Skrevet av Emne: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.  (Lest 23075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Fyll inn folkens..jeg måtte bare prøve dette en gang  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #1 på: April 17, 2012, 10:16:01 »
Det er mange som er flinke med faktaopplysninger så det får vi overlate til ekspertene. Noe annet det ikke burde herske tvil om er at det er ose av hevntørst!!! Let`s go for a kill!!!
Yeboahs vitne

auren

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #2 på: April 17, 2012, 10:56:59 »
Zzzzzzzzzz

Men blir nok å følge med på LUTV okke som...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #3 på: April 17, 2012, 11:30:37 »
Zzzzzzzzzz

Men blir nok å følge med på LUTV okke som...

auren

+1

er nok en grunn til at kamptråden manglet frem til nå.

kjeeeeedeliiig  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #4 på: April 17, 2012, 11:32:03 »
Leeds-kamp er aldri kjedelig!
Marching on together!

auren

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #5 på: April 17, 2012, 11:38:36 »
Leeds-kamp er aldri kjedelig!

Alt er relativt. Forskjellen på en Leedskamp som virkelig betyr noe kontra en slik kamp som i dag er massiv, dermed fremstår dagens kamp som "kjedelig". Treningskampene som kommer i sommer vil jo fremstå som cupfinaler sammenlignet med de siste kampene denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #6 på: April 17, 2012, 11:59:38 »
Leeds-kamp er aldri kjedelig!

Alt er relativt. Forskjellen på en Leedskamp som virkelig betyr noe kontra en slik kamp som i dag er massiv, dermed fremstår dagens kamp som "kjedelig". Treningskampene som kommer i sommer vil jo fremstå som cupfinaler sammenlignet med de siste kampene denne sesongen.

auren

Enig. Resignasjon er vel stikkordet her.

B_Ød

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #7 på: April 17, 2012, 12:25:32 »
helt uenig..fremdeles matematiske muligheter for play-off!!
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #8 på: April 17, 2012, 14:42:12 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #9 på: April 17, 2012, 14:57:51 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.
Jepp..og jeg har utalt at jeg går for play-off til det er matematisk umulig  ;D
Kan være at jeg må bite i noe surt rundt 23:00 i kveld..men det er leeenge dit  ;)
Ups & Ups!!

berlin

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #10 på: April 17, 2012, 15:00:25 »
helt uenig..fremdeles matematiske muligheter for play-off!!


...og selv om vi ikke hadde hatt noe å kjempe for, er de siste kampene interessante,
og kan i hvertfall ikke sammenlignes med treningskamper.

Det er kjipt at det er blitt sånn at kamper må ha "betydning" for en eller annen konsekvens
for at folk skal følge laget sitt. Jeg kan skjønne det om Norge spiller mot Litauen i avgjørende kvalik
vs en vennskapskamp, men ikke når det gjelder klubben i hjertet.

Hadde defintitivt smakt med en seier, og flere av spillerne spiller for en fortsatt fremtid i Leeds,
så Blackpool får ingen enkel kamp.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #11 på: April 17, 2012, 16:03:48 »
Ser heller Real M. mot Bayern M. enn denne særs uviktige kampen. Håper bare noen nye får sjansen igjen. (Nunez, Forssell osv.)

berlin

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #12 på: April 17, 2012, 16:26:52 »
Ser heller Real M. mot Bayern M. enn denne særs uviktige kampen. Håper bare noen nye får sjansen igjen. (Nunez, Forssell osv.)

Det er det nok mange som gjør, og jeg klandrer deg selvfølgelig ikke for det.

Personlig har jeg ikke sett en eneste PL-kamp eller CL-kamp denne sesongen,
selv om jeg har hatt mulighet for det på kanalen Viasat 4.
Kommer heller ikke til betale for å se Leeds-kamper i PL, når de kommer dit.

Det virker selvsagt litt rart, siden det vel spilles en del flott fotball i PL og CL.
Det skyldes først og fremst en prioritering av min fritid, spesielt mine 3 barn,
men også at jeg ikke gidder å betale lønn til disse overbetalte primadonnaene.

Jeg tar meg råd til 2-3 turer i året for å se Leeds live, og følger ellers "pirat-tv"
når Leeds kringkastes i nPc.

Når det gjelder oppgjøret Bondebyen-Madrid håper jeg selvsagt på Madrid, ja jeg vil nesten gå så langt
som å si at vi Leeds-supportere er forpliktet til det.  ;D
« Siste redigering: April 17, 2012, 16:29:23 av berlin »

Leedsfan

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #13 på: April 17, 2012, 16:41:39 »
Ser heller Real M. mot Bayern M. enn denne særs uviktige kampen. Håper bare noen nye får sjansen igjen. (Nunez, Forssell osv.)

Jeg pleier å se PL og andre kamper med dempet lyd med Leeds på mobilen på full guffe.. Beste av 2 verdener?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #14 på: April 17, 2012, 16:47:14 »
Ser heller Real M. mot Bayern M. enn denne særs uviktige kampen. Håper bare noen nye får sjansen igjen. (Nunez, Forssell osv.)

Jeg pleier å se PL og andre kamper med dempet lyd med Leeds på mobilen på full guffe.. Beste av 2 verdener?
Hehe, muligens! Ville nok gjort det om kampen hadde noe som helst å si. Men playoffhåper har jo brast, så da blir det nok med å følge litt med på forumet her mens jeg ser kampen i kveld. Håper dog på revansj. Vi har litt å bevise mot Blackpool fra i høst, og jeg tror vi kan klare et godt resultat.

Tom S

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #15 på: April 17, 2012, 16:56:53 »
Velge PL/CL foran ein Leedskamp, uansett divisjon eller viktighet, ville for meg vert umulig.
Leeds sitter i hjertet og eg gleder meg til neste kamp uansett.

Forøvrig spennende i kveld.
Hvilket lag sender NW utpå? Får maleren ein ny sjanse, pg evt putter han? Ungutter? o.s.v.
Og ikkje minst hevn for det ydmykande tapet på ER tidlegere i sesongen!

Gleder meg :)


Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #16 på: April 17, 2012, 17:20:23 »
kjenner faktisk det sniker seg innpå som det pleier.

gleder meg litt til i kveld nå. håper faktisk paynter får en mulighet.
er rogers tilbake.

mener odea bør tas ut dersom han ikke signerer permanent og brombs er tilbake.
leeds "hjem" på backen igjen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #17 på: April 17, 2012, 17:38:02 »
Rent matematisk er det kun 4 lag sesongen er over for, før kveldens kamper, og det er:

Ipswich, Crystal Palace og Millwall (kan hverken rykke opp eller ned)
Doncaster, som må spille i League 1 neste sesong.

Hvor mange lag som føyer seg til "sesongen er matematisk over" etter kveldens kamper
er litt av spenningen!

Blackpool skal spille mot Burnley til helgen, og ønsker seg sterkt 3 poeng mot Leeds før den bataljen.
Så er det lagene som trues av nedrykk. Bristol C mot West ham er megaviktig for begge.

Volda69

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #18 på: April 17, 2012, 20:11:41 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.
Jepp..og jeg har utalt at jeg går for play-off til det er matematisk umulig  ;D
Kan være at jeg må bite i noe surt rundt 23:00 i kveld..men det er leeenge dit  ;)
I kveld skal Leeds i det minste spele mot ein større play-offkandidat, og dersom Leeds står med hoftefeste under kampen, så er iallefall alt håp om play-off ute. Eg må innrømme at eg prøvde BBC sin predictor etter kampen på laurdag, og av ein eller annan grunn så hamna Leeds på 5. plass med 69p, a poeng med Derby. Eg ser at dette er i god tradisjon med diverse VM-, EM- og OL- kvalikar på 70- og 80-talet, dvs. det er spaning til absolutt alt håp er ute. God kamp, folkens! :)
MOT

Leedsulf

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #19 på: April 17, 2012, 20:22:25 »
Lonergan, Bromby, Lees, O'Dea, Robinson, Snodgrass, Clayton, Pugh, McCormack, Webber, Paynter

Leedsfan

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #20 på: April 17, 2012, 20:25:35 »
Lonergan, Bromby, Lees, O'Dea, Robinson, Snodgrass, Clayton, Pugh, McCormack, Webber, Paynter

Go Paynter, GO!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


ollan

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #22 på: April 17, 2012, 20:39:13 »
helt uenig..fremdeles matematiske muligheter for play-off!!


...og selv om vi ikke hadde hatt noe å kjempe for, er de siste kampene interessante,
og kan i hvertfall ikke sammenlignes med treningskamper.

Det er kjipt at det er blitt sånn at kamper må ha "betydning" for en eller annen konsekvens
for at folk skal følge laget sitt. Jeg kan skjønne det om Norge spiller mot Litauen i avgjørende kvalik
vs en vennskapskamp, men ikke når det gjelder klubben i hjertet.

Hadde defintitivt smakt med en seier, og flere av spillerne spiller for en fortsatt fremtid i Leeds,
så Blackpool får ingen enkel kamp.
+1 agree
Ollan

Allanclarke

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #23 på: April 17, 2012, 20:42:03 »
Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

testo

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #24 på: April 17, 2012, 20:45:28 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.

Matematisk mulig at jeg blir gjeldfri til lørdag vis jeg har 7 rette i lotto også.

Jeg anser mulighetene for like store eller lite sannsynlig når det gjenstår 3 kamper og vi ligger etter med 8 poeng og en -målforskjell på 11 og 16 mål, no way...

Jeg håper Warnock tester spillere som en siste test på om det er noe å ta vare på eller om det skal gis bort i stede for å prøve på det umulige..
Går selvfølgelig for 3 poeng idag men har liten tro på at verken Cardiff eller Middlesbrough driter seg ut idag, ihvertfall ikke i 3 kamper...

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #25 på: April 17, 2012, 20:48:17 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.

Matematisk mulig at jeg blir gjeldfri til lørdag vis jeg har 7 rette i lotto også.

Jeg anser mulighetene for like store eller lite sannsynlig når det gjenstår 3 kamper og vi ligger etter med 8 poeng og en -målforskjell på 11 og 16 mål, no way...

Jeg håper Warnock tester spillere som en siste test på om det er noe å ta vare på eller om det skal gis bort i stede for å prøve på det umulige..
Går selvfølgelig for 3 poeng idag men har liten tro på at verken Cardiff eller Middlesbrough driter seg ut idag, ihvertfall ikke i 3 kamper...

MOT

Faen Terje, ikkje vær så negativ da!
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #26 på: April 17, 2012, 20:50:10 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.

Matematisk mulig at jeg blir gjeldfri til lørdag vis jeg har 7 rette i lotto også.

Jeg anser mulighetene for like store eller lite sannsynlig når det gjenstår 3 kamper og vi ligger etter med 8 poeng og en -målforskjell på 11 og 16 mål, no way...

Jeg håper Warnock tester spillere som en siste test på om det er noe å ta vare på eller om det skal gis bort i stede for å prøve på det umulige..
Går selvfølgelig for 3 poeng idag men har liten tro på at verken Cardiff eller Middlesbrough driter seg ut idag, ihvertfall ikke i 3 kamper...

MOT

Faen Terje, ikkje vær så negativ da!

Hmmm
Mirakler har skjedd da..  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #27 på: April 17, 2012, 20:51:32 »
Ja, det skal ikke mer til enn at vi slår blackpool, samtidig som cardiff og mboro taper, så er faktisk muligheten der....

Ikke umulig, men veeeldig vanskelig.

Matematisk mulig at jeg blir gjeldfri til lørdag vis jeg har 7 rette i lotto også.

Jeg anser mulighetene for like store eller lite sannsynlig når det gjenstår 3 kamper og vi ligger etter med 8 poeng og en -målforskjell på 11 og 16 mål, no way...

Jeg håper Warnock tester spillere som en siste test på om det er noe å ta vare på eller om det skal gis bort i stede for å prøve på det umulige..
Går selvfølgelig for 3 poeng idag men har liten tro på at verken Cardiff eller Middlesbrough driter seg ut idag, ihvertfall ikke i 3 kamper...

MOT

Faen Terje, ikkje vær så negativ da!

Hmmm
Mirakler har skjedd da..  ;)

Ja, ikkje sant...
;)
ON ON ON
COME ON LEEDS !!

newsome

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #28 på: April 17, 2012, 20:54:54 »
MOT

Per-Stian

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #29 på: April 17, 2012, 20:55:15 »
MOT! Kveldens kamp er vår siste sjanse, så satsar på maksimal innsats frå første til siste spark! ;)