Skrevet av Emne: LUSCOS-event i Leeds på lørdag  (Lest 2787 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« på: Desember 10, 2012, 12:19:01 »
Dette er jo egentlig en reise-begivenhet, men med LUSCOS sitt store engasjement i saken føler jeg det riktig å gi en reminder om det på hovedforumet:

Lørdag etter kampen mot Ipswich arrangerer vi sammen med klubben et supportertreff med Bakke, Flo, Haaland og Halle på Elland Road. Et must for alle som befinner seg i Leeds denne helgen.

Billettene er IKKE på salg i døra på dagen. Det MÃ… forhåndskjøpes. Klubben kommer til å fronte salget denne uka mot sine databaser, så skaff dere billett så snart som mulig.

Info her: http://www.leedsunited.com/news/20121207/the-scandinavians-are-coming_2247585_3003313

Kjøp billett her: http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/ProductEvent.aspx?ProductSubType=MEMB

Jeg får ikke deltatt selv, men tror det blir veldig bra - og oppfordrer dere som skal til å ha spørsmålene klare til gutta  :)

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #1 på: Desember 13, 2012, 15:13:06 »
AVLYST!

#LUFC kanselerer arrangementet på Elland Road og flytter det til Marriott...elendig av klubben!

Geir Magne

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #2 på: Desember 13, 2012, 18:06:33 »
AVLYST!

#LUFC kanselerer arrangementet på Elland Road og flytter det til Marriott...elendig av klubben!
Det gjør kanskje at alle kan delta, ikke bare Members?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Leedsfan

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #3 på: Desember 13, 2012, 21:22:19 »
AVLYST!

#LUFC kanselerer arrangementet på Elland Road og flytter det til Marriott...elendig av klubben!

Hva er grunnen?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #4 på: Desember 13, 2012, 21:27:09 »
AVLYST!

#LUFC kanselerer arrangementet på Elland Road og flytter det til Marriott...elendig av klubben!

Hva er grunnen?



Slik jeg har forstått det var kravet minst 50 betalende deltakere, luscos klarte nesten dette men kravet ble for noen dager siden endret til 100 deltakere, da var luscos sjanseløse og eventen ble avlyst, har jeg oppfattete dette riktig synes jeg det er skammelig av klubben!

Sikkert noen fra styret som kan utdype dette bedre.

Leedsfan

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #5 på: Desember 13, 2012, 22:16:18 »
AVLYST!

#LUFC kanselerer arrangementet på Elland Road og flytter det til Marriott...elendig av klubben!

Hva er grunnen?



Slik jeg har forstått det var kravet minst 50 betalende deltakere, luscos klarte nesten dette men kravet ble for noen dager siden endret til 100 deltakere, da var luscos sjanseløse og eventen ble avlyst, har jeg oppfattete dette riktig synes jeg det er skammelig av klubben!

Sikkert noen fra styret som kan utdype dette bedre.

Money money money, the scandinavians are coming.. Helt enig at dette er flaut.. Bates out..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #6 på: Desember 13, 2012, 22:39:05 »
Pga manglende påmelding og krav om membership ble det for få til å gjennomføre det i Gary Speed suiten på Elland Road. Klubben valgte derfor å avlyse denne middagen/eventen etter kampen på lørdag.

Opplegget ellers går som planlagt og vi gjør i stand til et "Leeds on the road" event på Marriot Hotel i Leeds sentrum. Opplegget her blir en 3-retters middag og gjestene er alle de 4 norske ex spillerne, Brian Deane, Peter Lorimer, Eddie Gray, og muligens en overraskende gjest eller to.
Dette blir uansett et knall arrengement i regi av LUSCOS!

Det er åpent for alle som ønsker å delta, member eller ikke.

Påmelding skjer til trond@leedsunited.no eller rune@leedsunited.no.

Merk påmeldingen med navn på deltakere og telefonnummer!

Telefonnummer til noen styremedlemmer er:

Martin: 45279752
Trond: 917 90 837
Rune: 93043191

Bare å ringe hvis det er noen  spørsmål!!!

Vi i styret gleder oss stort og håper flest mulig kommer. Lokalet rommer 80 personer så det er første mann til mølla!!

Marching On Together!!
MOT!! We are Leeds!

SuperLeeds!

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #7 på: Desember 14, 2012, 16:19:47 »
Lykke til. Selv ankommer jeg ikke før tirsdag 18. desember.  Da for å se gutta mose Chelsea på onsdag :)

Geiremann

Sv: LUSCOS-event i Leeds på lørdag
« Svar #8 på: Desember 20, 2012, 23:36:59 »
Er det noen som kan skrive noe om hvordan denne "eventen" gikk, eller må vi vente på neste TPN?
Member of "The Peterborough eight".