avstemning

Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?

Becchio/Somma
7 (13.2%)
Becchio/McCormack
19 (35.8%)
Becchio/Forssell
10 (18.9%)
Becchio/Keogh
9 (17%)
McCormack/Forssell
1 (1.9%)
McCormack/Somma
1 (1.9%)
McCormack/Keogh
2 (3.8%)
Somma/Forssell
0 (0%)
Somma/Keogh
1 (1.9%)
Keogh/Forssell
3 (5.7%)

Stemmer totalt: 41

Skrevet av Emne: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?  (Lest 1319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanskLeedsGut

Har udeladt Billy Paynter - skriv hvis I synes at han er bedre end de andre :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

auren

Sv: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?
« Svar #1 på: ſeptember 08, 2011, 14:46:56 »
Veldig vanskelig spørsmål, men jeg mener at Becchio er selvskreven på topp. Tror kanskje Becchio og Nunez kunne fungert. Men min stemme går til Macca i tospann med argentineren. Forssell er fortsatt ikke helt matchfit, Somma er skadet leeenge og Keogh blir kanskje for lik Becchio i stilen, samt er ingen goalgetter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?
« Svar #2 på: ſeptember 08, 2011, 14:52:53 »
Dette var vanskelig. Jeg tror jeg går for samme løsning som Auren med Nunez på venstre ving.
Becchio og Keogh er også en konstallasjon som burde kunne skape trøbbel for de fleste nPC-forsvar. Spesielt med sugende løp fra vinger og Howson.
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?
« Svar #3 på: ſeptember 08, 2011, 15:58:57 »
Det blir veldig spennende og se hvordan Larry komponerer laget nå uten Gradel. Becchio i form er vel det sikreste kortet etter mitt skjønn.

Problemet etter min mening er hvordan Becchio har fremstått i tospann med en annen spiss. Vi så i fjor at samarbeidet mellom han og Somma ikke var godt nok. Becchio ble da altfor dyp i banen. Jeg vet ikke om det er Larry eller Becchio selv som er skyld i det, men uansett så syns jeg aldri det sprutet av det samarbeidet. Selv om jeg er kjempefan av begge "hver for seg". Den eneste Becchio egentlig har fått det til sammen med, som jeg kan huske, er Jermaine Beckford. Da gjorde Becchio møkka-jobben og Jermaine scoret målene. Hvis Becchio kan få til en lignende samarbeid med noen andre så vil det være min favorittduo. Den eneste jeg kan tenke meg her må være McCormack. Det kunne funket med disse to siden Ross også er ganske bevegelig i motsetning til Somma, men jeg føler meg ikke overbevist i det hele tatt.

Forsell har jeg bare sett en kamp av og til, men etter det jeg forstår er ikke han heller en typisk målscorer og vil derfor ikke funke sammen med Keogh. Muligens sammen med McCormack, men da vil vi nok savne hodestyrke. Forsell sammen med Somma kunne kanskje også fungert?

Somma tror og håper jeg kan drive med det samme som i fjor når han kommer igjen til jul. Komme inn og score mål, men for min del er han kanskje den av de vi har til disposisjon til dags dato som er minst sikker i startoppstillingen. Rett og slett fordi han ikke jobber nok og ikke kan true forsvaret (som Beckford gjorde) med fart. Føler på en måte at han er dømt til en jokerrolle.

McCormack står som meg frem som det største uromomentet for forsvaret til motstanderen så sant han ikke spiller alene. Han beveger seg lurt og har brukbar akselerasjon men ikke den store toppfarten. Jeg synes også at han er den av de vi har som virker mest giftig pr. dags dato. Men Ross kan ikke, under noen omstendigheter spille alene på topp.

Keogh har jeg fått utrolig sansen for, men vi ser jo at han aldri blir en stor målscorer. Kan sammen med hvem som helst og vil bli viktig for oss utover (tror jeg). Hvis han og Becchio hadde fått det til å stemme så vil det sette mange NPC forsvar på prøve. Ellers har vi jo sett at han funker krem med McCormack, men da mangler vi altså luftstyrke. Med Keogh og Forsell tror jeg ikke vi blir målfarlige nok.

Som alene-spiss er det bare Becchio (og kaaaanskje Keogh) som vil funke, men da er vi fullstendig avhengig av at Snodgrass har dagen. Jeg føler meg ikke sikker på hvem som blir og finne på andre siden nå som Gradel er borte.

I det hele tatt syns jeg vi har mange gode alternativer på topp nå og alle er litt forskjellige fra hverandre, men skulle gjerne sett en Beckford (eller annen lignende spiller) i tillegg. Helt riktig og utelate Paynter selvfølgelig.


Gufrias

Sv: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?
« Svar #4 på: ſeptember 08, 2011, 16:18:21 »
Allan Clarke - Mick Jones.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

DanskLeedsGut

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Dennis

Sv: Hvis vi signer Forssell, hvem er så vores foretrukne angrebsduo?
« Svar #6 på: ſeptember 08, 2011, 17:15:38 »
Becchio og McCormack.

Det som i alle fall er sikkert, er at McCormack behøver en "duellspiss" som makker på topp. Hans energiske og til tider noe rotete spillestil kommer klart best til sin rett som en del av en duo. Han har i alle fall ikke spilt seg ut av laget i Becchios fravær.
Marching on together!