Skrevet av Emne: Drakt fra superstore  (Lest 6327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: Drakt fra superstore
« Svar #30 på: Januar 01, 2012, 20:34:31 »
Noen som vet om det er muligheter for å få sendt to hjemmedrakter til Arsenals superstore fra Elland Road og at jeg plukker de opp der før kampen 9januar?

og om så de sender det dit og de ikke er kommet til Emirates før du reiser hjem igjen? Hvorfor hastebestiller du ikke hos LUSCOS i kveld ?Jomar sender de i morgen og du har de på onsdag....
Ollan

Hobben

Sv: Drakt fra superstore
« Svar #31 på: Januar 01, 2012, 20:42:52 »
Noen som vet om det er muligheter for å få sendt to hjemmedrakter til Arsenals superstore fra Elland Road og at jeg plukker de opp der før kampen 9januar?

og om så de sender det dit og de ikke er kommet til Emirates før du reiser hjem igjen? Hvorfor hastebestiller du ikke hos LUSCOS i kveld ?Jomar sender de i morgen og du har de på onsdag....

Og betale 3 ganger så dyrt? No way, man.
Rogaland Whites

ollan

Sv: Drakt fra superstore
« Svar #32 på: Januar 01, 2012, 20:52:06 »
Noen som vet om det er muligheter for å få sendt to hjemmedrakter til Arsenals superstore fra Elland Road og at jeg plukker de opp der før kampen 9januar?

og om så de sender det dit og de ikke er kommet til Emirates før du reiser hjem igjen? Hvorfor hastebestiller du ikke hos LUSCOS i kveld ?Jomar sender de i morgen og du har de på onsdag....

Og betale 3 ganger så dyrt? No way, man.

Ja det er sikkert den utgiften som knekker økonomien din.......  ;) men sier som lojo,få det sendt til hotellet
Ollan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Drakt fra superstore
« Svar #33 på: Januar 14, 2012, 12:18:47 »
Nå 50% på hjemmedraktene... http://www.lufcsuperstore.com/productdetails.asp?parent_id=1&sub_id=9&product_id=1646

Men det er ikke mulig å få trykk bakpå... Damn it.