Skrevet av Emne: Transfernytt NpC  (Lest 12026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Transfernytt NpC
« på: Januar 28, 2012, 18:50:02 »
Setter opp en tråd der vi kan poste/følge våre divisjonskollegaer sine rørelser i overgangsmarkedet. Noen som har en link til en bra oversikt på hva som har skjedd i januarvinduet?

Dette er vel on topic?
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #1 på: Januar 28, 2012, 18:59:40 »
Spennende å følge og så langt er det ikke mange, hvis noen storsigneringer i denne divisjonen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #2 på: Januar 28, 2012, 19:09:06 »
Bra tiltak.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #3 på: Januar 28, 2012, 20:58:13 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o

RoarG

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #4 på: Januar 28, 2012, 21:00:05 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o
Dette er rykter jeg kan like, i motsetning til Smith-ryktene :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #5 på: Januar 28, 2012, 21:00:56 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o

Ã… Bates er fortsatt i livet etter å ha hørt prisforlangende?? :D
LIFE IS LEEDS

Andersen

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #6 på: Januar 28, 2012, 21:02:53 »
Surstoff kan brukes til så mangt !  ;D

Gufrias

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #7 på: Januar 28, 2012, 23:33:16 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o

Ã… Bates er fortsatt i livet etter å ha hørt prisforlangende?? :D
Hvis en god latter forlenger livet bør den telefonsamtalen ha gitt Bates ca 20 år til.



Og med den kommentaren forkortet jeg vel livet til noen forumister, som kommer til å gråte seg i søvn i natt. Det var virkelig ikke meningen...
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Re: Sv: Transfernytt NpC
« Svar #8 på: Januar 29, 2012, 04:27:43 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o

Ã… Bates er fortsatt i livet etter å ha hørt prisforlangende?? :D
Hvis en god latter forlenger livet bør den telefonsamtalen ha gitt Bates ca 20 år til.



Og med den kommentaren forkortet jeg vel livet til noen forumister, som kommer til å gråte seg i søvn i natt. Det var virkelig ikke meningen...

Er det en ting Ken har i  rikt monn er det morbid humor!

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #9 på: Januar 30, 2012, 09:45:33 »
Sitat
Portsmouth defender Jason Pearce wants to stay at Fratton Park but admits his future is out of his hands. Ipswich Town have had one bid for Pearce, and team-mate Joel Ward, rejected and Pompey boss Michael Appleton says there has been no further contact.

Jewell er som vanlig ute etter alt og alle. Skulle gjerne sett en av disse, særlig Ward, i Leeds. Lurer på om vi har følere ute, vi må da kunne tilby et konkurstruet Pompey noe overkommelig (både for oss og dem).


Sitat
Sky Sports understands Wes Morgan is undergoing a medical at Leicester City after agreeing a £1million fee for the defender with Championship rivals Nottingham Forest.

Da er muligens St. Ledger på markedet igjen..?

Tatt fra skysports.
« Siste redigering: Januar 30, 2012, 09:59:24 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #10 på: Januar 30, 2012, 09:55:05 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o
Får da inderligen håpe det ikke blir noe av det da hvertfall.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #11 på: Januar 30, 2012, 11:49:04 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o
Får da inderligen håpe det ikke blir noe av det da hvertfall.

Hva? Kunne du ikke tenke deg å få Beckford tilbake i klubben?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #12 på: Januar 30, 2012, 12:09:32 »
Jutkiewich fra Coventry til Middlesborough.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #13 på: Januar 30, 2012, 12:29:25 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o
Får da inderligen håpe det ikke blir noe av det da hvertfall.

Hva? Kunne du ikke tenke deg å få Beckford tilbake i klubben?

auren
nix, og nå er han i tillegg funnet for svak både i Everton og i Leicester..er ikke han da for "rask" og regne?
Ups & Ups!!

J-R

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #14 på: Januar 30, 2012, 12:31:53 »
Hva skjer med Becks ? rykter sier han kan finne seg en ny klubb igjen ? Bates sier han er blitt kontaktet ang dette ? OI,OI,OI :o
Får da inderligen håpe det ikke blir noe av det da hvertfall.

Hva? Kunne du ikke tenke deg å få Beckford tilbake i klubben?

auren
nix, og nå er han i tillegg funnet for svak både i Everton og i Leicester..er ikke han da for "rask" og regne?

J-R

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #15 på: Januar 30, 2012, 12:32:56 »
Yepp!! Rett og slett,  Rask.

RoarG

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #16 på: Januar 30, 2012, 15:15:04 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #17 på: Januar 30, 2012, 15:19:49 »
Rask - på de første meterene  ;D
 

RoarG

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #18 på: Januar 30, 2012, 15:24:27 »
OK, ok. Er det noen som har noen faktiske overganger i nPC å melde?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #19 på: Januar 30, 2012, 15:51:43 »
OK, ok. Er det noen som har noen faktiske overganger i nPC å melde?

Kanskje trådstarter kan gjøre en liten jobb?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SDalen

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #20 på: Januar 30, 2012, 16:00:37 »
Billy Sharp på medical i Southampton - Sky
Rogaland whites!

Bites Yer Legs

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #21 på: Januar 30, 2012, 16:28:16 »
http://www.skysports.com/football/player/0,,11726_320941,00.html

Ser ut til at det kan bli Wolves neste for Nicky Maynard, får håpe han drar til PL om han drar og ikke et topplag i NpC.

Soton (muligens) og Boro styrket på topp. Spent på hvordan Soton kommer til å løse det med Lambert, Guly OG Sharp som spisser i så fall. Begge klubbene ute etter en "kickstart" på sesongen?
KEEP FIGHTING!!

kongsmo

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #22 på: Januar 31, 2012, 23:57:04 »
west ham sikret seg vel to spisser i siste liten med vaz te og manyard, ser stygt ut for carew...vi kann jo altids låne ham en måned eller to  :P iversen er også fristilt så to norske spisser berger vel opprykket  ;)  :P   :o
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #23 på: Februar 01, 2012, 10:16:07 »
west ham sikret seg vel to spisser i siste liten med vaz te og manyard, ser stygt ut for carew...vi kann jo altids låne ham en måned eller to  :P iversen er også fristilt så to norske spisser berger vel opprykket  ;)  :P   :o

Eneste trøsten på en moccadag er at vi slipper Maynard..

Sitat
West Ham have signed striker Nicky Maynard from Bristol City on a three-and-a-half-year deal.

The fee is reportedly in the region of £1.6million and he joins Ricardo Vaz Te and Ravel Morrison as transfer window new boys at Upton Park.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #24 på: Februar 01, 2012, 10:42:35 »
Two stand out transfers were Championship side Crystal Palace signing Kwesi Appiah and Michael Chambers from non-league. Any top tier managers ever scout the non-league for rising stars?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #25 på: Juli 28, 2012, 07:40:25 »
http://www.teamtalk.com/completed-transfers

Rimelig oppdatert oversikt tror jeg.

Syntes med mitt blåtte øye at L'cster og Hull (Aluko!) har styrket seg, men Steve Bruce er "flink" til å kjøpe, verre med lagsammensetting. Mutch til Cardiff og Whitbread til nevnte L'cster er kanskje de beste signeringene? Sett bort fra våre kløktige kupp selvfølgelig.

Ser Grayson endelig fikk sin mann i Southern, interessant å se hvilken signeringer han gjør i ny klubb (med mer backing..?).

Vår evige transfertarget Chris Taylor har altså gått til Millwall.

Diskuter!
KEEP FIGHTING!!

B-m

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #26 på: Juli 28, 2012, 13:23:40 »
Forest har kjøpt gamle leedskjenning Dan Harding fra southampton, Greg Halford fra portsmouth, Danny Collins fra Stoke samt Guedioura fra Wolves. Sistnevnte Guedioura ble kjøpt for 1 million og er en algerisk landslagspiller som var veldig god på lån til forest fra wolves i fjor.


Crystal palace har solgt stortalentet og høyreback Clyne til Southampton for 2.5 millioner pund, som forøvrig Warnock spådde en stor fremtid i 2008. Palace har mange spennende spillere.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Transfernytt NpC
« Svar #27 på: Juli 28, 2012, 13:25:45 »
Wilfried Zaha blant annet :) spennende spiller !
Pontus ❤

B-m

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #28 på: Juli 28, 2012, 13:34:06 »
Ja Zaha er svingod, var jo mange rykter om PL-klubber etter ham i vårest? Om ikke palace selger unna altfor mange spillere så tror jeg de kan bli topp 6 denne sesongen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Sv: Transfernytt NpC
« Svar #29 på: Juli 28, 2012, 14:09:26 »
Norwich har solgt Zak Whitbread(ms) til Leicester. Blackpool  har fått inn Thiago Gomes fra Hercules. Det er vel en spansk klubb fra Alicante.
Super Leeds since 1968