Skrevet av Emne: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds  (Lest 2461 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sila

Vi er åtte kara fra Løten som skal på vår årlige vårtur til Leeds helga etter påske. Flyr med Norwegian til forstaden til Leeds fredag 13. april og tilbake onsdag 18. april. Etter dagens overbevisende seier mot Boro, håper vi på spenning til the bitter end i år, også! Regner med vi treffer flere på The Commercial før matchen!
Super-Leeds forever!

Sindre

The Magnificents

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #1 på: Mars 15, 2012, 18:26:58 »
Skal over å sjå Leeds - Peterborough.

ikkje heilt bestemt meg for hotell og fly men trur det vert anten bewelys ? eller novotel.
reise mest sannsynleg med KLM Bergen-Amsterdam-Leeds tur/retur :)
Leeds Leeds Leeds!!

arko

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #2 på: Mars 16, 2012, 08:37:57 »
Vi er 4 godt voksne fra Hov i Land som reiser over onsdag 11.april til søndag 15.april.Skal bo på Bewleys :)

GeirO

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #3 på: Mars 18, 2012, 19:30:01 »
Drar over med tippelaget for å se Leeds-Peterboro'. Dessverre bare en til som er Leedsfan, resten har ikke peiling....
Vi bor på Jurys Inn, bra og rimelig hotell.
MOT

The Magnificents

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #4 på: Mars 18, 2012, 20:50:34 »
Bestillt hotell på ibis frå 12-15 :)
flyr med KLM frå bergen - amsterdam - Leeds kl 0625 :)

GLER MEG!! :D
Leeds Leeds Leeds!!

dtage

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #5 på: April 02, 2012, 12:10:53 »
Ã…rets tredje tur og fjerde kamp. Fortsatt ingen seier, bare en sur uavgjort mot West Ham. Med den hjemmestatistikken vi ser nå for tida skal det vel holde hardt å få med seg tre poeng. Men vi Leeds supportera gir aldri opp og kommer alltid tilbake. Denne gangen blir det Peterborough og hjem på søndag. Egentlig en litt forlenget jobbtur. Må selvsagt benytte anledningen når noen spanderer tur over...
Marriott denne gangen!

MOT!!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

7cato7

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #6 på: April 04, 2012, 00:56:19 »
Jeg er over på Peterboro kampen! Håper vi sees hos Peter og på Scarborough taps og Old Peacock!!! MOT.
Cato Visdal Mikalsen

7cato7

Sv: Dobbel i april 2012 - Leeds-Peterborough og Blackpool-Leeds
« Svar #7 på: April 14, 2012, 05:49:08 »
Da sitter jeg på rygge igjen, klar for ny helg i LEEDS :) håper vi nordmenn som skal over kan møtes. 99028310. MOT
Cato Visdal Mikalsen