Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 600519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Larsen.

Pride of Yorkshire

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1921 på: Januar 30, 2014, 15:47:19 »
Det var vel uunngåelig.

Om det er en bra eller dårlig ting ift farten på overtakelsen og hvem den til slutt handler hos, gjenstår å se.

Det som derimot kommer til å bite klubben i baken, er tilbakebetaling av den vesentlige summen Sports Capital og Andrew Flowers har spyttet inn i driftssluket. Det er ingen mann i verden som setter en strek over 60 millioner kroner, om det så var til favorittklubben. Sports Capital spilte et stort spill ved å senke budet på klubben. Hvem vet derimot om det er et tap eller en skjult gevinst for de; GFHc trodde tydeligvis klubben var enklere å drifte, enn hva det viste seg.

Vi har ikke hørt det siste av SC i form av Flowers enda, men la oss håpe det ender med at GFHc betaler han direkte, fra salgssummen de eventually vil motta, fremfor at klubb og Flowers trekkes inn i rettsalen.

Herregud så mange såpeepisoder man kunne laget utav Leeds United de siste ti-tolv årene.


EDIT: At Haigh & Co har gitt opp, må vel bety at klubben er så godt som solgt? Eller er det kun Flowers eller en av de to Mr X som har sett seg lei på dvelingen?

Jeg tolker det dithen at klubben er langt i fra solgt. Vi er tilbake til start igjen. Og om Haigh for en gangs skyld skal holde det han lover, så betyr det at italieneren kan holde seg langt unna klubben.

Blank_File

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1922 på: Januar 30, 2014, 15:52:53 »
Det var vel uunngåelig.

Om det er en bra eller dårlig ting ift farten på overtakelsen og hvem den til slutt handler hos, gjenstår å se.

Det som derimot kommer til å bite klubben i baken, er tilbakebetaling av den vesentlige summen Sports Capital og Andrew Flowers har spyttet inn i driftssluket. Det er ingen mann i verden som setter en strek over 60 millioner kroner, om det så var til favorittklubben. Sports Capital spilte et stort spill ved å senke budet på klubben. Hvem vet derimot om det er et tap eller en skjult gevinst for de; GFHc trodde tydeligvis klubben var enklere å drifte, enn hva det viste seg.

Vi har ikke hørt det siste av SC i form av Flowers enda, men la oss håpe det ender med at GFHc betaler han direkte, fra salgssummen de eventually vil motta, fremfor at klubb og Flowers trekkes inn i rettsalen.

Herregud så mange såpeepisoder man kunne laget utav Leeds United de siste ti-tolv årene.


EDIT: At Haigh & Co har gitt opp, må vel bety at klubben er så godt som solgt? Eller er det kun Flowers eller en av de to Mr X som har sett seg lei på dvelingen?

Jeg tolker det dithen at klubben er langt i fra solgt. Vi er tilbake til start igjen. Og om Haigh for en gangs skyld skal holde det han lover, så betyr det at italieneren kan holde seg langt unna klubben.

Vi får inderlig håpe det. Jeg vil heller holde meg i Dødskyggens Dal noen år til å finne noen med Haigh enn jeg vil selge til en italiener med blod på hendene.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1923 på: Januar 30, 2014, 15:58:03 »
Vi får inderlig håpe det. Jeg vil heller holde meg i Dødskyggens Dal noen år til å finne noen med Haigh enn jeg vil selge til en italiener med blod på hendene.

Helt enig, men problemet er at GFHc ikke virker å ha noen år til. Det virker ikke som de har særlig mange uker!

Nå må jeg ærlig innrømme, etter et døgns fordøyelse, at jeg ikke er redd for administrasjon, da dette ville medført langt større tap for morselskapet GFH, fremfor å selge for et noe lavere bud enn hva som var avtalt med Sports Capital.

Likevel, er GFHc så presset som ryktene sier, blir det vel første og beste bud, selv om de påstår de ønsker investorer med Leeds' beste hensikter til grunn. Det er selvsagt svada; penga rår.

For øvrig, det må være ekstremt merkelig for David Haigh å dra på jobb i Leeds United. Ikke bare skal han hjelpe klubben å selges, men nå til noen andre enn seg selv. Det spørs om det er noen godstemning i styrelokalene om dagen.
Marching on together!

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1924 på: Januar 30, 2014, 16:01:44 »
Med andre ord. Klubben står fremdeles stille. Sliter økonomisk og ingen vil investere. Akkurat som under Bates.

Så den som kansje er mest fornøgd om dagen er Bates...
LIFE IS LEEDS

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1925 på: Januar 30, 2014, 16:03:16 »
Vi får inderlig håpe det. Jeg vil heller holde meg i Dødskyggens Dal noen år til å finne noen med Haigh enn jeg vil selge til en italiener med blod på hendene.

Helt enig, men problemet er at GFHc ikke virker å ha noen år til. Det virker ikke som de har særlig mange uker!

Nå må jeg ærlig innrømme, etter et døgns fordøyelse, at jeg ikke er redd for administrasjon, da dette ville medført langt større tap for morselskapet GFH, fremfor å selge for et noe lavere bud enn hva som var avtalt med Sports Capital.

Likevel, er GFHc så presset som ryktene sier, blir det vel første og beste bud, selv om de påstår de ønsker investorer med Leeds' beste hensikter til grunn. Det er selvsagt svada; penga rår.

For øvrig, det må være ekstremt merkelig for David Haigh å dra på jobb i Leeds United. Ikke bare skal han hjelpe klubben å selges, men nå til noen andre enn seg selv. Det spørs om det er noen godstemning i styrelokalene om dagen.

Det er jo helt klar tat GFH ikke har god tid på seg. Haigh sier jo at han og Sports Capital har gått inn med betydelige beløp for å holde klubben levedyktig, hva nå enn det betyr.

Haigh vil nok det beste for Leeds, men får det ikke helt til. Alt for mange baller i lufta. Ansatt i Leeds, ansatt i GFH, eier Sports Capital, skal selge klubben, skal kjøpe klubben. Klart det blir rot.

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1926 på: Januar 30, 2014, 16:17:41 »
Med andre ord. Klubben står fremdeles stille. Sliter økonomisk og ingen vil investere. Akkurat som under Bates.

Så den som kansje er mest fornøgd om dagen er Bates...
Nja...

Enten bryr han seg ikke, eller så er han skuffet over å kanskje miste muligheten til å saksøke Leeds / GFH for det som skjedde i sommer.
Hekta på Leeds siden 1974

Jostein.

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1927 på: Januar 30, 2014, 16:36:42 »
Haigh griner over at det blir skrevet mye dårlig om han i sosiale medier, er det løye at folk skriver slikt. Etter alt det han har lovet de siste mndene? Han har lovet gull og grønne skoger, så klarer han ikke å levere enn dritt. Håper han har lert til neste gang!
Leeds Carajo!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1928 på: Januar 30, 2014, 16:48:56 »
Bare å håpe på en rik sjeik nå ;)

Blank_File

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1929 på: Januar 30, 2014, 16:53:40 »
Det er forskjell på negativ omtale og at "ditta e rein sjikane"! Fotballsupportere er ikke akkurat kjent for å være nådig når ting ikke går etter planen. Særlig ikke Leedsfansen. Jeg har vondt av Haigh, og har han det vondt så tørr jeg ikke tenke på hvordan spillerne og manager blir påvirket. Selv om han er ydmyk, så burde han vel strengt talt bare lagt seg flat. Jeg tror han likevel når han sier at alt vært i beste mening for vår klubb. Vet ikke helt hva jeg ønsker skal skje nå. Jeg var temmelig langt i kjelleren fra før, men the Boulevard of Broken Dreams begynner å bli lang...

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1930 på: Januar 30, 2014, 17:12:08 »
Statement from David Haigh on collapse of Sport Capital takeover
 
TSSJan 30th, 201424 Comments
 

Statement from David Haigh on collapse of Sports Capital takeover, as published by the BBC’s Adam Pope.

I have spent more than a year working for what I passionately believe are the best interests of Leeds United. I have also been grateful for the full and continuing support of GFH Capital and my fellow board members at Leeds.

My primary aim has always been to source the additional strategic investment necessary to take the club forward.
 Last year what I believed was the right opportunity presented itself in the shape of a chance for me to lead a consortium of investors under the name of Sport Capital, to acquire a major stakeholding in the club.

As fans know, we signed a share acquisition agreement with GFH Capital at the end of last year. This meant, I believed, that we were in a position to move things forward and complete the transaction in time for the January window.

Throughout every stage of the process we sought to keep fans as fully updated as possible on the progress of the negotiations. I personally assure every supporter that every public statement made regarding the acquisition was made in the utmost good faith. Unfortunately, however, some of the consortium’s backers ultimately didn’t feel able to deliver the financial backing we had hoped was agreed to take the club forward.

Despite this, the future of this club remains the most important thing to me personally and I remain totally committed to putting the right team and backing in place to ensure that Leeds United can move forward.

It is an indication of that commitment that in recent months the Sports Capital consortium and I personally .
 have injected substantial sums into the club to ensure its viability.

At the same time neither my life nor my job has been made easier by the personal intrusions and abuse directed towards me on social media or by some of the smear campaigns against me personally.

Equally, some of the speculation & stories published in the media have made things difficult for everyone including the staff, players and supporters.

I have met many, many potential investors over the past year and, sadly, while many are keen to talk the talk they have been unable or unwilling to deliver in financial terms. Nevertheless these talks continue with a number of parties to seek the best possible outcome for Leeds United.


Read more: http://www.thescratchingshed.com/2014/01/statement-from-david-haigh-on-collapse-of-sports-capital-takeover/#ixzz2rtmPOqfe









Dette fortalte jo Ken Bates oss i 8 av de 8 årene han ledet klubben som chairman!  Altså ikke noe nytt!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1931 på: Januar 30, 2014, 17:14:14 »
Hva med aksjene mine i GFH-Capital da?








Dette er bare tragisk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1932 på: Januar 30, 2014, 17:29:15 »
A statement from GFH Capital, owners of Leeds United.

Following recent media speculation, GFH Capital can confirm that we are in continual discussions regarding the introduction of new investment into Leeds United Football Club. Since acquiring ownership of the club in December 2012, we have supported the club financially, supported the manager, and worked hard to forge closer links with both the fans and the local community. We have never made any secret about the fact that our aim has always been to attract investment partners, and we are currently speaking to a number of parties regarding the acquisition of shares. We would ask fans to ignore the media speculation surrounding investment, and be assured that we remain as committed as ever to the club and ensuring any new investment is in the best interests of Leeds United, for now and the future. We'd like to thank our fans for their wonderful support and for their patience, and we will endeavour to keep you updated.

http://www.leedsunited.com/news/article/ul75jtwpgqdv1k06bdmvm8lp7/title/statement-from-the-owners

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1933 på: Januar 30, 2014, 17:43:35 »
La oss stoppe opp litt, og prøve å se på dette uten forutinntatte briller:

Ok, Cellino kjøper klubben. Hva vet vi om ham? jo, en del muffens, men han har penger. Hva er hans intensjon med klubben? kanskje det er sportslig suksess faktisk. Nå har jeg lest en del innlegg på dette forum hvor folk til de grader setter seg opp på en moralsk topp og fordømmer Cellino etter alskens regler. Jeg har blitt beskyldt for å være ensidig negativ-greit, men da synes jeg enkelte her går meg en høy gang i katastrofeprofetier. Hva vet dere om Cellino egentlig? Noen "vet" tydligvis veldig mye og vedtar rett og slett at det er undergangen for klubben. Jaha, basert på hva? At Cagliari har vært i Serie A i årevis, men ikke vunnet noe? synes det er aldeles patetisk å lese bombastiske innlegg som fremstiller Cellino som foppalens svar på Hitler :(
Altså hvilke eiere er det som er så forbanna hellige i England da?
Glazer i Manure?
Levy in Spurs?
Lerner i Aston Villa?
Mansoor i Man City?
Abramovitsj i Chelsea?- hvem supporter i Chelsea tar på seg dommerkappen og fordømmer hva Abramovitsj har holdt på med forretninger i Russland? Hadde Chelsea ligget i nedre del av PL hadde det vært et hylekor uten like.
Poenget? jo, det er at selv om Haigh&co har kollapset, må det ikke bety at klubben gjør det selv om Cellino overtar. Synes det er helt på viddene å dømme på den måten som blir gjort før i hele tatt mannen har åpna kjeften-det er faktisk helt patetisk ;)
Hvis det viser seg at dette var en ulykke for klubben, så kan gjerne de som spådde dette hovere så mye de vil på dette forum. Jeg forholder meg i ro foreløpig....

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1934 på: Januar 30, 2014, 17:50:44 »
Kan ikke se gjennom det Haigh sier at GFH har gjort noen gæærnt. Virker rett og slett som Haigh ikke har klart å stable nok penger på bordet. Og da kan man jo forstå at GFH ikke vil selge den veien. Men de vil selge.
 

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1935 på: Januar 30, 2014, 18:04:19 »
Kan ikke se gjennom det Haigh sier at GFH har gjort noen gæærnt. Virker rett og slett som Haigh ikke har klart å stable nok penger på bordet. Og da kan man jo forstå at GFH ikke vil selge den veien. Men de vil selge.

Min konklusjon er at Haigh har opptrådt som en komplett amatør, uten å sikre nødvendig backing hos eierne av SC før han startet forhandlinger med GFH. Hadde mannen hatt en normal jobb ville han ha fått fyken. Og sutring om hvordan han har blitt behandlet av enkelte fans kan han spare seg, det er ikke noe mot det fansen har gjennomgått i årevis.

En farse hele greia, med en haug med amatører.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1936 på: Januar 30, 2014, 18:12:14 »
La oss stoppe opp litt, og prøve å se på dette uten forutinntatte briller:

Ok, Cellino kjøper klubben. Hva vet vi om ham? jo, en del muffens, men han har penger. Hva er hans intensjon med klubben? kanskje det er sportslig suksess faktisk. Nå har jeg lest en del innlegg på dette forum hvor folk til de grader setter seg opp på en moralsk topp og fordømmer Cellino etter alskens regler. Jeg har blitt beskyldt for å være ensidig negativ-greit, men da synes jeg enkelte her går meg en høy gang i katastrofeprofetier. Hva vet dere om Cellino egentlig? Noen "vet" tydligvis veldig mye og vedtar rett og slett at det er undergangen for klubben. Jaha, basert på hva? At Cagliari har vært i Serie A i årevis, men ikke vunnet noe? synes det er aldeles patetisk å lese bombastiske innlegg som fremstiller Cellino som foppalens svar på Hitler :(

Hvis det viser seg at dette var en ulykke for klubben, så kan gjerne de som spådde dette hovere så mye de vil på dette forum.

Det vi vet om Cellino:
Dømt for bedrageri.
Dømt for bedrageri annen gang.
Under tiltale for underdrag.
Har sittet i husarrest.

Du har i mange år kritisert Bates for å være kriminell. Kanskje er det med rette - han var i alle fall ikke ren-  men Cellino er faktisk dømt for det! Det er faktisk ingen tvil om at han er en økonomisk kriminell. Dette skal inn i klubben vår?

I tillegg ønsker han å ansette en manager som kun har erfaring som manager i lavere italienske divisjoner. Kulturkrasjen er kanskje ikke den største, da Festa har lang erfaring fra Boro, men at han er egnet for en storklubb som Leeds, er i beste fall veldig usikkert.

Ã… spå at dette er en meget negativ ting for klubben, gjør jeg absolutt, men å eventuelt hovere over det i etterkant kommer jeg ikke til å synke til. Det er ikke min stil. Jeg håper han motbeviser "alle". Har derimot mine tvil om det, om det nå blir han.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1937 på: Januar 30, 2014, 18:16:33 »
La oss stoppe opp litt, og prøve å se på dette uten forutinntatte briller:

Ok, Cellino kjøper klubben. Hva vet vi om ham? jo, en del muffens, men han har penger. Hva er hans intensjon med klubben? kanskje det er sportslig suksess faktisk. Nå har jeg lest en del innlegg på dette forum hvor folk til de grader setter seg opp på en moralsk topp og fordømmer Cellino etter alskens regler. Jeg har blitt beskyldt for å være ensidig negativ-greit, men da synes jeg enkelte her går meg en høy gang i katastrofeprofetier. Hva vet dere om Cellino egentlig? Noen "vet" tydligvis veldig mye og vedtar rett og slett at det er undergangen for klubben. Jaha, basert på hva? At Cagliari har vært i Serie A i årevis, men ikke vunnet noe? synes det er aldeles patetisk å lese bombastiske innlegg som fremstiller Cellino som foppalens svar på Hitler :(

Hvis det viser seg at dette var en ulykke for klubben, så kan gjerne de som spådde dette hovere så mye de vil på dette forum.

Det vi vet om Cellino:
Dømt for bedrageri.
Dømt for bedrageri annen gang.
Under tiltale for underdrag.
Har sittet i husarrest.

Du har i mange år kritisert Bates for å være kriminell. Kanskje er det med rette - han var i alle fall ikke ren-  men Cellino er faktisk dømt for det! Det er faktisk ingen tvil om at han er en økonomisk kriminell. Dette skal inn i klubben vår?

I tillegg ønsker han å ansette en manager som kun har erfaring som manager i lavere italienske divisjoner. Kulturkrasjen er kanskje ikke den største, da Festa har lang erfaring fra Boro, men at han er egnet for en storklubb som Leeds, er i beste fall veldig usikkert.

Ã… spå at dette er en meget negativ ting for klubben, gjør jeg absolutt, men å eventuelt hovere over det i etterkant kommer jeg ikke til å synke til. Det er ikke min stil. Jeg håper han motbeviser "alle". Har derimot mine tvil om det, om det nå blir han.
Så på bakgrunn av dette så vil han gjøre det igjen i Leeds? Frp tankegang altså....hvis man er dømt for noe, er man det hele livet altså...jaja, ikke vet jeg, kanskje mannen er en vandrende ulykke...time vill sjåvv ;)

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1938 på: Januar 30, 2014, 18:19:47 »
Haigh har lurt oss trill rundt. Kanskje potensielle investorer var der, og forsvant proporsjonalt med tabellposisjonen
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1939 på: Januar 30, 2014, 18:21:40 »
La oss stoppe opp litt, og prøve å se på dette uten forutinntatte briller:

Ok, Cellino kjøper klubben. Hva vet vi om ham? jo, en del muffens, men han har penger. Hva er hans intensjon med klubben? kanskje det er sportslig suksess faktisk. Nå har jeg lest en del innlegg på dette forum hvor folk til de grader setter seg opp på en moralsk topp og fordømmer Cellino etter alskens regler. Jeg har blitt beskyldt for å være ensidig negativ-greit, men da synes jeg enkelte her går meg en høy gang i katastrofeprofetier. Hva vet dere om Cellino egentlig? Noen "vet" tydligvis veldig mye og vedtar rett og slett at det er undergangen for klubben. Jaha, basert på hva? At Cagliari har vært i Serie A i årevis, men ikke vunnet noe? synes det er aldeles patetisk å lese bombastiske innlegg som fremstiller Cellino som foppalens svar på Hitler :(

Hvis det viser seg at dette var en ulykke for klubben, så kan gjerne de som spådde dette hovere så mye de vil på dette forum.

Det vi vet om Cellino:
Dømt for bedrageri.
Dømt for bedrageri annen gang.
Under tiltale for underdrag.
Har sittet i husarrest.

Du har i mange år kritisert Bates for å være kriminell. Kanskje er det med rette - han var i alle fall ikke ren-  men Cellino er faktisk dømt for det! Det er faktisk ingen tvil om at han er en økonomisk kriminell. Dette skal inn i klubben vår?

I tillegg ønsker han å ansette en manager som kun har erfaring som manager i lavere italienske divisjoner. Kulturkrasjen er kanskje ikke den største, da Festa har lang erfaring fra Boro, men at han er egnet for en storklubb som Leeds, er i beste fall veldig usikkert.

Ã… spå at dette er en meget negativ ting for klubben, gjør jeg absolutt, men å eventuelt hovere over det i etterkant kommer jeg ikke til å synke til. Det er ikke min stil. Jeg håper han motbeviser "alle". Har derimot mine tvil om det, om det nå blir han.

"Under tiltale for underdrag", hva har han egentlig gjort? På dame eller mann?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1940 på: Januar 30, 2014, 18:29:50 »
Det ble en blanding av underslag og unndragelse av penger. :)
Marching on together!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1941 på: Januar 30, 2014, 18:45:01 »
Det ble en blanding av underslag og unndragelse av penger. :)

Jeg syntes den var litt fin,..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1942 på: Januar 30, 2014, 19:24:17 »
Statement from David Haigh on collapse of Sport Capital takeover
 
TSSJan 30th, 201424 Comments
 

Statement from David Haigh on collapse of Sports Capital takeover, as published by the BBC’s Adam Pope.

I have spent more than a year working for what I passionately believe are the best interests of Leeds United. I have also been grateful for the full and continuing support of GFH Capital and my fellow board members at Leeds.

My primary aim has always been to source the additional strategic investment necessary to take the club forward.
 Last year what I believed was the right opportunity presented itself in the shape of a chance for me to lead a consortium of investors under the name of Sport Capital, to acquire a major stakeholding in the club.

As fans know, we signed a share acquisition agreement with GFH Capital at the end of last year. This meant, I believed, that we were in a position to move things forward and complete the transaction in time for the January window.

Throughout every stage of the process we sought to keep fans as fully updated as possible on the progress of the negotiations. I personally assure every supporter that every public statement made regarding the acquisition was made in the utmost good faith. Unfortunately, however, some of the consortium’s backers ultimately didn’t feel able to deliver the financial backing we had hoped was agreed to take the club forward.

Despite this, the future of this club remains the most important thing to me personally and I remain totally committed to putting the right team and backing in place to ensure that Leeds United can move forward.

It is an indication of that commitment that in recent months the Sports Capital consortium and I personally .
 have injected substantial sums into the club to ensure its viability.

At the same time neither my life nor my job has been made easier by the personal intrusions and abuse directed towards me on social media or by some of the smear campaigns against me personally.

Equally, some of the speculation & stories published in the media have made things difficult for everyone including the staff, players and supporters.

I have met many, many potential investors over the past year and, sadly, while many are keen to talk the talk they have been unable or unwilling to deliver in financial terms. Nevertheless these talks continue with a number of parties to seek the best possible outcome for Leeds United.


Read more: http://www.thescratchingshed.com/2014/01/statement-from-david-haigh-on-collapse-of-sports-capital-takeover/#ixzz2rtmPOqfe









Dette fortalte jo Ken Bates oss i 8 av de 8 årene han ledet klubben som chairman!  Altså ikke noe nytt!  >:(
Liv Signe Navarsete 2

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1943 på: Januar 30, 2014, 19:27:50 »
EG HAR SITTI HER TIMIAN ETTI TIMI. NATT ETTE NATT Å ARBEID FØR DYKK. Å DETTE ER TAKKA!!!!!!
 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1944 på: Januar 30, 2014, 20:14:15 »
Haigh har lurt oss trill rundt. Kanskje potensielle investorer var der, og forsvant proporsjonalt med tabellposisjonen

Han har kanskje lurt seg selv trill rundt?

Som nevnt tidligere. Ansatt i Leeds, ansatt i GFH, eier Sports Capital, puttet litt penger inn der og litt penger her. En kokk og vanvittig mange gryter å passe på. Det måtte jo bare koke over en eller annen gang.

Josch

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1945 på: Januar 30, 2014, 20:38:53 »
Dette har vært Haigh sin versjon, de som som skulle kjøpt  75% av Leeds United. De sier at noen ikke klarte å fremskaffe midler. Høres rart ut, synes jeg. På hjemmesidene sier Leeds United (GFH) at de er kontinuerlig på leting etter investorer. Enten har GFH fått kalde føtter eller så ligger det andre (bedre?) interessenter i vannskorpa. Jeg ser ikke bort fra at en annen kjøper er på banen allerede nå snart (Massimo MÃ… jo ha en grunn til å være i Leeds). Jeg tror det blir spennende dager uansett. Jeg ser det som sannsynlig at noen kommer på banen  med CASH. Denne sesongen ville nok ikke Leeds rykket opp uansett, tror jeg. Det har  BMD signalisert tidligere. Den best plasseringen ville vært 6. plass, og deretter små sjanser mot 3. 4. og 5. lag i playoff/finale. Januar er også et vanskelig transfervindu. Få er uten kontrakt og man må betale mye for god kvalitet. Og hvilke toppspillere vil til Leeds nå?? Bedre å investere i flere spillere om sommeren og satse på å bli nr 1 eller nr2.

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1946 på: Januar 30, 2014, 20:56:07 »
Etter mitt syn må Leeds være blant topp fem fotball merkevare i England.(for meg selvsagt nr 1:)). Tenker det er meget merkelig at det ikke eksisterer en rikmann eller firma med behov for profilering  som evner og se det . Kan det være at det er "lik i skapet" som ennå ikke er båret ut i offentligheten. Bare spør :-\ :-\ :-\?

Josch

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1947 på: Januar 30, 2014, 21:21:43 »
Jeg tror ikke det er noen lik i skapet nå. GFH brukte jo 6 mnd på sjekke regnskapene. Det ble jo nylig sagt fra  kjøperene at GFH hadde endret prisen . Har GFH fått et bedre bud og vil selge til høystbydende, og Haigh-folka trekker seg med begrunnelsen "klatre ikke å samle cash"??  På den måten taper de ikke enda mer ansikt. Jeg tror det ble  uenighet mellom partene som de prøver å dekke over. En ny kjøper ligger på lur, tror jeg.

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1948 på: Januar 30, 2014, 21:28:37 »
Etter mitt syn må Leeds være blant topp fem fotball merkevare i England.(for meg selvsagt nr 1:)). Tenker det er meget merkelig at det ikke eksisterer en rikmann eller firma med behov for profilering  som evner og se det . Kan det være at det er "lik i skapet" som ennå ikke er båret ut i offentligheten. Bare spør :-\ :-\ :-\?


pr dags dato er vi ikke blandt top 20 engang

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1949 på: Januar 30, 2014, 21:56:40 »
Etter mitt syn må Leeds være blant topp fem fotball merkevare i England.(for meg selvsagt nr 1:)). Tenker det er meget merkelig at det ikke eksisterer en rikmann eller firma med behov for profilering  som evner og se det . Kan det være at det er "lik i skapet" som ennå ikke er båret ut i offentligheten. Bare spør :-\ :-\ :-\?


pr dags dato er vi ikke blandt top 20 engang

Og der kom fasiten :(, hjelper ikke hva andre mener da  ;)