Main Menu

Hade.

Started by Asbjørnofob, August 28, 2012, 22:54:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørnofob

Jeg føler med uvelkommen her, så herved sletter jeg meg selv. Hade, dere får nok ikke se meg her på Leeds forumet igjen. Og slutt å lagre IP  adressen min btw.
Takk.

Asbjørn

Quote from: Asbjørnofob on August 28, 2012, 22:54:40
Jeg føler med uvelkommen her, så herved sletter jeg meg selv. Hade, dere får nok ikke se meg her på Leeds forumet igjen. Og slutt å lagre IP  adressen min btw.
Takk.

...og det var visst Gambis farvel.
...og så vi da som siste uken har vært innstilt på å gi ham en sjanse...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Har ikke sett et eneste innlegg av han...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on August 28, 2012, 22:56:28
Quote from: Asbjørnofob on August 28, 2012, 22:54:40
Jeg føler med uvelkommen her, så herved sletter jeg meg selv. Hade, dere får nok ikke se meg her på Leeds forumet igjen. Og slutt å lagre IP  adressen min btw.
Takk.

...og det var visst Gambis farvel.
...og så vi da som siste uken har vært innstilt på å gi ham en sjanse...

Han kommer tilbake, før eller siden kommer han tilbake, men han lurer ikke oss ;D

Dennis

Hva har skjedd? Har noen skrevet noe stygt eller er det oppmerksomhetstrang?
Marching on together!

Jon R

Kan ikke finne noen kommentarer til han som skulle utløse en slik reaksjon. Noen harmløse antydninger om at han er gjenkjent som tidligere ( Newcastle supporter) Gambi er vel ingen grunn til at han skulle føle seg uvelkommen. Stilen hadde vi uansett gjenkjent uten IP adressen hans...

Hvis Asbjørnofob leser dette: For min del er du velkommen tilbake på forumet når som helst. Vil dog oppfordre å gi deg til kjenne og spille med åpne kort neste gang du oppretter en ny profil.  :)
Jon R.

lojosang

Troll har det vel med å sprekke i sola?
- Leif Olav

kalle_92

Hmm, kommer alltid overens med Gambi jeg. Kom også overens med denne karen. Trist at du forsvinner, men håper du returnerer.  :)

Når man først snakker om karer som forsvinner... jarle! HVOR ER DU?!  ???

;)

fmtj

Er du kanskje ikke med i planene for fremtiden.....? Dette er en tøff bransje.....!
Yeboahs vitne

Asbjørn

Quote from: fmtj on August 29, 2012, 14:45:57
Er du kanskje ikke med i planene for fremtiden.....? Dette er en tøff bransje.....!

Gambi er tilbake - som Gambi denne gangen :)
Ta no godt imot ham :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

Quote from: Asbjørn on August 29, 2012, 16:39:38
Quote from: fmtj on August 29, 2012, 14:45:57

Gambi er tilbake - som Gambi denne gangen :)
Ta no godt imot ham :)
HERLIG!   :)

Dennis

Quote from: kalle_92 on August 29, 2012, 14:33:39
Hmm, kommer alltid overens med Gambi jeg. Kom også overens med denne karen. Trist at du forsvinner, men håper du returnerer.  :)

Når man først snakker om karer som forsvinner... jarle! HVOR ER DU?!  ???

;)

Jarle er stadig observert i Monaco, følgende etter Ken Bates med en penn i hånden.
Marching on together!

Gambi

Gutar! Eg er tilbake!  8)
Jeg så dessverre Asbjørns innlegg 10 sek for sent, and then the damage was done... så, nå er jeg her og skal delta i meningsfylte og flotte debatter med Leeds supportere... kødda bitches...
Neida, dette blir bra! Skal holde meg på matta denne gangen for sure  ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Quote from: Gambi on August 29, 2012, 22:39:01
Gutar! Eg er tilbake!  8)
Jeg så dessverre Asbjørns innlegg 10 sek for sent, and then the damage was done... så, nå er jeg her og skal delta i meningsfylte og flotte debatter med Leeds supportere... kødda bitches...
Neida, dette blir bra! Skal holde meg på matta denne gangen for sure  ;)

Holder du med Newcastle?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Jess, men har respekt for klubben deres også ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Quote from: Gambi on August 29, 2012, 23:01:32
Jess, men har respekt for klubben deres også ;)

Er du inne på andre supporterforum også?

Hvorfor trives du her?

Gambi

Er på Newcastle sitt ja.
Liker egentlig dere Leeds fans. Dere er trofaste selvom alt går til helvette, i motsetning til det avskummet som holder med United, Chelsea, Pool og Shitty.
Men skal være helt ærlig: 1. gangen jeg kom her skal jeg innrømme var for å provosere. Da var Beckford sterkt linket til NUFC, og ville erte folket litt for det...  ;D
Men etterhvert som tida gikk, ble jeg mer og mer glad i klubben deres, og de flotte fansa, deriblant legendene Asbjørn, Mr Kaizer og Rudi G... hahaha  ;)
Så har vel egentlig bare blitt til at jeg har likt dere bedre og bedre, og dere har forhåpentligvis likt meg mer og mer... hehe :)

Men nå skal jeg ikke provosere mer, i'm Mr. Nice guy!

Leedsfan

Takker for flotte svar.. Et siste spm. Hvor gammel er du?

Gambi

Jeg er 14. Fyller 15 om 3 dager.

fmtj

Quote from: Gambi on August 30, 2012, 07:46:54
Jeg er 14. Fyller 15 om 3 dager.

Nå må du ikke la skolearbeidet lide av dette altså.....!! Ser du var inne før du syklet til skolen i dag, alt med måte!! Velkommen tilbake forresten!!
Yeboahs vitne

Gambi