeng med søppel absolutt ALLE Millwall supporterne..

Samme dritten skjedde også i fjoråretskamp... Også skjer det på nytt i år? Håpløst av Millwall.

Jeg var tilstede i fjor, noen flagg og tyrkiske drakter var det, men ikke noe å brøle for. Historiene rundt dette og det fåtallet som hisser til krig er vel flere enn det som faktisk skjer.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973