Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 534041 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #630 på: Mai 24, 2012, 03:00:17 »
Romelu Lukaku, ryktes inn på 1 års lån fra Chelsea =) Spennende selv om det er lån?

Kilde?
Pontus ❤

pesi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #631 på: Mai 24, 2012, 03:49:37 »
Romelu Lukaku, ryktes inn på 1 års lån fra Chelsea =) Spennende selv om det er lån?

Kilde?

står på twitter.. men det er brukeren fake fotball rumors;) så d er bare kødd!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #632 på: Mai 24, 2012, 08:13:29 »
På Waccoe ryktes Enar Jaager. Kan det tenkes at Jaager er back upen for Ward?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #633 på: Mai 24, 2012, 08:16:21 »
Innen Mai nå.....:

Warnock, who completed his first signing with the recent arrival of defender Jason Pearce from Portsmouth, added: "I'm down the line with another three or four at the minute. I'm not saying they'll all sign, but if I've got in my mind that I've got another two or three before the end of May when I go away I'll be delighted

...hmmm.
 

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #634 på: Mai 24, 2012, 09:30:13 »
På Waccoe ryktes Enar Jaager. Kan det tenkes at Jaager er back upen for Ward?

auren

Kan ikke helt se det skje. Han signet da ny kontrakt i AaFK, og de skal vel sikkert ha like mye for ham som Pompey skal ha for Ward.

SA

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #635 på: Mai 24, 2012, 09:52:04 »
På Waccoe ryktes Enar Jaager. Kan det tenkes at Jaager er back upen for Ward?

auren

Kan ikke helt se det skje. Han signet da ny kontrakt i AaFK, og de skal vel sikkert ha like mye for ham som Pompey skal ha for Ward.

SA



...og Ward har vi pr. i dag ikke råd til....jamfør YEP i dag....
Yeboahs vitne

The Magnificents

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #636 på: Mai 24, 2012, 12:17:24 »
Heskey fristillt av Villa ..
Leeds Leeds Leeds!!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #637 på: Mai 24, 2012, 12:18:54 »
Heskey fristillt av Villa ..
La han flyte fritt...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #638 på: Mai 24, 2012, 12:20:47 »
Her er YEP i dag ift Snodgrass- der Warnock forsatår sitsen hans`....

det som er skummelt er den siste linjen om Ward igjen....no £££ !!! :o

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-can-see-snoddy-s-point-of-view-warnock-1-4578509
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #639 på: Mai 24, 2012, 15:49:08 »
Innen Mai nå.....:

Warnock, who completed his first signing with the recent arrival of defender Jason Pearce from Portsmouth, added: "I'm down the line with another three or four at the minute. I'm not saying they'll all sign, but if I've got in my mind that I've got another two or three before the end of May when I go away I'll be delighted

...hmmm.

Det var innen mai i fra begynnelsen, så var det innen ferien og NÃ… innen mai igjen! Greit nok!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #640 på: Mai 24, 2012, 18:34:00 »
Måtte dette være siste definitive ift Ward:

24 May 2012 16:58:29
 leeds to finalise joel ward signing next week once paynter completes a medical at portsmouth and agrees terms. fee believed to be less than the 400k being bandied about because of the cash + paynter deal.
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #641 på: Mai 24, 2012, 20:14:27 »
Måtte dette være siste definitive ift Ward:

24 May 2012 16:58:29
 leeds to finalise joel ward signing next week once paynter completes a medical at portsmouth and agrees terms. fee believed to be less than the 400k being bandied about because of the cash + paynter deal.

Rart og tenke på, men hvis dette stemmer er det jo nesten for godt til å være sant igjen!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #642 på: Mai 24, 2012, 20:37:31 »
I følge Phil Hay's siste tweet blir ikkje Ward Leedsspelar.. Då må i sofall noko dramatisk skje.. Triste tider.. Bates out
The Future Is Bright,
The Future Is White!

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #643 på: Mai 24, 2012, 20:56:56 »
I følge Phil Hay's siste tweet blir ikkje Ward Leedsspelar.. Då må i sofall noko dramatisk skje.. Triste tider.. Bates out
Her er denne tweeten

@PhilHayYEP: It appears that the Joel Ward saga is nearing a conclusion. Unless something changes dramatically, he won't be signing for Leeds #lufc

Så følger han opp med denne like etterpå

@PhilHayYEP: As I understand the Joel Ward situation, Warnock wanted him, Ward was keen but #lufc can't or won't pay the fee at this moment
SJ

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #644 på: Mai 24, 2012, 21:12:25 »
Bare trist hele driten.. Trodde på 4-5 spillere inn i løpet av mai. Nå skal vi være fornøyd om vi får inn 3-4 på hele sommeren..
"Who needs Cantona??"

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #645 på: Mai 24, 2012, 21:51:20 »
I følge Phil Hay's siste tweet blir ikkje Ward Leedsspelar.. Då må i sofall noko dramatisk skje.. Triste tider.. Bates out
Her er denne tweeten

@PhilHayYEP: It appears that the Joel Ward saga is nearing a conclusion. Unless something changes dramatically, he won't be signing for Leeds #lufc

Så følger han opp med denne like etterpå

@PhilHayYEP: As I understand the Joel Ward situation, Warnock wanted him, Ward was keen but #lufc can't or won't pay the fee at this moment


blir så provosert og deprimert over dette... når skl lidelsene for oss supportere være over?? ??? >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #646 på: Mai 24, 2012, 21:52:49 »
Klare vi ikke hoste opp 400 000 for ward så sere stygt ut for noe som helst. Føler at noen snart må lugge nissen skikkelig i skjegget. Ã… putten i sin egen sekk å gjemmen bort. FAAAN ASSS.  >:(
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #647 på: Mai 24, 2012, 22:13:31 »
Klare vi ikke hoste opp 400 000 for ward så sere stygt ut for noe som helst. Føler at noen snart må lugge nissen skikkelig i skjegget. Ã… putten i sin egen sekk å gjemmen bort. FAAAN ASSS.  >:(
Vi har avtalt sum med Pompey, flyr han opp til Leeds, viser han rundt Thorp Arch, blir enige om lønn og flyr gutten hjem igjen. Ã… så sier vi at vi ikke har råd ? Niks denne kjøper jeg ikke. Bates holder på med å selge seg ut, noe annet er utenkelig.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #648 på: Mai 24, 2012, 22:14:25 »
Klare vi ikke hoste opp 400 000 for ward så sere stygt ut for noe som helst. Føler at noen snart må lugge nissen skikkelig i skjegget. Ã… putten i sin egen sekk å gjemmen bort. FAAAN ASSS.  >:(

For Portsmouths del så må de ha pengene umiddelbart. Dette innbærer også utbetaling av en sum til spilleren, som muligens må dekkes av ny klubb. Det er vel her det stopper litt og også fikk Sheffield Wed til å trekke seg. Portsmouth må rydde i sitt eget bo før de kan forvente å selge. Vi vet alle hvor sleip denne Birch (administrator) kan være.

Leeds må i tillegg cashe ut for disse spillerne fra Portsmouth og det er litt uvanlig å betale alt med en gang. Mye av overgangssummene ligger i fremtidige inntekter. Det samme vil gjelde for salg av våre spillere over viss sum.

Jeg regner enda med at Warnock har et budsjett som både er penger ut på kort sikt og på lang sikt. Utgiften til Ward bli kanskje større en klubben pr d.d. risikerer med tanke på investeringene senere i sommer med mange spillere inn.

Jeg tror Bates kjører et åpent løp med Warnock. Jeg tror også at Warnock er godt informert om hva som skjer i forhold til disse overgangene. Colin er en gammel rev og vet hva det dreier seg om. Han har nok en lang liste med navn over spillere han vil ha inn. Han vil neppe se seg blind på Ward utenb å ha en back up....

Jeg håper i det lengste!!!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #649 på: Mai 24, 2012, 22:41:31 »
Becchio til SheffW... det skjer ikke, men jeg hadde byttet Becchio mot Madine når som helst !

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #650 på: Mai 24, 2012, 22:53:38 »
Klare vi ikke hoste opp 400 000 for ward så sere stygt ut for noe som helst. Føler at noen snart må lugge nissen skikkelig i skjegget. Ã… putten i sin egen sekk å gjemmen bort. FAAAN ASSS.  >:(

For Portsmouths del så må de ha pengene umiddelbart. Dette innbærer også utbetaling av en sum til spilleren, som muligens må dekkes av ny klubb. Det er vel her det stopper litt og også fikk Sheffield Wed til å trekke seg. Portsmouth må rydde i sitt eget bo før de kan forvente å selge. Vi vet alle hvor sleip denne Birch (administrator) kan være.

Leeds må i tillegg cashe ut for disse spillerne fra Portsmouth og det er litt uvanlig å betale alt med en gang. Mye av overgangssummene ligger i fremtidige inntekter. Det samme vil gjelde for salg av våre spillere over viss sum.

Jeg regner enda med at Warnock har et budsjett som både er penger ut på kort sikt og på lang sikt. Utgiften til Ward bli kanskje større en klubben pr d.d. risikerer med tanke på investeringene senere i sommer med mange spillere inn.

Jeg tror Bates kjører et åpent løp med Warnock. Jeg tror også at Warnock er godt informert om hva som skjer i forhold til disse overgangene. Colin er en gammel rev og vet hva det dreier seg om. Han har nok en lang liste med navn over spillere han vil ha inn. Han vil neppe se seg blind på Ward utenb å ha en back up....

Jeg håper i det lengste!!!

 ::)
Fremtiden er altså rosenrød.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #651 på: Mai 24, 2012, 23:10:55 »
Romelu Lukaku, ryktes inn på 1 års lån fra Chelsea =) Spennende selv om det er lån?
I drømmene.... For en spiller - kjapp, sterk, målfarlig. En kjapp versjon av Drogba egentlig.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #652 på: Mai 25, 2012, 03:17:32 »
Hadde ikke trua på 3-4 i løpet av Mai , men hverfall pearce og en til , WARD...

Pontus ❤

lojosang

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #653 på: Mai 25, 2012, 07:23:49 »
Klare vi ikke hoste opp 400 000 for ward så sere stygt ut for noe som helst. Føler at noen snart må lugge nissen skikkelig i skjegget. Ã… putten i sin egen sekk å gjemmen bort. FAAAN ASSS.  >:(

For Portsmouths del så må de ha pengene umiddelbart. Dette innbærer også utbetaling av en sum til spilleren, som muligens må dekkes av ny klubb. Det er vel her det stopper litt og også fikk Sheffield Wed til å trekke seg. Portsmouth må rydde i sitt eget bo før de kan forvente å selge. Vi vet alle hvor sleip denne Birch (administrator) kan være.

Leeds må i tillegg cashe ut for disse spillerne fra Portsmouth og det er litt uvanlig å betale alt med en gang. Mye av overgangssummene ligger i fremtidige inntekter. Det samme vil gjelde for salg av våre spillere over viss sum.

Jeg regner enda med at Warnock har et budsjett som både er penger ut på kort sikt og på lang sikt. Utgiften til Ward bli kanskje større en klubben pr d.d. risikerer med tanke på investeringene senere i sommer med mange spillere inn.

Jeg tror Bates kjører et åpent løp med Warnock. Jeg tror også at Warnock er godt informert om hva som skjer i forhold til disse overgangene. Colin er en gammel rev og vet hva det dreier seg om. Han har nok en lang liste med navn over spillere han vil ha inn. Han vil neppe se seg blind på Ward utenb å ha en back up....

Jeg håper i det lengste!!!

 ::)
Fremtiden er altså rosenrød.

Nei, Håvard. Hvit.
- Leif Olav

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #654 på: Mai 25, 2012, 09:01:53 »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #656 på: Mai 25, 2012, 11:30:38 »
Palace faktisk. Pinlig.
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #657 på: Mai 25, 2012, 11:32:14 »
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #658 på: Mai 25, 2012, 11:46:46 »
Palace faktisk. Pinlig.

Rett og slett. Det eneste lille lyspunktet er at det virker som om han var klar for oss, men at finansieringen ikke kom på plass. Det gjør ikke saken STORT bedre, men...

Jeg begynner virkelig å lure. Som spørsmålet Svend Anders stilte til Shaun Harvey i forrige utgave av TPN (uten svar, må vite): Hva menes EGENTLIG med New Shirt, New Start?

Hvorfor ble Warnock backet med ord og ikke handling? Hva er egentlig grunnen til at Bates og hans diltere ikke backer når det gjelder? Han hadde da ikke trengt å si (indirekte) at her skal det gjøres en innsats også av styret, dersom hans intensjoner var å spare inn - også i sommer. Han kunne allerede da sagt at det er lite penger tilgjengelig e.l. Dette kom jo i etterkant av Warnocks påstander om "for dårlig stall" og "enorm jobb" i sommer.

Er Warnock ført bak lyset, slik at hans clear out er en lumsk plan av Bates for å kutte (ytterligere) ned på lønningsposen, for så å hente billige, ettårsspillere inn i august? Det høres grimt og konspiratorisk ut, noe jeg ikke har (hatt) for vane, men jeg begynner virkelig å lure...

For det kan vel ikke være noe i ryktene om overtakelse? Dette har vi da blitt fristet med 10-15 ganger siden han tok over?
« Siste redigering: Mai 25, 2012, 11:48:55 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #659 på: Mai 25, 2012, 11:46:54 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....