Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1368038 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Larsen.

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3960 på: November 21, 2012, 12:12:33 »
På tide å endre tittelen i tråden?  ;)
Pride of Yorkshire

Woody

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3961 på: November 21, 2012, 12:16:45 »

Skal vi endelig tru på dette???føler meg ikkje heilt sikker enda,so blir ikkje sjampis før eg ser om det vert henta inn eit par KVALITET spelarar i dag eller i morgo.Poleon er vel kalla tilbake,so det luftar ikkje akkuratt svidd på lånemarkedet(er selvfølgelig klar over at det er begrensa kva som er tilgjengeleg)men har vi ubegrenset med penger,so er tilgangen der og... Har fått trua att i dag .MOT
LIFE IS LEEDS

martind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3962 på: November 21, 2012, 12:18:28 »
Fristen utvidet. Bombe! Klubben fremstår som den komplette amatør. Sesongen er sannsynligvis i dass uansett, så jeg vil heller få inn andre eiere enn GFH som virker like seigrompa som Kenneth William selv.

Hmpfr!!!  >:( >:( >:(

auren

Hva i h......navn er nå dette? Har alle verdens onde krefter samlet seg og konspirert for å plage allerede hardt prøvede Leeds supportere og hamre den siste fatale spikeren i klubbkista?  :o :o ??? ??? >:( >:( >:(

Om en uke er dette avklart Jon. Det er jeg helt sikker på :) Hvis ikke spanderer jeg en julemiddag ute på deg :)

Jeg skal allikevel spandere middag på deg Jon, i ren gledesrus!
MOT!! We are Leeds!

Larsen.

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3963 på: November 21, 2012, 12:24:09 »
David Haigh ‏@haighdavid
Time to pick up keys to Elland Road with @salempatel We're so excited about future of #LUFC & want to thank the fans for your patience.
Pride of Yorkshire

KingHowson

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3964 på: November 21, 2012, 12:30:54 »
Er dette helt bekreftet nå? En god nyhet så klart, men ville helst hatt bates helt ut av klubben. Den mannen har ingenting i Leeds og gjøre

Trulsaren

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3965 på: November 21, 2012, 12:43:27 »
Da er det kjørt for GFHC tror jeg!
Hehe. Dette må da være trådens spådom?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Ankerjon15

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3966 på: November 21, 2012, 12:45:15 »
Endelig nye eiere, Hurra og heia LEEDS ;D ;D

Joe Jordan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3967 på: November 21, 2012, 12:45:31 »
Kjenner jeg ikke hopper i taket av glede slik jeg forestilte meg kom til å skje (riktignok for mange måneder siden), dette har årsak i 2 ting:

1. Har den siste tiden blitt MEGET skeptisk til GFHC som ny eier.
2. Ken Bates vil fortsatt ha en prominent tilstedeværelse i klubben.

Det siste punktet svir skikkelig. Men et lite hurra for at det faktisk skjer ting.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

bjoggis

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3968 på: November 21, 2012, 12:49:47 »
For en herlig beskjed å få midt i skoletimen!!

Tom S

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3969 på: November 21, 2012, 12:58:05 »
flott
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3970 på: November 21, 2012, 13:22:51 »
Med fare for å starte et rykte ut av ingenting, må jeg likevel spørre.
Jeg kom over en post på et annet forum, om at det tidligere i dag var en artikkel(i YEP?) vedr. et bud på Leeds United, fra en type ved navn Greggs.
Hva som konkret stod i artikkelen, ble ikke nevnt, men artikkelen ble visstnok fjernet igjen nesten umiddelbart.
Kan det være noe på gang, og grunnen til at artikkelen evt. ble fjernet, er at hemmelighetsholdelse er en forutsetning for at overtakelsen kan gjennomføres? Eller er det bare svada - igjen?
Noen med kontakter "over there", som kan belyse saken noe mer? Eller kanskje det er best å la det ligge inntil videre?  ;)


Det startet med denne meldingen!  :)

Og svaret er:
Til Boxman; Du skjønner at dette tok litt ekstra tid, men noen arabere fra et selskap kalt GFH Capital har nå tatt over klubben.

Trenger du mer belysning av saken, så må du skrålle nedover 133 sider (men det har du vel allerede gjort)!!!


Kanskje vi skal låse tråden nå?  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


B_Ød

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3972 på: November 21, 2012, 13:49:02 »
litt moro:

Bates as President, he must be in heaven. Where is Lee Havey Oswold when you need him

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-gfh-capital-sign-deal-for-club-1-5151739
Ups & Ups!!

Per-Stian

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3973 på: November 21, 2012, 13:52:24 »
Avventande lågmælt applaus...

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!


Odin

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3976 på: November 21, 2012, 13:59:49 »
Ikke bra at Bates fortsetter som Chairman ut sesongen og deretter President.
Han må bort om vi skal få positivitet rundt klubben og tilskuere tilbake!

Jeg trodde vi skulle bli kvitt djevelen.....

kalle_92

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3977 på: November 21, 2012, 14:21:55 »
Ikke bra at Bates fortsetter som Chairman ut sesongen og deretter President.
Han må bort om vi skal få positivitet rundt klubben og tilskuere tilbake!

Jeg trodde vi skulle bli kvitt djevelen.....
Jeg bryr meg bare om hvordan klubben blir drevet, og det sportslige. Får vi en markant bedring i både drift og satsning, driter jeg i om Bates sitter på sin høye hest som maskot. Tviler på at han blir noe annet enn nettopp det, i og med at GFH-C tar 100% over.

Forøvrig overrasker det meg at TV2 ikke har lagd en nyhet om dette. Skuffende. Men det kommer vel kanskje.
« Siste redigering: November 21, 2012, 14:24:29 av kalle_92 »

Bites Yer Legs

Sv: Takeover
« Svar #3978 på: November 21, 2012, 14:34:55 »
Sterke rykter om at Bates ikke hoster opp penger til Ward fordi han kan ha solgt klubben om en måneds tid...

Oi oi oi.. våger vi å drømme?

Ja, for drømmer er noe gnomen ikke kan ta fra oss  :)

Denne TO-prosessen startet med denne meldingen..

1 måned... Little did we know  ::)

Og til helgen tar vi både i mot nye eiere på tribunen, og Joel Ward på motsatt banehalvdel...
KEEP FIGHTING!!

Cherry

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3979 på: November 21, 2012, 14:42:48 »
Tidlig julaften dette her - men venter til Nyttår (eller etter 21/12) med Sjampissssen  ;)

Men....Yesssss!
 

Boxman

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3980 på: November 21, 2012, 14:53:46 »
Med fare for å starte et rykte ut av ingenting, må jeg likevel spørre.
Jeg kom over en post på et annet forum, om at det tidligere i dag var en artikkel(i YEP?) vedr. et bud på Leeds United, fra en type ved navn Greggs.
Hva som konkret stod i artikkelen, ble ikke nevnt, men artikkelen ble visstnok fjernet igjen nesten umiddelbart.
Kan det være noe på gang, og grunnen til at artikkelen evt. ble fjernet, er at hemmelighetsholdelse er en forutsetning for at overtakelsen kan gjennomføres? Eller er det bare svada - igjen?
Noen med kontakter "over there", som kan belyse saken noe mer? Eller kanskje det er best å la det ligge inntil videre?  ;)


Det startet med denne meldingen!  :)

Og svaret er:
Til Boxman; Du skjønner at dette tok litt ekstra tid, men noen arabere fra et selskap kalt GFH Capital har nå tatt over klubben.

Trenger du mer belysning av saken, så må du skrålle nedover 133 sider (men det har du vel allerede gjort)!!!


Kanskje vi skal låse tråden nå?  :D

Etter 6 måneder med TOMA på www.waccoe.com, føler jeg at jeg har en viss oversikt ov er hva som har skjedd.  ;D

Ikke helt fornøyd med at Bates fortsatt er med, men jeg nekter å tro annet enn at GFH C vil ha valuta for investeringen sin, og at de da skjønner at de ikke kan la Bates diktere veien videre.

Her må det investeres i spillerstall, og de må gjøre tiltak for å få fansen tilbake på Elland Road. Gode spillere og et lag som vinner, betyr mye folk og god stemning på Elland Road. På samme måte vil mye folk og god stemning på Elland Road, gjøre det lettere å hente gode spillere, i tillegg til at det vil løfte de spillerne vi allerede har. Det er viktig at de som driver klubben skjønner dette.
Proud to be Leeds!

Jon R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3981 på: November 21, 2012, 16:40:13 »
Fristen utvidet. Bombe! Klubben fremstår som den komplette amatør. Sesongen er sannsynligvis i dass uansett, så jeg vil heller få inn andre eiere enn GFH som virker like seigrompa som Kenneth William selv.

Hmpfr!!!  >:( >:( >:(

auren

Hva i h......navn er nå dette? Har alle verdens onde krefter samlet seg og konspirert for å plage allerede hardt prøvede Leeds supportere og hamre den siste fatale spikeren i klubbkista?  :o :o ??? ??? >:( >:( >:(

Om en uke er dette avklart Jon. Det er jeg helt sikker på :) Hvis ikke spanderer jeg en julemiddag ute på deg :)

Jeg skal allikevel spandere middag på deg Jon, i ren gledesrus!

He-he. Konge Martin! Da skal jeg love å ikke teppebombe deg med all min skepsis til de nye eierne.  ;D

Oppps. Glemte at jeg har låst denne tråden.   :P
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3982 på: Februar 18, 2013, 20:14:14 »
Gary Cooper Interview: Part 1 – LUST and 7 Month Takeover Saga

February 18, 2013·by Ken DeMange

http://fearandloathinginls11.wordpress.com/2013/02/18/gary-cooper-interview-part-1-lust-and-7-month-takeover-saga/

Hvis noen orker så så kommer visst del to i morgen!

Tror jeg er mer eller mindre tilfeldig logget ut pga kamp!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973