Skrevet av Emne: Er vi på vei mot ny administrasjon  (Lest 7261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Er vi på vei mot ny administrasjon
« Svar #30 på: August 31, 2012, 16:10:28 »

Og så kan det jo diskuteres hvor negativt det faktisk ville vært for Leeds å bli satt i administrasjon akkurat slik det er  i dag. Med banken på Bates' side av forhandlingsbordet ville vel en eventuell TO kunne gå betydelig raskere, skulle en tro  :)

Jag kan ikke se at en ny runde med tosifrede poengtrekk og mulig degradering vil gavne klubben på noen som helst måte. Det er ihvertfall min erfaring fra de siste 8 åra.
Jon R.

Dennis

Sv: Er vi på vei mot ny administrasjon
« Svar #31 på: August 31, 2012, 16:25:40 »
Nei, men vi er i ferd med å få en ny administrasjon (forhåpentligvis).
Men da blir det nåværende regimet maktesløse, ikke sant?

Vi får for Guds (eller Allahs, kanskje, avhengig av eier) IKKE håpe det!
Vil du ikke at Bates blir maktesløs? Da kan vel administratorene finne en ny eier som evner å drifte klubben?

Herregud, jeg satt i forelesning da jeg skreiv det.

Jeg håper for guds skyld de ikke BEHOLDER makten.


Klart jeg ønsker Bates ut, men jeg ønsker ikke en administrasjon, men en NY administrasjon, altså oppkjøpere.

Jesus, ett ord kan virkelig forandre en mening. Føler meg nesten skitten nå!

 ;D ;D ;D
Marching on together!

Torpe-do

Sv: Er vi på vei mot ny administrasjon
« Svar #32 på: August 31, 2012, 18:04:12 »

Og så kan det jo diskuteres hvor negativt det faktisk ville vært for Leeds å bli satt i administrasjon akkurat slik det er  i dag. Med banken på Bates' side av forhandlingsbordet ville vel en eventuell TO kunne gå betydelig raskere, skulle en tro  :)

Jag kan ikke se at en ny runde med tosifrede poengtrekk og mulig degradering vil gavne klubben på noen som helst måte. Det er ihvertfall min erfaring fra de siste 8 åra.

Selvsagt satt noe på spissen ... Men med fare for å kverulere - er administrasjon synonymt med tosifret poengtrekk og mulig degradering?  ;)

Nei herregud, selvsagt er ikke administrasjon noe hverken jeg eller forhåpentligvis klubben ønsker.

Gufrias

Sv: Er vi på vei mot ny administrasjon
« Svar #33 på: August 31, 2012, 18:50:00 »

Og så kan det jo diskuteres hvor negativt det faktisk ville vært for Leeds å bli satt i administrasjon akkurat slik det er  i dag. Med banken på Bates' side av forhandlingsbordet ville vel en eventuell TO kunne gå betydelig raskere, skulle en tro  :)

Jag kan ikke se at en ny runde med tosifrede poengtrekk og mulig degradering vil gavne klubben på noen som helst måte. Det er ihvertfall min erfaring fra de siste 8 åra.

Selvsagt satt noe på spissen ... Men med fare for å kverulere - er administrasjon synonymt med tosifret poengtrekk og mulig degradering?  ;)

Nei herregud, selvsagt er ikke administrasjon noe hverken jeg eller forhåpentligvis klubben ønsker.
Administrasjon er synonymt med tosifret poengtrekk. Degradering er en mulig følge.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Sv: Er vi på vei mot ny administrasjon
« Svar #34 på: August 31, 2012, 20:23:53 »

Og så kan det jo diskuteres hvor negativt det faktisk ville vært for Leeds å bli satt i administrasjon akkurat slik det er  i dag. Med banken på Bates' side av forhandlingsbordet ville vel en eventuell TO kunne gå betydelig raskere, skulle en tro  :)

Jag kan ikke se at en ny runde med tosifrede poengtrekk og mulig degradering vil gavne klubben på noen som helst måte. Det er ihvertfall min erfaring fra de siste 8 åra.

Selvsagt satt noe på spissen ... Men med fare for å kverulere - er administrasjon synonymt med tosifret poengtrekk og mulig degradering?  ;)

Nei herregud, selvsagt er ikke administrasjon noe hverken jeg eller forhåpentligvis klubben ønsker.
Administrasjon er synonymt med tosifret poengtrekk. Degradering er en mulig følge.

Ah - da har jeg lært enda noe nytt i dag :)