Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Alan Tate  (Lest 18313 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Glenn K

EX-Lånespiller: Alan Tate
« på: November 22, 2012, 16:02:46 »
30-år gammel forsvarer fra Swansea er klar til januar. Warnock sier han starter til helgen!

http://www.leedsunited.com/news/20121122/premier-league-defender-joins-up_2247585_2988075
« Siste redigering: Juni 24, 2014, 12:57:14 av Promotion 2010 »

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #1 på: November 22, 2012, 16:10:22 »
Når Warnock tok over så var det for få ledere i stallene og nå når Pearce og Austin er ute så sier han det samme. Er ikke Peltier et godt nok lederemne bak der?

Alan Tate er velkommen, men jeg hadde håpet at det var noe annet enn en commanding midtstopper som kom inn.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #2 på: November 22, 2012, 16:22:06 »
Når Warnock tok over så var det for få ledere i stallene og nå når Pearce og Austin er ute så sier han det samme. Er ikke Peltier et godt nok lederemne bak der?

Alan Tate er velkommen, men jeg hadde håpet at det var noe annet enn en commanding midtstopper som kom inn.



Egentlig en teit signering..... ::)

Jeg føler i alle fall at vi trenger litt pondus i midtforsvaret. Med Pearce ute i to kamper til og kun ett gult kort fra å måtte stå over en til, en Peltier som knapt kan trene mellom kampene og en australier(Kisnorbo) som er far over the hill, står vi kun igjen med Tom Lees.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #3 på: November 22, 2012, 16:29:21 »
Når Warnock tok over så var det for få ledere i stallene og nå når Pearce og Austin er ute så sier han det samme. Er ikke Peltier et godt nok lederemne bak der?

Alan Tate er velkommen, men jeg hadde håpet at det var noe annet enn en commanding midtstopper som kom inn.



Egentlig en teit signering..... ::)

Jeg føler i alle fall at vi trenger litt pondus i midtforsvaret. Med Pearce ute i to kamper til og kun ett gult kort fra å måtte stå over en til, en Peltier som knapt kan trene mellom kampene og en australier(Kisnorbo) som er far over the hill, står vi kun igjen med Tom Lees.

Signeringen er sikkert grei den, men man bobler ikke over av glød pga Alan Tate. Jeg boblet over av glød når en som er i Canada nå ble lånt (og signert) for en stund tilbake.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #4 på: November 22, 2012, 16:43:32 »
Kraftspiller som vet hva som skal til i NpC. Er bekymret for fitnessen til fyren, som vel har vært av og på skadet siden Swansea rykket opp.

Lurer meg på om Warnock har bedt ham legge småspillet igjen i Wales..
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #5 på: November 22, 2012, 16:45:48 »
swanseavärvningar ger mig dåliga vibbar, tänker främst på robinson och bessone
 

Sleivind

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #6 på: November 22, 2012, 16:47:05 »
Kraftspiller som vet hva som skal til i NpC. Er bekymret for fitnessen til fyren, som vel har vært av og på skadet siden Swansea rykket opp.

Lurer meg på om Warnock har bedt ham legge småspillet igjen i Wales..

En medioker spiller uten kamptrening, og som har vært mye skadet den siste tiden. Vi bruker lånemarkedet slik vi har gjort de siste 10 årene med andre ord!

ollan

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #7 på: November 22, 2012, 16:51:03 »
Håper du vet hva du gjør NW....... For det var ikke dette jeg så for meg i dag,kanskje bedre enn ingenting men uttalelsene siste døgnet fortalte om noe mer
Ollan

Glenn K

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #8 på: November 22, 2012, 17:01:24 »
Håper du vet hva du gjør NW....... For det var ikke dette jeg så for meg i dag,kanskje bedre enn ingenting men uttalelsene siste døgnet fortalte om noe mer

Det har kun gått èn dag siden takeover, vi kan ikke begynne å dømme før vi ser hva som skjer i januar.

Kato

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #9 på: November 22, 2012, 17:02:50 »
Håper ikke det  er  slike spillere sekken med oljepenger skal brukes på.

Virker å være en typisk Warnock-signering. Aldrende, ingen flair, god fysikk. Ja rett og slett middelmådig.

Håper jeg tar feil.
 

Gufrias

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #10 på: November 22, 2012, 17:10:06 »
Kommentarene på WACCOE er generelt positive, da.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #11 på: November 22, 2012, 17:11:01 »
Håper ikke det  er  slike spillere sekken med oljepenger skal brukes på.

Virker å være en typisk Warnock-signering. Aldrende, ingen flair, god fysikk. Ja rett og slett middelmådig.

Håper jeg tar feil.

Midtstoppere med flair, tenker du da på en type ala Luiz i Chelsea?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #12 på: November 22, 2012, 18:50:05 »
Mer gråstein.

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #13 på: November 22, 2012, 18:53:09 »
Økte lønnsutgifter.
Jon R.

Gambi

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #14 på: November 22, 2012, 19:04:05 »
Tate er en god nPC stopper. Ikke PL kvalitet, men ikke vaer saa negative gutter: tror Tate vil gjoere en god jobb! Godkjent laan for et forsvar som det renner mer baller gjennom enn nesa mi i pollensesongen ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #15 på: November 22, 2012, 19:49:19 »
Tate er en god nPC stopper. Ikke PL kvalitet, men ikke vaer saa negative gutter: tror Tate vil gjoere en god jobb! Godkjent laan for et forsvar som det renner mer baller gjennom enn nesa mi i pollensesongen ;)

Renner det baller mellom nesa di i pollensesongen ??  Nå har jeg aldri hørt på maken.  :o
Jon R.

Gambi

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #16 på: November 22, 2012, 19:54:07 »
Hahaha, hardt liv til tider ja :(
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Kontakinte

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #17 på: November 23, 2012, 07:54:12 »
Hahaha, hardt liv til tider ja :(
Så lenge du ikke kaller han en klassespiller så er det godt nok for meg..  (Ref. Varney)

SOL

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #18 på: November 23, 2012, 09:16:41 »
Vi satser på at Alan gjør forsvaret Tate ... (tight) ;D
 

Annesj

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #19 på: November 23, 2012, 09:27:26 »
Tate er en nødløsning ettersom vi sliter med folk på den plassen. Ã… forvente at vi skal hente gull der på så kort tid er å drømme. Jerome er nok en mer signing NW har ønsket enn Tate.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

4ever arcticwhite

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #20 på: November 23, 2012, 10:00:17 »
Vi satser på at Alan gjør forsvaret Tate ... (tight) ;D
Så lenge det ikke viser seg at dette var et skikkelig Tate trekk av Colin så skal jeg være godt fornøyd  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #21 på: November 23, 2012, 10:18:49 »
Tror det er bra for oss og få inn en midtstopper som har rykket opp før og vet hva som skal til.
Masse rutine
Pontus ❤

Blank_File

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #22 på: November 23, 2012, 10:57:20 »
Skal visstnok være den dårligst betalte spilleren i PL.  ;D

Tom S

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #23 på: November 23, 2012, 12:20:59 »
Vi satser på at Alan gjør forsvaret Tate ... (tight) ;D
Så lenge det ikke viser seg at dette var et skikkelig Tate trekk av Colin så skal jeg være godt fornøyd  ;)

Mange Tate vitser her no.... ;)
COME ON LEEDS !!

David Harle

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #24 på: November 23, 2012, 12:30:38 »
Er han ikke en Tater..

lojosang

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #25 på: November 23, 2012, 16:22:29 »
Er han ikke en Tater..

Det heter vel "reisende" nå. Det er kanskje derfor han kommer på lån?
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #26 på: November 24, 2012, 01:18:35 »
Er han ikke en Tater..

Det heter vel "reisende" nå. Det er kanskje derfor han kommer på lån?
;D

viking

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #27 på: November 24, 2012, 09:12:03 »
Det er vel rom for han ;D
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #28 på: November 24, 2012, 15:42:41 »
Er han ikke en Tater..
Folk er folk...

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Alan Tate
« Svar #29 på: November 24, 2012, 20:42:22 »
känns som vi har 3 riktigt bra innerbackar nu i Leeds i Pearce,Lees och Tate