Skrevet av Emne: Ex-spiller: David Norris  (Lest 18264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

« Siste redigering: Februar 02, 2015, 21:52:10 av Hallgeir * »
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #1 på: Juli 26, 2012, 14:27:28 »
Det begynner å lukte krutt av den sentrale midtbanen vår..... Liker denne signeringen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #2 på: Juli 26, 2012, 14:30:13 »
Ser bra ut der nå. Nå må vi ha 2 vinger og en klassespiss!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #3 på: Juli 26, 2012, 14:30:56 »
Er det snart noen spillere igjen på Portsmouth som ikke kommer til oss da. Liker ikke denne signeringa. Her henmter vi spillere som er fra nedrykkslag. Greit nok at de hadde kommet høyere opp uten poengtrekk. Men fremdeles er dette spillere som ikke ville spilt på et av lagene i toppen av NPC

nord

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #4 på: Juli 26, 2012, 15:05:00 »
Jeg er glad  ;D
 

Blank_File

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #5 på: Juli 26, 2012, 15:16:26 »
Konge! Har vi da satt midtbanen?

Svend Anders

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #6 på: Juli 26, 2012, 15:41:36 »
Er det snart noen spillere igjen på Portsmouth som ikke kommer til oss da. Liker ikke denne signeringa. Her henmter vi spillere som er fra nedrykkslag.

Jeg må bare spørre: Tenkte klubbene det samme om Smith, Viduka, Robinson, Lennon, Milner, Harte, Matteo, osv?

Selvfølgelig hadde det vært bra å hentet folk fra Barca, men man må klare å se litt bak forholdene til disse spillerne - Portmsouth rykket ikke ned fordi disse fire var dårlige, men fordi hele klubben var i oppløsning, hadde alt for tynn stall osv. Selve kjernen i troppen var jo ganske god, spesielt frem til nyttår når eieren måtte stikke.

Noterer meg forøvrig at Warnock sier han nå vil hente spissER.

SA

MacMurder

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #7 på: Juli 26, 2012, 15:42:58 »
Får vi inn McGugan og Boyd/Tempelton da ser det lovende ut. En høyreback, en notorisk måljeger  og en midtstopperkiller savnes fortsatt...

Ian Baird

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #8 på: Juli 26, 2012, 17:28:32 »
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

MrK

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #9 på: Juli 26, 2012, 19:48:00 »
Synes at vi bør prøve å beholde McCormack, 19 mål ifjor, Becchio var ikke i nærheten, 4 fra Pompey er litt drygt men håper at jeg, for engangs skyld, tar feil mht de!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

gudme

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #10 på: Juli 26, 2012, 21:55:56 »
Liker Norris... ;)
LEEDS 4 EVER

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #11 på: Juli 27, 2012, 09:28:03 »
I fare for å jinxe David Norris som jeg gjorde med Brown i fjor sommer så tror jeg denne signeringen er top notch. Han har alltid vært en av de aller beste sentrale midtbanespillerne i Championship og holder veldig god klasse. Sikkert kunne han også gjort en god jobb i premier league ala Shaun Derry som gjorde meget bra for QPR i årets sesong.

David Norris blir også vår nye kaptein det er jeg ganske sikker på. Herlig signering og med signeringer nå som er av merkelappen icing on the cake så er det bare å slutte å syte først som sist!!!
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #12 på: Juli 27, 2012, 09:42:07 »
I fare for å jinxe David Norris som jeg gjorde med Brown i fjor sommer så tror jeg denne signeringen er top notch. Han har alltid vært en av de aller beste sentrale midtbanespillerne i Championship og holder veldig god klasse. Sikkert kunne han også gjort en god jobb i premier league ala Shaun Derry som gjorde meget bra for QPR i årets sesong.

David Norris blir også vår nye kaptein det er jeg ganske sikker på. Herlig signering og med signeringer nå som er av merkelappen icing on the cake så er det bare å slutte å syte først som sist!!!
jag tror dessutom att en skadefri brown kan göra en betydligt bättre säsong än den förra, detsamma gäller även bechio
 

Killa

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #13 på: Juli 27, 2012, 10:22:44 »
I fare for å jinxe David Norris som jeg gjorde med Brown i fjor sommer så tror jeg denne signeringen er top notch. Han har alltid vært en av de aller beste sentrale midtbanespillerne i Championship og holder veldig god klasse. Sikkert kunne han også gjort en god jobb i premier league ala Shaun Derry som gjorde meget bra for QPR i årets sesong.

David Norris blir også vår nye kaptein det er jeg ganske sikker på. Herlig signering og med signeringer nå som er av merkelappen icing on the cake så er det bare å slutte å syte først som sist!!!
jag tror dessutom att en skadefri brown kan göra en betydligt bättre säsong än den förra, detsamma gäller även bechio
Herlig å se at optimismen blomstrer blant noen her inne i alle fall! jeg gidder heller ikke å dømme disse nyinnkjøpene nord og ned før de har fått vist seg fram - blir spennende å se hvor god teft "opprykkskongen" Warnock egentlig har når det gjelder nye nyrekrutteringen!!
MOT  ;D

Svend Anders

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #14 på: Juli 27, 2012, 10:29:51 »
Synes at vi bør prøve å beholde McCormack

Hvem er vi, da?

Warnock vil ikke ha ham. Da er er det egentlig bare opp til spilleren hvor mye han vil bli.

SA

RoarG

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #15 på: Juli 27, 2012, 17:23:46 »
I fare for å jinxe David Norris som jeg gjorde med Brown i fjor sommer så tror jeg denne signeringen er top notch. Han har alltid vært en av de aller beste sentrale midtbanespillerne i Championship og holder veldig god klasse. Sikkert kunne han også gjort en god jobb i premier league ala Shaun Derry som gjorde meget bra for QPR i årets sesong.

David Norris blir også vår nye kaptein det er jeg ganske sikker på. Herlig signering og med signeringer nå som er av merkelappen icing on the cake så er det bare å slutte å syte først som sist!!!
jag tror dessutom att en skadefri brown kan göra en betydligt bättre säsong än den förra, detsamma gäller även bechio
Kan bare støtte denne. Uskadde spillere gjør alltid en bedre jobb enn når de er skadd. Skal se Brown gjør komet-comeback og blir hyllet av alle Leeds-fan som beste midtbanespiller siden Billy Bremner? Eller kanskje de nøyer seg med å genierklære han. Becchio setter 20 gåller før november er over, og blir solgt til Real Madrid for £ 20 millioner i januar ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #16 på: Juli 27, 2012, 19:01:45 »
Nok en spiller inn i gråsteinsamlingen vår, som jo begynner å bli ganske komplett nå.
 

Ferre

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #17 på: Juli 27, 2012, 20:05:19 »
Nok en spiller inn i gråsteinsamlingen vår, som jo begynner å bli ganske komplett nå.

...samtidig som snittalderen i stallen bare øker og øker...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #18 på: Juli 27, 2012, 20:11:34 »
Nok en spiller inn i gråsteinsamlingen vår, som jo begynner å bli ganske komplett nå.
Kjempegreier, i og med at Colin er ekspert i å gjøre gull av gråstein :D

...in a more serious note, jeg kjenner til navnene ja, men vet lite om hva de har å bidra med
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #19 på: Juli 29, 2012, 13:13:16 »
Nok en spiller inn i gråsteinsamlingen vår, som jo begynner å bli ganske komplett nå.

...samtidig som snittalderen i stallen bare øker og øker...

Snittalder opp mot 30 sentralt på midten gjør meg ingenting, personlig har jeg vært lei av en midtbane som har variert fra supertb til crap de siste årene pga manglende erfaring. Spillere som har over 300 kamper i NPC holder nok mål, også får vi heller fylle på med litt flair og fart på kantene. Manageren til Portsmouth skryter voldsomt av Norris, og sier at Leeds har gjort et scoop - så satser på at en mann som ser Norris hver dag på trening og kamp vet hva han prater om.
Håper forstatt på 1-2 sentrale midtbanemenn til inn - for meg er en bredde sentralt på midten essensielt for å være et godt fotballag.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Gufrias

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #20 på: Juli 29, 2012, 17:53:52 »
I fare for å jinxe David Norris som jeg gjorde med Brown i fjor sommer så tror jeg denne signeringen er top notch. Han har alltid vært en av de aller beste sentrale midtbanespillerne i Championship og holder veldig god klasse. Sikkert kunne han også gjort en god jobb i premier league ala Shaun Derry som gjorde meget bra for QPR i årets sesong.

David Norris blir også vår nye kaptein det er jeg ganske sikker på. Herlig signering og med signeringer nå som er av merkelappen icing on the cake så er det bare å slutte å syte først som sist!!!
jag tror dessutom att en skadefri brown kan göra en betydligt bättre säsong än den förra, detsamma gäller även bechio
Kan bare støtte denne. Uskadde spillere gjør alltid en bedre jobb enn når de er skadd. Skal se Brown gjør komet-comeback og blir hyllet av alle Leeds-fan som beste midtbanespiller siden Billy Bremner? Eller kanskje de nøyer seg med å genierklære han. Becchio setter 20 gåller før november er over, og blir solgt til Real Madrid for £ 20 millioner i januar ;D.
Foreløpig er han bare med i konkurransen "beste midtbanespiller siden Howson".
Hekta på Leeds siden 1974

David Harle

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #21 på: Juli 29, 2012, 19:08:49 »
Synes at vi bør prøve å beholde McCormack

Hvem er vi, da?

Warnock vil ikke ha ham. Da er er det egentlig bare opp til spilleren hvor mye han vil bli.

SA

Vi er nok Leeds, men det skjønte du vel :)

HåvardK

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #22 på: Juli 29, 2012, 22:37:14 »
Synes at vi bør prøve å beholde McCormack

Hvem er vi, da?

Warnock vil ikke ha ham. Da er er det egentlig bare opp til spilleren hvor mye han vil bli.

SA
http://www.clubcall.com/championship/warnock-wants-mccormack-stay-1449086.html
Jaha? Vet du noe vi ikke vet, SA?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #23 på: Juli 29, 2012, 22:42:27 »
Synes at vi bør prøve å beholde McCormack

Hvem er vi, da?

Warnock vil ikke ha ham. Da er er det egentlig bare opp til spilleren hvor mye han vil bli.

SA
http://www.clubcall.com/championship/warnock-wants-mccormack-stay-1449086.html
Jaha? Vet du noe vi ikke vet, SA?

Tar det jeg vet i Ross tråden!

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #24 på: August 12, 2012, 09:58:18 »
LUFC Norris - It was an honour to wear armband

Leeds United midfielder David Norris said it was a privilege and an honour to wear the captain`s armband in Leeds first competitive game of the season.
 
Norris captained the side on his home debut in Leeds 4-0 League Cup win over Shrewsbury Town at Elland Road on Saturday. "I found out just before the game. The manager handed me the armband and it is a privilege and an honour to be the captain at a massive club like Leeds," Norris told LUTV.

The 31 year old only signed from Portsmouth two weeks ago and he feels he is settling in quite well in his new surroundings.

Norris probably felt at home quite quickly with Jason Pearce, Luke Varney and Jamie Ashdown all arriving at Leeds this summer from Portsmouth. "I feel I have settled in quite well and the lads have been brilliant.

"It helps having lads around me who I was quite close to during my time at Portsmouth," continued Norris.

His home debut was capped off with Leeds third goal in the win over Shrewsbury. There was also a goal for fellow debutant Luke Varney as Leeds overcame a shaky start to run out easy winners.

Warnock is yet to name his captain for the new season and he has given the armband to a different player in every game so far since the start of pre-season.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=289706#ixzz23JgpBVza
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #25 på: August 12, 2012, 10:10:11 »
LUFC Norris - It was an honour to wear armband

Leeds United midfielder David Norris said it was a privilege and an honour to wear the captain`s armband in Leeds first competitive game of the season.
 
Norris captained the side on his home debut in Leeds 4-0 League Cup win over Shrewsbury Town at Elland Road on Saturday. "I found out just before the game. The manager handed me the armband and it is a privilege and an honour to be the captain at a massive club like Leeds," Norris told LUTV.

The 31 year old only signed from Portsmouth two weeks ago and he feels he is settling in quite well in his new surroundings.

Norris probably felt at home quite quickly with Jason Pearce, Luke Varney and Jamie Ashdown all arriving at Leeds this summer from Portsmouth. "I feel I have settled in quite well and the lads have been brilliant.

"It helps having lads around me who I was quite close to during my time at Portsmouth," continued Norris.

His home debut was capped off with Leeds third goal in the win over Shrewsbury. There was also a goal for fellow debutant Luke Varney as Leeds overcame a shaky start to run out easy winners.

Warnock is yet to name his captain for the new season and he has given the armband to a different player in every game so far since the start of pre-season.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=289706#ixzz23JgpBVza

Kapteinsemne??

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/1916058/Ipswich-Town-football-star-David-Norris-admits-sending-personal-message-to-jailed-goalie-Luke-McCormick.html
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #26 på: September 06, 2012, 23:07:54 »
Skadet i 4 uker??

Welcome back Brown.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #27 på: September 06, 2012, 23:08:41 »
Skadet i 4 uker??

Welcome back Brown.

Håper på Green - det er tross alt 4 uker nå siden han skadet seg...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #28 på: September 06, 2012, 23:17:17 »
Skadet i 4 uker??

Welcome back Brown.

Håper på Green - det er tross alt 4 uker nå siden han skadet seg...

Tiden har gått fort..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: David Norris
« Svar #29 på: September 06, 2012, 23:21:58 »

Tiden har gått fort..:)

La meg presisere, serieåpningen han skadet seg var 18.august - vår neste seriekamp er 15. sept, nøyaktig fire uker etter :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan