Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331152 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1920 på: Juni 08, 2018, 16:03:17 »
'It'll end in heartbreak': Leeds fans react as Bielsa is linked to Sporting

@danny8195
4 hours ago
   
Are Leeds United about to miss out on Marcelo Bielsa? The Championship club are reportedly rivalling Primeira Liga giants Sporting Lisbon now.

http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/08/do-tomorrow-itll-end-in-heartbreak-leeds-fans-react-to-worrying/
HITC er verdensmestre i spekulasjoner og konspirasjoner.... kan ennå gå vår vei dette.
For å si det sånn, Bruce var ikke engang blant de to Hay nevnte han visste var 'Plan B'-kandidater. Men han antok at agenter sikkert hadde forhørt seg angående Bruce også...

Og selv den originale Bruce-artikkelen (ikke hitc-mølet) nevnte at Bielsa fremdeles var 'Plan A' :)
« Siste redigering: Juni 08, 2018, 16:05:22 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1921 på: Juni 08, 2018, 17:29:22 »
Hvis vi virkelig greier å lande Marcelo Bielsa så blir det lørdag resten av året  ;D  ;D

Et trekkplaster for langt mer talentfulle spillere enn de vi har tilgjengelige i stallen.
Gudbedre for en signering det ville vært.

Det eneste som kan vinkles negativt med El Loco er at han krever enormt mye av omgivelsene sine. Hvis han ikke får det som han vil, er han ikke nådig i å rive løs kontrakten.
Spillestilen krever arbeidskapasitet, vilje og konsentrasjon. Det kan tære på over tid. Men når han først har fått rammene han trenger, og har satt idéene sine ut i liv, så er han en fotballprofessor uten sidestykke. Han har tidligere uttalt at han ser ekstreme mengder fotball (like mye som en speider) hver dag. Han er ikke redd for å fornye seg selv eller spillergruppen.
Taktisk er han også en som kan forandre et kampbilde med et smart bytte. Alt i alt en manager som er "way above our league" og vi burde legge alt til rette for at han skal trives i byen vår  8)

« Siste redigering: Juni 08, 2018, 17:31:57 av Johnnyj »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1922 på: Juni 08, 2018, 17:40:32 »

Sitat
Greg Selby
@gregselby97
5h
Replying to @PhilHayYEP @MrROSSii1990
Is there a deadline to get a head coach Phil ?

Phil Hay
@PhilHayYEP
ideally they wanted it done by the end of this week but they're not going to pull the plug on negotiations with Bielsa yet.
12:02 - 8 Jun 2018
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1923 på: Juni 08, 2018, 17:41:27 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018
« Siste redigering: Juni 08, 2018, 17:46:35 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1924 på: Juni 08, 2018, 17:58:14 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Bjorn

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1925 på: Juni 08, 2018, 18:33:44 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Velger å ta alt ved the Mirror som kilde med en gigantisk klype salt enn så lenge. Papirversjonen av Hitc.
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1926 på: Juni 08, 2018, 21:13:54 »
Never posted any ITK stuff before and this may well be bollocks but I've heard that the delay is (was) not about money but about Bielsa seeking assurances about total control of playing side and transfers - particularly that 4 u23 players would not be sold - supposedly all sorted.
 
Just what I've been told. Make of it what you will.

- - - -

Interestingly, I heard the exact same this afternoon. I was initially skeptical because the info has allegedly come from someone within the playing squad (second hand to me) and I imagined at this stage that they will know probably about as much as what we do but if anyone would have heard whispers I suppose... There was a very strong emphasis on the 4 young lads so perhaps there's something to it. Interesting. 
 
Still can't see it coming off, it feels too good to be true.

(dette sies å være 'erfarne' waccoere som ikke pleier å poste bull...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1927 på: Juni 08, 2018, 21:15:24 »
Mirror Football

@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Velger å ta alt ved the Mirror som kilde med en gigantisk klype salt enn så lenge. Papirversjonen av Hitc.
Eller et grustak salt som Hallvard Thorkildsen sa da Goliat Siklesæther og Donaldinho var linket til Barcelona. (hvis noen tok referansen)

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1928 på: Juni 08, 2018, 22:33:32 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeds.
« Siste redigering: Juni 08, 2018, 23:24:21 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1929 på: Juni 08, 2018, 22:37:44 »

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Kynikeren i meg vet utmerket godt at du har et poeng. Det er et sikrere kort...

Likevel vinner romantikeren denne gangen, funker det med Bielsa kan han ta oss langt. Langt!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1930 på: Juni 08, 2018, 22:45:23 »

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Kynikeren i meg vet utmerket godt at du har et poeng. Det er et sikrere kort...

Likevel vinner romantikeren denne gangen, funker det med Bielsa kan han ta oss langt. Langt!

Helt enig med begge. Ã… si nei til Bruce er spesielt. Men nå et jeg veldig klar for Bielsa, veldig klar.

Om det skjer så er ripen i Rads lakken fjernet etter fadesen med å ansette, for så å sparke PH.

Nedtur om Bielsa ikke signerer, men den er lett å svelge om Bruce blir mannen!
« Siste redigering: Juni 08, 2018, 22:49:14 av eriksen55 »

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1931 på: Juni 08, 2018, 22:46:49 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Jeg har like mye lyst til å få Bruce som ny trener, som å få intenst tannverk >:(

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1932 på: Juni 08, 2018, 22:52:08 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Jeg har like mye lyst til å få Bruce som ny trener, som å få intenst tannverk >:(

Du har jo ropt etter en proven manager med resultater og en som har hatt suksess i CC.. ?

Du finner nok noe å klage over uansett hvem som blir ansatt..

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1933 på: Juni 08, 2018, 22:56:00 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Jeg har like mye lyst til å få Bruce som ny trener, som å få intenst tannverk >:(

Du har jo ropt etter en proven manager med resultater og en som har hatt suksess i CC.. ?

Du finner nok noe å klage over uansett hvem som blir ansatt..
Ja det stemmer. Og Bruce fyller de kvalifikasjonene, MEN: han vil starte med minuspoeng blant 95% av alle supportere. Dette bør man ikke undervurdere. Mange synes sikkert det er barnslig, men dette stikker veldig dypt i Leeds. Så det er bedre å ansette i samme klasse, men som har spilt i en annen klubb......

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1934 på: Juni 08, 2018, 23:07:50 »
Mirror Football
✔
@MirrorFootball

Leeds agree deal in principle with Marcelo Bielsa & hope to appoint Argentine in next seven days |@MirrorAnderson
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/leeds-united-agree-deal-principle-12668734
…
17:31 - 8 Jun 2018

Står også i denne artikkelen at vi har Steve Bruce som reserve. Det ville vært en elendig løsning spør du meg.
Da ville jeg heller gått for Mick som både er "local lad" og flink til å få max ut av spillergruppa.

Jeg sier et klart ja til Steve Bruce. Det er et sikrere kort enn Bielsa i ch.ship. Gode resultater med Hull, Birmingham, Villa og Wigan. Ã… si nei til Bruce er stormannsgalskap.

Poenget er å rykke opp. Det kan Bruce fint klare. Alle lag Bruce har hatt har spilt bedre fotball enn Leeda.
Jeg har like mye lyst til å få Bruce som ny trener, som å få intenst tannverk >:(

Du har jo ropt etter en proven manager med resultater og en som har hatt suksess i CC.. ?

Du finner nok noe å klage over uansett hvem som blir ansatt..
Ja det stemmer. Og Bruce fyller de kvalifikasjonene, MEN: han vil starte med minuspoeng blant 95% av alle supportere. Dette bør man ikke undervurdere. Mange synes sikkert det er barnslig, men dette stikker veldig dypt i Leeds. Så det er bedre å ansette i samme klasse, men som har spilt i en annen klubb......

Stemmer at det er barnslig.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1935 på: Juni 08, 2018, 23:21:05 »
Argentinian paper Olé reporting it's done.
 
https://www.ole.com.ar/futbol-internacional/loco-uruguay-marcelo-bielsa-congreso-entrenadores_0_2029597044.html
 
"The former coach of Newell's and Velez has everything agreed with the English team Leeds United, something that will become official in the coming days."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1936 på: Juni 08, 2018, 23:59:11 »
Never posted any ITK stuff before and this may well be bollocks but I've heard that the delay is (was) not about money but about Bielsa seeking assurances about total control of playing side and transfers - particularly that 4 u23 players would not be sold - supposedly all sorted.
 
Just what I've been told. Make of it what you will.

- - - -

Interestingly, I heard the exact same this afternoon. I was initially skeptical because the info has allegedly come from someone within the playing squad (second hand to me) and I imagined at this stage that they will know probably about as much as what we do but if anyone would have heard whispers I suppose... There was a very strong emphasis on the 4 young lads so perhaps there's something to it. Interesting. 
 
Still can't see it coming off, it feels too good to be true.

(dette sies å være 'erfarne' waccoere som ikke pleier å poste bull...)

https://www.dobleamarilla.com.ar/por-el-mundo/bielsa-firmo-un-pre-acuerdo-y-esta-a-un-paso-de-convertirse-en-tecnico-del-leeds-united_a5b11c327afcd77334844e67e
Has this been posted? Another Argie paper saying it is done.  Allegedly already looking to loan Juan Foyth from Spurs?
Skilful ball playing CB with a big future.
100% a Bielsa-type of signing.

………….

That comment about signing 4 U23 lads though that someone made earlier, maybe not all 4 of ours ??

………………………

Juan Foyth was confirmed by me days ago... But hey what do i know...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1937 på: Juni 09, 2018, 08:24:39 »
Never posted any ITK stuff before and this may well be bollocks but I've heard that the delay is (was) not about money but about Bielsa seeking assurances about total control of playing side and transfers - particularly that 4 u23 players would not be sold - supposedly all sorted.
 
Just what I've been told. Make of it what you will.

- - - -

Interestingly, I heard the exact same this afternoon. I was initially skeptical because the info has allegedly come from someone within the playing squad (second hand to me) and I imagined at this stage that they will know probably about as much as what we do but if anyone would have heard whispers I suppose... There was a very strong emphasis on the 4 young lads so perhaps there's something to it. Interesting. 
 
Still can't see it coming off, it feels too good to be true.

(dette sies å være 'erfarne' waccoere som ikke pleier å poste bull...)

https://www.dobleamarilla.com.ar/por-el-mundo/bielsa-firmo-un-pre-acuerdo-y-esta-a-un-paso-de-convertirse-en-tecnico-del-leeds-united_a5b11c327afcd77334844e67e
Has this been posted? Another Argie paper saying it is done.  Allegedly already looking to loan Juan Foyth from Spurs?
Skilful ball playing CB with a big future.
100% a Bielsa-type of signing.

………….

That comment about signing 4 U23 lads though that someone made earlier, maybe not all 4 of ours ??

………………………

Juan Foyth was confirmed by me days ago... But hey what do i know...

Har sett Foyth i 2-3 kamper denne sesongen i cupen for Spurs. Bra ballbehandler, men jeg er usikker på fysikken i championship. Masse potensiale der er det uansett.
 

leedslife

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1938 på: Juni 09, 2018, 10:52:55 »
Never posted any ITK stuff before and this may well be bollocks but I've heard that the delay is (was) not about money but about Bielsa seeking assurances about total control of playing side and transfers - particularly that 4 u23 players would not be sold - supposedly all sorted.
 
Just what I've been told. Make of it what you will.

- - - -

Interestingly, I heard the exact same this afternoon. I was initially skeptical because the info has allegedly come from someone within the playing squad (second hand to me) and I imagined at this stage that they will know probably about as much as what we do but if anyone would have heard whispers I suppose... There was a very strong emphasis on the 4 young lads so perhaps there's something to it. Interesting. 
 
Still can't see it coming off, it feels too good to be true.

(dette sies å være 'erfarne' waccoere som ikke pleier å poste bull...)

https://www.dobleamarilla.com.ar/por-el-mundo/bielsa-firmo-un-pre-acuerdo-y-esta-a-un-paso-de-convertirse-en-tecnico-del-leeds-united_a5b11c327afcd77334844e67e
Has this been posted? Another Argie paper saying it is done.  Allegedly already looking to loan Juan Foyth from Spurs?
Skilful ball playing CB with a big future.
100% a Bielsa-type of signing.

………….

That comment about signing 4 U23 lads though that someone made earlier, maybe not all 4 of ours ??

………………………

Juan Foyth was confirmed by me days ago... But hey what do i know...

Har sett Foyth i 2-3 kamper denne sesongen i cupen for Spurs. Bra ballbehandler, men jeg er usikker på fysikken i championship. Masse potensiale der er det uansett.

Enig her.
Dette som er den store frykten med dette nye prosjektet vårt.
Vi er avhengig av pondus og rutine. Rett og slett en bedre balanse enn i fjor. Hvis ikke kan vi fort bli avkledd mot fysiske lag.
Har mine tvil på at han på så kort tid kan gjøre oss såpass kompetente på egen filosofi at vi slipper å tilpasse oss ut i fra ulike motstandere.

I tillegg har vi Rey og Strujik med stort potensiale. Gi oss rutine og lederegenskaper 8)

Rey bør jo ha gode muligheter neste sesong med Bielsa ved roret.
Kan jo bli vår nr 4 Pep:-)

« Siste redigering: Juni 09, 2018, 10:54:50 av leedslife »

Furu

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1939 på: Juni 09, 2018, 11:12:37 »
Fått med dere denne ferske:

Leeds United news: South American expert reveals major problem with Marcelo Bielsa deal

A SOUTH AMERICAN football expert has warned Leeds United - 'You are getting Marcelo Bielsa too late'.

https://www.express.co.uk/sport/football/971355/Leeds-United-news-Marcelo-Bielsa-manager

RoarG

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1940 på: Juni 09, 2018, 13:56:22 »
Hmm, nå går jeg meg en tur. Kan hende vi har fått ny manager innen jeg er tilbake? Alt dette snakket blir man jo bare helt tom i hodet av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1941 på: Juni 09, 2018, 16:37:21 »
Hmm, nå går jeg meg en tur. Kan hende vi har fått ny manager innen jeg er tilbake? Alt dette snakket blir man jo bare helt tom i hodet av.
Ute og går ennå?

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1942 på: Juni 09, 2018, 16:51:18 »
Hmm, nå går jeg meg en tur. Kan hende vi har fått ny manager innen jeg er tilbake? Alt dette snakket blir man jo bare helt tom i hodet av.
Ute og går ennå?
[/quote

Det blir nok en tur over flere dager.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1943 på: Juni 09, 2018, 18:50:37 »
Jeg tror dere tar feil om dere sier at alt er i det blå. Vi vet at Bielsa har studert videoer av fjorårets Leedslag og juniorlagets kamper. Han kjenner spillerne godt.

Han har nok plukket ut spillere som blir med videre og spillere som skal vekk. Han har ogÃ… lagt opp en prioritert liste over de Developement-spillerne det skal satses på: De 4 som er nevnt!

Han har vært på jakt etter en assistent, en har sagt nei; Mens en nok har takket ja, uten at vi vet hvem det er. I disse dager finslipes nok det fotballfaglige teamet.

Vi vet hva han står for spillemessig, og klubben har garantert signert flere spillere som passer inn i dette. I tillegg vil vi nok jage flere Lånespillere etter Bielsas ønsker.

Vi vet han har et stort kontaktnett og at han sikkert vi drive den fotballfaglige utviklingen i hele klubben.

Som jeg har sagt før så er dette en spissing av det Radz begynte med i fjor. Han vil gjøre noe med kulturen i klubben. Med støtteapparatet og hans kontaktnett både i organisasjonskultur og på det sportslige planet så er klubben i svært gode hender.

De siste par ukene før Preseason er det kun spillere inne på rehabilitering. Det er ingenting som tilsier at Bielsa må være on-sight. Det kan godt være at hans medarbeidere er tilstede på Thorp Arch og forbereder et angrep på Championship-tittelen!


Jeg har trua!!!!  :)



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1944 på: Juni 09, 2018, 19:01:10 »
Jeg tror dere tar feil om dere sier at alt er i det blå. Vi vet at Bielsa har studert videoer av fjorårets Leedslag og juniorlagets kamper. Han kjenner spillerne godt.

Han har nok plukket ut spillere som blir med videre og spillere som skal vekk. Han har ogÃ… lagt opp en prioritert liste over de Developement-spillerne det skal satses på: De 4 som er nevnt!

Han har vært på jakt etter en assistent, en har sagt nei; Mens en nok har takket ja, uten at vi vet hvem det er. I disse dager finslipes nok det fotballfaglige teamet.

Vi vet hva han står for spillemessig, og klubben har garantert signert flere spillere som passer inn i dette. I tillegg vil vi nok jage flere Lånespillere etter Bielsas ønsker.

Vi vet han har et stort kontaktnett og at han sikkert vi drive den fotballfaglige utviklingen i hele klubben.

Som jeg har sagt før så er dette en spissing av det Radz begynte med i fjor. Han vil gjøre noe med kulturen i klubben. Med støtteapparatet og hans kontaktnett både i organisasjonskultur og på det sportslige planet så er klubben i svært gode hender.

De siste par ukene før Preseason er det kun spillere inne på rehabilitering. Det er ingenting som tilsier at Bielsa må være on-sight. Det kan godt være at hans medarbeidere er tilstede på Thorp Arch og forbereder et angrep på Championship-tittelen!


Jeg har trua!!!!  :)
Jeg er ikke enig. Dette tolker jeg som en kraftig mistillit iforhold til Orta og ikke minst seg selv. Rad har nå forstått at det ikke nytter med en ukjent talentfull trener, og at Orta skal plukke ut spillerne som skal kjøpes. Dette er ikke en videreføring av det han har holdt på med, men en helt ny kurs i forhold til tidligere: Høyt profilert trener med bredt kontaktnett, som i stor grad vil bestemme hvilke spillere han vil ha.

Eriksen55

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1945 på: Juni 09, 2018, 21:15:26 »
Hvilke fire u spillere er det snakk om?

Hvis førstevalget ryker, har det lekket ut noe annet enn at det er en Engelsk og en fra kontinentet?

Asbjørn, jeg følger selvfølgelig Hay på twitter. Hvem andre bør man følge?

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1946 på: Juni 09, 2018, 22:05:38 »
Hvilke fire u spillere er det snakk om?

Hvis førstevalget ryker, har det lekket ut noe annet enn at det er en Engelsk og en fra kontinentet?

Asbjørn, jeg følger selvfølgelig Hay på twitter. Hvem andre bør man følge?



Plukk 4 av disse så er du trygg:

HER ER DET MYE GODT LESESTOFF


Eight Leeds United academy players who could break through next season

Joe Urquhart
Published: 12:22 Tuesday 05 June 2018
Who are the Leeds United academy players that could make the step up into the first-team ranks next season?

http://Carlos Corberan's under-23s side finished the season strongly with many in the Spaniard's squad being tipped for great things. Paudie O'Connor and Tom Pearce made the move into senior football under outgoing boss Paul Heckingbottom and put on strong showings.

 Oliver Sarkic (R) in action for Benfica against Real Madrid.
Oliver Sarkic (R) in action for Benfica against Real Madrid.
With a focus on youth following the ease of transition from United's youngsters, we've picked out eight players, with a few honourable mentions, who could possibly break into the first-team squad at Elland Road next season...

Oriol Rey - The 20-year-old joined from La Liga giants Barcelona at the start of the 2017/18 campaign. Rey was rewarded by the club for a strong season in the Professional Development League under Carlos Corberan's guidance signing a new two-year deal in May.

The midfielder played a key role in the under-23s resurgence in the latter half of the season notching 30 appearances and scoring twice, one of which was a wonder goal against Nottingham Forest.

Heckingbottom got Leeds job too early says former keeper Nigel Martyn

Ryan Edmondson - Edmondson was handed his full first-team debut on the final day of the season against QPR at Elland Road which completed a meteoric rise since joining the club in January from York City. The striker made an immediate impact with former manager Martin Gray believing the youngster could be set for big things claiming he has the potential to be a Premier League player one day if he continues his progression.

Sam Dalby - Signed from National League outfit Leyton Orient in January. The 18-year-old striker has made a major impact scoring goals at will since making the switch from the capital. Dalby has experience in League Two under his belt as a clear natural finisher will hoping to continue his rise through the ranks.

Jack Clarke - Signed full professional terms with the Whites last November. Promoted to the under-23s side in recent months after impressing at under-18s level, the young winger was due to be involved in United's League Cup tie at Leicester City but the Whites decided against his inclusion at the King Power as he was yet to sign terms at the club. One of the most talked about talents at the club and will be hoping to impress in pre-season.

Oliver Sarkic - The striker joined the Whites on an initial loan deal from Benfica last summer but the move became permanent in January having impressed with the 23s side. Sarkic was said to be knocking on the door of the first-team before picking up an injury that ruled him out of the remainder of the campaign and will be looking to pick up where he left off this pre-season.

Bryce Hosannah - Another of those to be handed a new deal at the club. The wing-back joined following his release from Crystal Palace last summer making 24 appearances and notching two goals for the under-23s side. Frightening much of the Development League with his pace there is a no fear attitude about Hosannah's play that the Whites may well be banking on in the future.

Hugo Diaz - The defender saw his first full action in the 3-1 defeat to Preston North End in April coming on for the final 20 minutes of the match. The Spaniard joined from boyhood club Deportivo La Coruna after turning down a deal to stay at the club opting instead to further his career at Thorp Arch. Playing as central defender Diaz has featured heavily for the 23s this season and may well be called upon to continue his development in the first-team ranks next campaign.

Whites are gunning for goalkeeper Stockdale

Pascal Struijk - The 18-year-old Belgian joined United in January from Ajax and was touted as another for the future. Amid an injury crisis under former boss Paul Heckingbottom Struijk was called up to the first-team squad for the Whites trip to Aston Villa but remained on the bench.

Honourable mentions...

Liam Kitching - Spent the second half of the campaign on loan at National League North side Harrogate Town where he helped guide them to promotion with some commanding displays at the heart of defence. Could well be in for a taste of the first team next season should he be called upon.

Kun Temenuzhkov - Signed from Barcelona's youth set-up last summer. The young Bulgarian striker was wanted by a host of clubs including Manchester City but settled on a move to West Yorkshire. Featured prominently for the under-18's and is making a name for himself at Thorp Arch as a real poacher in front of goal.

Bobby Kamwa - Signed his first professional deal at Leeds in March. Kamwa is a central midfielder who was born in Cameroon and moved to England at the age of nine and has played a key role in the under-18's brilliant form this season. The 18-year-old was the player of the tournament at the recent Aspire Tri-Series, a competition Mark Jackson's side won.

Callum Nicell - Callum Nicell is an 18-year-old midfielder originally from Doncaster but has been with Leeds United at Thorp Arch throughout his playing career. The youngster has represented Republic of Ireland U18's three times and was called up to the under-19's during March's international break. He was named the 2016/17 Academy Player of the Year.

Jamie Shackleton - The 18-year-old midfielder has been tipped for big things by many who have seen him at Thorp Arch. Garry Monk included him in his pre-season squad in 2016 and former coach Neil Redfearn believes he will be a big name one day: “I think he’s a good footballer, he’s got great feet. He’s not the biggest, but he’s very tenacious. He reads the game well.”

Shackleton has featured on a number of occasions this campaign for both the under-18s and 23s this season and is expected to make the permanent move up to Carlos Corberan's side this coming season as he continues his development.

Jordan Stevens - The 17-year-old joined United in January having impressed for Forest Green Rovers making 14 appearances and scoring once for the League Two outfit. Stevens will continue to develop in the 23s side but the Whites are expecting big things from a player they have invested heavily in to bring to Thorp Arch.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1947 på: Juni 09, 2018, 23:23:25 »
Jeg tror dere tar feil om dere sier at alt er i det blå. Vi vet at Bielsa har studert videoer av fjorårets Leedslag og juniorlagets kamper. Han kjenner spillerne godt.

Han har nok plukket ut spillere som blir med videre og spillere som skal vekk. Han har ogÃ… lagt opp en prioritert liste over de Developement-spillerne det skal satses på: De 4 som er nevnt!

Han har vært på jakt etter en assistent, en har sagt nei; Mens en nok har takket ja, uten at vi vet hvem det er. I disse dager finslipes nok det fotballfaglige teamet.

Vi vet hva han står for spillemessig, og klubben har garantert signert flere spillere som passer inn i dette. I tillegg vil vi nok jage flere Lånespillere etter Bielsas ønsker.

Vi vet han har et stort kontaktnett og at han sikkert vi drive den fotballfaglige utviklingen i hele klubben.

Som jeg har sagt før så er dette en spissing av det Radz begynte med i fjor. Han vil gjøre noe med kulturen i klubben. Med støtteapparatet og hans kontaktnett både i organisasjonskultur og på det sportslige planet så er klubben i svært gode hender.

De siste par ukene før Preseason er det kun spillere inne på rehabilitering. Det er ingenting som tilsier at Bielsa må være on-sight. Det kan godt være at hans medarbeidere er tilstede på Thorp Arch og forbereder et angrep på Championship-tittelen!


Jeg har trua!!!!  :)
Jeg er ikke enig. Dette tolker jeg som en kraftig mistillit iforhold til Orta og ikke minst seg selv. Rad har nå forstått at det ikke nytter med en ukjent talentfull trener, og at Orta skal plukke ut spillerne som skal kjøpes. Dette er ikke en videreføring av det han har holdt på med, men en helt ny kurs i forhold til tidligere: Høyt profilert trener med bredt kontaktnett, som i stor grad vil bestemme hvilke spillere han vil ha.

Kraftig mistillit til Orta? Hvem tror du kontakter representantene til spillerne ny trener vil ha? Det er ikke nok suppekjøtt på spikeren din.

Edit: Bra skrevet promo. Læring og tilpassing er en del av femårsplanen. Ender vi opp med bielsa skal det ikke mangle på entusiasme før sesongstart hvertfall.
« Siste redigering: Juni 09, 2018, 23:28:00 av ibster »

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1948 på: Juni 10, 2018, 01:35:04 »
Har litt troa på Bielsa, men dettte kan bli heaven or hell. Frykter vel at det blir fort krangel mellom Bielsa og Rad/Orta på hvem som kan kjøpes eller selges. Hvis ikke dette i detalj avklares i pågående forhandlinger. Men fryser på ryggen av det som skjedde i Lille der Bielsa fikk all makt.... Spørsmålet er: Er det en reell fare for at klubben kan bli helt ødelagt? Hvis svaret er ja, ønsker jeg en mer safe løsning. Men har forståelse for de som sier: It’s now or never,
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1949 på: Juni 10, 2018, 09:40:54 »

Asbjørn, jeg følger selvfølgelig Hay på twitter. Hvem andre bør man følge?

Ojj, det var et eksistensielt spørsmål :D

https://twitter.com/simon_orourke har en tydelig stemme

https://twitter.com/JimWhite (Sky Sports, Leedsfan...)

@JoeUrquhartYEP ‏   

@LeeSobotYEP ‏

@leedstats_com ‏ (ikke for nyheter men artige statistikker)

@Mike_J_Thornton  (skriver vettugt om økonomien)

@LeedsNewsMOT ‏

@lovetheleeds ‏

@WALMOT333 ‏

@tombanksUK ‏

@andrearadri ‏

@LUFCNewsRoom ‏

...HELT sikkert noen flere som burde vært nevnt. Mest handler det kanskje om å følge andre Leedsfans (jeg har ca 2.000), da er det ALLTIDS noen som retweeter det interessante stoffet. Faren er selvfølgelig at det ene drukner i det andre...



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan