Skrevet av Emne: PL`s styggeste drakt  (Lest 1844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ove

PL`s styggeste drakt
« på: Mai 11, 2012, 23:07:25 »
Mens Liverpool sin nye drakt så ganske ren og fin ut så ser Man U sin drakt fæl ut.
Ord som "Er dette en duk" og "stripen på shortsen ser ut som fargen som har falmet i vask" er på sin plass.

Her er den:
http://fotball.adressa.no/blogg/draktbloggen/article236224.ece
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #1 på: Mai 12, 2012, 00:54:35 »
Drakten så helt jævlig ut, men lurer på en ting:  Hvorfor måtte du nevne at Liverpools drakt så fin ut?

Dennis

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #2 på: Mai 12, 2012, 12:03:35 »
Wankchesters drakt er alltid stygg og de har de siste årene røra med svarte V'er på brystet og annet ræl, denne er inget unntak! Ser ut som den en sydd av grilldresser fra åttitallet.

Syns ingenting om den oppskrytte Pooldrakten heller. For det første er den rød, for det andre er gullskriften hinsides upassende ift til fargen på resten. Og hva i all verden gjør gull på en Pooldrakt? De har ikke vunnet serien siden vi vant og de vinner den ikke før vi vinner igjen heller!
Marching on together!

Masinga

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #3 på: Mai 13, 2012, 16:28:20 »
Grusom.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #4 på: Mai 14, 2012, 08:32:29 »
Avskyelig, og du som nevner drakten som ser fin ut, du burde heller holdt dette for deg selv!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #5 på: Mai 19, 2012, 23:58:39 »
Avskyelig, og du som nevner drakten som ser fin ut, du burde heller holdt dette for deg selv!!!
+1. Tittelen på tråden er tross alt "PL's styggeste drakt". En L'pool drakt kan aldri bli fin. Den fineste drakten finnes som kjent ikke i PL for tiden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #6 på: Mai 20, 2012, 07:56:48 »
Avskyelig, og du som nevner drakten som ser fin ut, du burde heller holdt dette for deg selv!!!
+1. Tittelen på tråden er tross alt "PL's styggeste drakt". En L'pool drakt kan aldri bli fin. Den fineste drakten finnes som kjent ikke i PL for tiden.
Makan til tøv!

Et diskusjonsforum er ikke per definisjon et sted hvor man holder sine meninger for seg selv. Og når man diskuterer om en drakt er fin eller ikke, er det mulig å legge vekk tanken på hvem som skal bruke den. (Ja, jeg vil faktisk anbefale det.) Så en Liverpooldrakt - ja, sågar en Manchester United-drakt - kan i teorien være fin, like mye som den "dommerdrakten" våre utvalgte brukte på bortebane sist sesong var en skuffelse sett med mine øyne.

Så, etter å ha lagt vekk lagpreferansene noen sekunder, kan jeg melde at ManU-drakten er så stygg at det er komisk. Den som kjøper det plagget der må virkelig være hardcore fan (eller fargeblind). Når det gjelder Liverpool-drakten, mener jeg at gulfargen er ubehagelig - de burde ha holdt seg til hvitt som kontrastfarge. Vår tidligere nevnte dommerdrakt er finere enn begge to.
Hekta på Leeds siden 1974

MrK

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #7 på: Mai 20, 2012, 15:43:01 »
Alle drakter unntatt Leeds ser helt jævlige ut, nok sagt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Dennis

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #8 på: Mai 20, 2012, 17:02:43 »
Alle drakter unntatt Leeds ser helt jævlige ut, nok sagt!

 ;D ;D
Marching on together!

Håvard

Sv: PL`s styggeste drakt
« Svar #9 på: Mai 23, 2012, 15:55:46 »
Alle drakter unntatt Leeds ser helt jævlige ut, nok sagt!
Godt sagt... rett til konklusjonen ::)