Skrevet av Emne: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.  (Lest 1931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« på: Januar 22, 2012, 02:37:53 »

For en person som har bursdag denne dagen så må vel den flotteste gaven være å se denne kampen live. Så da er det vel bare en ting å gjøre.

Til meg selv: Kamp Hull - Leeds all.inklusive
Fra meg selv.  God tur  ;)


I en tid med masse negativitet rundt vårt kjære Leeds er det viktig å ha humøret oppe folkens. It always goes a bit up and down....
Flere som har tenkt seg på denne kampen?

MOT 



Mr. Leeds

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #1 på: Januar 23, 2012, 09:37:08 »
Jepp! Skal på denne og på hjemmekampen mot Southampton som er noen dager før (3 mars kanskje)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Milou

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #2 på: Februar 20, 2012, 09:06:22 »
Eg skal også på desse to kampane? Er ikkje medlem, så det blir å sitte med heimefansen. Nokon som har erfaring med dette og kan anbefale tribune å sitte på?

bwirum

Sv: Re: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #3 på: Februar 20, 2012, 19:42:20 »
Skal på denne med en arbeidskollega som er Hull-fan. Han skaffer billettene så det blir å sitte med hjemmelaget, men det skal vel gå. Hull-fansen er jo ikke Millwall akkurat :-)

Skal bo i Hull og, rekker bare denne ene kampen, så da var det det greieste.

sendt fra tabben min
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #4 på: Februar 20, 2012, 21:07:02 »
Skal på denne med en arbeidskollega som er Hull-fan. Han skaffer billettene så det blir å sitte med hjemmelaget, men det skal vel gå. Hull-fansen er jo ikke Millwall akkurat :-)

Skal bo i Hull og, rekker bare denne ene kampen, så da var det det greieste.

sendt fra tabben min

Du skal på ferie i Hull? Ring lokalavisa! Blir førstesidestoff av dette. :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RuneR

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #5 på: Februar 21, 2012, 10:22:13 »
"You only sing when you're fishing"

- en klassiker, sist hørt i oppgjøret på ER i August  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ØBS

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #6 på: Februar 26, 2012, 02:08:31 »
Vurderer denne ettersom jeg er i området av trubadurmessige årsaker den måneden.  Har ikke billett og slår meg gjerne sammen med dere som evt. skulle ha nøytrale plasser...

Må bare ha avklart noen datoer for spillejobber først før billettkjøp foretas...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Mr. Leeds

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #7 på: Februar 27, 2012, 08:48:01 »
Vurderer denne ettersom jeg er i området av trubadurmessige årsaker den måneden.  Har ikke billett og slår meg gjerne sammen med dere som evt. skulle ha nøytrale plasser...

Må bare ha avklart noen datoer for spillejobber først før billettkjøp foretas...
Sjekk om det er noe igjen av bortebillettene da vel? Har fått 2 billetter med Leedsfansen heldigvis ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

ØBS

Sv: Bortekamp Hull - Leeds 6 mars.
« Svar #8 på: Februar 29, 2012, 00:34:40 »
Pokker, Sjef...

Ser ikke ut som jeg rekker denne allikevel.  Jeg har en agent der borte som ordner spillejobbene for meg, og han har ikke fått ut finger'n og fått meg datoer den uka.  Først neste helg er det jobb å få, så da må jeg utsette dessverre...

Hadde vært kult med Hull-kamp, da...

Men jeg har ikke gitt opp helt ennå.  Uansett takk for tipset, og ennå mer:  Takk for moralsk "boost"...

MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS