Skrevet av Emne: Mail adresse til Match programmet??  (Lest 1918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

7cato7

Mail adresse til Match programmet??
« på: Februar 08, 2012, 13:19:35 »
Heisann. Jeg skal sende inn et bilde av mitt Gutter 16 lag som nylig vant Norges største Innendørsturnering. Jeg og min trener som også er Leeds supporter tok med oss Leeds drakter til alle guttene og tok et bilde :) Jeg tenkte at det hadde vært morsomt å få inn i kampprogrammet til Doncaster kampen som jeg skal på.

Tar gjerne imot tips eller tilbakemeldinger fra andre som har hatt kontakt med de som driver med kampprogrammet.

Gleder meg sinnsykt til kampene jeg skal på fremover. Først er det Doncaster, så Southampton, Nottingham, West Ham, Millwall, Watford, Reading, Dderby og Leicester :) + evt play off :)

MARCHING ON TOGETHER!!!!!
Cato Visdal Mikalsen

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #1 på: Februar 08, 2012, 13:48:29 »
Heisann. Jeg skal sende inn et bilde av mitt Gutter 16 lag som nylig vant Norges største Innendørsturnering. Jeg og min trener som også er Leeds supporter tok med oss Leeds drakter til alle guttene og tok et bilde :) Jeg tenkte at det hadde vært morsomt å få inn i kampprogrammet til Doncaster kampen som jeg skal på.

Tar gjerne imot tips eller tilbakemeldinger fra andre som har hatt kontakt med de som driver med kampprogrammet.

Gleder meg sinnsykt til kampene jeg skal på fremover. Først er det Doncaster, så Southampton, Nottingham, West Ham, Millwall, Watford, Reading, Dderby og Leicester :) + evt play off :)

MARCHING ON TOGETHER!!!!!
[/color]



 :o  Heldiggris!!!!
Yeboahs vitne

Ihag

Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #2 på: Februar 08, 2012, 18:53:47 »
Hei Cato,

Du kan prøve denne adressen. Du er nok for seint ute til å få bildet ditt inn i programmet til Doncaster kampen, men kanskje neste hjemmekamp (?).

programme@leedsunited.co

Skal på Leeds -  Soton 3.mars. Hyggelig hvis vi møtes ! ( bor i Trheim , men kan lagoppstiilingen til Vågå på 70 tallet).

7cato7

Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #3 på: Februar 08, 2012, 21:38:44 »
Takk for det:) heisann og takk for sist:) da sees vi på Southampton kampen :) mot
Cato Visdal Mikalsen

flynn

Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #4 på: Februar 09, 2012, 14:16:01 »
Heisann. Jeg skal sende inn et bilde av mitt Gutter 16 lag som nylig vant Norges største Innendørsturnering. Jeg og min trener som også er Leeds supporter tok med oss Leeds drakter til alle guttene og tok et bilde :) Jeg tenkte at det hadde vært morsomt å få inn i kampprogrammet til Doncaster kampen som jeg skal på.

Tar gjerne imot tips eller tilbakemeldinger fra andre som har hatt kontakt med de som driver med kampprogrammet.

Gleder meg sinnsykt til kampene jeg skal på fremover. Først er det Doncaster, så Southampton, Nottingham, West Ham, Millwall, Watford, Reading, Dderby og Leicester :) + evt play off :)

MARCHING ON TOGETHER!!!!!

Jeg prøvde en gang å sende en sangtekst i håp om å få den inn i programmet, men uen å få så mye som svar på mailen. Tror jeg sendte den til klubben, så det er kanskje en del av forklaringen.

En annen sak; når du snakker om Norges største innendørsturnering for G16,- det skulle vel aldri vært på Lillehammer vel? Der var nemlig mitt lag også i finalen...

flynn

7cato7

Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #5 på: Februar 13, 2012, 21:28:29 »
Hei:) vi vant finalen iår ja:) var det dere vi vant over?:) MOT
Cato Visdal Mikalsen

flynn

Sv: Mail adresse til Match programmet??
« Svar #6 på: Februar 14, 2012, 14:49:46 »
Hei:) vi vant finalen iår ja:) var det dere vi vant over?:) MOT

Det var det gitt. Vi hadde jo full kontroll til det gjensto 3,5 minutter. Men med trøkk på tribunen og dine gutter med fornyet tro på saken så ble det vanskelig å komme seg tilbake i kampen etter at dere snudde det hele.
Tror det er den 7-ende finalen vi taper med dette laget. Bra ikke jeg er i betraktning som ny manager i Leeds...

Trøsten får være at pokalen ble i Leeds-familien!

flynn