Skrevet av Emne: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road  (Lest 63437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #390 på: September 18, 2012, 22:44:36 »
tilskuerer i dag?

MrK og nokre andre...
+ 10 i hvit drakt ute på banen....
The future's so White I've got to wear shades 8)

ollan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #391 på: September 18, 2012, 22:44:40 »
 av de siste 22 tirsdagskampene har vi tatt poeng i 3 av de :-[
Ollan

ollan

Ollan

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #393 på: September 18, 2012, 22:45:38 »
Nå må vi ha takeover denne uka!
Låne inn 4-5 kvalitetsspillere med opsjon på kjøp i januar.

Faen så frustrerende! :(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Mats-

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #394 på: September 18, 2012, 22:45:41 »
En helt vanlig tirsdag altså...

Har en følelse av at Warnock stikker lenge før januar-vinduet. Ting tyder på at det er brutte lovnader fra A til Ã… fra det senile kreket. 

Tror heller ikke Warnock blir. Ryktene vil ha det til at Harvey er den som holder Warnock igjen på ER. Men om det ikke skjer noe snart ... Da drar han.

Blir morsomt å høre hans kommentarer på Radio Berlin.

berlin

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #395 på: September 18, 2012, 22:45:56 »
Det er tidlig å si, men jeg har hatt og har en følelse av at Hull er en god kandidat til minst PO.

Derfor er jeg ikke overrasket over kveldens kamp, selv som det skal sies at vi ikke har en benk for tiden
som  man får vann i munnen av, mer tresprit da.

Ikke spesielt skuffet, jeg ante det kunne bli vanskelig mot Hull akkurat nå.

Poleon har vært frisk og Gray har scoret mål  ;)

auren

Der fikk jeg den ja.  :)
Men likevel, jeg synes vi blir tynt besatt med 2-3 eller flere antatt førstelagspillere ute.

Og enig, bedre på slutten, inkludert redusering. Det er greit å ta med seg inn mot Forest-kampen.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #396 på: September 18, 2012, 22:46:24 »
av de siste 22 tirsdagskampene har vi tatt poeng i 3 av de :-[

Råtten statistikk..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #397 på: September 18, 2012, 22:47:41 »
av de siste 22 tirsdagskampene har vi tatt poeng i 3 av de :-[

skal jo for H***** se de på en tirsdag i November....shit
Ollan

testo

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #398 på: September 18, 2012, 22:49:00 »
av de siste 22 tirsdagskampene har vi tatt poeng i 3 av de :-[

skal jo for H***** se de på en tirsdag i November....shit

En bombetrussel fikser en ny dag :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ziganda

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #399 på: September 18, 2012, 22:50:38 »
Solgt de beste spillerne. Hentet fra bunnlag i Championship og noen benkeslitere fra samme divisjon. Det burde være oppskrift på suksess, men av en eller annen merkelig grunn er vi ikke et topplag? Men det er selvsagt mange nye så vi kan ikke forvente at de er samspilt før ved påsketider.

Leeds anno 2012/2013 er virkelig tidenes kjøpelag, eller forresten vi har vel ikke betalt for mange av dem, tidenes gratislag!

Oh crap!

Ozzy96

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #400 på: September 18, 2012, 22:53:03 »
blir oprykk av detta ja

job

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #401 på: September 18, 2012, 22:54:16 »
blir oprykk av detta ja

blir takeover av dette  ;)
Marching on together!                               Siden 1970

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #402 på: September 18, 2012, 22:54:29 »
Solgt de beste spillerne. Hentet fra bunnlag i Championship og noen benkeslitere fra samme divisjon. Det burde være oppskrift på suksess, men av en eller annen merkelig grunn er vi ikke et topplag? Men det er selvsagt mange nye så vi kan ikke forvente at de er samspilt før ved påsketider.

Leeds anno 2012/2013 er virkelig tidenes kjøpelag, eller forresten vi har vel ikke betalt for mange av dem, tidenes gratislag!

Oh crap!
Sier som Zlatan, kvalitet er ikke gratis
Det blir aldri umoderne å vinne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #403 på: September 18, 2012, 22:58:21 »
Bjarte J Valen‏@BjarteJ

 Roy Keane er ekspertkommentator for ITV. City-fansen ser det og synger: "One Alfie Haaland" i bakgrunnen. Morsomt
 

 ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #404 på: September 18, 2012, 23:03:32 »
Bjarte J Valen‏@BjarteJ

 Roy Keane er ekspertkommentator for ITV. City-fansen ser det og synger: "One Alfie Haaland" i bakgrunnen. Morsomt
 

 ;D

Dagens mest gledelige lesning.
Rogaland Whites

Tobbe9210

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #405 på: September 18, 2012, 23:05:16 »
Bjarte J Valen‏@BjarteJ

 Roy Keane er ekspertkommentator for ITV. City-fansen ser det og synger: "One Alfie Haaland" i bakgrunnen. Morsomt
 

 ;D
Jeg dro på smilebåndet. Jeg gjentar - jeg dro på smilebåndet.  :)
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #406 på: September 18, 2012, 23:47:05 »
Akkurat sett highlights og det første målet er grufullt, så utrolig unødvendig. Mål nummer to er vel dårlig markering av Pearce og mål nummer 3 er vel en egyptisk lynving med autostrada på White sin venstre side...

Dette har jeg sett før.. Enkelt og fint mål av Gray.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #407 på: September 19, 2012, 01:04:40 »
Live tilbakemelding, vi vinner sjelden andreballer og sideforskyvning er ukejnt. Alle tre mål imot er pinlige........Varney er useless og vi burde ikke tapt
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsulf

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #408 på: September 19, 2012, 07:45:45 »
Live tilbakemelding, vi vinner sjelden andreballer og sideforskyvning er ukejnt. Alle tre mål imot er pinlige........Varney er useless og vi burde ikke tapt

Det er altså ikke tegn til noe som helst bedring fra den godeste Varney?
Så han gjorde det skarpt på Waccoes player ratings også.

- Varney - 0

- Varney - 2

- Varney 0 - I won't even give this twat a 1. 0 effort on top his terrible footballing ability.

- Varney - 2 - The new Danny Pugh. He's worse than Danny Pugh. I hate Luke Varney. I wish he would f**k off to a shithole like Crawley or Gillingham, that's his f**king level.

- Varney 10 - My MOTM tonight. Fantastic game.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #409 på: September 19, 2012, 08:08:07 »
Det er syns at det skal bli slik for Varney.
Mannen er helt klart blottet for selvtillit og det vil bare forsterke seg når fansen viser sin rettmessige misnøye.

Her må NW sette han på benken ASAP og få inn en som kanskje har litt selvtillit.
Med den fotballen Leeds spiller nå så må vi inn med kjappe kanter og to monster på topp. Med den stallen Leeds har i  øyeblikket passer det best med Becchio og Gray fremme + White og Diouf på kantene. Eventuelt Poleon på kanten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #410 på: September 19, 2012, 08:39:04 »
Hvem skal assistere evt. putte målene når Ross med 4 assist og Varney med 3 assist skal være ute av laget.

Heller White på venstreving enn på backen, Varney som impactplayer er helt ok! Det er MANGE som spiller dårlig om dagen og vi slipper inn billige mål, som vi har gjort i årevis nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #411 på: September 19, 2012, 08:53:46 »
Hvem skal assistere evt. putte målene når Ross med 4 assist og Varney med 3 assist skal være ute av laget.

Heller White på venstreving enn på backen, Varney som impactplayer er helt ok! Det er MANGE som spiller dårlig om dagen og vi slipper inn billige mål, som vi har gjort i årevis nå!


Varney må langt langt vekk fra dette Leeds laget om vi skal klare oss i Championship. Han er langt under pari og har allerede vært skyld i en del baklengs pga at han mister ballen alt for lett. Lenge siden jeg har sett en så dårlig spiller på Leeds som Varney. Han er virkelig møkk, helt vanvittig ræva!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #412 på: September 19, 2012, 10:04:56 »
NPC er en knalltøff liga, en av verdens mest fysiske ...garantert.
Utifra antall kamper med alle cup`er (jada, vi er ikke lenge med - men allikevel...)
så MÃ… mann ha en stall på 20-22 KVALITETSspillere......
Pt er vi 4-5 mann unna en ok squad, og før NW FÃ…R £££ så er vi sjanseløse med alle skader & suspensjoner
som helt naturlig kommer ila sesongen....det ser vi allerede nå.

Faan ta Bates.
 

bwirum

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #413 på: September 19, 2012, 14:33:04 »
Utsunget på hjemmebane av Hull-fansen også. Trist.

auren

Sannhet med store modifikasjoner. Joda, Hull-fansen sang høyt i korte perioder, men stort sett var det mye mer trøkk fra Leeds-fansen. Dog litt ujevnt, når det skjedde noe positivt eller kontroversielt så runget det fra Leeds-fansen og da spesielt fra Revie stand.

Edit:
Ellers var det en opp og ned match.

+ Austin kjemper og kjemper, mange gode involveringer
+ Diouf finner formen, gjør veldig mye bra.
+ Poleon gjør et veldig bra innhopp og blir nok en mann å regne med fra start snart.
+ Peltier er ganske stødig.

- White er jo dynge defensivt, er mye med fremover og har mange offensive fibre, men en back må jo ha et minstemål av defensivt arbeid i kroppen.
- Forsvaret vårt satt ikke akkurat som et skudd, spesielt de 2 første målene burde jo vært unngått. Mål nr 3 er en bra kontring, noe mer mulighet for tilgivelse på den.
- Midtbanen vår henger ikke sammen til tider, verken offensivt eller defensivt.
- Pearce var ingen bauta i går, hadde trodd han skulle stå mer frem som sjef enn det han gjør.
« Siste redigering: September 19, 2012, 17:01:10 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #414 på: September 19, 2012, 16:53:13 »
Hvem skal assistere evt. putte målene når Ross med 4 assist og Varney med 3 assist skal være ute av laget.

Den offisielle statistikken for Championship er McCormack 3 assists og Varney 1 assist.
Jon R.

auren

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #415 på: September 19, 2012, 17:25:09 »
Hvem skal assistere evt. putte målene når Ross med 4 assist og Varney med 3 assist skal være ute av laget.

Den offisielle statistikken for Championship er McCormack 3 assists og Varney 1 assist.

Til info: I min tråd tar jeg også med ligacupen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #416 på: September 19, 2012, 22:21:26 »
Programme notes from Bates:

http://www.thescratchingshed.com/2012/09/bates-attacks-lust-and-updates-fans-on-takeover/

 ::)

"Meanwhile, we continue to run the club and the kids on the Monaco beach have appreciated the free pens!"

 ;D
« Siste redigering: September 19, 2012, 22:24:00 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #417 på: September 19, 2012, 22:25:28 »
Programme notes from Bates:

http://www.thescratchingshed.com/2012/09/bates-attacks-lust-and-updates-fans-on-takeover/

 ::)

"Meanwhile, we continue to run the club and the kids on the Monaco beach have appreciated the free pens!"

 ;D

Fantastisk...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #418 på: September 19, 2012, 22:43:40 »
Programme notes from Bates:

http://www.thescratchingshed.com/2012/09/bates-attacks-lust-and-updates-fans-on-takeover/

 ::)

"Meanwhile, we continue to run the club and the kids on the Monaco beach have appreciated the free pens!"

 ;D

Skal man le eller gråte? Er ikke helt sikker jeg...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Hull City, tirsdag 18/9 2012, Elland Road
« Svar #419 på: September 20, 2012, 13:41:01 »
Da er jeg så smått i stand til å kommentere etter kampen. Jeg har sjelden blitt så deppa etter et tap som denne gangen. Jeg føler at dette var den endelige bekreftelsen på nok en middels drittsesong i ingemannsland...i beste fall, eller kanskje verre en sesong der vi kjemper for å unngå nedrykk!! Pokker også!! Bates OUT!!!  >:(
Yeboahs vitne