Skrevet av Emne: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01  (Lest 2952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Da blir det nyttårsfeiring i Leeds i år. Reiser over for å få med meg disse to kampene. Reservert hotellrom fra lørdag 31 des. til tirsdag 3 jan. Regner med at det er noen som har tips å komme med om hva som skjer der borte i denne helgen. Sikkert flere Leeds-venner som også skal over så det blir sikker god stemning. Og ikke minst masse god fotball og poeng.

MOT   ;) :) ;)

Bore

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #1 på: Oktober 24, 2011, 21:00:31 »
Skal bort å se Leeds - Burnley 2. Januar sammen med tre kompiser som ikke er Leeds fans. Vil derfor få tak på billetter på The KOP for å gi dem den beste stemningen som er mulig, og vise dem hvem som er best på lyd som såvel på banen.

Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem for å skaffe med billetter på Don Revie Stand, ettersom jeg regner med at disse billettene fyker ganske fort om ikke de er utsolgt allerede. Noen med bra tips?

fjellhaugen

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #2 på: Oktober 24, 2011, 23:10:03 »
Skal bort å se Leeds - Burnley 2. Januar sammen med tre kompiser som ikke er Leeds fans. Vil derfor få tak på billetter på The KOP for å gi dem den beste stemningen som er mulig, og vise dem hvem som er best på lyd som såvel på banen.

Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem for å skaffe med billetter på Don Revie Stand, ettersom jeg regner med at disse billettene fyker ganske fort om ikke de er utsolgt allerede. Noen med bra tips?

dersom du er member er det bare å følge med på hjemmesiden når de blir lagt ut.
er du kjapp da så bør det ikke være problem. du kan jo som member kjøpe 8 biletter til hjemmekampene
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bore

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #3 på: Oktober 25, 2011, 17:51:16 »
Skal bort å se Leeds - Burnley 2. Januar sammen med tre kompiser som ikke er Leeds fans. Vil derfor få tak på billetter på The KOP for å gi dem den beste stemningen som er mulig, og vise dem hvem som er best på lyd som såvel på banen.

Lurte litt på hvordan jeg skal gå frem for å skaffe med billetter på Don Revie Stand, ettersom jeg regner med at disse billettene fyker ganske fort om ikke de er utsolgt allerede. Noen med bra tips?

dersom du er member er det bare å følge med på hjemmesiden når de blir lagt ut.
er du kjapp da så bør det ikke være problem. du kan jo som member kjøpe 8 biletter til hjemmekampene

Er internasjonal member ja, så da er det jo ingen problem, takker!

h.b

  • Gjest
Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #4 på: Oktober 25, 2011, 19:17:23 »
Kommer ann på hvordan bildene blir fra Leeds i forbindelse med Reading kampen. Men er ikke umulig at jeg er på plass i Leeds og på puben The Old peacock både før og etter kampen mot Burnley

7cato7

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #5 på: November 07, 2011, 22:03:00 »
Tror det blir nyttårsfeiring i Leeds for min del også :) 30 des - 3 januar!!! SuperLeeds!!!! Er det flere som skal over til disse kampene??? 
Cato Visdal Mikalsen

7cato7

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #6 på: November 21, 2011, 20:03:00 »
Da er det bestemt!!!! Nyttår i LEEDS!!! Håper flere skal feire nyttår i Leeds og at vi kan møtes og spise en bedre middag sammen og evt ta en skikkelig fest :) Vi er to stk fra Lillehammer som skal over på de kampene! 30 des - 4 janauar :):) Marching On Together!!!
Cato Visdal Mikalsen

Bore

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #7 på: Desember 04, 2011, 14:37:01 »
Billettene til Burnley kampen legges ut i morgen, og jeg lurer på hvilket område på The Kop som er det beste med mest lyd?


ollan

N8-9 feltet er bra.pass på å ikke få Restricted Wiew, Ellers så får en meg seg bra stemning på D12

ollan
« Siste redigering: Desember 04, 2011, 17:47:42 av ollan »
Ollan

7cato7

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #9 på: Desember 06, 2011, 22:58:11 »
N 7 er også bra. Jeg og en kompis skal stå på N7. på rad L :) kjøp billetter der så står i nærheten.

cato visdal mikalsen
99028310
Cato Visdal Mikalsen

sttunge

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #10 på: Desember 12, 2011, 12:03:40 »

Da var billetter til både Barnsley borte og Burnley hjemme i boks.   :)   ;)   
Nyttårsturen starter i Glasgow med oppvarmingskampen Celtic - Rangers på onsdag 28.

Gleder meg til å feire nyttår sammen med Leeds venner.

MARCHING ON TOGETHER.......

Geir W

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #11 på: Desember 23, 2011, 20:48:12 »
Er det noen som ankommer Liverpool (John Lennon Airport) sent 30 des som er innteresert i å dele taxi til Leeds? Evt om noen allerede har bestilt og det skulle være en ledig plass......?
MOT :) :o

7cato7

Sv: Nyttårstur for kampene Barnsley-Leeds 31/12 og Leeds-Burnley 02/01
« Svar #12 på: Desember 25, 2011, 14:41:59 »
Hallo Geir. Koselig at du skal over du også :) Skal du se begge kampene? Hilsen Cato.

PS: Har du forresten kjøpt deg ny Iphone? :) hehe
Cato Visdal Mikalsen