Skrevet av Emne: Jose Mourinho  (Lest 2919 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Jose Mourinho
« på: Januar 24, 2012, 10:57:07 »
Poster denne i off topic, jeg.
Spekulasjonene går vilt i pressen, og ellers i media, om den kontroversielle og ekstremt dyktige, Jose Mourinho, forlater Real Madrid etter sesongslutt. Vi i LUSCOS kan jo ikke stå tilbake for pressen i så henseende.

http://www.dagbladet.no/2012/01/24/sport/fotball/jose_mourinho/real_madrid/la_liga/19920937/

Når vi så vet at Graysons kontrakt med Leeds går ut ved sesongslutt, så gjør vi som ellers her på forumet, hvor 2+2 (vanligvis)= BATES OUT: vi linker Jose Mourinhos påståtte avgang fra de hvite i Madrid til en signering for de hvite i Yorkshire ;D. Noen synes kanskje dette er rart, siden Jose Mourinhos antatte karrierevei etter engasjementet i Madrid vanligvis går i disse banene:

Steg 1: Jose Mourinho bli pave. Ratzinger overtales til å gå til Real Madrid. De bortskjemte spillerne i den klubben trenger sårt å bli minnet på at griskhet er en dødssynd.

Steg 2: Etter endt pavegjerning, blir Jose Mourinho statsminister i hjemlandet Portugal. Etter å ha ryddet opp i hjemlandets økonomiske problemer på rekordtid, ordner han også opp i EUs finansielle problemer (Portugals presidentskap i EU blir fremskyndet dersom landet ikke står for tur i Mourinhos statsminister-periode). Da er det ikke annet å gjøre for Mourinho enn å trekke seg tilbake til

Steg 3: Status som guddom.

Men, den fritt-talende portugiseren er jo alt annet enn forutsigbar. De skisserte stegene over er ikke noe annet enn et røykteppe lagt ut av Mourinho, for å skjule det egentlige målet: Mourinho ønsker å bli manager i verdens beste fotball-klubb: Leeds United. Det er bare å se frem til sommeren 2012 ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Jose Mourinho
« Svar #1 på: Januar 24, 2012, 13:32:26 »
Hadde det ikke blitt krasj med KB , vet ikke jeg!

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #2 på: Januar 24, 2012, 13:47:23 »
Hadde det ikke blitt krasj med KB , vet ikke jeg!
To personer, hvems ordforråd er tomt for diplomati. Det hadde sikkert blitt krasj, men KB må jo innse at portugiserens karriere er mer imponerende enn SGs. Blir ikke mye sosial loffing på Thorpe Arch med Mourinho på treningsfeltet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Jose Mourinho
« Svar #3 på: Januar 24, 2012, 13:51:57 »
Kadaverdisiplin!  :D kunne faktigst vært spennende. Han vil jo tilbake til England sier han.

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #4 på: Januar 24, 2012, 13:57:38 »
Kadaverdisiplin!  :D kunne faktigst vært spennende. Han vil jo tilbake til England sier han.
Mourinho sier ikke nei takk til en utfordring. Største utfordringen England har å by på, er å få Leeds tilbake til toppen igjen. Noen vil kanskje hevde at det er å vinne PL med Loserpool, som er den største utfordringen, men det er bare blåbær i forhold.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Jose Mourinho
« Svar #5 på: Januar 24, 2012, 22:57:45 »
Kadaverdisiplin!  :D kunne faktigst vært spennende. Han vil jo tilbake til England sier han.
Mourinho sier ikke nei takk til en utfordring. Største utfordringen England har å by på, er å få Leeds tilbake til toppen igjen. Noen vil kanskje hevde at det er å vinne PL med Loserpool, som er den største utfordringen, men det er bare blåbær i forhold.
Det hadde vært tidenes maktdemonstrasjon om han hadde fått oss til PL. Han er jo bare i klubber med mye penger. Gi mannen en skikkelig utfordring ;)

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #6 på: Januar 24, 2012, 23:31:25 »
Kadaverdisiplin!  :D kunne faktigst vært spennende. Han vil jo tilbake til England sier han.
Mourinho sier ikke nei takk til en utfordring. Største utfordringen England har å by på, er å få Leeds tilbake til toppen igjen. Noen vil kanskje hevde at det er å vinne PL med Loserpool, som er den største utfordringen, men det er bare blåbær i forhold.
Det hadde vært tidenes maktdemonstrasjon om han hadde fått oss til PL. Han er jo bare i klubber med mye penger. Gi mannen en skikkelig utfordring ;)
Ja, søren heller. Ingen kunst å klare og vinne PL med hele Sibirs gass- og oljereserver i ryggen. Hører du, Jose? Gjør det samme her, og statusen som guddom er sikret.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Jose Mourinho
« Svar #7 på: Januar 25, 2012, 15:51:55 »
Ja i klubben vår hadde han fått bryne seg på litt av hvert! Den slappe innstillingen til spillerene våre om dagen hadde han garantert gjort noe med! Fy søren å kult det hadde vært , men det er lov å drømme ?

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #8 på: Januar 26, 2012, 15:17:30 »
Ja i klubben vår hadde han fått bryne seg på litt av hvert! Den slappe innstillingen til spillerene våre om dagen hadde han garantert gjort noe med! Fy søren å kult det hadde vært , men det er lov å drømme ?
Kanskje vi skal starte kronerulling :D?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #9 på: Januar 30, 2012, 08:47:40 »
Mourinhos misnøye med forholdene i Real Madrid fortsetter, i flg etterrettelige Dagbladet. Ryktes om PL, men ikke linket ennå.
http://www.dagbladet.no/2012/01/29/sport/fotball/mourinho/real_madrid/19993012/
Pokker, Bates. Hva venter du på? Eller blir det Arsenal som kaprer han?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Re: Sv: Jose Mourinho
« Svar #10 på: Januar 30, 2012, 14:06:09 »
Mourinhos misnøye med forholdene i Real Madrid fortsetter, i flg etterrettelige Dagbladet. Ryktes om PL, men ikke linket ennå.
http://www.dagbladet.no/2012/01/29/sport/fotball/mourinho/real_madrid/19993012/
Pokker, Bates. Hva venter du på? Eller blir det Arsenal som kaprer han?

Tipper dressutvalget i London er såpass mye bedre at det valget blir lett.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Re: Sv: Jose Mourinho
« Svar #11 på: Januar 30, 2012, 14:43:04 »
Mourinhos misnøye med forholdene i Real Madrid fortsetter, i flg etterrettelige Dagbladet. Ryktes om PL, men ikke linket ennå.
http://www.dagbladet.no/2012/01/29/sport/fotball/mourinho/real_madrid/19993012/
Pokker, Bates. Hva venter du på? Eller blir det Arsenal som kaprer han?

Tipper dressutvalget i London er såpass mye bedre at det valget blir lett.

-LeifO

Moderatortroll.
He, er ikke shoppingmulighetene i Leeds gode :o?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Jose Mourinho
« Svar #12 på: Januar 30, 2012, 14:54:59 »
Mourinhos misnøye med forholdene i Real Madrid fortsetter, i flg etterrettelige Dagbladet. Ryktes om PL, men ikke linket ennå.
http://www.dagbladet.no/2012/01/29/sport/fotball/mourinho/real_madrid/19993012/
Pokker, Bates. Hva venter du på? Eller blir det Arsenal som kaprer han?

Tipper dressutvalget i London er såpass mye bedre at det valget blir lett.

-LeifO

Moderatortroll.
He, er ikke shoppingmulighetene i Leeds gode :o?

Jo, men de er vel enda bedre i hovudstaden? Antar jeg.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Jose Mourinho
« Svar #13 på: Januar 30, 2012, 15:09:59 »
Filler'n. Er redd han går til Arsenal. Eneste av de 4 store som vil være attraktivt å gå til, eller hvor stillingen er mulig å besette. Forutsetter da at Wenger blir sparket oppover i systemet hos Gunners etter sesongen. Folk er rimelig frustrerte over pokalmangelen på Emirates, og Mourinho har jo vist at han kan levere varene gang etter gang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Re: Sv: Jose Mourinho
« Svar #14 på: Februar 01, 2012, 21:39:27 »
Filler'n. Er redd han går til Arsenal. Eneste av de 4 store som vil være attraktivt å gå til, eller hvor stillingen er mulig å besette. Forutsetter da at Wenger blir sparket oppover i systemet hos Gunners etter sesongen. Folk er rimelig frustrerte over pokalmangelen på Emirates, og Mourinho har jo vist at han kan levere varene gang etter gang.

Så lenge han får en liten milliard eller to å handle for.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav