Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 602914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1950 på: Januar 30, 2014, 22:09:57 »

GFH on the brink of ripping Leeds apart

Thursday 30th January 2014 14:29


 


 



Leeds FanZoner Steve Turner feels massively let down by current owners GFH as the club's takeover saga plunges from depth to despair.

"This is a fantastic opportunity to put an amazing club back where it belongs"

said one of GFH's main men, Hisham Alrayes, on the day that they completed a deal for Leeds United - back when the future was bright, and the word 'Cellino' sounded more like a type of pizza than a potential owner.

There were doubts over GFH's intentions from the start, they are an investment bank after all, but as they calmly put right all the wrongs of the previous regime we actually started to believe that we were finally in good hands.

But that's not how things go for Leeds, any 'good' at the club seems to be met with an unjustifiable amount of bad in return. If karma exists, Leeds will one day rule the footballing world.

It's hard to pin point where it all went wrong for GFH. Was it when they reduced season ticket prices? When they brought in Brian McDermott and told him he had three years to get promotion? Or could it, just perhaps, be the time that they forgot every promise they'd ever made, threw out their morals and disgracefully gave up on their entire plan. GFH sold us a dream that was never going to be realised.

But why sell so soon? It was clear from the start that GFH would be looking to make a profit from Leeds, they didn't hide that fact, but promotion to the Premier League would bring far higher financial reward than selling up to the highest bidder halfway through a season that's as good as fallen apart. Somewhere along the lines something has gone horribly wrong, GFH wouldn't give up on the windfall that leaving the Championship would bring unless they literally couldn't afford to stay at the club. To put it another way, they aren't selling us off because they feel like we deserve better.

The way that GFH have treated McDermott lately is an utter disgrace, and it speaks volumes of the man that he refuses to walk away from a situation this volatile. Nobody could blame him if he decided to leave with his head held high, but then in their manager Leeds have the type of defiance that it has so sorely lacked in recent years. 'Keep fighting' is a term held close to many hearts at Elland Road, and even though right now McDermott is in a fight that he seems destined to lose he refuses to give up.

GFH have failed Leeds. As we feared all along, their long term plan was never in the interests of the club, they're here for profit and nothing more. Assuming that they'll be out of the club soon I'd like to offer my thanks to them.

Thank you for reducing ticket prices so that more of us could afford to turn up to see our depleted and down beaten team try to give us something to be proud of. Thank you for removing our previous tyrant owner so that there's room for a new one. Thank you for letting us all buy into a non-existent dream which was cleverly disguised as a nightmare. Finally, thank you for bringing in the one manager from recent times capable of giving us the settled, positive future that we'd hoped for, and then treating him like dirt.

When GFH took over, Salem Patel said "We are keen on waking this sleeping giant"

Unfortunately, rather than being awoken, it appears we've just been sleepwalking our way into another bad dream.

Patel also said -

"We intend to show the fans - some of the most passionate in the game - just how we can 'March On Together' to give Leeds United the success it so richly deserves"

Thanks again GFH. Thank you for nothing.

'March On Together' we will, the same way we always do, and seemingly have done for the last year - without you.

Josch

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1951 på: Januar 30, 2014, 23:43:31 »
Håper Massimo (eller de han hjelper) kjøper Leeds og har noen leieavtaler med 4 italienere /sør-amerikanere i lomma . Hvorfor ikke? Føler bare at denne Haigh ikke var rett mann for Leeds. På lørdag sier vi at "det var jammen bra at den dealen med Haigh gikk i vasken". Hvorfor er britisk eierskap det beste?  Hvorfor ikke stole påp GFH ? Mot Hudderfield sitter nye eiere på tribunen.!! ;)

ibmroald

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1952 på: Januar 31, 2014, 00:03:08 »
Jeg tror ikke det er noen lik i skapet nå. GFH brukte jo 6 mnd på sjekke regnskapene. Det ble jo nylig sagt fra  kjøperene at GFH hadde endret prisen . Har GFH fått et bedre bud og vil selge til høystbydende, og Haigh-folka trekker seg med begrunnelsen "klatre ikke å samle cash"??  På den måten taper de ikke enda mer ansikt. Jeg tror det ble  uenighet mellom partene som de prøver å dekke over. En ny kjøper ligger på lur, tror jeg.
Lik i skapet er det garantert. Slik jeg forstod det senket Sport Capital budet etter at de hadde fått innsyn i klubben. Dette pga GFH hadde gitt dem et feil bilde av saker og ting. Og det var dette nye budet GFH nektet å godta. GFH ødelegger klubben i større grad enn Bates gjorde det akkurat nå. Sport Capital spyttet inn millioner for å sikre drift. Italieneren gjør muligens det samme, men får garantert aldri godkjennelse fra FA. Og hva da, GFH? Administrasjon er absolutt et tema nå. Nedrykk er også mer sannsynlig enn opprykk.

Nå trenger vi virkelig noen gode nyheter, og det snarest
 

Josch

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1953 på: Januar 31, 2014, 00:16:24 »
Vi vet ennå ikke hva erstatningen til Haigh-gruppas eierskap er. For tidlig å si at GFH har sviktet. Festa er allerede oppgitt som Leeds- trener på flere uoffisielle nettsteder.

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1954 på: Januar 31, 2014, 08:24:33 »
Come and get us Farnan, Pearson and RADEBE!!!  :)

"But Farnan’s consortium, which includes former Hull City chairman Adam Pearson, Welcome To Yorkshire chief executive Gary Verity, Red Strike Marketing employee Frank Devoy and ex-United captain Lucas Radebe, are pushing GFH for a period of exclusivity which allows them to finalise a buy-out."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/farnan-and-cellino-in-battle-for-leeds-united-1-6408612

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1955 på: Januar 31, 2014, 08:26:55 »
Er ivertfall ikke kjedelig for tiden!  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1956 på: Januar 31, 2014, 08:27:00 »
Come and get us Farnan, Pearson and RADEBE!!!  :)

"But Farnan’s consortium, which includes former Hull City chairman Adam Pearson, Welcome To Yorkshire chief executive Gary Verity, Red Strike Marketing employee Frank Devoy and ex-United captain Lucas Radebe, are pushing GFH for a period of exclusivity which allows them to finalise a buy-out."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/farnan-and-cellino-in-battle-for-leeds-united-1-6408612

auren

Klubben burde snart hete "Leeds United Due Diligence Football Club"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1957 på: Januar 31, 2014, 09:19:29 »
Liten tvil om at man håper på Farnan og gjengen over denna mafiawannabe italienern. Heia Farnan!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1958 på: Januar 31, 2014, 09:32:34 »
Jeg tror ikke det er noen lik i skapet nå. GFH brukte jo 6 mnd på sjekke regnskapene. Det ble jo nylig sagt fra  kjøperene at GFH hadde endret prisen . Har GFH fått et bedre bud og vil selge til høystbydende, og Haigh-folka trekker seg med begrunnelsen "klatre ikke å samle cash"??  På den måten taper de ikke enda mer ansikt. Jeg tror det ble  uenighet mellom partene som de prøver å dekke over. En ny kjøper ligger på lur, tror jeg.
Lik i skapet er det garantert. Slik jeg forstod det senket Sport Capital budet etter at de hadde fått innsyn i klubben. Dette pga GFH hadde gitt dem et feil bilde av saker og ting. Og det var dette nye budet GFH nektet å godta. GFH ødelegger klubben i større grad enn Bates gjorde det akkurat nå. Sport Capital spyttet inn millioner for å sikre drift. Italieneren gjør muligens det samme, men får garantert aldri godkjennelse fra FA. Og hva da, GFH? Administrasjon er absolutt et tema nå. Nedrykk er også mer sannsynlig enn opprykk.

Nå trenger vi virkelig noen gode nyheter, og det snarest

Er du sikker på at Sport Capital har senket budet pga "feil bilde av saker og ting"? På Haigh forstår jeg det mer som at han ikke har klart å skaffe penger.

Som selger er jo pri 1 å få mest mulig for klubben.  Penger lukter ikke, så om GFH får mer for å selge til mafiosoen, så gjør de jo det. Dem kan vel ikke skytes for det.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1959 på: Januar 31, 2014, 09:39:49 »
Jeg tror ikke det er noen lik i skapet nå. GFH brukte jo 6 mnd på sjekke regnskapene. Det ble jo nylig sagt fra  kjøperene at GFH hadde endret prisen . Har GFH fått et bedre bud og vil selge til høystbydende, og Haigh-folka trekker seg med begrunnelsen "klatre ikke å samle cash"??  På den måten taper de ikke enda mer ansikt. Jeg tror det ble  uenighet mellom partene som de prøver å dekke over. En ny kjøper ligger på lur, tror jeg.
Lik i skapet er det garantert. Slik jeg forstod det senket Sport Capital budet etter at de hadde fått innsyn i klubben. Dette pga GFH hadde gitt dem et feil bilde av saker og ting. Og det var dette nye budet GFH nektet å godta. GFH ødelegger klubben i større grad enn Bates gjorde det akkurat nå. Sport Capital spyttet inn millioner for å sikre drift. Italieneren gjør muligens det samme, men får garantert aldri godkjennelse fra FA. Og hva da, GFH? Administrasjon er absolutt et tema nå. Nedrykk er også mer sannsynlig enn opprykk.

Nå trenger vi virkelig noen gode nyheter, og det snarest

Er du sikker på at Sport Capital har senket budet pga "feil bilde av saker og ting"? På Haigh forstår jeg det mer som at han ikke har klart å skaffe penger.

Som selger er jo pri 1 å få mest mulig for klubben.  Penger lukter ikke, så om GFH får mer for å selge til mafiosoen, så gjør de jo det. Dem kan vel ikke skytes for det.

De kan jo ikke forvente å kjøpe klubben på billigsalg fordi de i følge dem selv har edle motiver. Hvorfor kan de ikke hoste opp de pengene som trengs hvis de er så ivrige..??

Haigh har tatt seg vann over hodet og er i ferd med å drukne, hvis han ikke har flere ess i ermet vel og merke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lawerve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1960 på: Januar 31, 2014, 09:43:49 »
Sirkus Leeds ruller videre....  :'(
SUPER LEEDS

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1961 på: Januar 31, 2014, 09:47:26 »
Sirkus Leeds ruller videre....  :'(

Indeed. Aldri en kjedelig dag.
 

Lawerve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1962 på: Januar 31, 2014, 09:59:30 »
Akkurat nå begynner det å bli kjedelig/ trist. Har gått fra optimisme etter kampene mot Wigan og Watford i desember til rykter om ny administrasjon og 25 mill pund i gjeld på en måned. I tillegg har vi ikke vunnet en eneste fotballkamp. Nitrist :'(
SUPER LEEDS

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1963 på: Januar 31, 2014, 10:03:22 »
Er ivertfall ikke kjedelig for tiden!  :D
Nei, kjempeartig at det er så mye styr! :(

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1964 på: Januar 31, 2014, 10:08:45 »
Lucas Radebe tilbake og involvert i Leeds United, hadde gitt et oppsving i publikumstall og en ny stemning blant fansen. Det kan være en katalysator for en god innspurt på sesongen.

Når alt dette forhåpentligvis snart er over, kan laget endelig få fokusere på sportslige arbeidsoppgaver igjen.

Denne roen vil neppe komme med Cellino, da det skal byttes manager og sikkert lånes en del italienere når vinduet åpner. Nei, Farnan og co er klart å foretrekke!

Come on Chief!
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1965 på: Januar 31, 2014, 10:09:40 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1966 på: Januar 31, 2014, 10:12:36 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1967 på: Januar 31, 2014, 10:15:04 »
That's it then. Sounds like reason SC dropped their offer is cos of £4m GFH still owed to bates that the club would have taken on.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1968 på: Januar 31, 2014, 10:18:11 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Og med fattige eiere så blir det samme shiten igjen. Om litt så er det enten degradering eller administrasjon. Og da kommer disse såkalte gribbene inn.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1969 på: Januar 31, 2014, 10:35:28 »
Har tatt et standpunkt:
Cellino er velkommen med cash og ny manager.
Har mistet troen på både GFH og McDermott etter den siste tiden.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1970 på: Januar 31, 2014, 10:48:16 »
Håper inderlig IKKE på denne italienern. Om han så er riksomvillehel...ette. Så lavt synker jeg ikke om denne mannen viser seg å være det som står i media. Ønsker ikke at min klubb skal eies av kriminelle. Det blir for dumt!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1971 på: Januar 31, 2014, 10:49:51 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...
 

Blank_File

Sv:
« Svar #1972 på: Januar 31, 2014, 10:59:40 »
Etter det jeg har lest om mannen så er han ikke i nærheten av å ha gjort opp for seg. En god gammeldags mafiaboss lukter det lang vei.

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1973 på: Januar 31, 2014, 11:00:10 »
Hvem som tar over klubben blir nesten underordnet nå, det viktigste er å få en avgjørelse raskt, ellers risikerer vi både administrasjon og nedrykk. Herregud så lei jeg er utenomsportslig tullball. Og samtidig spiller vi som L2 lag.  :P
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1974 på: Januar 31, 2014, 11:00:36 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Skal gjerne være raus og tilgi han for alle hans synder, bare han holder seg langt unna klubben vår. Historien om hva BMD har opplevd denne uken(hvis de er sanne) sier mye om hva slags tilstander vi vil få i klubben vår med denne karen ved roret.
Jon R.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1975 på: Januar 31, 2014, 11:01:05 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(
« Siste redigering: Januar 31, 2014, 11:03:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1976 på: Januar 31, 2014, 11:18:44 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1977 på: Januar 31, 2014, 11:24:55 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1978 på: Januar 31, 2014, 11:25:07 »
Håper inderlig IKKE på denne italienern. Om han så er riksomvillehel...ette. Så lavt synker jeg ikke om denne mannen viser seg å være det som står i media. Ønsker ikke at min klubb skal eies av kriminelle. Det blir for dumt!!!
En kriminell eide jo klubben i 8 år....det var greit altså....

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1979 på: Januar 31, 2014, 12:15:19 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..

Nettopp, Pearson roterer ikke fordi de VINNER . Men kan du da forklare hvorfor det ikke roteres når man bare taper?