Egen deprimert tråd!

Started by p0ndus, October 10, 2011, 22:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

Aston Villa vs Leeds United 3-0 på Wembley i mars 1996 må vel være tidenes tristeste kamp? Ikke bare tapte United kampen, men hele laget (med unntak av en ung Andy Gray kanskje) spilte i tillegg ræva. I Paris mai 1975 spilte United i det minste god fotball.

Hallgeir *

Quote from: Karl Hot Shot on October 14, 2011, 13:29:18
Aston Villa vs Leeds United 3-0 på Wembley i mars 1996 må vel være tidenes tristeste kamp? Ikke bare tapte United kampen, men hele laget (med unntak av en ung Andy Gray kanskje) spilte i tillegg ræva. I Paris mai 1975 spilte United i det minste god fotball.

"Betydningsløs" kamp i 1996 sammenlignet med den i '75. Serievinnercupen (nå Champions League) må vel bety langt mer enn en nasjonal finale. At vi spilte godt i den ene og elendig i den andre er av mindre betydning, synes i alle fall jeg.
Super Leeds since 1968

Karl Hot Shot

Quote from: hallghel on October 14, 2011, 13:50:15

"Betydningsløs" kamp i 1996 sammenlignet med den i '75. Serievinnercupen (nå Champions League) må vel bety langt mer enn en nasjonal finale. At vi spilte godt i den ene og elendig i den andre er av mindre betydning, synes i alle fall jeg.

Ræva kommentar som gjør meg enda mer deprimert.  :P

RoarG

Quote from: CardiganArms on October 11, 2011, 14:30:56
Quote from: sveifors on October 11, 2011, 14:24:40
Quote from: CardiganArms on October 11, 2011, 10:07:28
Quote from: fmtj on October 11, 2011, 09:54:51
Jeg blir fortsatt deprimert når jeg tenker på europacupfinalen mot Bayern Mûnchen i Paris... >:( :'(
den er også fremdeles den sureste for meg!

Ekstremt surt og ufortjent tap. Korrupt dommer. Beckenbauer brukte alle knep mot dommer. Har aldri kommet over denne kampen. Har for alltid hatet Bayern Munchen, tysk fotball og dess like etter dette. Satte varige posttraumatiske spor i en guttesjel på 14 år :'( :'(
Akkurat!! Samme her!
Da capo :'( :'( :'(

Ellers er jo den bare eksistensen til "Vivarsojævlagodepå80tallet"pool og Schumchester United deprimerende som bare fy. For en stakkars skjebne den (sistnevnte) byen har, som tross alt har produsert storheter som Joy Division og The Fall!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: Karl Hot Shot on October 14, 2011, 17:29:16
Quote from: hallghel on October 14, 2011, 13:50:15

Ræva kommentar som gjør meg enda mer deprimert.  :P

Sannheten svir ofte hardest og er tung å svelge....  ;)
Super Leeds since 1968