Skrevet av Emne: Is it hope in the hangin snore???  (Lest 18701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flottdet

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #90 på: Mars 17, 2013, 17:55:28 »
NW kan gå og ta seg en bolle...

Dansk? Kanskje det han trenger daglig for å lykkes?

Det kan godt være:-D Men jeg er skuffet over at han hver gang går ut og sier at det er greit og tape så lenge spillerene har gitt alt. I enkelte kamper så går jo marginene imot og det kan være greit og svelge ett tap. Men er det virkelig greit hver gang?  Leeds er en storklubb som skal klare 6 poeng på hjemmebane mot peterboroug og huddersfield. Ikke 1 poeng slik som tilfelle er.

Leedsfan

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #91 på: Mars 17, 2013, 18:07:51 »
NW kan gå og ta seg en bolle...

Dansk? Kanskje det han trenger daglig for å lykkes?

Det kan godt være:-D Men jeg er skuffet over at han hver gang går ut og sier at det er greit og tape så lenge spillerene har gitt alt. I enkelte kamper så går jo marginene imot og det kan være greit og svelge ett tap. Men er det virkelig greit hver gang?  Leeds er en storklubb som skal klare 6 poeng på hjemmebane mot peterboroug og huddersfield. Ikke 1 poeng slik som tilfelle er.

Jeg er enig i at 100% innsats er viktig(ste). Vi mangler jo kvalitet og herregud å jeg savner Snodgrass..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.