Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 328961 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1860 på: Juni 05, 2018, 20:10:54 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
 23m
23 minutes ago
Will try to avoid too many 'talks ongoing' tweets because nobody wants them but that's where we are with Leeds and Bielsa. Contract terms still under discussion. Bielsa's at a football conference in Mexico today. #lufc





LUFC HQ
@LUFC_HQ1
 60m
60 minutes ago
Marcelo Bielsa's former assistant Jan Van Winckel has rejected Bielsa's request for him to join him at Leeds. [@voetbalnieuwsbe] #LUFC



PS! Vær også obs på at den falske Phil Hay-accounten (med bindestrek) har vært ute og vært 'morsom' igjen (meldte at Bielsa hadde turned down the chance with Leeds)


daryl
Update on Bielsa (might help explain this hold up):

He has requested that Jan Van Winckel (his former assistant at OM) join him at Leeds but Van Winckel has rejected the proposal.

Still organising his backroom staff then by the looks of it.

#lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1861 på: Juni 05, 2018, 20:35:14 »


Skjer dette er jeg sikker på at Leeds er topp 10 i Premier League innen tre, maks fire sesonger!



flynn
Du er seriøs nå?

Ja, jeg er seriøs. Men, det betinger jo at Bielsa signeres, og at han gis nærmest betingelsesløs støtte. Det tviler jeg på at skjer, men det hadde vært forbasket spennende...

flynn

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1862 på: Juni 05, 2018, 21:25:56 »
Ta i betraktning at han nylig «ødela» Lille ifølge klubbens ledelse. Her kan alt skje....
MOT

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1863 på: Juni 05, 2018, 23:19:01 »
Amital Winehouse

Bielsa approached by Saudi Arabia, but turned them down, according to Le10Sport

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SupALeedS

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1864 på: Juni 06, 2018, 10:18:52 »
Nå syns jeg det kan komme noen news snart ! Hvor lenge skal dem holde oss på pinebenken?

prøvde å lete opp litt tidligere pressekonferanser av vår eventuellt nye manager i går, men meste parten gikk på spansk og fransk, så ikke så godt å få inntrykk av hva slags manager han er.
Håper han kan noe engelsk :P


Spennende tider i vente! Tipper det jobbes intenst i kulissene for å få alt på plass! MOT!
Alex

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1865 på: Juni 06, 2018, 16:06:08 »
https://twitter.com/K1PPAX/status/1004350263552086016

Adam
@K1PPAX
Tomorrow. #LUFC #Ellandloco



Han legger til
Adam
@K1PPAX

Nothing 100% concrete but I trust my source. Either way we’ll be under new management by the weekend.


Dette kommer altså fra ham som forrige uke skreiv:
My source says Heckingbottom will be sacked this Friday.
Screenshot this tweet. #LUFC

...han fikk rett den gang...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1866 på: Juni 06, 2018, 16:09:41 »
https://twitter.com/K1PPAX/status/1004350263552086016

Adam
@K1PPAX
Tomorrow. #LUFC #Ellandloco



Han legger til
Adam
@K1PPAX

Nothing 100% concrete but I trust my source. Either way we’ll be under new management by the weekend.


Dette kommer altså fra ham som forrige uke skreiv:
My source says Heckingbottom will be sacked this Friday.
Screenshot this tweet. #LUFC

...han fikk rett den gang...

Det meldes også at Bielsa trekker seg fra resten av Mexico-konferasen han har deltatt på

https://twitter.com/estoenlinea/status/1004119961751580672
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1867 på: Juni 06, 2018, 16:16:13 »
Da tyder vel mye på Bielsa-show i morgen (eller fredag).....
MOT

Blank_File

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1868 på: Juni 06, 2018, 16:37:37 »
Vanskelig å ikke bli litt vill i nikkersen av det her. Jeg vet utmerket godt at det kan bli katastrofe, men fytti grisen så spennende! Det mest spennende vi har gjort siden nedrykket vil jeg påstå.

ibster

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1869 på: Juni 06, 2018, 16:53:50 »
Vanskelig å ikke bli litt vill i nikkersen av det her. Jeg vet utmerket godt at det kan bli katastrofe, men fytti grisen så spennende! Det mest spennende vi har gjort siden nedrykket vil jeg påstå.
Helt enig. Dette kan bli så bra. Men går det åt skogen så går det hvertfall til h****** med hornmusikk...

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1870 på: Juni 06, 2018, 17:30:31 »
https://twitter.com/K1PPAX/status/1004350263552086016

Adam
@K1PPAX
Tomorrow. #LUFC #Ellandloco



Han legger til
Adam
@K1PPAX

Nothing 100% concrete but I trust my source. Either way we’ll be under new management by the weekend.


Dette kommer altså fra ham som forrige uke skreiv:
My source says Heckingbottom will be sacked this Friday.
Screenshot this tweet. #LUFC

...han fikk rett den gang...


Slettet tweeten nå.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Larsen.

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1871 på: Juni 06, 2018, 18:10:11 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1872 på: Juni 06, 2018, 18:37:59 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Hjelpere = Assistenter :)

Google translate funker ikke alltid :D

"Agreement with Bielsa (tick)
Work Permit (tick)
Assistants (waiting)

[Bielsa] is very close to Leeds United and could be announced in the next 2-3 days."
 
No idea about the credibility of the account either tbh but it's got over 72 thousand followers. 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Furu

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1873 på: Juni 07, 2018, 10:25:53 »
Bielsa and Hernandez latest
The Argentine head coach remains locked in talks with Leeds United over the vacant hot seat at Elland Road, while Abel Hernandez is also in discussions over a deal to join up with the Whites this summer.

Bielsa remains odds on with the bookmakers at 1/4 and we'll keep you updated here throughout the day on any developments.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-live-bielsa-and-hernandez-locked-in-talks-with-liverpool-winger-linked-1-9196448


DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1875 på: Juni 07, 2018, 11:04:20 »
Nå synes jeg vi kan få en avklaring. Utrolig kjipt at dette drøyer :(

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1876 på: Juni 07, 2018, 11:06:59 »
Skjer nok løpet av idag eller i morgen.
Er sikkert ganske mye mer krevende enn det var med Heckingbottom o.l.
Der tar det vel toppen 10 min etter vi har opprettet kontakt.

Synes det er befriende at vi har tatt det steget at vi må kjempe for å hale i land avtaler med trenere og spillere.

I snart 20 år har vi hørt om beundring av thorp arch, elland road, supporterne, størrelsen på klubben.
Spillere og trenere som knapt kan tro hva som har skjedd dem.
Lyser i øynene dems i intervjusituasjon. De kan ikke forstå hvordan de har endt opp her.

Bielsa kommer nok med sterke krav hva gjelder kontrakt, trenerteam, spillere osv.
Er jo en slik leder og krav vi trenger for å være konkurransedyktige hva gjelder opprykk.
Når vi først har litt å rutte med er det viktig det blir brukt på trenere og spillere på ei hylle opp.
« Siste redigering: Juni 07, 2018, 11:19:11 av leedslife »

h.b

  • Gjest

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1878 på: Juni 07, 2018, 12:58:14 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/
Som Leedssupporter er det dessverre lett å tenke at både Bielsa og Hernandez glipper....hvis det skulle skje så blir dette en gedigen nedtur for alle fans :( Og det vil bli stilt store spørsmålstegn ved hva egentlig Rad holder på med....
Men, det kan jo tenkes at begge kommer og at vi endelig kan håpe på noe igjen...

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1879 på: Juni 07, 2018, 13:01:33 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/
Som Leedssupporter er det dessverre lett å tenke at både Bielsa og Hernandez glipper....hvis det skulle skje så blir dette en gedigen nedtur for alle fans :( Og det vil bli stilt store spørsmålstegn ved hva egentlig Rad holder på med....
Men, det kan jo tenkes at begge kommer og at vi endelig kan håpe på noe igjen...

Hva han holder på med?
Han prøver å få til tidenes trenerovergang til Championship. Det er det han holder på med.
Og hvem ved sine fulle fem tror at det er lett og kjapt å få til? Vi har helt sikkert konkurranse fra klubber som er mye bedre enn Leeds United.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1880 på: Juni 07, 2018, 13:03:13 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/
Som Leedssupporter er det dessverre lett å tenke at både Bielsa og Hernandez glipper....hvis det skulle skje så blir dette en gedigen nedtur for alle fans :( Og det vil bli stilt store spørsmålstegn ved hva egentlig Rad holder på med....
Men, det kan jo tenkes at begge kommer og at vi endelig kan håpe på noe igjen...

om så skulle være, kan vel ikke dette komme som noen stor overraskelse på noen..mer så, hvis de faktisk kommer. Hvis dette er så voldsomme typer, hvorfor skulle de velge en midlere CS-klubb?
Blir ingen spesiell nedtur for meg, men kanskje en liten opptur (uten at jeg vet helt hvorfor) om de kommer.
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1881 på: Juni 07, 2018, 13:03:41 »
Skeptikerne hopper på. ::) Det er bare nedtur for de som i sitt hode har ansatt trenere og spillere på forhånd. Vent med å jazze opp evt disse ryktene før det faktisk er noe konkret da.. Noen sett disse på flyet til Leeds, komme ut av E.R. eller noe sånt? Ikke det? Nei da tror jeg vi forholder oss rolige da.
Marching On! 4276

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1882 på: Juni 07, 2018, 13:04:59 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/
Som Leedssupporter er det dessverre lett å tenke at både Bielsa og Hernandez glipper....hvis det skulle skje så blir dette en gedigen nedtur for alle fans :( Og det vil bli stilt store spørsmålstegn ved hva egentlig Rad holder på med....
Men, det kan jo tenkes at begge kommer og at vi endelig kan håpe på noe igjen...

 ;D

Hva han holder på med?
Han prøver å få til tidenes trenerovergang til Championship. Det er det han holder på med.
Og hvem ved sine fulle fem tror at det er lett og kjapt å få til? Vi har helt sikkert konkurranse fra klubber som er mye bedre enn Leeds United.
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1883 på: Juni 07, 2018, 13:05:48 »
Skeptikerne hopper på. ::) Det er bare nedtur for de som i sitt hode har ansatt trenere og spillere på forhånd. Vent med å jazze opp evt disse ryktene før det faktisk er noe konkret da.. Noen sett disse på flyet til Leeds, komme ut av E.R. eller noe sånt? Ikke det? Nei da tror jeg vi forholder oss rolige da.
Enig der. Jeg tipper vi ender opp med en Darren Ferguson eller noe i den gata....

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1884 på: Juni 07, 2018, 13:08:34 »
Skeptikerne hopper på. ::) Det er bare nedtur for de som i sitt hode har ansatt trenere og spillere på forhånd. Vent med å jazze opp evt disse ryktene før det faktisk er noe konkret da.. Noen sett disse på flyet til Leeds, komme ut av E.R. eller noe sånt? Ikke det? Nei da tror jeg vi forholder oss rolige da.
Enig der. Jeg tipper vi ender opp med en Darren Ferguson eller noe i den gata....

Appropos Darren.. Hvor er den mannen om dagen? ;D
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1885 på: Juni 07, 2018, 13:12:36 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/

Sorry, Håkon. Ser ikke ut til at konspirasjonsteorien din holder vann denne gangen heller. :(

Men stå no på. Det finnes sikkert noe annet negativt der ute :)

9 minutes ago, Doyley said:
Sporting Lisbon apparently want him now as well 
 
' ' ' ' ' ' ' 
It lists him as one of six different people they'd like and says Scolari is the one they really want.
It even notes that "Leeds are in negotiations with El Loco".
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1886 på: Juni 07, 2018, 13:15:32 »
Han kommer. Tipper det skjer ila morgendagen.
Hadde aldri avskjediget PH hvis dette ikke var sikkert.

Krever naturligvis lengre tid. Han er jo på et annet kontinent pluss at selve kontrakten er nok mer avansert i forhold til krav o.l

Er forskjell på å kjøpe seg et skur til 30.000 i skogen og ei hytte i Oslofjorden til 20 mil

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1887 på: Juni 07, 2018, 13:31:41 »
Liker ikke utviklinga. Sporting prøver seg på Bielsa http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/

Sorry, Håkon. Ser ikke ut til at konspirasjonsteorien din holder vann denne gangen heller. :(

Men stå no på. Det finnes sikkert noe annet negativt der ute :)

9 minutes ago, Doyley said:
Sporting Lisbon apparently want him now as well 
 
' ' ' ' ' ' ' 
It lists him as one of six different people they'd like and says Scolari is the one they really want.
It even notes that "Leeds are in negotiations with El Loco".

Konspirasjonsteori? synes du det er rart at man tviler på gode nyheter som Leedssupporter? Vi har fått ballespark på ballespark i 15 år nå, og dessuten så er dette en kjent situasjon: med en gang en annen klubb kommer på banen for eksempel om en spiller, så har vi tapt gang på gang.
Jeg håper på Bielsa og Hernandez og bedre tider, men frykter det renner ut i sanden...dette er ingen konspirasjon. Det er bygd på tidligere erfaringer...brent barn skyr ilden ;)

Furu

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1888 på: Juni 07, 2018, 13:31:47 »
Marcelo Bielsa to Portuguese giants Sporting appears in ‘past few hours’, despite Leeds United talks.

http://sportwitness.co.uk/marcelo-bielsa-portuguese-giants-sporting-appears-past-hours-despite-leeds-united-talks/

Furu

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1889 på: Juni 07, 2018, 13:33:27 »
Marcelo Bielsa remains the top target for Leeds, with talks understood to be continuing between the two parties in what remains an ambitious move by the Championship side.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-tom-pearce-14753151