Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Michael Tonge  (Lest 45733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

Ex-Spiller: Michael Tonge
« på: September 13, 2012, 14:57:15 »
Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
#lufc confirm loan signing of Stoke City midfielder Michael Tonge, on loan until December.
« Siste redigering: Mai 14, 2015, 12:32:41 av Promotion 2010 »

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #1 på: September 13, 2012, 15:01:20 »
At denne karen er 29 år er for meg et under. En spiller jeg alltid kjøpte når jeg spilte Championship Manager for mange mange år siden...

Aner ikke hva vi kan forvente av han, men rutinert er han og kjenner Warnock fra før så han vet vel hva han har i vente.

12 kamper for Stoke siden 2008 får vel noen til å riste ekstremt på hodet?
« Siste redigering: September 13, 2012, 15:05:44 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #2 på: September 13, 2012, 15:30:34 »
http://www.leedsunited.com/news/20120913/midfielder-signs-up-in-loan-deal_2247585_2917723

Enda en av Warnocks menn, ikke dumt.

Jeg er også letter sjokkert over at mannen faktisk bare er 29 år..
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #3 på: September 13, 2012, 15:37:19 »
Jeg er lettere sjokkert over at Warnock låner en spiller som de siste årene har spilt et fåtall kamper for Derby, Preston og Barnsley.  :-\

Nødlån har vel sjelden vært en mer passende beskrivelse.
Hekta på Leeds siden 1974

Håkon

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #4 på: September 13, 2012, 16:56:09 »
Vært "lånespiller" siden 2008. Skeptisk
Leeds for alltid

Hallgeir *

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #5 på: September 13, 2012, 17:44:22 »
Det er vel sånn at Warnock kjenner spilleren og vet hva han får. Ikke dermed sagt at jeg stiller meg bak dette lånet.

Det vil være et sjansespill uansett hvem det er som kommer på lån. Ikke alle vil legge sjela si i å spille for en klubb de ikke har noen følelser for. Vi husker så alt for godt de fra Tottenham.
« Siste redigering: September 13, 2012, 17:47:30 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #6 på: September 13, 2012, 17:48:04 »
Det er vel sånn at Warnock kjenner spilleren og vet hva han får. Ikke dermed sagt at jeg stiller meg bak dette lånet.


Det var vel også sånn at Grayson kjente Rachubka, men kan umulig ha visst hva han fikk? ::)

Kan ikke se for meg at Tonge anno 2012 er et bedre alternativ på sentral midt enn Danny Pugh eller Zac Thompson.  :-\
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #7 på: September 13, 2012, 17:50:41 »
Det er vel sånn at Warnock kjenner spilleren og vet hva han får. Ikke dermed sagt at jeg stiller meg bak dette lånet.


Det var vel også sånn at Grayson kjente Rachubka, men kan umulig ha visst hva han fikk? ::)

Kan ikke se for meg at Tonge anno 2012 er et bedre alternativ på sentral midt enn Danny Pugh eller Zac Thompson.  :-\

Det er tydelig at Warnock ikke er enig med deg.  ;)
Super Leeds since 1968

nord

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #8 på: September 13, 2012, 17:56:27 »
Vi får se   ??? - der har allerede været flere positive overraskelser med Warnoch ;D ;D
 

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #9 på: September 13, 2012, 18:06:40 »
Det er vel sånn at Warnock kjenner spilleren og vet hva han får. Ikke dermed sagt at jeg stiller meg bak dette lånet.


Det var vel også sånn at Grayson kjente Rachubka, men kan umulig ha visst hva han fikk? ::)

Kan ikke se for meg at Tonge anno 2012 er et bedre alternativ på sentral midt enn Danny Pugh eller Zac Thompson.  :-\

Det er tydelig at Warnock ikke er enig med deg.  ;)

Skulle tatt seg ut at han var enig med meg!  ;D

Warnock husker antagelig bedre enn meg hvor god Tonge var på 90 tallet.  :P
Jon R.

berlin

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #10 på: September 13, 2012, 18:10:42 »
Vi får se   ??? - der har allerede været flere positive overraskelser med Warnoch ;D ;D

Det er riktig. Det er klart det er knyttet usikkerhet til Michael Tonge annon 2012,
men hvis han finner tilbake til taktene fra Sheff U perioden, kan det bli bra.
At han ikke havnet i Liverpool på den tiden, vet jeg ikke hva strandet på.

Krysser fingrene! Mannen har(hadde) i hvertfall talent!

Hallgeir *

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #11 på: September 13, 2012, 18:11:48 »
Det er vel sånn at Warnock kjenner spilleren og vet hva han får. Ikke dermed sagt at jeg stiller meg bak dette lånet.


Det var vel også sånn at Grayson kjente Rachubka, men kan umulig ha visst hva han fikk? ::)

Kan ikke se for meg at Tonge anno 2012 er et bedre alternativ på sentral midt enn Danny Pugh eller Zac Thompson.  :-\

Det er tydelig at Warnock ikke er enig med deg.  ;)

Skulle tatt seg ut at han var enig med meg!  ;D

Warnock husker antagelig bedre enn meg hvor god Tonge var på 90 tallet.  :P

Tonge er 29 år nå. I 1999 var han 16......  :P  ;)
« Siste redigering: September 13, 2012, 18:13:26 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #12 på: September 13, 2012, 19:31:32 »
Plutselig så elendige Jenas ut som en gullprydet høns. :o ::)

Men for all del; prove me wrong, Mike!
Marching on together!

RoarG

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #13 på: September 14, 2012, 11:07:41 »
Et greit lån, dette. Midtbanen vår er skadeutsatt, og vi trenger back up der. Slår han til, kan han jo kjøpes i neste overgangsvindu. Hvis ikke, kan vi kjøpe en annen mann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #14 på: September 14, 2012, 11:15:16 »
Enig.
Velkommen til klubben! Gjør oss stolt!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #15 på: September 14, 2012, 12:22:01 »
Jeg sa i utganspunktet "Takk, men Nei takk", men nå er han i klubben og støttes 100%.

Han har ikke spilt allverden de siste årene, men som Warnock sier så kjenner han spilleren, og spilleren kjenner til hvordan Warnock vil at det skal spilles,  og det er en fordel når han nå bare skal kastes inn og spille kamper. Vi har ikke tid til en som bruker en måned på å skjønne spillestilen, eller en som har vært skadet og skal "spille seg i form".
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #16 på: September 14, 2012, 13:26:51 »
Jeg sa i utganspunktet "Takk, men Nei takk", men nå er han i klubben og støttes 100%.

Han har ikke spilt allverden de siste årene, men som Warnock sier så kjenner han spilleren, og spilleren kjenner til hvordan Warnock vil at det skal spilles,  og det er en fordel når han nå bare skal kastes inn og spille kamper. Vi har ikke tid til en som bruker en måned på å skjønne spillestilen, eller en som har vært skadet og skal "spille seg i form".


Tipper Tonges navn ikke stod øverst  på førstelisten til NW.  :-\

Problemet er vel ikke at spileren har vært skadet, men at han ikke har vært god nok for førstelagsfotball i sin nåværende klubb og spilt veldig få kamper de senere åra. Kan derfor ikke helt se for meg at han er match fit i betydningen at han vil klare å følge tempoet og intensiteten i den krevende Championship fotballen fra dag en.
 
Pluss i margen for rutine og god kjennskap til Warnocks filosofi, men jeg forventer at dette er en spiller som må tilvennes førstelagsfotball igjen.

Vår støtte bør han naturligvis få uansett nivå og formkurve pr 2012.  :)
Jon R.

AndyMathie

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #17 på: September 14, 2012, 13:31:57 »
Dette er en forferdelig lånesignering. Han var jo bak Pugh i Stoke og jeg regner med Pugh er et langt bedre alternativ på midten av Tonge pr d.d. Dette er rett og sett bortkasta ressurser! Jeg liker Warnock veldig godt, men av og til lurer jeg virkelig på hva det er han driver med!? ???
We are Leeds and we are proud of it!

stigahauge

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #18 på: September 14, 2012, 14:14:53 »
Enig.
Velkommen til klubben! Gjør oss stolt!

MOT!

Du skal ikkje ønske ein spelar velkommen! Du skal fortelle han alt det negative du klarer å finne om han! Men eg skal stille meg bak ditt bud og seie det same:

VELKOMEN TIL KLUBBEN!! GJER OSS STOLTE!! MOT!!
 

AndyMathie

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #19 på: September 14, 2012, 14:55:08 »
Enig.
Velkommen til klubben! Gjør oss stolt!

MOT!

Du skal ikkje ønske ein spelar velkommen! Du skal fortelle han alt det negative du klarer å finne om han! Men eg skal stille meg bak ditt bud og seie det same:

VELKOMEN TIL KLUBBEN!! GJER OSS STOLTE!! MOT!!


Det må være lov å ikke være enig i alt som gjøres. Jeg har jo aldri vært enig i at Aiden White passer å spille på høyrevingen heller. Negativ til en signering som ser ut til å ikke gjøre oss forsterket, men heller svekket må også være lov.
We are Leeds and we are proud of it!

Woody

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #20 på: September 14, 2012, 15:23:54 »
Dette er en forferdelig lånesignering. Han var jo bak Pugh i Stoke og jeg regner med Pugh er et langt bedre alternativ på midten av Tonge pr d.d. Dette er rett og sett bortkasta ressurser! Jeg liker Warnock veldig godt, men av og til lurer jeg virkelig på hva det er han driver med!? ???

Som da han henta Austin,Pearce,Peltier.....
Var vel heller ikkje NW som henta DP...Har meir tillitt til dei spelarane NW hentar enn det SG gjorde ein periode.Gi Tonge ein kjangs før du kallar det ein forferdeleg signering,Leeds er vel for øyeblikket i ein posisjon der dei ikkje kan velge på ØVESTE NIVÃ… diverre
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #21 på: September 14, 2012, 15:39:52 »
Alt gjenstår å se, kan bli noen Tonge timer..!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #22 på: September 14, 2012, 15:58:47 »
Enig.
Velkommen til klubben! Gjør oss stolt!

MOT!

Du skal ikkje ønske ein spelar velkommen! Du skal fortelle han alt det negative du klarer å finne om han! Men eg skal stille meg bak ditt bud og seie det same:

VELKOMEN TIL KLUBBEN!! GJER OSS STOLTE!! MOT!!
OK, så skal jeg være positiv, da. Det har jo hendt før at lite betrodde spillere har blomstret når de fikk en klubb, spillestil og medspillere som passet dem. Kanskje det bare er det Tonge har manglet.

Velkommen til klubben. Måtte du lykkes bedre her enn der du har vært de siste 5 årene!
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #23 på: September 14, 2012, 16:05:04 »
Enig.
Velkommen til klubben! Gjør oss stolt!

MOT!

Du skal ikkje ønske ein spelar velkommen! Du skal fortelle han alt det negative du klarer å finne om han! Men eg skal stille meg bak ditt bud og seie det same:

VELKOMEN TIL KLUBBEN!! GJER OSS STOLTE!! MOT!!
OK, så skal jeg være positiv, da. Det har jo hendt før at lite betrodde spillere har blomstret når de fikk en klubb, spillestil og medspillere som passet dem. Kanskje det bare er det Tonge har manglet.

Velkommen til klubben. Måtte du lykkes bedre her enn der du har vært de siste 5 årene!

Aldri vært noen fan av spillere som kun hever lønn. I Stoke må Tonge ha fått en mye bedre kontrakt enn noen annen plass, rart at ikke Stoke har prøvd å bli kvitt han tidligere ved å ta en "Leeds" (subsidiere deler av lønnen).

Tonge har sløst bort 5 år av talentet sitt i Stoke, merkelig greier!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #24 på: September 16, 2012, 20:01:58 »
Basert på inntrykkene fra gårsdagens kamp: Tonge startet brukbart med fadet kraftig ut i annen omgang. (som resten av laget). Ingen impact spiller. Over the top eller bare manglende kamptrening? Blir bedre utover høsten?
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #25 på: September 16, 2012, 20:06:24 »
Basert på inntrykkene fra gårsdagens kamp: Tonge startet brukbart med fadet kraftig ut i annen omgang. (som resten av laget). Ingen impact spiller. Over the top eller bare manglende kamptrening? Blir bedre utover høsten?

Tiden vil vise. Han har potensialet til å bli en ny hakkekylling med tanke på historikken hans.

Tror ikke han vil slå til, havner bak Norris og Green når de er tilbake..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #26 på: September 16, 2012, 21:07:52 »
Synes ikke han utmerket seg i negativ forstand. Stort sett grei defensivt, anonym offensivt - som resten av laget.
Hekta på Leeds siden 1974

Gambi

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #27 på: September 16, 2012, 22:30:13 »
Må si jeg stiller meg svært skeptisk på deres vegne i forhold til denne signeringen. Greit nok at midtbana ikke er den sterkeste, men det er liksom ikke noe vits i å "låne bare for å låne". Tonge har vel knapt vært å se på benken til Stoke i løpet av de siste 3-4 åra, og vil jo overhodet ikke styrke en allerede brukbar midtbane.
Det er Leeds vi snakker om her. Det er en klubb som burde stille et visst antall krav i forhold til kvaliteten på spillerene. Tonge innehar ikke denne kvaliteten som skal til for å styrke benken til Leeds United.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #28 på: September 16, 2012, 23:01:32 »
Vi har skader Gambi, SKADER. At du holder på å uttaler deg om mye uten grunnlag begynner å bli litt kjedelig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #29 på: September 16, 2012, 23:12:00 »
Skader eller ei. Bruk heller det man har, enn å hente inn no verdiløst skrap.
Men greit, får vente til desember med å uttale meg, så kan jeg være etterpåklok istedenfor.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !