Skrevet av Emne: Millwall-Leeds  (Lest 5100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

David Harle

Millwall-Leeds
« på: Juni 29, 2012, 13:33:31 »
Ser at denne er flyttet frem til 1315. Noen som vurderer en dagstur ala Peterboro forrige sesong. Bestilt Ryan Air tur retur kr 200. Geirmann fra Moss? Hva er mulighetene for billetter med Leeds?

Geiremann

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #1 på: Juli 08, 2012, 11:53:39 »
Fullt mulig å gjøre dette til en dagstur, søndag 18. november.
Rygge-Stansted 07.00-08.10. God tid til å rekke kamp kl 13.15, og siste fly hjem fra Stansted.
Stansted-Rygge 19.10-22.20.

Dessverre er prisen tur/retur med fly alt nå kr 867.46 + visagebyr 120 kr. Det hadde vært billigere dersom dette hadde vært en lørdag. Hvis du har kjøpt flybillett til 200 kr så er jo det et scoop.

For å få tak i billett må man være "international-member", og være tidlig ute på nett når billettene legges ut for salg,

Hadde vært morsomt med ny dagstur, fjorårets var suveren, men for min del så er det litt tidlig å bestemme meg nå.

Noen andre som er interessert?
Member of "The Peterborough eight".

fjellhaugen

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #2 på: Juli 08, 2012, 15:27:34 »
er nok priority på bilettene til denne, så da bør du ha en borte kamp minst på innkjøp før denne.

ikke plassen jeg hadde reist til.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gruvegutten

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #3 på: Juli 08, 2012, 17:28:34 »
er nok priority på bilettene til denne, så da bør du ha en borte kamp minst på innkjøp før denne.

ikke plassen jeg hadde reist til.

var på den i fjor vår................fikk ikke billett gjennom leeds. kjøpte direkte fra millwall. måtte ta av drakta for jeg satt på nøytral plass. MEN gikk med drakta i lokalmiljøet rundt stadion. men holdt helt kjeft  ;D kanskje ikke den snilleste borte-stadion man kommer til........... :P
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #4 på: Juli 08, 2012, 21:01:05 »
Fullt mulig å gjøre dette til en dagstur, søndag 18. november.
Rygge-Stansted 07.00-08.10. God tid til å rekke kamp kl 13.15, og siste fly hjem fra Stansted.
Stansted-Rygge 19.10-22.20.

Dessverre er prisen tur/retur med fly alt nå kr 867.46 + visagebyr 120 kr. Det hadde vært billigere dersom dette hadde vært en lørdag. Hvis du har kjøpt flybillett til 200 kr så er jo det et scoop.

For å få tak i billett må man være "international-member", og være tidlig ute på nett når billettene legges ut for salg,

Hadde vært morsomt med ny dagstur, fjorårets var suveren, men for min del så er det litt tidlig å bestemme meg nå.


Jeg har tenkt å ta turen. Rimelig kjedelig å sitte sammen med Millwall. Håper å unngå det, men ser at det kan bli vanskelig. Har vært på noen bortekamper med Leeds der jeg har endt med å sitte sammen med hjemmelagets supportere. Er terror! Presten borte i semien i Play off for en del år siden kanskje det mest utfordrende.

Håper det henger seg flere på!
Noen andre som er interessert?


vidarlufc

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #5 på: September 11, 2012, 10:21:06 »
Stiller på denne!

Køyrer meg opp;

http://www.youtube.com/watch?v=B8d5qzhBvso
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #6 på: September 11, 2012, 11:02:58 »
I'm in! Billetter med Leeds vanskelig/umulig?

vidarlufc

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #7 på: September 11, 2012, 11:47:36 »
I'm in! Billetter med Leeds vanskelig/umulig?

Ja, blir eit nøytralt opplegg dessverre. Det er ganske absurd å bli håna av Leedsfansen..!
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

Kjell Skjerven

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #8 på: September 11, 2012, 15:28:48 »
I'm in! Billetter med Leeds vanskelig/umulig?

Ja, blir eit nøytralt opplegg dessverre. Det er ganske absurd å bli håna av Leedsfansen..!

Da ska eg soerge for at dere blir!  :D
Side before self,every time.

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #9 på: September 11, 2012, 22:07:35 »
Skjerven ordner billetter?

Kjell Skjerven

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #10 på: September 12, 2012, 16:16:39 »
Skjerven ordner billetter?

At dere blir haana av Leeds fansen :)
Side before self,every time.

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #11 på: September 12, 2012, 22:01:39 »
At vi slipper.:)

roaldv

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #12 på: September 28, 2012, 18:52:47 »
Vi er fem karer på utvidet London-weekend som har fått billetter midt på den ene langsiden. En Leeds-fan + 4 hangarounds. Det er vel helt utelukket å stille i noe som helst hvitt? Og frarådes det ethvert følelsesutbrudd som ikke er pro-Millwall?

pesi

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #13 på: Oktober 04, 2012, 03:07:32 »
er i london den helga! så jeg kommer nok til å gå på den kampen :D blir nok å å prøve på billetter med Leeds fansen, men tviler på at det går, da blir det nøytrale billetter...

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #14 på: Oktober 04, 2012, 12:58:19 »
Samme her. Dette er imidlertid et oppgjør man skal være forsiktig på!

pesi

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #15 på: Oktober 05, 2012, 00:20:35 »
helt enig! d blir ikke noe drakt for min del! blir anonymt :P

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Terje U

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #16 på: November 05, 2012, 12:29:21 »
Billetter for Milwall kampen er tilgjengelig for member i dag. Da er det bare å telle ned, forventer god stemning og gleder oss veldig. Vi har noen dager i London denne helgen, og har blitt anbefalt å ta toget fra London Brigde to South Bermondsey. Derfra er det kun 5 min. gange til the Den.

pesi

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #17 på: November 07, 2012, 13:09:51 »
da har jeg kjøppt min billett til kampen :D med Leeds fansen!
så også i mailen fra Leeds: Millwall (Away) - 18th November 2012

The Club have been informed by the local rail operator that South Bermondsey Station, which has a separate walkway for away supporters, will be closed on the day of our trip to the Den due to essential maintenance.

At this early stage, there are also no guarantees over further disruption to services between Leeds and London Kings Cross.

Those fans travelling by rail are asked to travel from London Bridge on the underground network to Surrey Quays underground station. From here fans will be directed to the ground. As at all away games West Yorkshire Police officers will be working alongside colleagues from the home police force to monitor and assist fans.

We know many of our fans favour rail travel to games in London, but on this occasion we would urge our fans to plan ahead and, where possible, make the journey to the Den via coach or minibus.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Geiremann

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #18 på: November 09, 2012, 11:48:21 »
Skjerven ordner billetter?

Har kjøpt billett til deg, David Harle!
Member of "The Peterborough eight".

David Harle

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #19 på: November 10, 2012, 11:32:06 »
Strålende Geir! Send med kontoinfo på direktemelding slik at jeg betalt. Tusen takk!

Odin

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #20 på: November 14, 2012, 09:33:29 »
Se info til Millwall supporterne før kampen:

"There is always a bit of added excitement when we play Leeds United. They are a massive club with a great tradition, and our rivalry dates back to some epic encounters we had with them in League One as we both endeavoured to win promotion to the Championship.

We were then promoted together in 2010 and that rivalry has continued as we now look to establish ourselves in the top half of this division. Even though geographically we are not close, games between us create something of a derby atmosphere which usually ensures a thrilling game on the pitch.

We are delighted to be going into the game on the back of a nine game unbeaten run, but we will be wary of our opponents after they suffered a 6-1 home reverse last Saturday. I well remember us losing 6-0 to Birmingham at The Den last season, and our response was to beat Dagenham 5-0 in the Cup three days later and then win 3-1 at Barnsley in our next League game. Beware the wounded animal!

We are also looking forward to the game being televised live on Sky TV on Sunday because it gives us the chance to show a wider audience the quality of football Kenny has now got the team playing.

It is also an opportunity for us to demonstrate the positive side of our club. We have received more than our share of unwarranted negative publicity in recent weeks, and now it is up to us all to use the platform of live TV coverage to show the wider world that we are a vibrant passionate club with great fans who support their team in the right way".

John Berylson

The Chairman


Dette blir spennende. Var på samme kampen ifjor og vi vant 1-0. Da ble vi holdt igjen 45 min etter kampslutt! Lykke til dere heldige som skal dit!

pesi

Sv: Millwall-Leeds
« Svar #21 på: November 14, 2012, 13:28:29 »
Fyttigrisen jeg gleder meg:D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!