avstemning

Er Warnock den rette for Leeds United per dags dato?

Ja!
Nei!
Usikker!
Grayson skulle aldri vært sparket!

Skrevet av Emne: In Warnock we trust?  (Lest 25503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: In Warnock we trust?
« Svar #90 på: September 19, 2012, 23:35:04 »
Når man bygger et lag med gråstein får man fortsatt  gråsteinog når man betaler peanøtter får man ikke kvalitet.

B_Ød

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #91 på: September 20, 2012, 10:45:27 »
interessant vinkling:

"I think Neil must shoulder some of the blame. Some of the players he has brought in have so far failed to deliver whilst the players he has sold appear to be shining at their new clubs (Snodgrass, Clayton and Bruce). It is early stages granted, but we are being outplayed by every team we play. If he had kept Lonergan and Clayton would the results have been worse? Is Varney better than Rogers? If Diouf leaves in January then the season may well turn into a relagation fight".

kilde: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-in-limbo-what-now-ken-1-4941329
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #92 på: September 20, 2012, 10:49:12 »
Hadde vi hatt Lonergan så hadde vi nok sluppet inn flere mål, Kenny er jo klasse.

Savner Clayton, men han hadde jo 1 år igjen av kontrakten og er ikke en type midtbanespiller som Warnock "liker".

Bruce hadde gjort sitt i Leeds, Grayson behandlet ikke han bra.

Hvorfor vi har lånt ut Rodgers med de vingproblemene vi har skjønner jeg ikke, men hvordan gjør han det i League One?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #93 på: September 20, 2012, 11:08:25 »
1. Hadde vi hatt Lonergan så hadde vi nok sluppet inn flere mål, Kenny er jo klasse.
2. Savner Clayton, men han hadde jo 1 år igjen av kontrakten og er ikke en type midtbanespiller som Warnock "liker".
3. Bruce hadde gjort sitt i Leeds, Grayson behandlet ikke han bra.
4. Hvorfor vi har lånt ut Rodgers med de vingproblemene vi har skjønner jeg ikke, men hvordan gjør han det i League One?
1. Helt umulig å si.
2. kan så være
3. Helt umulig å si, pluss at det er jo fullstendig irrelevant hvordan SG "behandlet" AB.
4. Vet ikke..copy/paste + kilde er det jeg har.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Re: Sv: In Warnock we trust?
« Svar #94 på: September 20, 2012, 11:26:58 »
1. Hadde vi hatt Lonergan så hadde vi nok sluppet inn flere mål, Kenny er jo klasse.
2. Savner Clayton, men han hadde jo 1 år igjen av kontrakten og er ikke en type midtbanespiller som Warnock "liker".
3. Bruce hadde gjort sitt i Leeds, Grayson behandlet ikke han bra.
4. Hvorfor vi har lånt ut Rodgers med de vingproblemene vi har skjønner jeg ikke, men hvordan gjør han det i League One?
1. Helt umulig å si.
2. kan så være
3. Helt umulig å si, pluss at det er jo fullstendig irrelevant hvordan SG "behandlet" AB.
4. Vet ikke..copy/paste + kilde er det jeg har.
politikere du... Nesten som å høre en hvilken som helst statsråd siste årene ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

B_Ød

Sv: Re: Sv: In Warnock we trust?
« Svar #95 på: September 20, 2012, 11:34:57 »
politikere du... Nesten som å høre en hvilken som helst statsråd siste årene ;)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
ha ha...absolutt ikke..men ser hva du mener her  :D
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #96 på: September 20, 2012, 12:15:06 »
Hvorfor vi har lånt ut Rodgers med de vingproblemene vi har skjønner jeg ikke, men hvordan gjør han det i League One?

Rodgers begynte på benken der han fikk 10-15 minutter i sin første kamp 25.august.
Startet deretter 3 på rad, der han ble byttet ut etter ca en time i hver kamp.
De siste 3 kampene har han ikke spilt. Tror han er skadet, og tilbake til helga.

Blir spennende å se om han gjør det bra i Stevenage, men jeg tror ikke helt at han er vår frelser...
marching on together,
derudaf forever...

ollan

Sv: Re: Sv: Re: Sv: In Warnock we trust?
« Svar #97 på: September 20, 2012, 13:33:00 »
politikere du... Nesten som å høre en hvilken som helst statsråd siste årene ;)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
ha ha...absolutt ikke..men ser hva du mener her  :D
derfor du er her og ikke på tinget. ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

B_Ød

Sv: Re: Sv: Re: Sv: In Warnock we trust?
« Svar #98 på: September 20, 2012, 13:50:48 »
politikere du... Nesten som å høre en hvilken som helst statsråd siste årene ;)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
ha ha...absolutt ikke..men ser hva du mener her  :D
derfor du er her og ikke på tinget. ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
vel, uansett hva folk måtte mene om meg her inne, ser nok alle at jeg heller driver med tullpratet mitt her inne, enn på tinget ja  ;)
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Re: Sv: Re: Sv: In Warnock we trust?
« Svar #99 på: September 20, 2012, 13:57:35 »
politikere du... Nesten som å høre en hvilken som helst statsråd siste årene ;)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
ha ha...absolutt ikke..men ser hva du mener her  :D
derfor du er her og ikke på tinget. ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
vel, uansett hva folk måtte mene om meg her inne, ser nok alle at jeg heller driver med tullpratet mitt her inne, enn på tinget ja  ;)

Om du driver med tullprat på tinget(Nationalteateret) så hadde du passet veldig fint inn. Blir jo ikke værre enn det som er der uansett 8)
We are Leeds and we are proud of it!

Hobben

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #100 på: September 20, 2012, 15:26:32 »
Hadde vi hatt Lonergan så hadde vi nok sluppet inn flere mål, Kenny er jo klasse.

Savner Clayton, men han hadde jo 1 år igjen av kontrakten og er ikke en type midtbanespiller som Warnock "liker".

Bruce hadde gjort sitt i Leeds, Grayson behandlet ikke han bra.

Hvorfor vi har lånt ut Rodgers med de vingproblemene vi har skjønner jeg ikke, men hvordan gjør han det i League One?

Bruce var møkk!! Ubrukelig.
Rogaland Whites

Jon R

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #101 på: Oktober 02, 2012, 23:35:52 »
Jon R er vel av de med pondus her inne som mener at vi ikke er bedre i forsvar under Warnock. Husker jeg riktig Jon?
¨

Så hva er egentlig problemet? Hvorfor fortsetter vi å slippe inn soft goals i større skala under Warnock enn under utskjelte Simon Grayson?  ??? ???

På den annen side: Vi scorer fler mål enn jeg forventet i en stall som var nesten blottet for offensive profiler. Leste et sted at vi er et av lagene som har færrest avslutninger, samtidig som bare tre klubber har scoret flere enn oss. Har vi scorer på ca en av to klare målsjanser denne sesongen? 

Så hva er forklaringen? Synes ikke vi fremstår som et lag med utpreget offensiv filosofi, snarere tvert imot. Vi har blitt liggende mye bakpå og jage ball i mange kamper og har stått lavt med hele laget. Så er vi et kontringslag? (Har liksom ikke inntrykk av det heller... )

Pr idag synes jeg det er vanskelig å beskrive hva slags type fotball vi spiller. Warnock style? Stoler vi på at dette er en type fotball som skal ta oss opp til PL? Ser vi konturene av et opprykkslag?

In Warnock we trust?
Jon R.

flynn

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #102 på: Oktober 02, 2012, 23:49:16 »
Jon R er vel av de med pondus her inne som mener at vi ikke er bedre i forsvar under Warnock. Husker jeg riktig Jon?
¨

Så hva er egentlig problemet? Hvorfor fortsetter vi å slippe inn soft goals i større skala under Warnock enn under utskjelte Simon Grayson?  ??? ???

På den annen side: Vi scorer fler mål enn jeg forventet i en stall som var nesten blottet for offensive profiler. Leste et sted at vi er et av lagene som har færrest avslutninger, samtidig som bare tre klubber har scoret flere enn oss. Har vi scorer på ca en av to klare målsjanser denne sesongen? 

Så hva er forklaringen? Synes ikke vi fremstår som et lag med utpreget offensiv filosofi, snarere tvert imot. Vi har blitt liggende mye bakpå og jage ball i mange kamper og har stått lavt med hele laget. Så er vi et kontringslag? (Har liksom ikke inntrykk av det heller... )

Pr idag synes jeg det er vanskelig å beskrive hva slags type fotball vi spiller. Warnock style? Stoler vi på at dette er en type fotball som skal ta oss opp til PL? Ser vi konturene av et opprykkslag?

In Warnock we trust?

Du beskriver nesten eksakt mine tanker om laget så langt denne sesongen Jon. Jeg hadde aldri regnet med at vi skulle være en av de mestscorende lagene så langt, samtidig som jeg faktisk hadde forventet en bedring i antall innslupne. Warnock har tradisjon for å rykke opp med lag som først og fremst er dønn solide bakover.

Jeg tror det handler om noe så enkelt, og allikevel så vanskelig som lagmoral. Jeg tror gutta faktisk går i krigen for hverandre nå, og på mange måter kompenserer for til dels begrensede ferdigheter. Dagens kamp tør være et bra eksempel; i min fotballbok er Boltons lag flere hakk vassere enn vårt på de fleste posisjoner. Allikevel kjemper vi oss gradvis inn i kampen, og er faktisk til slutt uheldige som ikke scorer seiersmålet på tampen.

Hvis jeg har rett så kan det være en god resept i denne divisjonen. Alle slår alle, og over tid vil hellet følge de som fortjener det, altså de som legger for dagen en ærlig innsats kamp etter kamp. Som Warnock sa på YR etter kampen, her er det ingen "Big-Time Charlies".

Det jeg dog frykter er at den nesten utrolige uttellingen vi har på sjansene våre i øyeblikket ikke vil vare evig. Og, den dagen vi sliter med å finne nettmaskene MÃ… vi ha redusert antall baklengs. Ellers går det lukt åt skogen. Heldigvis tror jeg Warnock gradvis vil sette sitt preg på den defensive strukturen og konsentrasjonen, og at snittet på baklengsmål vil avta utover i serien.

In Warnock I trust!

flynn

Runar

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #103 på: Oktober 03, 2012, 10:24:44 »
Jon R er vel av de med pondus her inne som mener at vi ikke er bedre i forsvar under Warnock. Husker jeg riktig Jon?
¨

Så hva er egentlig problemet? Hvorfor fortsetter vi å slippe inn soft goals i større skala under Warnock enn under utskjelte Simon Grayson?  ??? ???

På den annen side: Vi scorer fler mål enn jeg forventet i en stall som var nesten blottet for offensive profiler. Leste et sted at vi er et av lagene som har færrest avslutninger, samtidig som bare tre klubber har scoret flere enn oss. Har vi scorer på ca en av to klare målsjanser denne sesongen? 

Så hva er forklaringen? Synes ikke vi fremstår som et lag med utpreget offensiv filosofi, snarere tvert imot. Vi har blitt liggende mye bakpå og jage ball i mange kamper og har stått lavt med hele laget. Så er vi et kontringslag? (Har liksom ikke inntrykk av det heller... )

Pr idag synes jeg det er vanskelig å beskrive hva slags type fotball vi spiller. Warnock style? Stoler vi på at dette er en type fotball som skal ta oss opp til PL? Ser vi konturene av et opprykkslag?

In Warnock we trust?

Vi har ingen utpreget filosofi, det har ikke Warnock sine lag.

De har smarte spilleresom får tøyler til å sørge for at vi kan angripe. Ross og Diouf hos oss, Taarabt i QPR.

 

LEO

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #104 på: Oktober 03, 2012, 10:52:59 »
Jeg syntes han benytter seg for dårlig av innbytterne.

I går er et godt eksempel hvor det byttes i siste minutt. ???

Dette til tross for at vi har hatt da tre harde kamper på 8-åtte dager.   I rart vi får en i ræva på slutten.
 

Jon R

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #105 på: Oktober 03, 2012, 21:22:48 »
Jeg syntes han benytter seg for dårlig av innbytterne.

I går er et godt eksempel hvor det byttes i siste minutt. ???

Dette til tross for at vi har hatt da tre harde kamper på 8-åtte dager.   I rart vi får en i ræva på slutten.
.   Paradokset er at vi spiller oss opp utover kampen til tross for slitne ben. Ikke lett å bli klok på dette laget.  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #106 på: Oktober 03, 2012, 21:29:22 »
Jeg syntes han benytter seg for dårlig av innbytterne.

I går er et godt eksempel hvor det byttes i siste minutt. ???

Dette til tross for at vi har hatt da tre harde kamper på 8-åtte dager.   I rart vi får en i ræva på slutten.

Vi ble jo presset bakover og lagde cornere imot, Gray kom kanskje inn siden han er god på hodet?

Warnock føler vel at han ikke har spillere på benken som kan forandre en match i vår fordel. Jeg er sikker på at han hadde byttet mer hvis kvaliteten hadde vært bedre.

Grayson var også defensiv i byttene sine i vippekamper, defensiv som i få bytter...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geir fra Grimstad

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #107 på: Oktober 03, 2012, 22:01:18 »
Jeg syntes han benytter seg for dårlig av innbytterne.

I går er et godt eksempel hvor det byttes i siste minutt. ???

Dette til tross for at vi har hatt da tre harde kamper på 8-åtte dager.   I rart vi får en i ræva på slutten.
Enig i dette, men håper/mener vi begynner å se konturene av et lag som klarer å vippe jevne kamper i vår favør nå, istedenfor å tape de helt på tampen. Syns de går i krigen for hverandre nå. Men vi slipper inn for mange mål fremdeles, samtidig som det irriterer meg at vi aldri får 'drept' en kamp. Må liksom lage spenning helt til slutt...  Tror/håper det bedrer seg når Ross med fler er tilbake fra skader. Tør vi håpe på mer SOMMATIME??
revie

Promotion 2010

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #108 på: Oktober 04, 2012, 00:09:26 »
Jeg tror nok Warnock lar spillerne spille hele kampen som et ledd i å tilegne seg stayerevne i løpet av sesongen. Hvis enhver litt sliten spiller blir byttet ut så kan de jo bare vifte med det hvite flagget bare det butter litt imot!

Spillerne til Warnock skal være gode n0k og godt nok trenet til å stå ut hvilken som helst kamp!

Psst! Det er en ringrev vi snakker om!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #109 på: Oktober 04, 2012, 16:30:42 »
Sjefen merker fremgang på 6 uker. Heretter går det bare en vei for Leeds, oppover.
http://www.leedsunited.com/news/20121004/you-can-see-the-improvement-boss_2247585_2938467
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: In Warnock we trust?
« Svar #110 på: Oktober 31, 2012, 09:30:17 »

    Oh, when the saints go marching home
    Oh, when the saints go marching home
    Lord, how I want to be in that number
    When the saints go marching home
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.