Portsmouth i trøbbel

Started by kalle_92, January 24, 2012, 21:56:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle_92

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/huseklepps-klubb-paa-desperat-eierjakt-3691626.html

Godt vi ikke er i den posisjonen ihvertfall! Skal være glad for det...
gjeld på 140 mill. kroner, og må gjøre noe hvis de skal unngå tvangssalg. Begynner virkeligheten å innta klubbene som driver over styr rundt oss?

RoarG

Hva er det med Huseklepp og klubbers økonomi? Det Brann han forlot var ganske skrapa. Så dro han til Bari, hvor lønningene også uteble. Ganske fantastisk da å havne opp i Portsmouth, som har vært i trøbbel i flere år. Spørs da, om Portsmouth er et gunstig investeringsprosjekt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Quote from: RoarG on January 24, 2012, 22:41:16
Hva er det med Huseklepp og klubbers økonomi? Det Brann han forlot var ganske skrapa. Så dro han til Bari, hvor lønningene også uteble. Ganske fantastisk da å havne opp i Portsmouth, som har vært i trøbbel i flere år. Spørs da, om Portsmouth er et gunstig investeringsprosjekt.

...kan iallefall love deg at Erik har til salt på grøten, iallefall
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Quote from: Asbjørn on January 24, 2012, 22:49:11
Quote from: RoarG on January 24, 2012, 22:41:16
Hva er det med Huseklepp og klubbers økonomi? Det Brann han forlot var ganske skrapa. Så dro han til Bari, hvor lønningene også uteble. Ganske fantastisk da å havne opp i Portsmouth, som har vært i trøbbel i flere år. Spørs da, om Portsmouth er et gunstig investeringsprosjekt.

...kan iallefall love deg at Erik har til salt på grøten, iallefall

Man har plaster på såret, sukker og kanel på grøten. Salt har man vel først og fremst i begge deler?  :D
- Leif Olav

fmtj

Quote from: lojosang on January 24, 2012, 23:10:03
Quote from: Asbjørn on January 24, 2012, 22:49:11
Quote from: RoarG on January 24, 2012, 22:41:16
Hva er det med Huseklepp og klubbers økonomi? Det Brann han forlot var ganske skrapa. Så dro han til Bari, hvor lønningene også uteble. Ganske fantastisk da å havne opp i Portsmouth, som har vært i trøbbel i flere år. Spørs da, om Portsmouth er et gunstig investeringsprosjekt.

...kan iallefall love deg at Erik har til salt på grøten, iallefall





Man har plaster på såret, sukker og kanel på grøten. Salt har man vel først og fremst i begge deler?  :D







Erik er norsk og her i landet hersker det dugnadsånd.....!!! Lønn får man senere og kanskje i him.....??
Yeboahs vitne

ollan

140 mill kroner???? må være £££
Ollan

Andersen

Snakk om å være uheldig av valg av klubb for Huseklepp! 2 klubben nå vel , hvor lønna uteblir ? men en skulle tro at agenten hans skulle sjekket klubbens økonomi ang lønn før Huseklepp skrev under?

MrK

Antar det er pund ellers er det vannvittig
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

Quote from: lojosang on January 24, 2012, 23:10:03
Man har plaster på såret, sukker og kanel på grøten. Salt har man vel først og fremst i begge deler?  :D
---ja, salt i såret er iallefall en delikatesse? :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håkon


Debit, kredit, bunnlinje, eidendom, aktiva.....eller noe sånt

kan ikke bruke mer enn en tjener over lengre tid. Tror fotballen har godt av en opprydning
bare synd at de olje kriminelle fortsetter dopingen! Viss ikke det gjelder sin egen klubb da ::)
Leeds for alltid

RoarG

Quote from: Håkon on January 25, 2012, 18:11:10

Debit, kredit, bunnlinje, eidendom, aktiva.....eller noe sånt

kan ikke bruke mer enn en tjener over lengre tid. Tror fotballen har godt av en opprydning
bare synd at de olje kriminelle fortsetter dopingen! Viss ikke det gjelder sin egen klubb da ::)
Flott innlegg. Synd den siste setningen ødela litt av budskapet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Huseklepp scorte to på dugnad i helga.....borteseier mot Peterborough!
Yeboahs vitne

RoarG

Quote from: fmtj on January 29, 2012, 11:06:18
Huseklepp scorte to på dugnad i helga.....borteseier mot Peterborough!
La oss raide han til Leeds. Pompey er jo blakke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: RoarG on January 29, 2012, 11:25:02
Quote from: fmtj on January 29, 2012, 11:06:18
Huseklepp scorte to på dugnad i helga.....borteseier mot Peterborough!
La oss raide han til Leeds. Pompey er jo blakke.





Hvis han kommer går vi sikkert konk og kan ikke betale lønn..... :o
Yeboahs vitne

Sydhagen

Snoddy og Huseklepp på hver sin ving....sikle!  :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

For en drøm det hadde vært! 2 gode vinger som hadde finta et hvert forsvar langt ut på parkeringsplassen! :D

fmtj

Quote from: Andersen on January 31, 2012, 16:18:46
For en drøm det hadde vært! 2 gode vinger som hadde finta et hvert forsvar langt ut på parkeringsplassen! :D





...og på den parkeringsplassen hadde de truffet forsvaret vårt er jeg redd....!!!
Yeboahs vitne

Andersen



fmtj

VG nett; Portsmouth kan bli fratatt 10 poeng.....been there, done that!!! Stakkars jævler om så skjer!!
Yeboahs vitne

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Quote from: fmtj on February 13, 2012, 22:43:15
VG nett; Portsmouth kan bli fratatt 10 poeng.....been there, done that!!! Stakkars jævler om så skjer!!
L1 neste, da. Hvis ikke konkurs, altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020