Skrevet av Emne: en liten notis fra pubben..  (Lest 1091 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

en liten notis fra pubben..
« på: Januar 02, 2012, 14:03:43 »
kom slukøret og frustrert tilbake på scarborough taps etter en begredelig forestilling mot Reading, sto og snakket med lokal-kara om det vi akkurat hadde vært vitne til. En eller annen hadde en morsom kommentar, som jeg lo godt av. Snudde meg for å gå på rest-room, fremdeles med et smil om munnen. Stirret rett i ansiktet på en mer frustrert mann enn meg, som lurte på hvorfor i helvet* jeg var så blid?
Jeg fortalte ham da at jeg hadde gått, kjørt buss, tog, taxi og fly for å overvære denne kampen. Da blei'n helt paff, og kom med en tirade av de skjeldne om lag, manager, chairman osv osv..
Jeg sa meg enig..så klart, men avsluttet med å si "times are frustrating for us these days, but still..at the end of the day...we are still Leeds United.
Da, vart'n blid att hæn å og svarte "exactly, and that is what we need to focus on these days"

Derfor..."get behind the team and the manager"..bæste medisin dæ nå  ;)
 
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: en liten notis fra pubben..
« Svar #1 på: Januar 02, 2012, 14:18:35 »
Du skal ha heder for dette og jeg innrømmer at jeg sliter i forhold til manageren nå, men laget står jeg alltid bak, it always comes back to; "We are Leeds United, and we are proud"

Takk skal du ha, dette hjalp litt ihvertfall...!!!  :)
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: en liten notis fra pubben..
« Svar #2 på: Januar 02, 2012, 14:23:45 »
Så bra  ;)
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: en liten notis fra pubben..
« Svar #3 på: Januar 02, 2012, 15:58:04 »
I tykt og tynt med Simon og gutta!