Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72280 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Geir fra Grimstad

Skal på Arsenal- Villa til helga med jobben. Må nesten vurdere og gå på Millwall- LEEDS heller... Eller be de rigge tur til ordentlige kamper heretter..

Valget hadde vært enkelt..
Ja får se det an.
revie

Gruvegutten

Skal på Arsenal- Villa til helga med jobben. Må nesten vurdere og gå på Millwall- LEEDS heller... Eller be de rigge tur til ordentlige kamper heretter..


sitter ringside på millwall - leeds !! gleder meg vilt !!
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

oivindh

Becchio er skuffande dårleg så langt! spissane har ikkje vore det heilt store i da sista :S
Han var vel egentlig dårlig mot West Ham også.. Tapte jo alle dueller, og var helt ufarlig, helt til det 83. min da :-)

Rotor

Kjedelig kamp? :-\

oivindh

Donny-Millwall 0-1
Keogh selvfølgelig. Er det mulig???
Mangler bare at han scorer mot oss på lørdag
Vask munn din i ZALO
Plumbo !

Woody

Becchio er skuffande dårleg så langt! spissane har ikkje vore det heilt store i da sista :S
Han var vel egentlig dårlig mot West Ham også.. Tapte jo alle dueller, og var helt ufarlig, helt til det 83. min da :-)

Kan putte han innpå når det har gått ca 80 min altså :D
LIFE IS LEEDS

Hobben

Becchio er skuffande dårleg så langt! spissane har ikkje vore det heilt store i da sista :S
Han var vel egentlig dårlig mot West Ham også.. Tapte jo alle dueller, og var helt ufarlig, helt til det 83. min da :-)

Tapte alle dueller? Han vant ganske mye :)
Rogaland Whites

RoarG

Becchio er skuffande dårleg så langt! spissane har ikkje vore det heilt store i da sista :S
Han var vel egentlig dårlig mot West Ham også.. Tapte jo alle dueller, og var helt ufarlig, helt til det 83. min da :-)
Heh, han vant da ganske mye i lufta ???. For lite bevegelse rundt han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Donny-Millwall 0-1
Keogh selvfølgelig. Er det mulig???
Mangler bare at han scorer mot oss på lørdag
Vask munn din i ZALO
Plumbo !
Ha ha skal på kampen, så det blir nok et par Heineken istedet...

Ronald

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........

ziganda

Vi fortsetter tydeligvis med lange baller opp mot Becchio. Skjønner ikke hvorfor, vi er jo så mye bedre når vi spiller langs bakken...

Ny manager, ny spillestil.

RoarG

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........
Hvorfor det? Vi slår jo bare langt. Ubrukelig i Leeds' spillestill. Klassisk flopp, spør du meg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

job

Come On Leeds !!
Vi må ha 3 poeng i kveld!
Marching on together!                               Siden 1970

RoarG

Posh - Reading 2-1 ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Le Jardin

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........

blir med å betaler jeg! Sender en 50 lapp...

Terje, som føler playofftoget forlater perrongen uten at vi er med...
"Victory is in our sights"

The Magnificents

lika greit å byta ut becchio no ... OFF!
Leeds Leeds Leeds!!

Boos

Var en relativt rolig 1. omgang dette da.....

Becchio, hører navnet hannes, men ikke mye som skjer i dag....

Få en scoring før pause no da!!

Utrolig att de fortsetter å pælme ball på Becchio.... SPILL BALLEN SKIKKELIG SÃ… BLIR DET MÃ…L!!

Woody

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........
Ja og donka masse lange baller på han ;D
LIFE IS LEEDS

Ankerjon15

Gi oss 1 mål før pause :D

oivindh


Ronald

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........
Hvorfor det? Vi slår jo bare langt. Ubrukelig i Leeds' spillestill. Klassisk flopp, spør du meg.
;D Litt av en setning. Messi flopper i Leeds United.

ooh aah

Vi fortsetter tydeligvis med lange baller opp mot Becchio. Skjønner ikke hvorfor, vi er jo så mye bedre når vi spiller langs bakken...

Ny manager, ny spillestil.
Er det en slik spillestil vi ønsker? Da bør den i alle fall virke. Foreløpig har den bare skapt entusiasme mot de gode lagene uten den store poengfangsten.
 

ziganda

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........

blir med å betaler jeg! Sender en 50 lapp...

Terje, som føler playofftoget forlater perrongen uten at vi er med...

Toget går fra oss om vi ikke vinner, men jeg tror ikke vi har kvaliteten som skal til uansett. Går an å håpe da.  :-\

RoarG

Der ble Messi historisk.....Litt off topic, men tenk å hatt han på topp.........

blir med å betaler jeg! Sender en 50 lapp...

Terje, som føler playofftoget forlater perrongen uten at vi er med...
Poff-toget? Vi er vel med ennå?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Ordentlig søppelomgang av oss. 3 bytter i pausen ?

LeifMorten

Ny-manager-effekten allerede over?
 

oivindh

Ordentlig søppelomgang av oss. 3 bytter i pausen ?
Helst 4  ;)

viking

"It´s all Forest now" >:(
 

Woody

hull - soton 0-1  :)
LIFE IS LEEDS

RoarG

Ordentlig søppelomgang av oss. 3 bytter i pausen ?
Hårføner i vente?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020