avstemning

Kontraktene løper ut snart, hva skal vi gjøre med de?

Beholde begge
Beholde Johnson
Beholde Kilkenny
Beholde ingen

Skrevet av Emne: Johnson og Kilkenny!  (Lest 4399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Johnson og Kilkenny!
« på: April 28, 2011, 20:06:56 »

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #1 på: April 28, 2011, 20:17:55 »
Jeg mener vi skal beholde begge,
men vi kan ikke bare ha disse to som våre alternativ på sentral midtbane.
Håper vi handler inn 2 midtbanespillere som er hakket bedre enn begge disse to,
og dermed har vi 4 mann som kjemper om 2 plasser.
Da er det selvsagt en forutsetning at Grayson rullerer mer på laget enn han har gjort i år..
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #2 på: April 28, 2011, 22:23:40 »
I utgangspunktet synes jeg ingen av dem er gode nok til fast plass i førsteelleveren på et Leeds-lag som skal rykke opp. Kilkenny er for veik og for lite innstilt på å fighte, og Johnson er for treg i hodet og for upresis i avleveringene. Det er mye derfor vi har vært nødt til å ofre en spiss for en tredje midtbanemann i år.

Men backup skal vi jo ha. Så det koker ned til hva de vil koste oss, og hvilke alternativer transfermarkedet byr på. Ja, og så har vi jo "men for the future" (Clayton, Thompson m.fl)... Nei, dette ble visst en stemme for å droppe begge.
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #3 på: April 28, 2011, 22:58:25 »
Hvis Leeds har ambisjoner om opprykk, noe de burde ha, så kan bare begge dra sin vei.
Johnson sparker som en hest (på godt-ref Arsenalskåringen og vondt-direkte svak teknisk/pasningsmessig/gir bort ball/feilplassert- pick your chioce I BLANT - IKKE ALLTID)
Kilkenny kunne vært en bra spiller på John Sheridans tid, men i dag faller han gjennom.

Imidlertid betinger deres avskjed at det hentes inn midtbanespillere som man er rimelig sikker på hever laget. Disse to må da velges ut fra en total komposisjon avv midtbanen.

Det gjenstår da å se om Leeds har (økonomisk) vilje til å hente inn de riktige spillerne.
Leeds må tenke kvalitet fremfor kvantitet på overgangsmarkedet i sommer.

Trolig har de ikke råd til å hente "toppspillere" i både forsvar,midtbane og angrep,
denne avveingen må Grayson ta.

Leedsfan

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #4 på: April 29, 2011, 08:25:12 »
Ser ut som opinionen vil at gutta skal finne seg nye klubber. Jeg tror ikke Premier League klubber er neste stoppested heller, men kanskje en klubb som Coventry eller lignende og da må kanskje gutta ned i lønn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #5 på: April 29, 2011, 08:59:24 »
Ingen av disse to er gode over tid, dermed er tiden over i en klubb som skal opp og fram. Ok enkeltkamper gir ingen ny god kontrakt.. Vil ikke bli savnet av meg.

B_Ød

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #6 på: April 29, 2011, 09:36:27 »
som AW sier, så har ingen av disse heller imponert meg over tid, så dette er heller ikke to jeg vil savne nevneverdig.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #7 på: April 29, 2011, 09:43:01 »
Synes at vi skal beholde begge to viss det ikke blir for dyr lønn.
Vi må uansett ha backup og jeg tror kanskje det blir dyrere å hente inn nye enn å beholde desse to som backup...

hent heller inn 2 solide forsterkninger på sentral midtbane og la Kilkenny\Johnson være avløsere.


"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #8 på: April 29, 2011, 10:32:02 »
Hvis lage skal satse og manageren får midler til satsing. Ja da bør det hentes inn bedre spillere enn disse 2

B_Ød

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #9 på: April 29, 2011, 11:05:00 »
Hvis lage skal satse og manageren får midler til satsing. Ja da bør det hentes inn bedre spillere enn disse 2
enig
Ups & Ups!!

Od

  • Gjest
Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #10 på: April 29, 2011, 11:52:01 »
Synes vi trenger to midtbanespillere med høyere nivå.
Jeg mener Kilkenny bør ut og at Johnson bør beholdes som backup (da jeg antar at Johnson har et noe høyere maxpotensial).

Sydhagen

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #11 på: April 29, 2011, 14:33:18 »
Hvis lage skal satse og manageren får midler til satsing. Ja da bør det hentes inn bedre spillere enn disse 2

enig, men synes det er greit å beholde Kilkenny og Johnson som backup. For det må vi jo ha uansett ;-)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Peter7

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #12 på: April 29, 2011, 16:22:22 »
Ja, for å ha noen opprykksjanser neste år må vi investere i 2 PL-kvalitets midtbanespillere - og gjerne beholde disse to som backup.
Opp med lommeboka, Ken ...  :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kickthemdown

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #13 på: April 30, 2011, 19:03:52 »
I dag var Bradley Johnson strålende og Neil Kilkenny god !

Oggy

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #14 på: April 30, 2011, 19:40:32 »
I dag var Bradley Johnson strålende og Neil Kilkenny god !

Bradley var knallgod før pause, syns han ramlet litt nedpå i 2. omgang
En av de må vi ha med videre
Oggy

Lawerve

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #15 på: April 30, 2011, 23:40:14 »
Vi bør beholde Bradley Johnson om han ikke har for høye lønnskrav. Det er uten tvil potensiale i gutten og det synes jeg han visste oss i dag. Kilkenny kan vi slippe for å frigjøre noen pund til nye signeringer.
SUPER LEEDS

viking

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #16 på: Mai 01, 2011, 03:56:10 »
Jeg tror vi må "leve" med begge to neste sesong også!
Det har jeg ingen problemer med.
Men klart...helst som avløsere når våre eminente ny-signeringer
trenger en pause.
Time will show
MOT
 

Evig Pint

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #17 på: Mai 01, 2011, 14:41:23 »
Johnson er noe bedre enn Kilkenny, men ser ingen av disse to i PL.. (Kanskje Bradley som squadplayer, men det er max) Spørsmålet her er hvor mye er Leeds (Bates) villige til å investere i sommer. Kan vi hente inn 3 nye midtbanespillere - ja fjern begge. Får vi bare 2 (eller gud forby mindre) så må i hvert fall Bradley signes opp.

Så har vi jo denne uenigheten og krangelen mellom ham og Bates o.l. Spørs om den godeste Bradley ikke er ferdig i Leeds uansett..
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #18 på: Mai 01, 2011, 16:01:42 »
Jeg tror vi må "leve" med begge to neste sesong også!
Det har jeg ingen problemer med.
Men klart...helst som avløsere når våre eminente ny-signeringer
trenger en pause.
Time will show
MOT

Begge går til konkurrenter med store signing-on-fees. Vi savner dem ikke fordi vi finner en "gem" eller to fra fransk annen divisjon!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #19 på: Mai 01, 2011, 16:19:46 »
Vi bør beholde Bradley Johnson om han ikke har for høye lønnskrav. Det er uten tvil potensiale i gutten og det synes jeg han visste oss i dag. Kilkenny kan vi slippe for å frigjøre noen pund til nye signeringer.
Johnson har fått sitt siste tilbud hos Leeds United (det har klubben uttalt). Rykter om at han vil opp i £15000 i uken. Selvsagt bare å glemme. Men noe han lett får hos en dårlig PL klubb .

fjellhaugen

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #20 på: Mai 01, 2011, 16:43:18 »
vi bør signere begge to på 2 års kontrakt.
jeg har liten(les; INGEN) tro på at vi henter 3-4 midtbanespillere på bedre nivå enn disse to i sommer.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #21 på: Mai 07, 2011, 19:26:34 »
Begge spiller en toppkamp i dag. Jeg har begynt å like Johnson litt i det siste så jeg begynner på å tvile på om det er så lurt å gi han bort til en annen klubb.

Det fungerte bra med den midtbanen Grayson tok ut i dag. Bradley på venstre, men ikke langt unna midten og med Kilkenny/Howson i midten + Gradel på vingen. Savnet ikke Snodgrass i det hele tatt i dag. Bonusen var at vi spilte med 2 spisser.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #22 på: Mai 07, 2011, 19:34:59 »
Vil ha begge 2 med videre . LEEDS4EVER

lojosang

Sv: Re: Johnson og Kilkenny!
« Svar #23 på: Mai 07, 2011, 20:47:21 »
Jeg sier la minst en av dem gå. De spiller ballen mer bakover enn framover. Behold Kilkenny som reserve. Få inn noen bedre.
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Johnson og Kilkenny!
« Svar #24 på: Mai 07, 2011, 23:34:57 »
Eg trur Kilkenny kan gjere ein god figur som ballfordeler med eit defensivt rivjern ved si side. Johnson har, trass eit par gode kampar og relativt ung alder, frustrert meg meir enn han har overbevist. Konklusjonen min vert difor at vi bør tilby Killa ny kontrakt, medan Johnson kan sjå seg om etter ein ny arbeidsgivar.