Skrevet av Emne: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)  (Lest 61165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #420 på: August 06, 2011, 20:31:20 »
Som ventet utspilt og latterliggjort. Dette blir en lang sesong. Søppelgjeng.

Signeringen av O'Dear er smått fantastisk . Visstnok en habil midtstopper .. Men har den evneveike klovnen av en manager tenkt å bruke han der?  :-[

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #421 på: August 06, 2011, 20:33:06 »
Lonergan 5
Connolly 4
O'Brien 4
Kisnorbo 5
O'Dea 4
Brown 4
Clayton 6
Snodgrass 4
Howson 5
Gradel 4
McCormack 4

Paynter 2
Nuñez 3
Sam 2


Slik så jeg det også! O'Brien burde kanskje fått 2 eller 3?

For en drittkamp, skikkelig nedbrytende... Nå må det skjerpes...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SOL

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #422 på: August 06, 2011, 20:33:23 »
Skal noen få godkjent i kveld blir det Lonergan, Kisnorbo, Clayton og Gradel. Til en viss grad også McCormack, han lider av de lange ballene vi spiller på han. Det hadde funket på Becchio, men ikke på en liten tass som McC!!!!
 

marve

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #423 på: August 06, 2011, 20:34:11 »
Som ventet utspilt og latterliggjort. Dette blir en lang sesong. Søppelgjeng.

Signeringen av O'Dear er smått fantastisk . Visstnok en habil midtstopper .. Men har den evneveike klovnen av en manager tenkt å bruke han der?  :-[
Hvorfor ikke la white slippe til over en lengre periode ,han har jo talent og er vell ikke møe dårligere an de andre alternativa vi har på venstreback
 

LEO

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #424 på: August 06, 2011, 20:34:45 »
Det er Grayson og Bates som ikke holder mål.  terning kast null  hvis det finnes
 

Dylan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #425 på: August 06, 2011, 20:37:30 »
Synes dette ble vel negativt... Enig i at Leeds var langt under pari, men ikke så ille som enkelte hevder! Laget ser ut til å mangle skikkelig duellstyrke, spesielt ble dette synlig på høye framspill. Men fansen som tar den lange veien til Southampton er helt fantastisk og dominerer tribunen, da kan ikke vi som sitter her på berget gi oss ved første korsvei!!!! Ã… sparke treneren etter en kamp blir for dumt forslag. Nå kommer 3 kjemmekamper, vi får oppsummere etter de. 

SOL

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #426 på: August 06, 2011, 20:38:52 »
Og Nunez får også tommelen opp. La Parker starte på venstre back og kjør O'Dea inn for O'Brien.
Brown .......where were You? ???

Conolly, O.Brien fikk ikke spille der de kom fra - tilfeldig? Neppe........ :-[
 

soumoh

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #427 på: August 06, 2011, 20:40:22 »
Herregud dette var begredelige greier. Vi har ikke forbedret oss _litt_ siden den triste forestillingen i Sandefjord. Akkurat nå ligger vi sist. Jeg er redd for at vi blir "there and thereabouts" i hele sesongen.

Noen roper Bates out og "build us a team, not a hotel". Jeg sier bare "give us a new defence, not a hotel".
We'll be back.

Yeboah

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #428 på: August 06, 2011, 20:49:15 »
Huff, er det dette som skal til for at lommeboka åpnes? Vi er i alle fall ikke styrket siden forrige sesong. Dette var en lidelse å se på, rett og slett. Ã… spille med McCormack HELT ALEINE på topp fungerte jo ikke i det hele tatt. Det å spille med en spiss funker sjeldent godt når han ikke får støtte fra gutta bak han. Snodgrass var helt off i dag. Gradel forsøkte i alle fall, selv om det ble mye nesten. Godt å se at Adam Clayton faktisk ser ut som en fotballspiller. Og innhoppet til Nunez var bra. Han viste vilje!

Ellers merkverdig hvor enkelt O'brien går på skuddfinter. Ble vel dratt vekk meget enkelt ved et par anledninger, spesielt på 2-0.

Men men, sesongen er i gang, og vi tapte åpningskampen i fjor også! Vi kommer nok sterkere tilbake.

Nå tar vi Bradford på tirsdag! :)

The Magnificents

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #429 på: August 06, 2011, 20:51:15 »
at eit lag kan vera så dårleg som me var idag er jo heilt forbanna utruleg ! Leeds skal vera glad at dei slapp unna med berre 3-1 ... forsvaret rygger og rygger og rygger og rygger og rygger ......
midtbana klara faen ikkje og halde på ballen i meir enn 1 sek! og kva er poenget med og snu seg mot eiget mål heile tida ?!
nei , med dagens lag er me med i nedrykkstriden! får håpa han stygge jævelen opnar lommeboka si snart!

fy faen so forbanna eg er!
Leeds Leeds Leeds!!

Sleivind

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #430 på: August 06, 2011, 20:57:34 »
Andy Lonergan  - Stryk, er alltid på etterskudd. Burde tatt det 1-0 målet, ikke imponert.
Paul Connolly    - Usynlig, så blir også stryk.   
Patrick Kisnorbo - Ofrer alt, og prøver å dra med seg resten av laget, 5 idag!
Andy O'Brien     - Styrk, gjør en gigantisk feil på 2-0, og holder på å drite seg ut like etterpå.
Darren O'Dea    - Stryk, er også veldig usynlig, innleggene går himmelhøyt over har ikke kontroll på noe.   
Robert Snodgrass   - Stryk! Sorry snoddy men du virker veldig tung i beina og treg, skuffet.
Michael Brown   - Jobber og gir alt! Men synes ikke noe om de farlige taklingene dine. 4 idag!
Adam Clayton   - Tja, hvor var du da? Stryk. Skaffet oss vel straffen.
Jonathan Howson   - Prøver og finne andre spillerer og skape noe, gir alt som vanlig, du for 3 idag!
Max Gradel           - Burde fått straffe, skal få 3 du også, du prøver men mister ballen alt for ofte, men en av de bedre idag.
Ross McCormac - Stryk! Helt usynlig, har ikke troa lenger på deg.

Innbyttere:
Lloyd Sam - Så ikke noe til deg. Stryk.
Billy Paynter - SKal få 1 for kjangsen som du sjølvsakt satte midt på keeper og du viser jo hvor du skal sette den ballen, enkelt for keeperen. GI vekk.   
Ramón Núñez - Skaper litt og jobber! Bør starte neste kamp! 3

Karekterene er gitt fra skalaen 1-10

Clayton var vel en av de minst dårlige i dag.

Oggy

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #431 på: August 06, 2011, 21:02:01 »
Andy Lonergan  - Stryk, er alltid på etterskudd. Burde tatt det 1-0 målet, ikke imponert.
Paul Connolly    - Usynlig, så blir også stryk.   
Patrick Kisnorbo - Ofrer alt, og prøver å dra med seg resten av laget, 5 idag!
Andy O'Brien     - Styrk, gjør en gigantisk feil på 2-0, og holder på å drite seg ut like etterpå.
Darren O'Dea    - Stryk, er også veldig usynlig, innleggene går himmelhøyt over har ikke kontroll på noe.   
Robert Snodgrass   - Stryk! Sorry snoddy men du virker veldig tung i beina og treg, skuffet.
Michael Brown   - Jobber og gir alt! Men synes ikke noe om de farlige taklingene dine. 4 idag!
Adam Clayton   - Tja, hvor var du da? Stryk. Skaffet oss vel straffen.
Jonathan Howson   - Prøver og finne andre spillerer og skape noe, gir alt som vanlig, du for 3 idag!
Max Gradel           - Burde fått straffe, skal få 3 du også, du prøver men mister ballen alt for ofte, men en av de bedre idag.
Ross McCormac - Stryk! Helt usynlig, har ikke troa lenger på deg.

Innbyttere:
Lloyd Sam - Så ikke noe til deg. Stryk.
Billy Paynter - SKal få 1 for kjangsen som du sjølvsakt satte midt på keeper og du viser jo hvor du skal sette den ballen, enkelt for keeperen. GI vekk.   
Ramón Núñez - Skaper litt og jobber! Bør starte neste kamp! 3

Karekterene er gitt fra skalaen 1-10

Clayton var vel en av de minst dårlige i dag.

Enig der, han var en av få som ikke var dårlig i dag
Oggy

Peter7

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #432 på: August 06, 2011, 21:09:30 »
Synes Clayton og Kisnorbo var de eneste som kunne gå av banen med rak rygg - de øvrige var under pari med O´Brien og Paynter som de verste. :(
« Siste redigering: August 06, 2011, 21:11:01 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

metaljon

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #433 på: August 06, 2011, 21:46:18 »
Vi hadde et av de dårligste forsvarene i fjor med altfor mange mål i mot.
Med 3 i sekken i dag så ser det desverre dårlig ut for resten av sesongen  :(
Hva med litt defensiv organisering på trening, kanskje?? Og McCormack kan IKKE spille alene på topp!!!!!
The Chief!

Andersen

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #434 på: August 06, 2011, 21:58:21 »
Tap i dag, fortjent, southamton 3. sjanser 3. mål efektive. Leeds 1. mål skulle hatt straffe, fikk ei straffe vi aldri skulle hatt, summa sumarum. ny kamp tirsdag ? cup? Middelsbourogh neste helg ? håper på bedre takter da. LEEDS4EVER

columbi

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #435 på: August 06, 2011, 22:04:45 »
Har sett LU med og uten Becchio.  Har sett ham snu en kamp på 30 minutter. Denne sesongen skal vi være glade for å unngå nedrykk. Dagens resultat ingen overaskelse. Vi må ha pondus framme som kan vinne dueller, både utenfor og innenfor 16m. Men det er nå Grayson virkelig kan vise hvor bra han er.
 

MacMurder

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #436 på: August 06, 2011, 22:05:37 »
Southampton 3 sjangser???????? Var vel nærmere 6-0 enn 3-1 som det dog ble.

Kato

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #437 på: August 06, 2011, 22:52:05 »
Southampton 3 sjangser???????? Var vel nærmere 6-0 enn 3-1 som det dog ble.

Og det på halv maskin siste halvtimen. De hadde scoret 5-6 om det hadde behøvdes
 

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #438 på: August 06, 2011, 22:52:57 »
Sitat
Shocked at the performance because we played so well agaisnt Newcastle. Today he said Lacked energy/desire. it was a shock to the system.

Too many players went out as inidivuals and didnt do as they were told as they were a team.

Our training was good and nothing wrong with preparation.

Players didnt take responsibility for the team

Southampton looked far better than we did.

We played average/poorly.

Grayson felt we had a lot of spells where we did ok. He felt we played really well in the first 5 minutes of the game too.

Put them under pressure early on in second half and goal came against run of play.

Very naive, which was the same last season.

Didnt deserve to get anything out the game,

Players didnt close people down or put Southampton players under pressure.

Tough division, Southampton are a good team and could murder you on their day.

Midfield didnt offer enough protection for defense. We didnt take advantage of the extra man in midifeld.

Blamed it on O'brien being unfit as he hasnt played enough games, Paddys first game for a while and O'Dea only having a short spell. Said the 'defence was thrown together' but was properly prepared

Really miss Becchio but was surprised cos he thought we did well against Newcastle without him. Especially felt McCormack played well vs newcastle.

Hit too many long balls today, should of passed it around.

Becchio is back running with the physios, wont rush him back.

Still looking to strengthen the squad. Today is a reminder that the positions arent safe, and a couple of them have let him down.

Still talking to people, but says its difficult to sign players because everyones got games.

Tempted to pick same team as today agaisnt Bradford, but Snoddy, Gradel and O'Dea are on international duty and miss the game.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #439 på: August 06, 2011, 22:57:10 »
I går snakka han om at det manglet bare signatur på en ny spiller, i dag er det vanskelig å hente spillere.

Tror faktisk han har lost it, høres jo helt hjelpesløs ut.

Vi var gode de første fem minuttene...... Ja det er jo noe å ta med seg.....
 

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #440 på: August 06, 2011, 23:01:23 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #441 på: August 06, 2011, 23:02:55 »
Slapp av, snart er du i samme bås som oss andre og roper på øksa du også
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #442 på: August 06, 2011, 23:03:41 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?

Hva fanen mener du med dette?

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #443 på: August 06, 2011, 23:09:21 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?

Hva fanen mener du med dette?

Må du ha det inn med teskje?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #444 på: August 06, 2011, 23:10:15 »
Slapp av, snart er du i samme bås som oss andre og roper på øksa du også


Håper jeg slipper....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #445 på: August 06, 2011, 23:11:31 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?

Hva fanen mener du med dette?

Må du ha det inn med teskje?

Tydeligvis, kom igjen!

Askertiger

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #446 på: August 06, 2011, 23:13:03 »
Nå tar vi Bradford på tirsdag! :)

Helt ærlig så driter jeg langt i Mickey Mouse cupen. Nå gjelder kun ligaspillet, og opprykk! Med dagens lag er ikke det mulig!!!!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #447 på: August 06, 2011, 23:20:00 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?

Hva fanen mener du med dette?

Må du ha det inn med teskje?

Tydeligvis, kom igjen!

Fra å ha et positivt syn på denne sesongen så traff jeg bånn i dag. I kveld virker mye håpløst for den kampen jeg så på tv for noen timer siden gjorde vondt i hjertet. Så i ren selvmedlidenhet så kunne jeg tenkt meg å drikke meg dritings sammen med gutter som vanligvis har et helt annet syn på det som skjer i Leeds United enn det jeg har. Så kunne vi pratet dritt om Bates, East Stand, dassene, Grayson, spillerne som ikke duger, savnet etter Kilkenny, Bradley og Kasper, fortvilelsen etter å ikke ha signert Nolan, Mills, Stockdale osv. Et skikkelig fyllekalas med selvmedlidenhet, frustrasjon og sinne som hovedtema.

Er du med nå Rudi?

*PS er nok mer meg selv etter Bradford og tilbake igjen etter Boro*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Førde

Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #448 på: August 06, 2011, 23:49:10 »
De var ein svææært dorlig kamp av leeds, desverre... Men Leeds kjem sterkare tilbake, 1 kamp spelt, mangen kamper att! leeds kjem tilbake, We all love super LEEDS !!!
Marching On Together

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)
« Svar #449 på: August 06, 2011, 23:52:03 »
Det er ille når det eneste man vil på en lørdagskveld er å drikke seg dritings sammen med jarle, h.b, DHY og Jack... Er det noen som forstår hvordan jeg har det?

Hva fanen mener du med dette?

Må du ha det inn med teskje?

Tydeligvis, kom igjen!

Fra å ha et positivt syn på denne sesongen så traff jeg bånn i dag. I kveld virker mye håpløst for den kampen jeg så på tv for noen timer siden gjorde vondt i hjertet. Så i ren selvmedlidenhet så kunne jeg tenkt meg å drikke meg dritings sammen med gutter som vanligvis har et helt annet syn på det som skjer i Leeds United enn det jeg har. Så kunne vi pratet dritt om Bates, East Stand, dassene, Grayson, spillerne som ikke duger, savnet etter Kilkenny, Bradley og Kasper, fortvilelsen etter å ikke ha signert Nolan, Mills, Stockdale osv. Et skikkelig fyllekalas med selvmedlidenhet, frustrasjon og sinne som hovedtema.

Er du med nå Rudi?

*PS er nok mer meg selv etter Bradford og tilbake igjen etter Boro*

Hvis du tror noen av oss andre ikke er skuffet etter kveldens opptreden tar du skammelig feil, og hvis du også tror at vi sitter å drikker oss dritings og diskuterer det du ramser om tar du også skammelig feil. Tipper de fleste av oss, og da mener jeg jarle, dhy, hb, jb68, meg selv, rune monsen, kokken, asbjørn, tom, terje, trond, brian, scott osv er skuffet over kveldens opptreden og at vi er enige om hva som gikk galt mens vi planlegger og prater om de neste turene vi skal ha til Leeds!

Vi vet også at SG ikke er god nok og at klubben Leeds United er for stor til å eies av KB!

Vi vet også at Leeds United er en storklubb uansett fanen hva Joachim sier, vi er SUPER LEEDS for pokker!!!

Og hvis du tror at noen av oss ikke tror vi vinner neste kamp tar du også feil!