Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 375935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #720 på: Februar 01, 2014, 19:21:42 »
Om Mcdermott virkelig er tilbake så glede her. Om man fyller opp transferkontoen også så enda mere glede. Håper fortsettelsen blir hvit. MOT.

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #721 på: Februar 01, 2014, 19:53:47 »
...må bli vanskelig for BMD å fortsette som før.

Tipper BMD takker nei til å jobbe for en italiener som egentlig ikke vil ha han.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #722 på: Februar 01, 2014, 19:56:46 »
Hvis McD får jobben tilbake. Ja da lir det innhenting av håpløse lånespillere for så å få sparken til sommeren. Nei fri oss fra McD og hent inn en topp manger som kan få sommeren på å signe gode spillere med et godt transferbudsjett.

Bjorn

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #723 på: Februar 01, 2014, 20:16:51 »
Hvis McD får jobben tilbake. Ja da lir det innhenting av håpløse lånespillere for så å få sparken til sommeren. Nei fri oss fra McD og hent inn en topp manger som kan få sommeren på å signe gode spillere med et godt transferbudsjett.

Ja da...... har du svaret som vanlig..
McD og spillerne har hovedskylden for det ble prestert idag. Ting tar tid i den virkelige vefden.
Penger er sikkert bra men kom igjen..  Du har jo et urealistisk syn på femtiden.
Brian McD for England!  ;D
Marching On! 4276

Josch

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #724 på: Februar 01, 2014, 20:22:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1m
As I said this morning, this sacking is technically illegal because it was done without the board's say so - and before MC had bought club

Han har vel et poeng her?
Hvis BMD går med på å fortsette etter dette, så lurer jeg på hans vurderingsevne...han skal altså vente på å bli sparket frem til papirene og overtakelsen er iorden?da er han jo bare ute etter penger, når han vet at han blir sparket om en liten stund...merkelig ;)

Pengene får jo uansett. Han har en treårskontrakt. Han skal jo ha lønn for de tre årene. Formelt er han ennå manager, men det må være tungt å gå til treningsfeltet nå!! McCormack sa at  BMD hadde sagt at han hadde fått sparken  til ham på telefonen (tlf-intervju med Ross på SKY i går!). Meningen var vel å sparke ham , men det ble ikke gjort riktig. Leste et sted at BMD kontaktet managerforeningen.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #725 på: Februar 01, 2014, 20:25:14 »
Hvis McD får jobben tilbake. Ja da lir det innhenting av håpløse lånespillere for så å få sparken til sommeren. Nei fri oss fra McD og hent inn en topp manger som kan få sommeren på å signe gode spillere med et godt transferbudsjett.

Ja da...... har du svaret som vanlig..
McD og spillerne har hovedskylden for det ble prestert idag. Ting tar tid i den virkelige vefden.
Penger er sikkert bra men kom igjen..  Du har jo et urealistisk syn på femtiden.
Brian McD for England!  ;D


Tja. Ikke urealistisk at McD ikke er fremtidens manager for Leeds.  Man kan kjøpe seg til suksess. Men man kan ikke oppnå suksess på fattigkassa
Og hvem vet. 54 strake tap med McD på sidelinja. Nå var han ikke på sidelinja. Og da kom storseieren. Kanskje er det McD sine lederegenskaper som viser seg å ikke holde mål

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #726 på: Februar 01, 2014, 21:01:27 »
Fansen støtter McD på kampen:

http://www.youtube.com/watch?v=cet--cbXyWY

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #727 på: Februar 01, 2014, 21:02:41 »
Jeg tror BMD har oppfattet at han har fått sparken etter de siste dagers innblanding/opptreden av Massiomo/Festa på trening/kamp (ønske om plass på benken, nye spillere osv.)  Uten at Leeds har gjort dette på en ryddig måte. Sannsynligvis har BMD følt at tiden går mot slutten og oppfattet at dette som sparken.  Hørte  (på SKY?) fredag at han fikk "sparken" av de nye eieres advokat. (ubekreftet). Det ender  nok med sparken når det formelle  er i orden. Det virker som italienerne har tatt seg til rette i den sportslige delen uten at GFH gjort dette på en ryddig måte. Da forstår jeg BMD, sponsorene og de som føler med BMD! Dette har vært ydmykende for BMD. Det er kanskje slik det har foregått 36 ganger i Italia under Cellino!!?  :(

Josch

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #728 på: Februar 01, 2014, 21:21:03 »
Ifølge agenten (?) til McDermott er han på treningsfeltet for å lede laget på mandag. (Twitter!)

Vi får bare henge på denne berg-og-dale-banen...

Det er nok bare for å forholde seg korrekt til kontrakten. Hvis han uteblir så er det kontraktsbrudd og han har dårligere kort i en rettsak vedr sluttoppgjør. Kanskje det er DET Celliono har spekulert i? At BMD bare skal utebli fra treningen? Dette henger nok sammen med meldingen på den offisielle nettsiden også (At BMD fortsatt er manager) . Ingen vil sitte med svarteper i en rettsak.

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #729 på: Februar 01, 2014, 21:32:30 »
fikk tydligvis aldri sparken....jaggu er det tilstander...
Så slapp du å gjøre om signaturen din  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Kontakinte

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #730 på: Februar 01, 2014, 23:50:11 »
Hvis McD får jobben tilbake. Ja da lir det innhenting av håpløse lånespillere for så å få sparken til sommeren. Nei fri oss fra McD og hent inn en topp manger som kan få sommeren på å signe gode spillere med et godt transferbudsjett.

Ja da...... har du svaret som vanlig..
McD og spillerne har hovedskylden for det ble prestert idag. Ting tar tid i den virkelige vefden.
Penger er sikkert bra men kom igjen..  Du har jo et urealistisk syn på femtiden.
Brian McD for England!  ;D
Gjerne England,men ikke Leeds takk!  ;D

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #731 på: Februar 02, 2014, 00:18:26 »
fikk tydligvis aldri sparken....jaggu er det tilstander...
Så slapp du å gjøre om signaturen din  :)
Vel, er snakk om han blir sparket mandag nå...så jeg kan hvertfall beholde den til da   :-\
Ups & Ups!!

Milou

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #732 på: Februar 02, 2014, 05:34:12 »
Ville spekulasjonar sjølsagt, men her er min teori om kva som har skjedd: Cellino begynte å blande seg inn i McDermott sin jobb allereie før kampen på tirsdag (Festa på benken osv.), men McDermott nekta og la seg styre av ein potensiell ny eigar. Cellino, som er vant til å få det som han vil, tålte ikkje dette og stilte ultimatum til GFH om at McDermott måtte få sparken før kampen i dag elles ville han trekka budet sitt.

Etterkvart som det har gått opp for GFH (og kanskje Cellino også - sjøl om eg tvilar på det) at dette ikkje har gått riktig for seg og at McDermott har gode kort på handa i eit søksmål kom kunngjeringa om at han ikkje har fått sparken likevel.

Om det er aldri så lite sanning i denne teorien, er McDermott ferdig som manager, med mindre Cellino sin overtaking av klubben går i vasken (som forstatt ikkje skal avskrivast). Men dette kjem nok til å bli dyrt for Cellino (og dermed også Leeds). Ganske amatørmessig opptreden av både GFH og Cellino, som gjer grunn til bekymring.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #733 på: Februar 02, 2014, 06:08:25 »
Jeg tror Cellino ville sparke McD. Så ringte en italiensk advokat som ikke kan engelsk arbeidsrett. De har sagt opp McD på feil måte og det vil koste mer å bli kvitt han. Dessuten kan det bli vanskelig å bli erklært "fit and proper" hvis man starter med en oppsigelse av en ansatt uten å gjøre det riktig.

Nå kommer McD tilbake hvis han vil og får noen uker til. Snur ikke resultatene så får han sparken om ikke lenge.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #734 på: Februar 02, 2014, 06:09:53 »
Spørs om McD er typen til å takle at en direktør henter spillere uten godkjenning fra manageren?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #735 på: Februar 02, 2014, 08:27:12 »
Jeg tror Cellino ville sparke McD. Så ringte en italiensk advokat som ikke kan engelsk arbeidsrett. De har sagt opp McD på feil måte og det vil koste mer å bli kvitt han. Dessuten kan det bli vanskelig å bli erklært "fit and proper" hvis man starter med en oppsigelse av en ansatt uten å gjøre det riktig.

Nå kommer McD tilbake hvis han vil og får noen uker til. Snur ikke resultatene så får han sparken om ikke lenge.
Tror jeg også. Han lå dårlig an uansett eier pga de 2 siste månedene...Jeg friskmelder ikke McDermott før en 4-5 kamper har vist noe helt annet enn de 2 siste månedene....både når det gjelder bruk av spillere, taktikk ,formasjon og ikke minst innbyttere som kan snu kamper.....

Milou

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #736 på: Februar 02, 2014, 09:26:34 »
Nå kommer McD tilbake hvis han vil og får noen uker til. Snur ikke resultatene så får han sparken om ikke lenge.

Om McDermott får meir enn ein kamp med Cellino som eigar skal eg ete hatten min. Etter det som er skjedd ser eg det om umuleg for McDermott å jobbe for Cellino. Men denne fadesen kan også føre til at Cellino sitt oppkjøp ikkje går gjennom.

Eg ser gjerne at McDermott får sjansen til å fortsetta. Eg skal innrømma at eg var i ferd med å mista trua etter Sheffield W kampen, men han har klart å snu det (han skal også ha kreditt for resultatet i dag) og fortener å få sjansen minst sesongen ut, Men at dette skjer med Cellino som eigar har eg liten tru på, samme om det blir seier i neste kamp eller ikkje.

sportcarl1

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #737 på: Februar 02, 2014, 09:33:21 »
Jag har alltid stått bakom dermott men är nu för första gången tveksam, sista månadernas spelsystem,laguttagningar värvningar och uttalanden gör mig tveksam, McDonald har till skillnad från tidigare managers inte behövt sälja stjärnspelare för att ta in nyförvärv, han har fått behålla sin trupp från förra säsongen och tagit in 7-8 spelare, svårt att gehonom godkännt då
 

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #738 på: Februar 02, 2014, 10:40:56 »
Jag har alltid stått bakom dermott men är nu för första gången tveksam, sista månadernas spelsystem,laguttagningar värvningar och uttalanden gör mig tveksam, McDonald har till skillnad från tidigare managers inte behövt sälja stjärnspelare för att ta in nyförvärv, han har fått behålla sin trupp från förra säsongen och tagit in 7-8 spelare, svårt att gehonom godkännt då
Dermott McDonald OUT!  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #739 på: Februar 02, 2014, 10:43:50 »
Jag har alltid stått bakom dermott men är nu för första gången tveksam, sista månadernas spelsystem,laguttagningar värvningar och uttalanden gör mig tveksam, McDonald har till skillnad från tidigare managers inte behövt sälja stjärnspelare för att ta in nyförvärv, han har fått behålla sin trupp från förra säsongen och tagit in 7-8 spelare, svårt att gehonom godkännt då
Dermott McDonald OUT!  ;)
;D

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #740 på: Februar 02, 2014, 11:10:04 »
Jeg synes de som snakker om to måneders elendighet overdriver. Laget produserte gode resultater fra midten av oktober til Barnsley-kampen 21. desember, deretter kom en nedtur som kulminerte med Wednesday. 18. januar ventet alle nok et slakt mot Leicester, men der spilte guttene godt, og hadde fortjent poeng. Så kom uavgjort mot Ipswich, og nytelsen i går.

Dette er bare en måneds formsvikt, mine herrer. Riktig nok så vi tegnene tidligere, 3-5-2-formasjonen ga oss problemer bakover så vel som gode muligheter framover. Men den formasjonen var bare en nødløsning, som faktisk ga oss 6-3-4 på 13 kamper (6-1-2 før Barnsley).
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #741 på: Februar 02, 2014, 11:38:37 »
Jeg synes de som snakker om to måneders elendighet overdriver. Laget produserte gode resultater fra midten av oktober til Barnsley-kampen 21. desember, deretter kom en nedtur som kulminerte med Wednesday. 18. januar ventet alle nok et slakt mot Leicester, men der spilte guttene godt, og hadde fortjent poeng. Så kom uavgjort mot Ipswich, og nytelsen i går.

Dette er bare en måneds formsvikt, mine herrer. Riktig nok så vi tegnene tidligere, 3-5-2-formasjonen ga oss problemer bakover så vel som gode muligheter framover. Men den formasjonen var bare en nødløsning, som faktisk ga oss 6-3-4 på 13 kamper (6-1-2 før Barnsley).
tja...hvis man tar av seg Leedsbrillene: hvor mange kamper denne sesongen har vi egentlig spilt bra?hvis vi tenker godt etter hva feks Eddie Gray har sagt...? har BMD fått spillet til å sitte? gå igjennom trådene kjære venner- da vil dere se at majoriteten her inne synes det har vært stusselig, mye hoofball og at vi i mange kamper har fått godt betalt ut i fra spill....nå glemmer mange disse kampene pga en overhøvling av et svært middels championshiplag 20 min unna Leeds.....BMD har en del å bevise noen kamper fremover....mener jeg da ;)

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #742 på: Februar 02, 2014, 11:42:54 »
Jeg synes de som snakker om to måneders elendighet overdriver. Laget produserte gode resultater fra midten av oktober til Barnsley-kampen 21. desember, deretter kom en nedtur som kulminerte med Wednesday. 18. januar ventet alle nok et slakt mot Leicester, men der spilte guttene godt, og hadde fortjent poeng. Så kom uavgjort mot Ipswich, og nytelsen i går.

Dette er bare en måneds formsvikt, mine herrer. Riktig nok så vi tegnene tidligere, 3-5-2-formasjonen ga oss problemer bakover så vel som gode muligheter framover. Men den formasjonen var bare en nødløsning, som faktisk ga oss 6-3-4 på 13 kamper (6-1-2 før Barnsley).
tja...hvis man tar av seg Leedsbrillene: hvor mange kamper denne sesongen har vi egentlig spilt bra?hvis vi tenker godt etter hva feks Eddie Gray har sagt...? har BMD fått spillet til å sitte? gå igjennom trådene kjære venner- da vil dere se at majoriteten her inne synes det har vært stusselig, mye hoofball og at vi i mange kamper har fått godt betalt ut i fra spill....nå glemmer mange disse kampene pga en overhøvling av et svært middels championshiplag 20 min unna Leeds.....BMD har en del å bevise noen kamper fremover....mener jeg da ;)

Cellino er klar på at han ikke vil erstatte McDermott med Festa fordi italieneren ikke har noen trenererfaring!

Kanskje kommer et stornavn når/hvis Cellino overtar?



Et annet spørsmål er jo at dette laget kun har prestert PL-nivå to ganger i løpet av disse 9 månedene: B'ham og når nå McDermott var ute!

ER DET BRA NOK FOR STORKLUBBEN LEEDS UNITED?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #743 på: Februar 02, 2014, 11:59:37 »
Jeg synes de som snakker om to måneders elendighet overdriver. Laget produserte gode resultater fra midten av oktober til Barnsley-kampen 21. desember, deretter kom en nedtur som kulminerte med Wednesday. 18. januar ventet alle nok et slakt mot Leicester, men der spilte guttene godt, og hadde fortjent poeng. Så kom uavgjort mot Ipswich, og nytelsen i går.

Dette er bare en måneds formsvikt, mine herrer. Riktig nok så vi tegnene tidligere, 3-5-2-formasjonen ga oss problemer bakover så vel som gode muligheter framover. Men den formasjonen var bare en nødløsning, som faktisk ga oss 6-3-4 på 13 kamper (6-1-2 før Barnsley).
tja...hvis man tar av seg Leedsbrillene: hvor mange kamper denne sesongen har vi egentlig spilt bra?hvis vi tenker godt etter hva feks Eddie Gray har sagt...? har BMD fått spillet til å sitte? gå igjennom trådene kjære venner- da vil dere se at majoriteten her inne synes det har vært stusselig, mye hoofball og at vi i mange kamper har fått godt betalt ut i fra spill....nå glemmer mange disse kampene pga en overhøvling av et svært middels championshiplag 20 min unna Leeds.....BMD har en del å bevise noen kamper fremover....mener jeg da ;)

Cellino er klar på at han ikke vil erstatte McDermott med Festa fordi italieneren ikke har noen trenererfaring!

Kanskje kommer et stornavn når/hvis Cellino overtar?



Et annet spørsmål er jo at dette laget kun har prestert PL-nivå to ganger i løpet av disse 9 månedene: B'ham og når nå McDermott var ute!

ER DET BRA NOK FOR STORKLUBBEN LEEDS UNITED?   ::)

Det er ikke bra nok, men det er noe med McD som gjør at mange andre og jeg vil gi han litt mer tid..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #744 på: Februar 02, 2014, 12:10:40 »



It is believed that a shock return is not out of the question for McDermott, but he will seek assurances about Festa’s day-to-day involvement and Cellino’s plans for the existing backroom staff.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #745 på: Februar 02, 2014, 12:24:46 »
McDermott-video litt nede på siden fra Sky-deadline-day!

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9147082/?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #746 på: Februar 02, 2014, 15:11:43 »
Jeg synes de som snakker om to måneders elendighet overdriver. Laget produserte gode resultater fra midten av oktober til Barnsley-kampen 21. desember, deretter kom en nedtur som kulminerte med Wednesday. 18. januar ventet alle nok et slakt mot Leicester, men der spilte guttene godt, og hadde fortjent poeng. Så kom uavgjort mot Ipswich, og nytelsen i går.

Dette er bare en måneds formsvikt, mine herrer. Riktig nok så vi tegnene tidligere, 3-5-2-formasjonen ga oss problemer bakover så vel som gode muligheter framover. Men den formasjonen var bare en nødløsning, som faktisk ga oss 6-3-4 på 13 kamper (6-1-2 før Barnsley).
tja...hvis man tar av seg Leedsbrillene: hvor mange kamper denne sesongen har vi egentlig spilt bra?hvis vi tenker godt etter hva feks Eddie Gray har sagt...? har BMD fått spillet til å sitte? gå igjennom trådene kjære venner- da vil dere se at majoriteten her inne synes det har vært stusselig, mye hoofball og at vi i mange kamper har fått godt betalt ut i fra spill....nå glemmer mange disse kampene pga en overhøvling av et svært middels championshiplag 20 min unna Leeds.....BMD har en del å bevise noen kamper fremover....mener jeg da ;)

Cellino er klar på at han ikke vil erstatte McDermott med Festa fordi italieneren ikke har noen trenererfaring!

Kanskje kommer et stornavn når/hvis Cellino overtar?



Et annet spørsmål er jo at dette laget kun har prestert PL-nivå to ganger i løpet av disse 9 månedene: B'ham og når nå McDermott var ute!

ER DET BRA NOK FOR STORKLUBBEN LEEDS UNITED?   ::)
Er det ikke fantastisk at Leeds, med en tynn spillerstall, en førsteellever som er midt på tabellen i Championship-materiale og blakke amatører i toppledelsen, har prestert på PL-nivå to ganger?
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #747 på: Februar 03, 2014, 08:40:41 »
lurer litt på en ting her...hvem sparket McDermott?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #748 på: Februar 03, 2014, 08:49:54 »
lurer litt på en ting her...hvem sparket McDermott?

Cellino!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #749 på: Februar 03, 2014, 08:50:55 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  4m 
@BBCLeeds reporting that McDermott will be back at work today.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan