Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 600521 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

marve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #120 på: November 24, 2012, 15:52:04 »
Det er en ting som plager meg fortsatt med hele overtakelsen, og det er følgende:
Hvis man har rikelig med penger og virkelig ønsker å kjøpe et produkt - hvorfor i huleste bruker man da 7 måneder på å handle..? er det selger eller kjøper som er skyld i dette? er dessverre skeptisk til dette...

Det er noe som plager oss alle., og alle har nok mange spørsmål til ønsker å få svar på. Det er nok mange faktorer som gjør at dette har tatt så lang tid. Først og fremst tror jeg grunnen er Bates. Er det virkelig troverdig at GFHC ville at Bates skulle ha en rolle i klubben videre? Neppe. Dette er vel en av tingene som har blitt forhandlet frem under denne perioden. Hvorfor takket ikke Bates ja til andre bud? Var det fordi GFHC var de eneste som var villige til å gi Bates en rolle klubben etter overtagelsen?

Uansett, fremtiden ser lysere ut nå enn den har gjort på MANGE år. Så jeg er positiv til de nye eierne, helt til det motsatte eventuelt er bevist!
Bra innlegg og veldig enig . ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #121 på: November 25, 2012, 12:12:19 »
Det er en ting som plager meg fortsatt med hele overtakelsen, og det er følgende:
Hvis man har rikelig med penger og virkelig ønsker å kjøpe et produkt - hvorfor i huleste bruker man da 7 måneder på å handle..? er det selger eller kjøper som er skyld i dette? er dessverre skeptisk til dette...

Det er noe som plager oss alle., og alle har nok mange spørsmål til ønsker å få svar på. Det er nok mange faktorer som gjør at dette har tatt så lang tid. Først og fremst tror jeg grunnen er Bates. Er det virkelig troverdig at GFHC ville at Bates skulle ha en rolle i klubben videre? Neppe. Dette er vel en av tingene som har blitt forhandlet frem under denne perioden. Hvorfor takket ikke Bates ja til andre bud? Var det fordi GFHC var de eneste som var villige til å gi Bates en rolle klubben etter overtagelsen?

Uansett, fremtiden ser lysere ut nå enn den har gjort på MANGE år. Så jeg er positiv til de nye eierne, helt til det motsatte eventuelt er bevist!
Tja, hva skal man tro når man har hatt en eier som har løyet i 7 år..? en liten indikator for meg er at jeg har fulgt med på forumet til teamtalk.com. daglig i de siste 7 mnd Der er det som heter Bahrain White som siden dag 1 i takeover sagaen har kommet med info i løpet av 7 mnd som har vist seg å stemme hver gang. Han sa tidlig at GFHC kom til å kjøpe klubben, han påstår å kjenne han som står bak selskapet(som er milliardær)men har vært ytterst forsiktig med å røpe identiteten.Det er mange småting gjennom prosessen han har kommet med før det har blitt offisielt og som har vist seg å stemme. Han er lifelong Leedssupporter og påstår at de nye eierne er en lykke for klubben.Time will show ;)

testo

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #122 på: November 25, 2012, 14:08:48 »
Hva innebærer denne take over avtalen egentlig?

- Tar GFHC over 100% ?

- Er det penger i konsernet?

- Hva er prisen de betalte?

- Hvor lenge skal Bates være en del av Leeds?

- Er Thorp Arch kjøpt tilbake?

- Hvem eier Elland Road?

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

arneg

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #123 på: November 25, 2012, 14:17:46 »
Hva innebærer denne take over avtalen egentlig?
Vesentlige spørsmål. Slik ahr jeg forstått dette:

- Tar GFHC over 100% ?  Ja

- Er det penger i konsernet?  Tja

- Hva er prisen de betalte?  17? 30? 50? Dette er uklart for meg.

- Hvor lenge skal Bates være en del av Leeds?  Til nyår og da blir han kun en paradekar de tar fram hvis fansen blir misfornøyd.  Minner om hvordan det var.

- Er Thorp Arch kjøpt tilbake?

- Hvem eier Elland Road?


 

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #124 på: November 25, 2012, 14:36:04 »
De harde fakta viser at vi må ta igjen 8 poeng på 28 kamper for å redde play-off.  Det tror jeg absolutt er mulig.  Vi må dra med oss en god del poeng før jul og, ikke minst, få nye gode spillere på plass tidlig i januarvinduet for å ha en fair sjanse.

Jeg syns kritikken mot Warnock (spillestil, tynn tropp, feil spillere) er meget urimelig.  Han er ansatt som landets fremste opprykksmanager og jeg er helt sikker på at han ikke har lovet vakker fotball.  Warnock var veldig tidlig på hugget i sommerens vindu og hadde riktig spennede og gode spillere på blokka.  Så vet vi vel alle hva som skjedde.  Han har ikke fått lov å handle og har  heller ikke vært fri til å låne.  Fryktelig patetisk å hevde at han ikke innfrir.  Jeg syns han har gjort det overraskende bra i en vanskelig situasjon - ja, helt til de siste få ukene da.  Nå har det falt litt sammen, men det skyldes vel skader og røde kort i en fra før tynn tropp.

Jeg håper på fullt hus og stormende jubel og at supportere kjenner sitt ansvar fremover.  Vi trenger et løft og jeg håper vi slipper tilbakeholdenhet på Elland Road slik vi ser en del av i dette forumet.

MOT

Det er ironiknappen du bruker her ja??

Fullstendig fritt for..
Så da kan du sikkert fortelle oss om alle områdene med forbedringer siden NW  overtok en tropp som lå og vaket rett under play off plass ultimo februar.  Egentlig holder det å nevne bare et område hvor vi beviselig har forbedret oss i løpet av snart 9 mnd under Warnocks ledelse.

Men Jon da. Jeg argumenterer vel ikke for at hverken det ene eller andre er blitt bedre med Warnock. Jeg sier bare at han er klart hemmet av at han ikke har fått lov å handle spillere. Trodde ikke det var veldig kontrversielt.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #125 på: November 25, 2012, 14:49:26 »
De harde fakta viser at vi må ta igjen 8 poeng på 28 kamper for å redde play-off.  Det tror jeg absolutt er mulig.  Vi må dra med oss en god del poeng før jul og, ikke minst, få nye gode spillere på plass tidlig i januarvinduet for å ha en fair sjanse.

Jeg syns kritikken mot Warnock (spillestil, tynn tropp, feil spillere) er meget urimelig.  Han er ansatt som landets fremste opprykksmanager og jeg er helt sikker på at han ikke har lovet vakker fotball.  Warnock var veldig tidlig på hugget i sommerens vindu og hadde riktig spennede og gode spillere på blokka.  Så vet vi vel alle hva som skjedde.  Han har ikke fått lov å handle og har  heller ikke vært fri til å låne.  Fryktelig patetisk å hevde at han ikke innfrir.  Jeg syns han har gjort det overraskende bra i en vanskelig situasjon - ja, helt til de siste få ukene da.  Nå har det falt litt sammen, men det skyldes vel skader og røde kort i en fra før tynn tropp.

Jeg håper på fullt hus og stormende jubel og at supportere kjenner sitt ansvar fremover.  Vi trenger et løft og jeg håper vi slipper tilbakeholdenhet på Elland Road slik vi ser en del av i dette forumet.

MOT

Det er ironiknappen du bruker her ja??

Fullstendig fritt for..
Så da kan du sikkert fortelle oss om alle områdene med forbedringer siden NW  overtok en tropp som lå og vaket rett under play off plass ultimo februar.  Egentlig holder det å nevne bare et område hvor vi beviselig har forbedret oss i løpet av snart 9 mnd under Warnocks ledelse.

Men Jon da. Jeg argumenterer vel ikke for at hverken det ene eller andre er blitt bedre med Warnock. Jeg sier bare at han er klart hemmet av at han ikke har fått lov å handle spillere. Trodde ikke det var veldig kontrversielt.

Akkurat sett på extended highlights og det ser ut som vi spiller bra fotball til tider. Byram kommer jo til mange innlegg fra sin backposisjon, Thomas er på vei igjennom flere ganger, innlegg kommer med mange Leedsspillere inne i 16-meteren osv osv.

Kanskje ikke Warnock-fotball trenger å være så en-dimensjonal? Takk for ny optimisme GFHC, min skepsis håper jeg blir visket bort i løpet av et par måneder.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #126 på: November 25, 2012, 15:46:15 »
De harde fakta viser at vi må ta igjen 8 poeng på 28 kamper for å redde play-off.  Det tror jeg absolutt er mulig.  Vi må dra med oss en god del poeng før jul og, ikke minst, få nye gode spillere på plass tidlig i januarvinduet for å ha en fair sjanse.

Jeg syns kritikken mot Warnock (spillestil, tynn tropp, feil spillere) er meget urimelig.  Han er ansatt som landets fremste opprykksmanager og jeg er helt sikker på at han ikke har lovet vakker fotball.  Warnock var veldig tidlig på hugget i sommerens vindu og hadde riktig spennede og gode spillere på blokka.  Så vet vi vel alle hva som skjedde.  Han har ikke fått lov å handle og har  heller ikke vært fri til å låne.  Fryktelig patetisk å hevde at han ikke innfrir.  Jeg syns han har gjort det overraskende bra i en vanskelig situasjon - ja, helt til de siste få ukene da.  Nå har det falt litt sammen, men det skyldes vel skader og røde kort i en fra før tynn tropp.

Jeg håper på fullt hus og stormende jubel og at supportere kjenner sitt ansvar fremover.  Vi trenger et løft og jeg håper vi slipper tilbakeholdenhet på Elland Road slik vi ser en del av i dette forumet.

MOT

Det er ironiknappen du bruker her ja??

Fullstendig fritt for..
Så da kan du sikkert fortelle oss om alle områdene med forbedringer siden NW  overtok en tropp som lå og vaket rett under play off plass ultimo februar.  Egentlig holder det å nevne bare et område hvor vi beviselig har forbedret oss i løpet av snart 9 mnd under Warnocks ledelse.

Men Jon da. Jeg argumenterer vel ikke for at hverken det ene eller andre er blitt bedre med Warnock. Jeg sier bare at han er klart hemmet av at han ikke har fått lov å handle spillere. Trodde ikke det var veldig kontrversielt.
Jo det er kontroversielt fordi påstanden er direkte feil. NW har fått lov til å handle inn 11 spillere pluss 2 lånespillere. At han ikke har fått lov til å kjøpe for like mye som han har solgt, er en  skjebne han deler med samtlige Leeds managere etter David O Leary.

Du skrev at det var patetisk å hevde at han ikke innfrir. Innfri ift hva? NM må jo måles utfra målsetninger,  forventninger og situasjonen slik den var når han ble ansatt. Slik jeg oppfattet det ved sesongstart  var den store majoriteten klare på at både midtbane og forsvar var styrket siden ifjor. Warnock selv var også fornøyd med det som var hentet inn med unntak av mangel på glasur.   Skadesituasjonen har heller ikke vært verre enn innenfor det normale. Det burde derfor være lite kontroversielt å si han ikke har innfridd når det ikke finnes målbar fremgang på noe annet område enn en god run i mikke mus cupen. Det må da være grenser for hvor lave forventinger vi skal ha til "landets fremste opprykksekspert. "
Jon R.

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #127 på: November 25, 2012, 16:31:41 »
OK. "Patetisk" var dårlig valg av ord. Og jeg er ikke helt uenig i det du skriver, Jon. Men sommerens vindu ble ikke det NW var forespeilet. At han uttaler at han er rimelig fornøyd tror jeg er for vise spillerne og klubb lojalitet mer enn en ærlig refleksjon.

Jeg håper glasuren kommer i januar og har god tro på at play-off er mulig.
 

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #128 på: November 25, 2012, 16:40:39 »
OK. "Patetisk" var dårlig valg av ord. Og jeg er ikke helt uenig i det du skriver, Jon. Men sommerens vindu ble ikke det NW var forespeilet. At han uttaler at han er rimelig fornøyd tror jeg er for vise spillerne og klubb lojalitet mer enn en ærlig refleksjon.

Jeg håper glasuren kommer i januar og har god tro på at play-off er mulig.
Gårsdagens seier gir ihvertfall grunn til å håpe at det beste av sesongen ligger foran oss, med eller uten glasur.  :)
Jon R.

Tom S

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #129 på: November 25, 2012, 18:16:30 »
Du har eit poeng, JonR, men trur du Warnock fikk henta de spillerene han hadde som prioriterte targets i sommer?

Eg trur han var ganske handlingslamma med årsak i takeover-såpeoperaen, og sjølv om han henta 10-11 spillere er eg ikkje overbevist om at desse hadde vert Leeds-spillere dersom Warnock hadde hatt tilgjengelig dei midler han var førespegla.

Vi får sjå no, no er tross alt sesongen erklært åpnet ;)
Har du fått med deg det, bmoen? Sesesongen er no i gang :)
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #130 på: November 25, 2012, 18:46:14 »
Du har eit poeng, JonR, men trur du Warnock fikk henta de spillerene han hadde som prioriterte targets i sommer?

Eg trur han var ganske handlingslamma med årsak i takeover-såpeoperaen, og sjølv om han henta 10-11 spillere er eg ikkje overbevist om at desse hadde vert Leeds-spillere dersom Warnock hadde hatt tilgjengelig dei midler han var førespegla.

Vi får sjå no, no er tross alt sesongen erklært åpnet ;)
Har du fått med deg det, bmoen? Sesesongen er no i gang :)

Men hvilken championship manager får hente de spillerne han til enhver tid har øverst på ønskelisten, Tom? :)

Min påstand er INGEN! Alle managere ( nesten uansett nivå) er prisgitt svært mange faktorer som er utenfor deres kontroll, det være seg økonomi,  spillernes lønnskrav, agenters påvirkning, spillernes familiesituasjon, ønsket bosted, klubbens rykte og status etc. Grayson hadde det neppe lettere men fikk påviselig mer ut av midlene, alle begrensningene til tross.

Når det gjelder meninger om de spillerne som er hentet inn egentlig stod på NW ønskeliste, velger jeg å legge vekt på hva NW selv har sagt, altså at han i hovedsak var fornøyd med troppen selv om toppingen manglet. Dette synet ble jo også delt av mange såkalte eksperter som tippet Leeds på topp 6 og ikke minst majoriteten av supporterne som mente at dette mannskapet burde være godt nok for minst play off. Les deg tilbake til OEF i august og du vil se at jeg har rett.  Mange av de som nå sier at det ikke var annet å forvente, mente noe annet ved sesongstart

Hva jeg argumenterer for handler altså først og fremst om hva han har fått ut av de han har hentet inn og i hvilken grad han har lykkes med laguttak, taktikk og spillestil utfra de ressursene han har. Etter mitt syn er det ikke godt nok, selv med den slitsomme TO prosessen friskt i minne.
Jon R.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #131 på: November 25, 2012, 19:17:17 »
Hvor mye penger får Warnock å rutte med i januar? Noen snakker om 10mill pund..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #132 på: November 25, 2012, 19:18:40 »
Leeds har hatt tre dårlige vinduer. Helt tilbake til sommeren 2011!

Rett skal være rett, det er vanskeligere å hente 13 nye spillere enn 3 i forhold til prioriteringer underveis som skal gjenspeile kvalitet. Jeg med JonR reagerer mer på alle manglene og nekter å skylde på Bates for noen manager sine resultater. Warnock har rykket opp 2 ganger på 10  sesonger, det har endt med sparken og nedrykk. Denne voldsomme troen på en manager som er helt på tampen av sin karriere og framstår som like nytenkende og ideerik som en katolsk prest. Er for meg meget rar.
 

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #133 på: November 25, 2012, 19:19:48 »
Hvor mye penger får Warnock å rutte med i januar? Noen snakker om 10mill pund..

Jeg hadde aldri gitt Warnock 10 mill i overgangsbudsjett med mindre jeg hadde mest penger på planeten.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #134 på: November 25, 2012, 19:24:05 »
Hvor mye penger får Warnock å rutte med i januar? Noen snakker om 10mill pund..

Jeg hadde aldri gitt Warnock 10 mill i overgangsbudsjett med mindre jeg hadde mest penger på planeten.

Ikke lenge siden Warnock gjorde en god jobb i kaotiske QPR, han kan jo klare det igjen med Leeds hvis noen gir han en stor warchest?!?

Jeg er mest redd for hvilke spillere han bruker pengene på, 28-29 år gamle travere??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #135 på: November 25, 2012, 19:27:48 »
God jobb kan være så mangt. Han rykket opp med de og det kan ingen ta fra han. Men i motstetning til Norwich og Swansea så har ikke akkurat QPR blitt bedre etter opprykket. Alle tre klubbene har skiftet manager
 

raggen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #136 på: November 25, 2012, 20:05:11 »
håper uansett de nye eierene setter krav til NW hvis de vil ha ham med videre om og signere ny kontrakt før de gir han penger i jan vinduet.. ellers må det inn en ny manager i jan som kan handle sine spillere og bygge sitt lag
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #137 på: November 25, 2012, 20:10:15 »
håper uansett de nye eierene setter krav til NW hvis de vil ha ham med videre om og signere ny kontrakt før de gir han penger i jan vinduet.. ellers må det inn en ny manager i jan som kan handle sine spillere og bygge sitt lag

"Problemet" blir vel hvis vi begynner å vinne igjen nå, hva skjer da??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #138 på: November 25, 2012, 20:40:04 »
håper uansett de nye eierene setter krav til NW hvis de vil ha ham med videre om og signere ny kontrakt før de gir han penger i jan vinduet.. ellers må det inn en ny manager i jan som kan handle sine spillere og bygge sitt lag

"Problemet" blir vel hvis vi begynner å vinne igjen nå, hva skjer da??

Det samme prinsippet må gjelde. Vil være galskap å gi en manager med 6 mnd igjen av kontrakten tilgang på den STORE pengesekken. Nye eiere må innføre den langsiktige tenkningen fra dag en.
Hvis ikke vil stagnasjonen og tilbakegangen bare fortsette.

Bates metoden må snarest bli historie, punktum Finale.
Jon R.

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #139 på: November 25, 2012, 20:49:09 »
Warnock må få noe tilgang på det han ønsker" men å gi den mannen noe stor makt over pengesekken er noe av det dummeste vi kan gjøre. Eierne må plassere kompetente folk i de rollene der de viktigebeslutningene blir tatt....
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #140 på: November 25, 2012, 22:52:20 »
Warnock må få noe tilgang på det han ønsker" men å gi den mannen noe stor makt over pengesekken er noe av det dummeste vi kan gjøre. Eierne må plassere kompetente folk i de rollene der de viktigebeslutningene blir tatt....
hmm, da kan man jo like godt bytte ham ut med en gang. Hvis jeg hadde eid klubben, hadde jeg ikke giddi å gitt Warnock penger for å kjøpe spillere en ny manager til sommeren ikke vil ha....hva er det for slags strategi? bruke litt penger på en gammal manager som alikevel skal gå av til sommeren?

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #141 på: November 25, 2012, 23:23:26 »
Hvis du ikke har et helt team av nye ledere og trenere line up, må du støtte den eksisterende manageren. Men vi trenger ikke gi Warnock nøklene til hvelvet. Men kjøpe oss litt tid som "kan" gi oss et oppykk til eierne har fått oversikt over tilgjengelig kompetanse
 

baste

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #142 på: November 26, 2012, 07:33:19 »
Mye grums og inngrodde "sannheter". Lite positivt i Leeds trådene, og etter mange år i elendighet, så kan man jo forstå det. Men nå er nye eiere på banen, æ velg å tro at de ikke kaster vekk en halv milliard.

Velger å tro at de ønsker noe med klubben. Vekke en sovene Gigant, er blitt sagt, la nu eierne få tid og ett "vindu" på seg.
De Matteo er jo ledig som Manager... hvem vet...Aldri kjedelig å være Leeds supporter.

Marching on together

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #143 på: November 26, 2012, 10:58:33 »
jaja guttær, da er det bare å sende våre tanker på e - mail:
Tweet from David Haigh a couple of days ago: "to make sure we get all of your suggestions, ideas and thoughts please send them to: weareleeds@gfh-capital.com

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #144 på: November 26, 2012, 11:33:08 »
jaja guttær, da er det bare å sende våre tanker på e - mail:
Tweet from David Haigh a couple of days ago: "to make sure we get all of your suggestions, ideas and thoughts please send them to: weareleeds@gfh-capital.com

Hvor mye får vi inn i billettinntekter i løpet av et år? Jeg mener jeg leste at Arsenal dro inn 88 millioner nok i året, kan det stemme (jmf; http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/varlden/arsenal-far-nya-miljarder-av-flygbolag_7696592.svd).

Hvis jeg hadde vært GFH så hadde jeg satt ned billettprisene merkbart og funnet de 10-20 millionene de "taper" fra et annet sted. Ikke sikkert at de taper så mye da det potensielt vil komme flere tilskuere på kampene, selge mer varer og tjenester på kampdagene.

Billigere billetter og sportslig suksess ville nok fått 5000-10000 flere tilskuere på kampene..



I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #145 på: November 26, 2012, 11:52:29 »

Hva om Bates har eierinteresser i GFH????  :-\ :-\
Solgt til deg selv enda en gang ?  ;D

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

martind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #146 på: November 26, 2012, 12:13:22 »

Hva om Bates har eierinteresser i GFH????  :-\ :-\
Solgt til deg selv enda en gang ?  ;D



jeg vedder sjela mi på at han ikke har eierinteresse i GFH.
Virker nesten som at noen her inne tror Bates har eierinteresser i alt som kan krype og gå an forbindelser til Leeds. Han er sikker eier i puben til Peter Lorimer også, derfor det aldri blir pusset opp på rommene, fordi Bates ønsker oss alle vondt! :)
MOT!! We are Leeds!

berlin

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #147 på: November 26, 2012, 23:21:32 »
Du har eit poeng, JonR, men trur du Warnock fikk henta de spillerene han hadde som prioriterte targets i sommer?

Eg trur han var ganske handlingslamma med årsak i takeover-såpeoperaen, og sjølv om han henta 10-11 spillere er eg ikkje overbevist om at desse hadde vert Leeds-spillere dersom Warnock hadde hatt tilgjengelig dei midler han var førespegla.

Vi får sjå no, no er tross alt sesongen erklært åpnet ;)
Har du fått med deg det, bmoen? Sesesongen er no i gang :)

Men hvilken championship manager får hente de spillerne han til enhver tid har øverst på ønskelisten, Tom? :)

Min påstand er INGEN! Alle managere ( nesten uansett nivå) er prisgitt svært mange faktorer som er utenfor deres kontroll, det være seg økonomi,  spillernes lønnskrav, agenters påvirkning, spillernes familiesituasjon, ønsket bosted, klubbens rykte og status etc. Grayson hadde det neppe lettere men fikk påviselig mer ut av midlene, alle begrensningene til tross.

Når det gjelder meninger om de spillerne som er hentet inn egentlig stod på NW ønskeliste, velger jeg å legge vekt på hva NW selv har sagt, altså at han i hovedsak var fornøyd med troppen selv om toppingen manglet. Dette synet ble jo også delt av mange såkalte eksperter som tippet Leeds på topp 6 og ikke minst majoriteten av supporterne som mente at dette mannskapet burde være godt nok for minst play off. Les deg tilbake til OEF i august og du vil se at jeg har rett.  Mange av de som nå sier at det ikke var annet å forvente, mente noe annet ved sesongstart

Hva jeg argumenterer for handler altså først og fremst om hva han har fått ut av de han har hentet inn og i hvilken grad han har lykkes med laguttak, taktikk og spillestil utfra de ressursene han har. Etter mitt syn er det ikke godt nok, selv med den slitsomme TO prosessen friskt i minne.

Vel, om NW fikk noe mer penger enn SG, så snakker vi omtrente samme konsekvenser. Hva betyr £500.000 ekstra, vi snakker om så og si de samme mulighetene, og det er bortimot lommerusk.

Og det finnes klubber som rutter med mer, PL nedrykksklubbene f.eks. Jeg har gjort research for at andre har hatt noe mer enn Leeds å rutte med, men holder det ikke for utenkelig at klubber som Leicester, Forest, Cardiff har hatt det.

Uansett, de fleste managere har kun brakt inn has-beens og could-bees, og det kan ha vært flinkere eller mindre flinke til å bruke de midlene de hat hatt til rådighet. Både SG og NW ser ut til å ha satset på kvantitet foran kvalitet.

Jeg har sagt meg enig i at ligaplasseringen har vært fallende under NW, forrige sesong såvel som hittil i denne sesongen. Ærlig talt forventer jeg at inneværende sesong blir en mellomsong, da det vil overraske meg stort om NW får noe særlig å rutte med i januar. Da må ha i såfall vise til en fenomenal run-in fra nå til nyttår.

Bites Yer Legs

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #148 på: November 27, 2012, 00:06:01 »
Ã…rets sommervindu:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/championship/sommertransfers/wettbewerb_GB2.html

Og, kanskje enda mer interressant, siste 5 sesonger Championship-transfertabell. Her innehar vi 20. plass.

http://transferleague.co.uk/championship-tables/five-year-league-championship.html

(Må nevnes at denne sistnevnte siden i årets sommervindu har solgt Rhodes til Boro (!) for 8 mill pund.)
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #149 på: November 27, 2012, 00:13:00 »
Ã…rets sommervindu:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/championship/sommertransfers/wettbewerb_GB2.html

Og, kanskje enda mer interressant, siste 5 sesonger Championship-transfertabell. Her innehar vi 20. plass.

http://transferleague.co.uk/championship-tables/five-year-league-championship.html

(Må nevnes at denne sistnevnte siden i årets sommervindu har solgt Rhodes til Boro (!) for 8 mill pund.)


Rhodes gick inte han från Huddersfield till Blackburn, finns väl ingen rhodes i Boro?