Skrevet av Emne: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)  (Lest 31395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #180 på: Mars 18, 2012, 22:06:04 »
Rapport fra Lorimers av TV2:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/400-nordmenn-i-leeds-som-aa-ha-hele-familien-samlet-3735983.html

SA

På TV2 Premier League viste de et lengre innslag i ettermiddag:

- Intervju med deg, som også er i artikkelen du linker til
- Intervju med Peter
- Intervju med en gjeng både på Commercial og utenfor ER

Etter innslaget snakket studiopanelet noen minutter om Leeds. Petter Myhre fortalte blant annet at han var på Elland Road før jul og så 0-5-kampen mot Blackpool. Han slaktet publikum for å ha buet på Paul Rachubka, noe som fikk Erik Thorstvedt til å begynne å snakke om David Harvey, som han skrøt veldig av :). Claus Lundekvam sa også at Elland Road var et av de verste stedene å komme som bortespiller i Premier League. Til slutt konkluderte alle med at de selvfølgelig ønsket Leeds opp igjen.

B_Ød

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #181 på: Mars 19, 2012, 14:13:29 »
Er siten nede??
Ikke noe her idag??
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #182 på: Mars 19, 2012, 14:15:24 »
Er siten nede??
Ikke noe her idag??

Alle - absolutt alle - er i Leeds!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #183 på: Mars 19, 2012, 14:57:21 »
Strålende!!!  ;D
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #184 på: Mars 19, 2012, 15:16:58 »
Litt mer fra Warnock:

“It’s a lesson for young Tom Lees, who was marking Collins. It’s the last minute, he’s a young centre-half and he’s been brilliant, but if he’d not have got a free header if it had been at the other end. There’s no way Wes Ham would have conceded a goal from a corner kick with their defenders with their experience.

“He’s got to learn Tom. I can’t see the referee giving penalties in the last minute for stopping your man running, but he’s just lost him completely. It will be hurting him, but hopefully he’ll learn from that and he’s got to because he’s a cracking young player. Other than that I thought he was super.

“I had to make changes and could have brought Robert Snodgrass off (as well as Aidan White and Ross McCormack) because they were shattered. They have done ever so well for me, but they were running on empty. I wasn’t quite confident enough to put Nunez on as well, defensive-wise, but the two lads that went on made a positive contribution.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #185 på: Mars 19, 2012, 15:51:49 »
Er det vanlig at managere kommer med slike uttalelser egentlig? Det er jo veldig sant, men veldig udiplomatisk. Selv liker jeg å få sånne beskjeder. "Dette var ræva!". Men er det egentlig lov i "moderne fotball"? Går Warnock over streken?

Leedsfan

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #186 på: Mars 19, 2012, 16:57:31 »
Leser i papirutgaven til YEP i dag at Warnock "went nuts" i garderoben etter kampen når de fleste spillerne ventet et klapp på ryggen. Jeg tror Warnock er taktisk ved å prøve å vekke gjengen da det er kamp få dager etter, lett å bli fornøyd med uavgjort når det er seiere vi trenger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #187 på: Mars 19, 2012, 17:17:41 »
Jeg digger responsen fra Warnock.  Som han sier videre : alle vet at vi trenger poeng, og vi har ikke råd til å sløse de bort.  Akkurat her går det utover Lees, men han sier videre også at man må lære kjapt i dette "gamet", og aldri ta foten vekk fra gasspedalen.
Han gir indirekte krav om at spillerne skal være skjerpet til enhver tid i kampen, og det er bra egenskaper hos en coach.  Spillernes respons derimot, det gjenstår å se.  Han har jo allikevel spillere å velge mellom, og nettopp det krever at gutta bør være på tå hev.  At dette gjelder forsvarsspillere er jo også bra syns jeg, ikke rom for "sloppyness" her.  Han håper også det kommer en respons på dette allerede imorgen :)
MFLU - Miracles For Leeds United

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #188 på: Mars 19, 2012, 18:07:41 »
Er det vanlig at managere kommer med slike uttalelser egentlig? Det er jo veldig sant, men veldig udiplomatisk. Selv liker jeg å få sånne beskjeder. "Dette var ræva!". Men er det egentlig lov i "moderne fotball"? Går Warnock over streken?

helt innafor den der.
må være lov å kommentere enkelt tilfeller.
i setningen etterpå roser han lees så det holder.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Er det vanlig at managere kommer med slike uttalelser egentlig? Det er jo veldig sant, men veldig udiplomatisk. Selv liker jeg å få sånne beskjeder. "Dette var ræva!". Men er det egentlig lov i "moderne fotball"? Går Warnock over streken?

helt innafor den der.
må være lov å kommentere enkelt tilfeller.
i setningen etterpå roser han lees så det holder.

Enig. Og han bør ha vært der lenge nok nå til å ha en idé om hvem som takler sånne tilbakemeldinger og hvem som eventuelt ikke gjør det.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

RoarG

Er det vanlig at managere kommer med slike uttalelser egentlig? Det er jo veldig sant, men veldig udiplomatisk. Selv liker jeg å få sånne beskjeder. "Dette var ræva!". Men er det egentlig lov i "moderne fotball"? Går Warnock over streken?

helt innafor den der.
må være lov å kommentere enkelt tilfeller.
i setningen etterpå roser han lees så det holder.
Støtter Warnock fullt ut. Motstanderene skal slite for poengene, ikke få dem servert. Mulig spillerne "sovner" i kamper? Godt at manageren ikke gjør det.

Enig. Og han bør ha vært der lenge nok nå til å ha en idé om hvem som takler sånne tilbakemeldinger og hvem som eventuelt ikke gjør det.

-LeifO

Moderatortroll.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håkon

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #191 på: Mars 19, 2012, 23:16:56 »
Var i garderoben på søndag og så taktikk tavlen til NW mot WH tempo balanse og Enjoy

+ en del andre ting. :-)
« Siste redigering: Mars 19, 2012, 23:19:46 av HÃ¥kon »
Leeds for alltid

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WEST HAM UNITED, lørdag 17/3 2012, kl 16.00 (På VIASAT)
« Svar #192 på: Mars 20, 2012, 12:39:01 »
Var i garderoben på søndag og så taktikk tavlen til NW mot WH tempo balanse og Enjoy

+ en del andre ting. :-)

Men ikke fortell om det da.....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973