Skrevet av Emne: Ã… holde skader "hemmelig"  (Lest 1593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Ã… holde skader "hemmelig"
« på: Juli 26, 2011, 21:41:37 »
Så hva synes folket om denne filosofien til klubben vår, at skadeomfanget til spillere holdes hemmelig slik at priser ikke blir skrudd opp på spillere vi f.eks er ute etter?

Personlig synes jeg det er sykt frustrende og til og med uheldig for spillere. Mange trodde lenge at Sam ble frosset ut og så elendig at han ikke kom med i troppen engang. Finnes mange andre eksempler.

Hvor lang tid er Becchio ute?? Snodgrass?? Hadde ikke Somma skrevet på twitter om sin skade hadde vi heller ikke visst at han var ute i 4-6 mnd.

Synes Leeds United er en såpass stor klubb at dette ikke er nødvendig, er rett og slett bare frustrerende for fans!
« Siste redigering: Juli 26, 2011, 21:43:23 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #1 på: Juli 26, 2011, 22:20:14 »
Mer dårlig nytt: Becchio er langtidsskadd. Grayson sa visstnok dette på LUTV etter Sandefjordkampen. Men rettet det til at det ikke var like lenge som Somma.

Vi MÃ… få inn en ny spiss. Tipper det blir et lån...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #2 på: Juli 26, 2011, 23:09:42 »
Så utrolig enig med Bjørn Marius. Skader er vel noe som oppstår såpass jevnlig i alle klubber at det vil ha lite eller ingen innvirkning på pris på spillere. Som fan føler du deg ført bak lyset - og jeg er der akkurat nå. For ikke å miste en hver form for troverdighet bør Bates/SG gå ut og moderere målsettingene for sesongen temmelig kjapt.

Promotion 2010

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #3 på: Juli 26, 2011, 23:14:42 »
Latterlig tråd:

Skal vi fortelle alle motstanderne våre at den og den spilleren er ute av spill når vi møter neste motstander. Eller skal ledelsen holde det hemmelig for motstanderne og bare fortelle det til oss...?   ::)

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #4 på: Juli 26, 2011, 23:27:13 »
Mer dårlig nytt: Becchio er langtidsskadd. Grayson sa visstnok dette på LUTV etter Sandefjordkampen. Men rettet det til at det ikke var like lenge som Somma.

Vi MÃ… få inn en ny spiss. Tipper det blir et lån...

auren

Rart. Grayson uttalte på 'eventen' etter kampen at Becchio mister sesongstarten, men ikke stort mer enn det. ;)

Ellers uttalte han at han ikke ser etter spillere i den posisjonen, da "vi har Gradel, Nunez, Snoddy, McCormack, Paynter" osv. Det virker med andre ord ikke som om det er noen direkte fare for salg for øyeblikket.

Dette er min egen tolkning, da han nok ville innrømmet at han ser etter en spiss, om Gradel/Snoddy var på vei vekk. Han hadde jo ikke behøvet si det, men skyldt på skadene. Jeg ble i alle fall litt roligere.  :)
« Siste redigering: Juli 26, 2011, 23:29:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B-m

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #5 på: Juli 27, 2011, 00:55:20 »
Latterlig tråd:

Skal vi fortelle alle motstanderne våre at den og den spilleren er ute av spill når vi møter neste motstander. Eller skal ledelsen holde det hemmelig for motstanderne og bare fortelle det til oss...?   ::)

 :D

Vet ikke helt hva du mener her. Det er vanlig at lag og managere gir presse info om evt langtidsskader laget har, og tidsperspektivet. Naturligvis kan man holde tilbake informasjon, men da er det ofte pga man ikke helt vet skadens natur og hvor langt tid det vil ta.
 Klarer ikke finne noen andre lag som kjører samme taktikk som Leeds her. Skaper mer uro enn godt. F.eks, i dag går det rykter om at Becchio skade er alt i fra 2 mnd til hele sesongen ute. Samtidig spekulerer mange at Snodgrass utelatelse fra laget er at han er i samtaler med klubber.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

4ever arcticwhite

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #6 på: Juli 27, 2011, 09:16:21 »
Latterlig tråd:

Skal vi fortelle alle motstanderne våre at den og den spilleren er ute av spill når vi møter neste motstander. Eller skal ledelsen holde det hemmelig for motstanderne og bare fortelle det til oss...?   ::)

 :D
Det er ellers helt vanlig at man går ut med info angående skader. F.eks. så går ofte TIL ut og sier at en spiller er skadet, og rekker kanskje kampen om tre uker eller noe slikt. Kan ikke se at slik informasjon stiller laget i en dårligere posisjon med tanke på neste kamp.

Derimot vil det kunne være skadelig i forhold til transfers inn, da noen vil bli fristet til å skru opp prisenpå mulige targets dersom man vet at klubben er i en desperat situasjon.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #7 på: Juli 27, 2011, 10:34:28 »
Jeg blir litt bekymra med alle de beste ute med skade ihvertfall...og særlig når jeg så McCormack i går............ :-[
Yeboahs vitne

HåvardK

Sv: Ã… holde skader "hemmelig"
« Svar #8 på: Juli 27, 2011, 12:34:17 »
Latterlig tråd:

Skal vi fortelle alle motstanderne våre at den og den spilleren er ute av spill når vi møter neste motstander. Eller skal ledelsen holde det hemmelig for motstanderne og bare fortelle det til oss...?   ::)

 :D
Kan du presisere hva som er så latterlig med å holde presse, fans og omgivelsene for øvrig orientert om skadesituasjonen? For jeg antar at du forsøker å være morsom når du legger frem måten dette foregår på slik som du har gjort over?