Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00  (Lest 54985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« på: September 12, 2011, 22:50:57 »
 
The club's crest is a simplified version of the coat of arms of the city of Bristol.


Seriekamp mot Bristol City på Elland Road lørdag 17.september 2011 klokken 16.00.



I 2010-11 endte det med 2-0 seier i bortekampen den 12/2-11:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20110212/bristol-city-0-leeds-2_2247678_52969
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,17503.0.html

I høstkampen 2010-11 endte det med 3-1 seier hjemme den 13/11-11:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20101113/leeds-3-bristol-city-1_2247678_51805
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15384.0.html


Vi må vel begynne å vinne flere kamper i strekk snart! Håper Clayton er tilbake og at laget opptrer mer stabeilt!

Up we go!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Yeboah

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #1 på: September 13, 2011, 16:58:11 »
Endelig skal jeg på Elland Road igjen og se på Leeds! Gleder meg masse  ;D

Håper på følgende lag:

Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - Taylor
Snodgrass - Howson - Brown - Nunez
McCormack - Becchio

Stifler

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #2 på: September 13, 2011, 17:47:29 »
Endelig skal jeg på Elland Road igjen og se på Leeds! Gleder meg masse  ;D

Håper på følgende lag:

Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - Taylor
Snodgrass - Howson - Brown - Nunez
McCormack - Becchio


Muligens bytte bort Brown med ny signeringa Mika?
Jeg mener og tror det er alt for tidlig å starte med Becchio fra start. Vil heller ha Forssell - McCormack fra start.
-Nr 2 er den første taperen-

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #3 på: September 13, 2011, 21:42:47 »
Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - McCormack
Keogh - Forsell

Inn fra benken hvis det butter imot: Beccio, Nunez, Mika
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #4 på: September 13, 2011, 21:42:58 »
Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - McCormack
Keogh - Forsell

Inn fra benken hvis det butter imot: Becchio, Nunez, Mika
The future's so White I've got to wear shades 8)

Gufrias

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #5 på: September 13, 2011, 21:51:55 »
Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - McCormack
Keogh - Forsell

Inn fra benken hvis det butter imot: Becchio, Nunez, Mika
Jeg trodde det bare var Cæsar, Napoleon, Nils Arne og sånne som hadde det med å sitere seg selv?  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #6 på: September 13, 2011, 23:09:41 »
Lonergan
Lees - Kisnorbo - O'Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - McCormack
Keogh - Forsell

Inn fra benken hvis det butter imot: Becchio, Nunez, Mika
Jeg trodde det bare var Cæsar, Napoleon, Nils Arne og sånne som hadde det med å sitere seg selv?  ;)
skulle strengt tatt bare redigere meg selv, men jeg har nok bomma:-)
The future's so White I've got to wear shades 8)

DanskLeedsGut

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #7 på: September 14, 2011, 02:36:50 »
LONERGAN

LEES - KISNORBO - O'DEA - WHITE/TAYLOR

NUNEZ - CLAYTON/MIKA - HOWSON - SNODDY

KEOGH - MCCORMACK
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Hobben

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #8 på: September 14, 2011, 08:28:06 »
LONERGAN

LEES - KISNORBO - O'DEA - WHITE

NUNEZ - MIKA - HOWSON - SNODDY

FORRSELL - MCCORMACK

Taylor er skadet i noen mnd fremover leste jeg. Clayton var usikker til denne kampen så da velger jeg å stase på nye Mika :) Synes Keogh og Forrsell hadde vært spennende på topp, men synes McCormack har vist fine toppscorer evner og avslutninger de siste kampene, dermed velger jeg han.

Lees er vel det vi har på høyreback? Han er enda ung, å kan bli meget godt, og har taklet nivået noe lunde greit, men han har gjort en del personlige feil på mål i mot.

Har også tenkt på om det hadde vært noe å flyttet McCormack ned på noen av vingene å starte med Keogh og McCormack?

BTW: Glad det ikke er meg som tar ut laget :P
Rogaland Whites

Sydhagen

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #9 på: September 14, 2011, 08:33:10 »
Føler vi har en bra bredde i stallen nå  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #10 på: September 14, 2011, 15:51:13 »
Taylor er skadet i noen mnd fremover leste jeg.
Han også? Eller forveksler du med Thompson?
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #11 på: September 14, 2011, 16:13:55 »
Taylor er skadet i noen mnd fremover leste jeg.
Han også? Eller forveksler du med Thompson?
[/quote

hoppas verkligen att det är ett missförstånd och att det är zac som det stod om för några dagar sedan,
 

Hobben

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #12 på: September 14, 2011, 16:47:30 »
Taylor er skadet i noen mnd fremover leste jeg.
Han også? Eller forveksler du med Thompson?

Forveksler med Thompson, beklager..
Rogaland Whites

RoarG

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #13 på: September 14, 2011, 18:22:38 »
Leeds er godt forspent forover, ja. Det er bakover det skorter. Kanskje målsettingen denne kampen kan være å holde nullen? Så: 2-0 (minst) til Leeds til helga ;D?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

The Magnificents

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #14 på: September 15, 2011, 06:39:19 »
stikk te flesland og reise te leeds eg no! =) MOT! =)
Leeds Leeds Leeds!!

LEO

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #15 på: September 15, 2011, 07:45:30 »
Jeg er ganske sikker på at Mika får debut til lørdag og at White kommer  inn som v.b.

Ellers som før da jeg tror Clayton er skadet.

Jeg håper men tror ikke at Grayson bytter ut Keogh til fordel for enten Nunez eller Forsell.
 

johnny gangster

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #16 på: September 15, 2011, 20:43:26 »
Jeg er ganske sikker på at Mika får debut til lørdag og at White kommer  inn som v.b.

Ellers som før da jeg tror Clayton er skadet.

Jeg håper men tror ikke at Grayson bytter ut Keogh til fordel for enten Nunez eller Forsell.
Hva med Becchio? Stor sannsynlighet for at han erstatter Keogh på lørdag, eller skal han vere jokeren vår igjen???

sportcarl1

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #17 på: September 15, 2011, 21:02:41 »
bechio är inte ens i närheten av att få starta, kan han få 30-45 minuter så får vi vara tacksamma, förhoppningsvis i oktober kan man nog räkna med honom från start
« Siste redigering: September 15, 2011, 21:39:44 av sportcarl1 »
 

Runar

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #18 på: September 15, 2011, 22:16:09 »
Kan bli et tøft lag uttak på lørdag - Synes Larry har tatt noen steg i laguttaksprosessen i år, han har våget å slippe til uprøvd ungdom (White, Zac & Taylor) når det etablerte valget har vært skadet i stedet for å gjennomføre et kjapt lån eller omskolere en mer etablert spiller.

Hva han gjør med midtforsvaret blir spennende - forsetter han med O'Dea og Paddy eller kan Lees få muligheten i sin beste posisjon. Lees har gjort sine saker akseptabel og vi kan sek konjukturene av en bra spiller, men helt uetn feil har han ikke vært. Det overasker meg hvor langt unna Conolly er fra laget, han hadde stor tillit i fjor og gjorde få feil. Kunne vært duket for å slippe han til igjen på høyrebacken og la Lees få sin sjanse som stopper med O'Dea. Paddy har ikke vært like stødig som tidligere (skulle bare mangle), men har fått endel kamper nå og jeg hadde håpet det skulle rapporteres større framgang.

På midtbanen er nok Clayton, Zac og Brown ute med skade, noe som vel sørger for at det blir Howson sammen med den nye finnen fra start.

Kantene med Nunez og Snoddy kan bli litt lite gjennombruddsterke (her var Gradel ekstremt viktig), Sam er mer gjennombruddsterk og Nunez skal ha vært svak sist, men har vært tilsvarende imponerende tidligere i sesongen. White kan være et alternativ, han er hurtig nok til å være gjennombruddsterk, men er usikker på han kvaliteter med og spesielt uten ball. Med Gardel ute så har vi faktisk litt usikkerhet i forhold til kvaliteten og stabiliten til kantene våre.

På topp må det bli Keogh og McCormack. McCormack har vært dyktig hittil i sesongen, jeg har vært imponert over Keogh i det jeg har sett av han, desverre så scorer han ikke fullt så mye mål. Men han er god uten ball, god i luften, flink til å innvolvere medspillere og jobber hardt - Han er en kvalitetsspiller slik jeg vurderer han og derfor mener jeg det blir tøft å vrake han fra start. Forsell og Becchio har ikke det fitness grunnlaget for å starte, men gir oss en extra dimensjon fra benken.

Jeg ville gått for følgende lag (tror jeg):

Lonergan

Conolly - Lees  - O'Dea - White

Snoddy - Howson - Vayrynen - Nunez

McCormack - Keogh

Benk: Forsell, Paddy, Brown, Sam, Beccio

Med to innoverkanter, må vi ha mer naturlige backer som White og Conolly. Spesielt om Vayrynen kan gjøre en bedre jobb som stabilisator sentralt på midtbanen. Howson MÃ… få lov til å løpe i angrep derfor er det viktig at Nunez og Snoddy er kjappe i omstillingen til forsvar slik at vi ikke blir tatt på kontra HVERGANG vi mister ballen. Det samme gjelder Keogh og McCormack som MÃ… ta defensivt ansvar om mulig direkte etter balltap. Eventuelt kan Nunez og Snoddy oftere bytte side og gå mer til linjen og øke fokuset på innlegg, gjerne som et resultat av at Becchio er kommet inn.
 

Jon R

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #19 på: September 15, 2011, 22:45:28 »
Kan bli et tøft lag uttak på lørdag - Synes Larry har tatt noen steg i laguttaksprosessen i år, han har våget å slippe til uprøvd ungdom (White, Zac & Taylor) når det etablerte valget har vært skadet i stedet for å gjennomføre et kjapt lån eller omskolere en mer etablert spiller.

Hva han gjør med midtforsvaret blir spennende - forsetter han med O'Dea og Paddy eller kan Lees få muligheten i sin beste posisjon. Lees har gjort sine saker akseptabel og vi kan sek konjukturene av en bra spiller, men helt uetn feil har han ikke vært. Det overasker meg hvor langt unna Conolly er fra laget, han hadde stor tillit i fjor og gjorde få feil. Kunne vært duket for å slippe han til igjen på høyrebacken og la Lees få sin sjanse som stopper med O'Dea. Paddy har ikke vært like stødig som tidligere (skulle bare mangle), men har fått endel kamper nå og jeg hadde håpet det skulle rapporteres større framgang.

På midtbanen er nok Clayton, Zac og Brown ute med skade, noe som vel sørger for at det blir Howson sammen med den nye finnen fra start.

Kantene med Nunez og Snoddy kan bli litt lite gjennombruddsterke (her var Gradel ekstremt viktig), Sam er mer gjennombruddsterk og Nunez skal ha vært svak sist, men har vært tilsvarende imponerende tidligere i sesongen. White kan være et alternativ, han er hurtig nok til å være gjennombruddsterk, men er usikker på han kvaliteter med og spesielt uten ball. Med Gardel ute så har vi faktisk litt usikkerhet i forhold til kvaliteten og stabiliten til kantene våre.

På topp må det bli Keogh og McCormack. McCormack har vært dyktig hittil i sesongen, jeg har vært imponert over Keogh i det jeg har sett av han, desverre så scorer han ikke fullt så mye mål. Men han er god uten ball, god i luften, flink til å innvolvere medspillere og jobber hardt - Han er en kvalitetsspiller slik jeg vurderer han og derfor mener jeg det blir tøft å vrake han fra start. Forsell og Becchio har ikke det fitness grunnlaget for å starte, men gir oss en extra dimensjon fra benken.

Jeg ville gått for følgende lag (tror jeg):

Lonergan

Conolly - Lees  - O'Dea - White

Snoddy - Howson - Vayrynen - Nunez

McCormack - Keogh

Benk: Forsell, Paddy, Brown, Sam, Beccio

Med to innoverkanter, må vi ha mer naturlige backer som White og Conolly. Spesielt om Vayrynen kan gjøre en bedre jobb som stabilisator sentralt på midtbanen. Howson MÃ… få lov til å løpe i angrep derfor er det viktig at Nunez og Snoddy er kjappe i omstillingen til forsvar slik at vi ikke blir tatt på kontra HVERGANG vi mister ballen. Det samme gjelder Keogh og McCormack som MÃ… ta defensivt ansvar om mulig direkte etter balltap. Eventuelt kan Nunez og Snoddy oftere bytte side og gå mer til linjen og øke fokuset på innlegg, gjerne som et resultat av at Becchio er kommet inn.

Synes dette var en god analyse, Runar og jeg er 90 % enig!

Mc Cormack er selvskreven fordi han både scorer mål og jobber hardt for laget. Keogh er ingen målscorer men har evnen til de å spille de andre rundt seg gode, og forsvarer plassen sin utfra jevnt gode prestasjoner til nå. Så lenge laget skaper sjanser og scorer mye mål med Keogh på banen, driter jeg i om han går målløs av banen i 9 av 10 kamper. Når det gjelder Nunez ville jeg ikke startet med han så lenge vi har Clayton ute og finnen som et uforutsigbart element. Nunez må tilegne seg noen grunnleggende defensive ferdigheter før han gies så mye ansvar som ditt lag og formasjon legger opp til. Sam er et sikrere kort defensivt og derfor ville jeg gå for han fra start.  Becchio, Forsell og  Nunez får heller spille rollen som jokere, og FOR noen jokere vi har på benken!  :)
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #20 på: September 15, 2011, 22:57:50 »
Stort sett enig med deg Runar, men synes ikke at man skal legge for mye skyld på Nunez, fordi han spiller i en posisjon som ikke er hans beste. Hadde han spilt som hengende spiss eller offensiv midtbane, hadde nok kvalitetene hans vist seg som de glimtvis har gjort denne sesongen. Dessverre for Ramon har Keogh og McCormack spilt bra på topp. Derimot finner jeg det meget vanskelig å sette Nunez inn i et system som passer resten av laget, hvor han befinner seg sentralt offensivt i banen. Det måtte i såfall være i aurens forslag i en 3-5-2 formasjon, noe jeg ikke kan forstå at skal hjelpe på det defensive.

Altså som aurens forslag, med noen få modifikasjoner:
-----------------------------------  Lonergan  ------------------------------------

------------  Lees  ---------------  Kisnorbo  --------------  O'Dea  -------------

----------------------  Howson  ----------------  Väyrynen  ----------------------

--- Snodgrass  ------------------  Nunez  --------------------------  White  ---

----------------------  McCormack  ------------  Keogh  ------------------------

Som sagt, anser jeg dog dette for en alt for offensiv formasjon, for et så svakt lag defensivt sett, som vi er. Skulle vi komme under kunne jo dette være et alternativ.

LEO

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #21 på: September 16, 2011, 07:45:43 »
Runar`s forslag går ikke da du må ha en som er sjef bak og som prater.

Jeg mener at Nunez har vist så mye bra når han har kommet inn at det er Grayson jobb å sette ham der han er best og ta ut de andre etter å ha plassert Nunez.

For meg så ligger Keogh dårlig an da han har junior avslutninger. 

Ikke umulig at Grayson nå starter med Beechio hvis han kun mangler å være matchfit.  Han starter hvis det er ingen fare for at han skal ta opp igjen skaden.  Når det arrangereres lukkede kamper da virker det som Grayson har hastverk til å få  Beechio med.
Men vi har ikke reserve lag lenger så det kan jo være at disse kampene er planlagt for lenge siden.
 

Runar

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #22 på: September 16, 2011, 08:33:52 »
Vi mangler jo sjefen der bak uansett, når han ikke finnes i stallen var min tanke å bruke de som jeg individuelt sett er "best". Dog basert på svært lite info.

Angående Nunez sine defensive kvaliteter, så er nok de svakere enn Sam sine. Min vurdering er at en ballsikker innoverving, trenger en hissig hurtig back til å beholde bredden i laget slik at Nunez kan vandre inn i sin favorittrolle som er offensiv midtbane. Om d kan fungere for Leeds, må vurderes i forhold til motstander og spillernes evne til å forstå et taktisk konsept. Kan de ikke d må man gjøre ting litt mer A4.
 

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #23 på: September 16, 2011, 08:50:49 »
Lonergan
Lees - Paddy - O'Dea - White
Snodders - Howson - Vayrynen - Sam
Keogh - McC

Er litt usikker på Paddy, men meiner med hans erfaring og evne til å prate bør han vere med. Ellers viktig å prøve å få kontinuitet i bakre 4'er, derfor vil eg beholde Lees og White på backene.

Med ei skadeskutt sentral midtbane ser eg føre meg at debuten for Varanen er sannsynleg, selvfølgelig ilag med Howson.
Snodders er bankers og eg meiner Sam bør starte før Nunez.

Ingen grunn til å endre tospannet på topp.
Så lenge Becchio ikkje er 100% og Forsell fortsatt er fersk, meiner eg McC/Keogh har gjort nok til å starte også denne matchen.

Og, som JonR er inne på, for nokre jokere vi har på benken; Nunez, Forsell og Becchio - alle potensielle matchvinnere!

Bring on Bristol!!
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #24 på: September 16, 2011, 10:04:24 »
Har denne kampen blitt flytta på et tidspunkt? Jeg har av en eller annen grunne notert den ned ikveld i kalenderen min...

Sleivind

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #25 på: September 16, 2011, 10:10:09 »
Prøver i denne tråden.

Har the FL/FA kommet med noen begrunnelse på hvorfor man bare kan ha fem mann på benken? Er de redde for at lag med tynne staller skal fylle opp benken med ungutter?

Hobben

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #26 på: September 16, 2011, 10:41:18 »
Etter morgendagens kamp er de neste 4 kampene til Leeds Tv sendte :) Kanon!

Leeds - SCUM
Brighton - Leeds
Doncaster - Leeds
Leeds - Portsmouth
Rogaland Whites

lojosang

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #27 på: September 16, 2011, 10:44:39 »
Prøver i denne tråden.

Har the FL/FA kommet med noen begrunnelse på hvorfor man bare kan ha fem mann på benken? Er de redde for at lag med tynne staller skal fylle opp benken med ungutter?

For å gi inntrykk av at de GJØR noe?
Som leder er man død om man ikke gjør endringer. Konsekvenser er mindre viktig. De ser ingen før man er videre til neste verv.  ::)
- Leif Olav

LEO

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #28 på: September 16, 2011, 11:47:27 »
Kan gjerne være med på  å prøve Sam som erstatter for Gradel.

Men da  må han ikke trekke inn i midten som han gjorde nesten hele kampen mot Sandefjord.

Ã… holde plassen sin og bruke den handler ikke om å være iform men forståelse for hvilken plass du spiller på.

Heia Nunez
 

johnny gangster

Sv: KAMP: vs BRISTOL CITY, lørdag 17/9 2011, kl 16.00
« Svar #29 på: September 16, 2011, 12:58:20 »
Etter morgendagens kamp er de neste 4 kampene til Leeds Tv sendte :) Kanon!

Leeds - SCUM
Brighton - Leeds
Doncaster - Leeds
Leeds - Portsmouth
Nice!  ;D ;D