Skrevet av Emne: Football Manager 2012  (Lest 6808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Football Manager 2012
« Svar #1 på: September 30, 2011, 19:44:29 »
Har spilt FM09 siden det kom ut (ikke konstant, da). Denne oppgraderingen blir jeg med på.
Hekta på Leeds siden 1974

dansale

Sv: Football Manager 2012
« Svar #2 på: September 30, 2011, 23:26:39 »
Gleder meg!!!!!  ;D ;D
Forza Leeds!

Ferre

Sv: Football Manager 2012
« Svar #3 på: Oktober 06, 2011, 19:57:13 »
Demo ute nå, kan lastes ned via Steam.

Sydhagen

Sv: Football Manager 2012
« Svar #4 på: Oktober 11, 2011, 09:40:28 »
Førsteinntrykket er MEGET bra!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Football Manager 2012
« Svar #5 på: Oktober 11, 2011, 12:59:05 »
Jeg må stå over i år. Jeg kan bare ikke være med på galoppen hvert år. I fjor hadde jeg over 500t med spilling... Alt på en save...

Sydhagen

Sv: Football Manager 2012
« Svar #6 på: Oktober 11, 2011, 13:00:27 »
Jeg må stå over i år. Jeg kan bare ikke være med på galoppen hvert år. I fjor hadde jeg over 500t med spilling... Alt på en save...

Min samboer har "heldigvis" en del kveldsvakter, så jeg har litt tid å kaste bort på FM  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Football Manager 2012
« Svar #8 på: Oktober 17, 2011, 22:25:54 »
Terningkast 6 i VG. Jeg kan nok komme til å tøye fruens tålmodighet en smule i ukene som kommer.

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10014818

Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Football Manager 2012
« Svar #9 på: Oktober 18, 2011, 10:38:49 »
Har spilt demoen. Veldig bra!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Football Manager 2012
« Svar #10 på: Oktober 22, 2011, 23:54:21 »
Simon Grayson har sagt takk for seg i Leeds United, etter å ha blitt nektet et lønns- og transferbudsjett bestående av både knapper og glansbilder. I stedet har Bates gått til det noe overraskende skritt å ansette Stein Øksnes (44) fra Norge. "Jeg er viss på at mr. Øksnes vil bringe Leeds United til heder og verdighet", uttalte Bates da ansettelsen ble offentliggjort. "Han er en dritbill... eh, svært talentfull manager, som fra sin aktive karriere har inngående erfaring med å sitte på benken. Jeg kan nærmest garantere dere at han vil sikre minst playoff allerede i sin første sesong!"

Øksnes selv sier: "Jeg er henrykt over å ha fått sjansen til å lede selveste Leeds United, som jeg har vært en svoren so-called supporter av helt siden Revies dager. Jeg får til og med nesten lønn for det!"

Når vi kommer inn på framtidsutsiktene, sier Øksnes: "Jeg har det ikke travelt med å kjøpe nye spillere. Den stallen jeg har er god nok til å nå de målene vi har satt oss." Dette siste ble sagt mens han vekselvis kikket ut i rommet og ned på et papir med monogrammet KB.

Debatten går høyt på flere fora om at Ken Bates har sviktet Leeds ved ansettelsen av denne ukjente manageren. Men Peter Lorimer er overbevist om at Øksnes er rette mann for jobben, og forklarer det med at "nå behøvde Leeds nytt blod for å komme videre framover". Også den mystiske LUSCOS-forumisten Gufrias viser helhjertet støtte til beslutningen, med henvisning til Øksnes' to år som trener for mygglaget til Sørlia IL.

Oddsen på at Leeds rykker opp har siden ansettelsen gått opp fra 20 til 85000, mens oddsen for at Øksnes får sparken før jul har startet på 1,0000015.
Hekta på Leeds siden 1974

dansale

Sv: Football Manager 2012
« Svar #11 på: Oktober 25, 2011, 20:08:43 »
Leeds Har eit fantastisk lag, jeg vant hele nCC første sessongen, og endte på 9 plass i PL den andre, når går jeg for UEFA Cup spill i min tredje sessong! :D. Vi ble forresten kjøpt opp av en Spanjon rett før sessong slutt.
Forza Leeds!

magnuer

Sv: Football Manager 2012
« Svar #12 på: Oktober 25, 2011, 20:18:22 »
Starter nå :) Noen spillere å anbefale?
« Siste redigering: Oktober 25, 2011, 20:20:27 av magnuer »

Sydhagen

Sv: Football Manager 2012
« Svar #13 på: Oktober 26, 2011, 07:19:20 »
Leeds Har eit fantastisk lag, jeg vant hele nCC første sessongen, og endte på 9 plass i PL den andre, når går jeg for UEFA Cup spill i min tredje sessong! :D. Vi ble forresten kjøpt opp av en Spanjon rett før sessong slutt.

Hvilken formasjon stiller du?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TrJ

Sv: Football Manager 2012
« Svar #14 på: November 03, 2011, 21:22:40 »
Jeg har og gått til anskaffelse av denne utgaven etter å ha "vært utafor" 5-6 sesonger. En stor overgang! :)
Noen som har tips til formasjoner/spiller som passer inn på ER?
Min ass.manager ble også kjøpt ut av en bedre klubb uten at jeg kunne protestere. :( noen tips til godt personell? Prøvde meg på Radebe, men han krevde for høy lønn.
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

tobn på tur

Sv: Football Manager 2012
« Svar #15 på: November 03, 2011, 23:24:53 »


hell yeah

lojosang

Sv: Football Manager 2012
« Svar #16 på: November 03, 2011, 23:48:09 »


hell yeah

Hårreisende! Må jo putte tre-fire mål hver kamp for å vinne jo. Her må manageren ta sin hatt og gå!  ;D
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Football Manager 2012
« Svar #17 på: November 04, 2011, 10:10:36 »


hell yeah

Imponerende resultater. Hvilken taktikk bruker du?
Legg gjerne ut scr shots.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Football Manager 2012
« Svar #18 på: November 04, 2011, 11:29:27 »
Ã…sså første året!?! Da må du ha juksa på et vis?

tobn på tur

Sv: Football Manager 2012
« Svar #19 på: November 05, 2011, 00:17:08 »
Jeg jukser ikke. Tar all moroa ut av spillet. Dette er andre Leeds filen min. Var på vei til å få sparken før jeg gikk over til en Dortmund fil. Skal poste scr shots straks.

tobn på tur

Sv: Football Manager 2012
« Svar #20 på: November 05, 2011, 00:29:45 »


Aldri lagd en taktikk med vingene der jeg har satt de her, men bare prøvde det etter at min første taktikk ikke funket. Eneste jeg virkelig savner er et skikkelig anker. Elsker å ha det på taktikkene jeg bruker å lage. I tillegg kjører nesten alltid offensive vinger og kun en spiss.


Forhåpentligvis klarer jeg ikke rote bort denne ledelsen.

Gufrias

Sv: Football Manager 2012
« Svar #21 på: November 05, 2011, 08:36:38 »

Forhåpentligvis klarer jeg ikke rote bort denne ledelsen.
Du er på vei inn i de poengfattige månedene, ser jeg...

Jeg kjører for øvrig en 4-2-2-2 som virker veldig realistisk. Angrepsmessig er det suverent, men jeg holder aldri nullen.
« Siste redigering: November 05, 2011, 08:40:23 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Leppan

Sv: Football Manager 2012
« Svar #22 på: November 05, 2011, 13:57:57 »
Hjelp! Hver gang jeg prøver å starte opp FM, får jeg melding om at spillet for tiden er utilgjengelig. Vært slik i ett par dager nå, noen som har peiling?
Glory years will come again!

dansale

Sv: Football Manager 2012
« Svar #23 på: November 17, 2011, 17:01:27 »
Hjelp! Hver gang jeg prøver å starte opp FM, får jeg melding om at spillet for tiden er utilgjengelig. Vært slik i ett par dager nå, noen som har peiling?

Om du poster problemet ditt her http://www.fmnorge.com/index.php/forum/186-football-manager-2012/ så er det større mulighet for du får ett godt svar :) lykke til
Forza Leeds!

dansale

Sv: Football Manager 2012
« Svar #24 på: November 17, 2011, 17:03:40 »
Jeg har og gått til anskaffelse av denne utgaven etter å ha "vært utafor" 5-6 sesonger. En stor overgang! :)
Noen som har tips til formasjoner/spiller som passer inn på ER?
Min ass.manager ble også kjøpt ut av en bedre klubb uten at jeg kunne protestere. :( noen tips til godt personell? Prøvde meg på Radebe, men han krevde for høy lønn.

Du har vell sikkert fått deg ein ny AM nå men jeg har stor sans for Tony Coton!

Navn: Tony Coton
Alder: 19.5.1961- (50)
Klubb: Ingen
Kopensasjon: 0 kr
Beste egenskaper: Keeper 20, Bedømmene ferdigheter 20, Målbevisthet 20
Dårligste egenskaper: Offensive,Defensive
Kort kommentar:Brukte Tony Coton som AsMan i fjordåretes spill og har brukt ham i år, meget god på å bedømme ferdigheter og brukes også til å trene keeper.Han krever ikke mer enn 1,100 £ p/u og er villig til å skrive langtids kontrakt
Forza Leeds!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Football Manager 2012
« Svar #25 på: Januar 09, 2012, 12:58:12 »
Har kjørt en helt ordinær 4-4-2 offensivt:
                              Lonergan
Parnaby         Hovland            Kisnorbo            Pugh
White            Clayton             Howson            Snodgrass
                    Forssell            McCormack

Ligger foreløpig på 10. plass, etter 6 kamper (3 vunnet og 1 uavgjort og 2 tap)
1.Runde: Leeds 1-1 Hull
Ligacup1: Nott Forest 1-4 Leeds
2.Runde: Birmingham 2-3 Leeds
3.Runde: Leeds 3-1 Doncaster
4.Runde: Watford 1-3 Leeds
Ligacup2: Coventry 0-4 Leeds
5.Runde: Leeds 0-1 Portsmouth
6.Runde: Notts County 2-1 Leeds
« Siste redigering: Januar 10, 2012, 09:14:39 av Vanderlunde »

Boos

Sv: Football Manager 2012
« Svar #26 på: Februar 07, 2012, 15:24:07 »
Venter FM i posten om få dager :)

Skal bli meg noen timer!! :P

Leedsgutt

Sv: Football Manager 2012
« Svar #27 på: Februar 17, 2012, 20:15:14 »
Jeg ble manager i Januar 2012 (jeg tok liksom over etter Grayson)

da lå vi på en 4 plass,bestemte meg for å ikke selge eller kjøpe noen spillere, selvom jeg hadde 20-30 mill på kontoen, sesongen endte med at jeg fikk 1plass med 90 poeng  og West ham fulgte etter med 88.

24 juni kom, og jeg ventet på hva Bates ville gi meg (gjerrigknark), men han slo til med 120 mill (unngå nedrykk) , dette føler jeg er bra med penger, vi har jo noen i troppen som er PL spillere,og Snodgrass signerte 4 årskontrakt etter lenge interesse fra Everton, så jeg tenker å bygge videre med laget, SheffieldUTD kom med et bud på Lees (3,5mill) altfor lite , men jeg har ikke tenkt å selge han uansett.

angående kjøp, så ville jeg ikke bruke flere millioner på en spiller, så jeg bestemte meg for å se på free transfers (typisk leeds),overgangslister og Championship for billig kjøp... det beste er å så på alle stjernespillerne som rykker ned fra PL-misfornøyde og klubbene blir nødt til å selge billig.

mine kjøp
Simone del Nero (31 år ,gratis,midtbane) - hentet han som en backup plan,hvis det blir skader på midtbanen.

Kyle Naughton (23år,11 mill,forsvar) storsignering, han er engelsk og fikk han for en billig penge, kommer til å gå rett inn på laget, han kom fra Norwich som rykket ned.. stor framtid

Vladimir Weiss (23år,23mill,midtbane) dette også en god signering, han slo ikke til i City(noe som er vanskelig med tanke på laget de har) rask og teknisk.

Gabriele Paonessa (25år,gratis,midtbane) en helt middelsgod spiller, backup denne personen, holder egentlig ikke PL,men jeg tok han inn.

Davide Biondi(29år,gratis,forsvar) en som er tenkt backup, men tror han kan kjempe seg inn i førstelleveren,har spillt flere sesonger fast hos Cagliari, så dårlig kan han ikke være.

Otman Bakkal(27år,gratis,midtbane) klassesignering, har spillt fast både på PSV og Feyenoord, tror han kan slå skikkelig igjennom.

Rafaele Schiavi (26år,gratis,forsvar) her er det også backup, men dårlig er han ikke.

Lasse Schøne(26år,gratis,angrip) først spiss signering, måtte ha det.. er ikke akkurat goalgetter,men vi måtte ha en spiss og Schøne var et bra alternativ.

Younes Kaboul (26år,29mill,forsvar) Kaboul er PL-klasse, ble fryst ut av Tottenham, kunne ikke si nei til han, han går inn på laget med en gang.

Cheick Tiote(26,50mill,midtbane) KLASSESIGNERING, Tiote ville bort fra Newcastle som rykket ned, han tar litt på lønna,men det er ikke noe problem.

Salg:

Forssell,Varynen,Nunez,Brown,Parker,Sam,Thompson,McCann,Payne,Turnerbrøderne (freetransfer)

kunne tjent penger på de 3 første,men jeg bestemte å slippe dem på Free.
Eneste personen jeg fikk penger for var Somma for 34 mill.



SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Football Manager 2012
« Svar #28 på: Februar 20, 2012, 01:22:20 »
Tok over Leeds etter en sesong

Første året endte på 2. plass og opprykk!

Første året i PL endte me 9 plass.
Andre året endte me 5 plass
tredje sesongen endte me 2 plass :)

Pontus ❤

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Football Manager 2012
« Svar #29 på: Februar 20, 2012, 09:29:21 »
Skjønner ikke hvordan dere klarer det så bra med Leeds, får gjort det godt i starten, vinner noen av de første kampene, men så mister jeg all kontroll plutselig, og klarer aldri å finne hva jeg gjør feil, og ender i nedrykksstriden, og der sloss jeg med nebb og klør for å overleve, frem til Bates gir meg fyken i Januar...