Skrevet av Emne: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?  (Lest 2005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« på: August 31, 2011, 14:05:07 »
Ser at flere her på forumet mener at Leeds United er en klubb uten ambisjoner og at ambisiøse spillere "ikke" burde signere for Leeds. Viser ikke historien noe annet?

Flere spillere har de seneste årene brukt Leeds som et springbrett videre, tenker da mest på Beckford, Delph, tildels Johnson og nå Gradel. Rykker vi ikke opp i nærmeste fremtid så kommer Leeds til å miste Howson, Becchio, Snodgrass, Nunez og hvis utviklingen fortsetter så forsvinner vel Clayton, Lees og White.

En klubb som utvikler spillere og som selger de evt. gir de bort gratis ved å beholde de til kontraktsslutt er vel perfekt for ambisjonsrike spillere som ikke er ferdig utviklet?

Selve situasjonen er jo meget trist, gode spillere blir utviklet, men blir solgt eller "gitt" videre. Det er jo flere klubber som har holdt på slik de siste årene og se hvor de havner, tenker først og fremst på West Ham som har hatt MANGE gode egenproduserte talenter som spiller dominerende roller i andre klubber. Det finnes sikkert flere eksempler.

Hvis jeg var en spiller med potensial og Leeds ville kjøpt meg så hadde jeg ikke nølt, Leeds er blitt det perfekte springbrettet til noe "bedre"!

 :-*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #1 på: August 31, 2011, 14:26:06 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

fjellhaugen

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #2 på: August 31, 2011, 14:54:36 »
nei.






det skal sies at av de du nevner er det vel ikke mye som er "hjemmelagd"
max feks ble kjøpt inn fra benken i leicester mens becks fra langt nedi systemet.
snoddy fra lavere div i skottland og samme med becchio.

det viser at vi har noenlunde oppegående speidere som kan finne gull i grisebingen. saken er bare den at disse spillerne valgte leeds fordi det var ingen andre som var interreserte. desverre.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #3 på: August 31, 2011, 15:13:44 »
saken er bare den at disse spillerne valgte leeds fordi det var ingen andre som var interreserte. desverre.
Hvorfor desverre?? Må jo være supert det? De har jo alle gjort/gjør en heller god jobb for oss?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #4 på: August 31, 2011, 15:18:47 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

Bates sier jo at vi har blant de høyeste lønnsbudsjettene i divisjonen (4-6), med tanke på at det er mange fallskjermklubber sammen med oss, stemmer ikke dette da? Eller er problemet kvantitet fremfor kvalitet?

Lønnsutbetalingene er vel lavere i år enn forrige sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #5 på: August 31, 2011, 15:23:41 »
nei.






det skal sies at av de du nevner er det vel ikke mye som er "hjemmelagd"
max feks ble kjøpt inn fra benken i leicester mens becks fra langt nedi systemet.
snoddy fra lavere div i skottland og samme med becchio.

det viser at vi har noenlunde oppegående speidere som kan finne gull i grisebingen. saken er bare den at disse spillerne valgte leeds fordi det var ingen andre som var interreserte. desverre.

Poenget var ikke at de var hjemmelagd, ordla meg kanskje litt dumt. Poenget var at de bruke Leeds som et springbrett for å komme seg enda lengre i sin karriere. Leeds må jo da være perfekt per dags dato. En ambisjonsrik spiller kommer til Leeds, får spille i en kjent sovende gigant, slår eller spiller uavgjort i cup'er mot gode PL-lag og klubben har en eier som slipper de avgårde når budet er godt nok.

Dette må jo være en attraktiv klubb å spille for? Hvis nei, hvorfor ikke?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #6 på: August 31, 2011, 15:23:43 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

Bates sier jo at vi har blant de høyeste lønnsbudsjettene i divisjonen (4-6), med tanke på at det er mange fallskjermklubber sammen med oss, stemmer ikke dette da? Eller er problemet kvantitet fremfor kvalitet?

Lønnsutbetalingene er vel lavere i år enn forrige sesong?

Helt utrolig, har du fremdeles tiltro til det som kommer ut av munnen til gamlingen?

kongsmo

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #7 på: August 31, 2011, 15:24:04 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

Bates sier jo at vi har blant de høyeste lønnsbudsjettene i divisjonen (4-6), med tanke på at det er mange fallskjermklubber sammen med oss, stemmer ikke dette da? Eller er problemet kvantitet fremfor kvalitet?

Lønnsutbetalingene er vel lavere i år enn forrige sesong?

problemet er vel heller at det meste KB sier er bare tull og tøys....jeg stoler ikke på et fnugg av det han sier lenger iallefall....
"SNIFFER"

fjellhaugen

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #8 på: August 31, 2011, 15:26:44 »
Poenget var ikke at de var hjemmelagd, ordla meg kanskje litt dumt. Poenget var at de bruke Leeds som et springbrett for å komme seg enda lengre i sin karriere. Leeds må jo da være perfekt per dags dato. En ambisjonsrik spiller kommer til Leeds, får spille i en kjent sovende gigant, slår eller spiller uavgjort i cup'er mot gode PL-lag og klubben har en eier som slipper de avgårde når budet er godt nok.

Dette må jo være en attraktiv klubb å spille for? Hvis nei, hvorfor ikke?


hyggelig nok det men som jeg skriver;
dette er spillere vi ikke hadde fått dersom andre også hadde vært interreserte i.

så er spørsmåøet igjen tilbake til deg da leedsfan; ønsker du å holde med en farmerklubb?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #9 på: August 31, 2011, 15:30:18 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

Bates sier jo at vi har blant de høyeste lønnsbudsjettene i divisjonen (4-6), med tanke på at det er mange fallskjermklubber sammen med oss, stemmer ikke dette da? Eller er problemet kvantitet fremfor kvalitet?

Lønnsutbetalingene er vel lavere i år enn forrige sesong?

Joda, det kan godt være at Leeds har blant de høyeste lønnsbudsjettene, men det er i så fall et budsjett som viser et enormt overskudd! Klubben kan UMULIG være blant de klubbene med mest lønninger i divisjonen.

Kanskje Bates regner ANTALL lønnede personer i klubb, på stadion og alt rundt? Jeg ville da tro at lønnsutgiftene - med en makslønn på drøye 10k pund i uka - viser at Leeds er blant de billigere klubbene i divisjonen...?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Burde ambisjonsrike spillere signere for Leeds United?
« Svar #10 på: August 31, 2011, 16:38:53 »
Jeg for min del hadde nytt livet på den engelske revieraen i Brigthon og tjent det dobbelte av deg og hadde jeg vært god nok hadde jeg blitt hentet av en PL-klubb fra London og tjent enda bedre!

Her ser jeg selvsakt bort i fra at siden jeg holder med LU hadde jeg selvsakt valgt LU og spillt for knapper og glansbilder!

Bates sier jo at vi har blant de høyeste lønnsbudsjettene i divisjonen (4-6), med tanke på at det er mange fallskjermklubber sammen med oss, stemmer ikke dette da? Eller er problemet kvantitet fremfor kvalitet?

Lønnsutbetalingene er vel lavere i år enn forrige sesong?

Helt utrolig, har du fremdeles tiltro til det som kommer ut av munnen til gamlingen?

Han er vel ikke akkurat en jeg stoler 100% på nei...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.