Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 535620 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1560 på: August 02, 2012, 20:30:37 »
Noen som vet om overgangen til Austin er 100% bekreftet?

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1561 på: August 02, 2012, 20:38:46 »
Noen som vet om overgangen til Austin er 100% bekreftet?
ja den är klar, han står med i leeds spelartupp på leeds uniteds officiella hemsida
 

Glenn K


p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1563 på: August 02, 2012, 21:49:52 »
Takk ;D

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1564 på: August 02, 2012, 22:41:22 »
Spissen Will Hoskins hos Brighton har brukket foten, og dermed ser overgangen til Craig Mackail-Smith ut til å henge i en tynn tråd. En byttehandel mellom Smith og Macca er selvsagt en mulighet, men er vel lite trolig at Colin ønsker det nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1565 på: August 02, 2012, 22:48:17 »
Spissen Will Hoskins hos Brighton har brukket foten, og dermed ser overgangen til Craig Mackail-Smith ut til å henge i en tynn tråd. En byttehandel mellom Smith og Macca er selvsagt en mulighet, men er vel lite trolig at Colin ønsker det nå.

auren

Tanken vsr sikkert å bruke pengene til en ny spiss uansett, håper CMS kommer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1566 på: August 03, 2012, 08:55:29 »
Blir nyheter i dag, stooor aktivitet på Rumours....sikkert en blanding av " ønsker & fakta" :D

Mackail- Smith, Peltier, Boyd eller Templeton...en av disse blir klare!
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1567 på: August 03, 2012, 08:58:31 »
Her er siste sladder før luken gikk ned i går: 

02 Aug 2012 21:46:04
3 million from Snodgrass to be used to buy 3 players:
1. George Boyd Pboro 500k
2. Lee Peltier Leicester 750k
3. Craig Mackial Smith Brighton 1.75 mil

Martin Cranie will sign tomorrow along with Lee Peltier.

With Paynter, Nunez, Connolly and Rachubka all close to exiting the club. However we will only receive money from the Nunez deal others will be all allowed to leave on a free transfer.
 

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1568 på: August 03, 2012, 09:42:37 »
Her er siste sladder før luken gikk ned i går: 

02 Aug 2012 21:46:04
3 million from Snodgrass to be used to buy 3 players:
1. George Boyd Pboro 500k
2. Lee Peltier Leicester 750k
3. Craig Mackial Smith Brighton 1.75 mil

Martin Cranie will sign tomorrow along with Lee Peltier.

With Paynter, Nunez, Connolly and Rachubka all close to exiting the club. However we will only receive money from the Nunez deal others will be all allowed to leave on a free transfer.

Høres ut som bra signeringer!
"Who needs Cantona??"

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyRobinson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1570 på: August 03, 2012, 09:59:02 »
#LUFC have agreed a fee for Leicester's Lee Peltier. [Via the Yorksire Evening Post]

Det skal være snakk om en overgangsum på 500 000 pund.


Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1571 på: August 03, 2012, 10:38:57 »
...og nå er dette 95% etter det jeg kan skjønne:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-peltier-set-to-join-whites-1-4799495

Da gjenstår 2 - to stk offensive spillere.....så er vi rimelig komplette.....UTEN å miste Mc Cormack!
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1572 på: August 03, 2012, 10:40:13 »
Få inn Templeton og Maynard nå så ville jeg vært veldig tilfreds!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1573 på: August 03, 2012, 10:43:38 »
Få inn Templeton og Maynard nå så ville jeg vært veldig tilfreds!

auren

Enig!  Alternativet til Maynard (som sikkert er på PL lønn) er da Craig Mackail-Smith...
Templeton håper jeg virkelig på....han virker veldig Snoddish!!
 

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1574 på: August 03, 2012, 10:48:47 »
Er Templeton i det hele tatt aktuell lenger? Syns å erindre at han ble dismissed for et par uker siden...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1575 på: August 03, 2012, 11:12:29 »
Er Templeton i det hele tatt aktuell lenger? Syns å erindre at han ble dismissed for et par uker siden...

Han "dismisset" det selv på Twitter, men det behøver selvsagt ikke bety noen verdens ting. Er det noen som har sett han spille?
Marching on together!

AndyRobinson

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1576 på: August 03, 2012, 11:20:44 »
“@SkySportsMobile: Sky Sports understands that Leicester defender Lee Peltier is having a medical at Leeds Utd #LUFC

Da er det like før. Dette skal være en solid forsterkning på høyre back. Personlig kan jeg ikke si jeg har sett mye av denne mannen. Har dere?

ArneS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1577 på: August 03, 2012, 11:55:30 »
Spissen Will Hoskins hos Brighton har brukket foten, og dermed ser overgangen til Craig Mackail-Smith ut til å henge i en tynn tråd. En byttehandel mellom Smith og Macca er selvsagt en mulighet, men er vel lite trolig at Colin ønsker det nå.

auren

Brighton har kjøpt tilbake Andrew Crofts fra Norwich...Ikke spiss, men forholdsvis målfarlig midtbanespiller...
Den 17. mann

voldball

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1578 på: August 03, 2012, 12:59:37 »
Other fans, thinking slightly less outside the box, have inevitably latched onto the return of Jermaine Beckford, with not much else filling the #LUFC tag over the past few days. Beckford is rumoured to be on anywhere up to £40,000 a week at Leicester, with 3 years left to run, equating to about a £6m bill for Leicester. It seems an impossible task for Leeds to stump up that much even if Beckford has fallen out with manager Nigel Pearson, but if Beckford agreed to a pay cut, and Leicester waved the transfer fee, the deal could work – and Leicester’s books would look much more healthy. A move could well be on the cards, with more strikers arriving this summer and and expensive Beckford unlikely to be happily left in the reserves.
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1579 på: August 03, 2012, 17:55:33 »
Other fans, thinking slightly less outside the box, have inevitably latched onto the return of Jermaine Beckford, with not much else filling the #LUFC tag over the past few days. Beckford is rumoured to be on anywhere up to £40,000 a week at Leicester, with 3 years left to run, equating to about a £6m bill for Leicester. It seems an impossible task for Leeds to stump up that much even if Beckford has fallen out with manager Nigel Pearson, but if Beckford agreed to a pay cut, and Leicester waved the transfer fee, the deal could work – and Leicester’s books would look much more healthy. A move could well be on the cards, with more strikers arriving this summer and and expensive Beckford unlikely to be happily left in the reserves.
Hmmm, foreslår at Becks forblir i Leicester, om ikke for annet enn å blø klubben økonomisk, slik at de blir handlingslammet på transfermarkedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1580 på: August 04, 2012, 09:09:04 »
Leeds United @LeedsUtd1919
Peterborough confirm interest from #lufc in George Boyd
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1581 på: August 04, 2012, 11:14:35 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc NW wants another striker alongside McCormack. Another signing is expected before weekend & in market for a right sided centre half.


Leeds United have taken French prospect Kevin Gomez on trial, Sky Sports understands.


Hvorfor i all verden postet jeg dette? Nå kom vel sitatet fra Warnocks munn og, men hvorfor?

Etter flere år med løgn og bedrag burde jeg visst at hvis noen i Leeds sier at en spiller er på vei inn, eller at en spiller ikke er på vei ut. Så burde jeg selvfølgelig forventet det motsatte.

Er det andre som sliter med at rullegardina er på vei ned?




Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1582 på: August 04, 2012, 11:15:47 »
En avtale skal være gjort med Leicester om Peltier og overgangssummen er £ 400 000, Peltier er tilbudt £ 12 000 i uken!

Kilde; Duncan Castles

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1583 på: August 04, 2012, 11:19:49 »
En avtale skal være gjort med Leicester om Peltier og overgangssummen er £ 400 000, Peltier er tilbudt £ 12 000 i uken!

Kilde; Duncan Castles
12 000??? Det syns jeg hørtes ut som et vel generøst lønnstilbud. Håper han er god.

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1584 på: August 04, 2012, 13:47:41 »
Phil Hay @PhilHayYEP

 Sources close to Peltier say he's agreed the terms of a three-year deal at #lufc

Skeptisk... Og det uten å ha sett han, men fordi en kompis som er Leicesterfan sende sms til meg med et STORT smil og " hehehe"   :-\
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1585 på: August 04, 2012, 13:57:31 »
Phil Hay @PhilHayYEP

 Sources close to Peltier say he's agreed the terms of a three-year deal at #lufc

Skeptisk... Og det uten å ha sett han, men fordi en kompis som er Leicesterfan sende sms til meg med et STORT smil og " hehehe"   :-\
hoppas peltier kan bli ett lyft för oss på högerbacken, har inte sett honom men svårt tänka mig han är sämre än de vi haft de sista 7-8 åren, han gjorde 40 seriematcher för leicester förra säsongen
 

Lundewhites

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1586 på: August 04, 2012, 14:33:44 »
Phil Hay @PhilHayYEP

 Sources close to Peltier say he's agreed the terms of a three-year deal at #lufc

Skeptisk... Og det uten å ha sett han, men fordi en kompis som er Leicesterfan sende sms til meg med et STORT smil og " hehehe"   :-\
hoppas peltier kan bli ett lyft för oss på högerbacken, har inte sett honom men svårt tänka mig han är sämre än de vi haft de sista 7-8 åren, han gjorde 40 seriematcher för leicester förra säsongen

Han gjorde det og jeg håper også han blir bra for Leeds. Men dette er en forholdsvis ung spiller under kontrakt som manageren IKKE vil ha med videre og som i alle fall deler av fansen verdsetter på samme måte som vi verdsetter Connolly.... og hvis det er glasuren vi skal pynte kaka med....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1587 på: August 04, 2012, 17:07:42 »
Beckford har takket nei til Southamton for å spille for LU!

Kommer fra samme kilde som for ca tre timer siden sa at Peltier hadde signert!

Budda

Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1588 på: August 04, 2012, 17:08:54 »
Beckford har takket nei til Southamton for å spille for LU!

Kommer fra samme kilde som for ca tre timer siden sa at Peltier hadde signert!

Det trur jeg ikke noe på

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #1589 på: August 04, 2012, 17:10:53 »
Beckford har takket nei til Southamton for å spille for LU!

Kommer fra samme kilde som for ca tre timer siden sa at Peltier hadde signert!

Det trur jeg ikke noe på

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Ok :)