Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18  (Lest 580859 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

AllWhiteTøyen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1770 på: September 01, 2011, 09:46:58 »
At vi ikke har fått signert noen spillere før deadline, får meg til å begynne å tro på alle mulige konspirasjonsteorier som har florert her på forumet.
Nekter å tro at Leeds ikke er en fristende klubb for mange spillere.
Hvorfor klarer vi da ikke å forsterke laget?
Er det fordi vi ikke KAN tilby bra nok betingelser, eller er det for at vi ikke VIL?
Det virker nå krystallklart for meg at vi ikke har ambisjoner om opprykk i år. Hvorfor det mon tro?
Dette stinker hele veien til bankkontoen til Bad Santa.
Frustrert som faen, men man er jo ikke Leeds supporter for å kose seg lissom....
 

Cbas10an

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1771 på: September 01, 2011, 10:35:51 »
Jeg trodde virkelig at transfervinduet i england varte til 2 september.
Men da tok jeg altså feil?
MOT


Joachim

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1772 på: September 01, 2011, 10:56:28 »
Jeg begynner også å lure på HVA I HELVETE SKJER ME LEEDS UNITED?
Pontus ❤

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1773 på: September 01, 2011, 11:16:48 »
Jeg trodde virkelig at transfervinduet i england varte til 2 september.
Men da tok jeg altså feil?
Da tok du altså feil.....
Vinduet er vel åpent en dag eller to ekstra dersom det ellers ville stengt på en helligdag, men altså ikke denne gangen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1774 på: September 01, 2011, 11:22:54 »
Da tok du altså feil.....
Vinduet er vel åpent en dag eller to ekstra dersom det ellers ville stengt på en helligdag, men altså ikke denne gangen.
Er redd både vinduet, døra og, kunne stått på vidt gap frem til jul, uten at det hadde hatt nevneverdig betydning for oss.
Ups & Ups!!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1775 på: September 01, 2011, 11:27:08 »
amen
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1776 på: September 01, 2011, 11:32:42 »
Ben Morton (Leeds United) says...
Leeds United to make final loan bid for Alan Smith and see if he budges on his wage slip

http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

..vil ikke dette i så fall bare bli mer jobb for vår fysio-avd?
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1777 på: September 01, 2011, 13:01:32 »
Ben Morton (Leeds United) says...
Leeds United to make final loan bid for Alan Smith and see if he budges on his wage slip

http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

..vil ikke dette i så fall bare bli mer jobb for vår fysio-avd?

Alt tyder på at de trenger all den trening de kan få.
- Leif Olav

Oggy

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1778 på: September 01, 2011, 13:03:18 »
Skuffende, herregud. Ikke en puck inn, men folk ut hele tiden  ???
Oggy

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1779 på: September 01, 2011, 13:16:53 »
Ben Morton (Leeds United) says...
Leeds United to make final loan bid for Alan Smith and see if he budges on his wage slip

http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

..vil ikke dette i så fall bare bli mer jobb for vår fysio-avd?

Alt tyder på at de trenger all den trening de kan få.
ok...få'n inn da!
Ups & Ups!!

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1780 på: September 01, 2011, 13:33:31 »
:(........................
jasså?har du byttet ut bilde og tekst på profilen din?(Ken Bates -Leeds United hero)
ikke så så stor helt lenger kanskje..?

KB vil altid ha en plass i hjertet mitt for han har tross alt reddet klubben fra undergang. Men han er vell kansje ikke den frelser/helten jeg hadde håpet på, på lang sikt desverre :/


Edit. skrivefeil
« Siste redigering: September 01, 2011, 23:10:31 av dansale »
Forza Leeds!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1781 på: September 01, 2011, 13:41:05 »
Ledelsen gjør jo faktisk en meget bra jobb.  Vi får inn spillere billig på korte kontrakter og selger med god fortjeneste.  Mange eksempler på "god butikk" i sommer.

Vel å merke: Dersom målsettingen hadde vært å holde oss i Championship....
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1782 på: September 01, 2011, 14:03:37 »
Det som gjør meg aller mest pissed akkurat nå er ikke det faktum at vi har solgt Gradel eller at vi ikke fikk inn noen erstatter, men at det er øredøvende stillhet fra ledelsen i klubben. Såvel Manager som Eier burde vært ute med en kommentar, i det minste en bla-bla-bla-kommentar, men det er altså ingenf**kingsting som kommer ut derifra om hvorfor gårsdagen ble som den ble.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1783 på: September 01, 2011, 14:11:55 »
Det som gjør meg aller mest pissed akkurat nå er ikke det faktum at vi har solgt Gradel eller at vi ikke fikk inn noen erstatter, men at det er øredøvende stillhet fra ledelsen i klubben. Såvel Manager som Eier burde vært ute med en kommentar, i det minste en bla-bla-bla-kommentar, men det er altså ingenf**kingsting som kommer ut derifra om hvorfor gårsdagen ble som den ble.

Nei, og det er såpass håpløst og uhørt at jeg aner et ørlite håp om at noe har skjedd i natt som ikke enda lar seg annonsere.  Ekstrem-optimist??
 

The Magnificents

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1784 på: September 01, 2011, 14:18:37 »
me har nok berre ein ting å gjera denne sesongen , belaga oss på å halde oss vekke frå nedrykksstriden , er ingen tvil om at laget er svekka og ikkje styrka , kvar gong er da lonergan så må halde oss inne i kampen. må få becchio frisk fort som faen. detta kjem til å bli ein tung sesong på nedre halvdel , Grayson har tydelegvis ikkje ballar til å ta opp kampen mot Bates detta er latterleg dårleg. benken Leeds stiller for tida er meget svak , fleir skadar no og løpt er kjørt i mine auge.... nei må nesten ta til tåre....
Leeds Leeds Leeds!!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1785 på: September 01, 2011, 14:42:16 »
Det som gjør meg aller mest pissed akkurat nå er ikke det faktum at vi har solgt Gradel eller at vi ikke fikk inn noen erstatter, men at det er øredøvende stillhet fra ledelsen i klubben. Såvel Manager som Eier burde vært ute med en kommentar, i det minste en bla-bla-bla-kommentar, men det er altså ingenf**kingsting som kommer ut derifra om hvorfor gårsdagen ble som den ble.

Nei, og det er såpass håpløst og uhørt at jeg aner et ørlite håp om at noe har skjedd i natt som ikke enda lar seg annonsere.  Ekstrem-optimist??
jeg hadde også et håp om at det skulle komme noe i løpet av formiddagen - det har så vidt jeg husker skjedd før, men det håpet er også borte nå....
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1786 på: September 01, 2011, 14:43:01 »
feil tråd moderatorer, men læll:
Hva er det som får folk til å tro at det er SG som er problemet??
Hva får folk til å tro, at bildet vi pr dag har av klubben, hadde endret seg radikalt hvis vi hadde fått en annen manager?
Ville en managerbytte mirakuløst endret måten klubben blir driftet på?

feel free mods, til å flytte denne dit hvor den hører hjemme  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1788 på: September 01, 2011, 18:46:40 »
Grayson bekrefter at Jason Puncheon var klar, men valgte QPR i siste liten. Jævlig synd, en spiller som hadde funket godt i Leeds.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1789 på: September 02, 2011, 11:20:31 »
Twice Nightly (Leeds United) says...
Huddersfields Garry Roberts to Leeds as replacement for Gradel. Last minute bid from Grason to get someone in

http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html
Ups & Ups!!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1791 på: September 02, 2011, 13:04:52 »
Grayson bekrefter at Jason Puncheon var klar, men valgte QPR i siste liten. Jævlig synd, en spiller som hadde funket godt i Leeds.
ojjjj.så overraskende >:(

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1793 på: September 02, 2011, 13:08:38 »
Ups & Ups!!


Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1797 på: September 02, 2011, 14:20:56 »
Noen som vet når PL-klubbene må levere inn oversikten over sine 25-manns tropper for høstsesongen?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1798 på: September 02, 2011, 14:23:12 »
Ledelsen gjør jo faktisk en meget bra jobb.  Vi får inn spillere billig på korte kontrakter og selger med god fortjeneste.  Mange eksempler på "god butikk" i sommer.

Vel å merke: Dersom målsettingen hadde vært å holde oss i Championship....

Eh, hvor mange  har de kjøpt og så solgt videre med god fortjeneste egentlig? Sett bort fra Max og Kasper kommer jeg ikke på noen, og tror ikke regnestykke ser så fantastisk ut om tar hensyn til overgangsum og sign-on-fee for de to. De aller fleste forsvinner jo på free transfer eller ved at de løses fra kontrakten (og det koster i de fleste tilfeller litt penger).
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Tjalla

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1799 på: September 02, 2011, 14:25:14 »
Grayson bekrefter at Jason Puncheon var klar, men valgte QPR i siste liten. Jævlig synd, en spiller som hadde funket godt i Leeds.

Hm den var ny..  ::)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?