Skrevet av Emne: Manageren og hans backroom staff  (Lest 92514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #90 på: April 15, 2016, 20:56:43 »
@PhilHayYEP: Also hearing that Cardiff City's Richard Hartis is in line to become goalkeeping coach at Leeds, with Neil Sullivan going back to academy.



Ferdig i klubben etter årets sesong iflg Phil Hay.

Ser ut som vi har det meste klart til opprykksesongen 15/16 pr dags dato;  :'(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 t3 timer siden 
So, no head of recruitment, no academy director, no goalkeeping coach and in a few weeks time, potentially no head coach/first team coaches.

marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #91 på: April 15, 2016, 21:40:06 »
Sjelden hørt Phil Hay så oppgitt før. Slik tingene er nå så er dette tidenes low for Leeds. Selv Bates og L1 var bedre…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #92 på: April 15, 2016, 21:42:25 »
@PhilHayYEP: Also hearing that Cardiff City's Richard Hartis is in line to become goalkeeping coach at Leeds, with Neil Sullivan going back to academy.



Ferdig i klubben etter årets sesong iflg Phil Hay.

Ser ut som vi har det meste klart til opprykksesongen 15/16 pr dags dato;  :'(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 t3 timer siden 
So, no head of recruitment, no academy director, no goalkeeping coach and in a few weeks time, potentially no head coach/first team coaches.



Gratulerer, Cellino!

Du er herved utnevnt som "årets sjef".
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #93 på: April 16, 2016, 18:55:37 »
@PhilHayYEP: Also hearing that Cardiff City's Richard Hartis is in line to become goalkeeping coach at Leeds, with Neil Sullivan going back to academy.



Ferdig i klubben etter årets sesong iflg Phil Hay.

Ser ut som vi har det meste klart til opprykksesongen 15/16 pr dags dato;  :'(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 t3 timer siden 
So, no head of recruitment, no academy director, no goalkeeping coach and in a few weeks time, potentially no head coach/first team coaches.



Gratulerer, Cellino!

Du er herved utnevnt som "årets sjef".


Litt svakt at ikke Phil Hay tweeter GRUNNEN til at klubben mister Hartis med en gang:

Hay i dag:
Evans confirmed that goalkeeping coach Richard Hartis has been offered a job in the England set-up. #lufclive

Dette gjør jo at klubben ikke får den kred'en som den kunne fått ved at Hartis faktisk ikke blir sparket, men går til en ønskejobb!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #94 på: April 17, 2016, 09:29:07 »
Cannavaro linket på nytt. Han er iallefall noen steg opp ift. andre navn som har hatt denne posisjonen, men vet ikke helt om jeg tror på dette.

http://www.hitc.com/en-gb/2016/04/16/report-claims-fabio-cannavaro-was-in-leeds-on-saturday-to-discus/
 

HåvardK

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #95 på: April 17, 2016, 09:40:06 »
@PhilHayYEP: Also hearing that Cardiff City's Richard Hartis is in line to become goalkeeping coach at Leeds, with Neil Sullivan going back to academy.



Ferdig i klubben etter årets sesong iflg Phil Hay.

Ser ut som vi har det meste klart til opprykksesongen 15/16 pr dags dato;  :'(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 t3 timer siden 
So, no head of recruitment, no academy director, no goalkeeping coach and in a few weeks time, potentially no head coach/first team coaches.



Gratulerer, Cellino!

Du er herved utnevnt som "årets sjef".


Litt svakt at ikke Phil Hay tweeter GRUNNEN til at klubben mister Hartis med en gang:

Hay i dag:
Evans confirmed that goalkeeping coach Richard Hartis has been offered a job in the England set-up. #lufclive

Dette gjør jo at klubben ikke får den kred'en som den kunne fått ved at Hartis faktisk ikke blir sparket, men går til en ønskejobb!
På en måte er det faktisk slik stelt med oss at vi burde få kred for hver ansatt som IKKE blir sparket, ja.

Ove

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #96 på: April 17, 2016, 10:03:59 »
Eller kanskje får kred for at noen har så fin utvikling at de blir attraktive for andre  ;)
 

HåvardK

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #97 på: April 17, 2016, 10:19:22 »
Eller kanskje får kred for at noen har så fin utvikling at de blir attraktive for andre  ;)
Selvsagt. Har du andre eksempler på at det har skjedd i det siste?

Tom S

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #98 på: April 17, 2016, 10:33:58 »
@PhilHayYEP: Also hearing that Cardiff City's Richard Hartis is in line to become goalkeeping coach at Leeds, with Neil Sullivan going back to academy.



Ferdig i klubben etter årets sesong iflg Phil Hay.

Ser ut som vi har det meste klart til opprykksesongen 15/16 pr dags dato;  :'(

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 t3 timer siden 
So, no head of recruitment, no academy director, no goalkeeping coach and in a few weeks time, potentially no head coach/first team coaches.



Gratulerer, Cellino!

Du er herved utnevnt som "årets sjef".


Litt svakt at ikke Phil Hay tweeter GRUNNEN til at klubben mister Hartis med en gang:

Hay i dag:
Evans confirmed that goalkeeping coach Richard Hartis has been offered a job in the England set-up. #lufclive

Dette gjør jo at klubben ikke får den kred'en som den kunne fått ved at Hartis faktisk ikke blir sparket, men går til en ønskejobb!

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #99 på: April 17, 2016, 11:12:15 »

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.

For all del, har skikkelig respect for Hay og har stor troverdighet på det han skriver. Men Leedsfan er han ikke (mener jeg), noen ganger twitrer han at han skal ha fri og da tror jeg det er Everton som gjelder...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #100 på: April 17, 2016, 12:05:03 »

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.

For all del, har skikkelig respect for Hay og har stor troverdighet på det han skriver. Men Leedsfan er han ikke (mener jeg), noen ganger twitrer han at han skal ha fri og da tror jeg det er Everton som gjelder...

Tror han har et ekstra øye til skotsk fotball og. Er det Hearts han følger med der?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #101 på: April 17, 2016, 12:32:47 »

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.

For all del, har skikkelig respect for Hay og har stor troverdighet på det han skriver. Men Leedsfan er han ikke (mener jeg), noen ganger twitrer han at han skal ha fri og da tror jeg det er Everton som gjelder...

Tror han har et ekstra øye til skotsk fotball og. Er det Hearts han følger med der?
Muulig det er my bad, der. Husken min sier i alle fall at han som fans følger et annet lag enn Leeds, så får det heller være åpent hvilket lag det er  :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #102 på: April 17, 2016, 13:00:37 »
Hvis Cellino har tenkt å ansette Cannavaro eller en annen manager/headcoach så skjønner jeg at han ikke har begynt å ansette folk i de posisjonene som har forlatt oss.

Jeg er helt enig i at vi mangler folk i de rette posisjonene, men det er ikke alltid slik at jo større støtteapparat jo bedre!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #103 på: April 17, 2016, 13:18:45 »
Det er godt gjort å finne en kandidat med mindre trenererfaring enn Hockaday, men i Cannavaro vil vår geniale eier faktisk ha klart det. Vant til å få sparken eller slutte ette ca en halv sesong er han også. Dette har jeg voldsom tro på.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #104 på: April 17, 2016, 13:21:56 »
Hvis Cellino har tenkt å ansette Cannavaro eller en annen manager/headcoach så skjønner jeg at han ikke har begynt å ansette folk i de posisjonene som har forlatt oss.

Jeg er helt enig i at vi mangler folk i de rette posisjonene, men det er ikke alltid slik at jo større støtteapparat jo bedre!
Ikke det at jeg nødvendigvis er imot at Evans må gå, og Cannevaro har jo et 'navn', men det er jo ikke rare manager'CV'en på ham
Sitat
Cannevaro was in Leeds on Saturday and is believed to be close to agreeing a deal to replace Steve Evans in the Elland Road club hot-seat.
The former Real Madrid and Juventus defender has little managerial experience, having only coached Al-Ahli Club of Dubai, Chinese Super League club Guangzhou Evergrande and Al-Nassr – who he left in February.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3543643/Leeds-line-World-Cup-winner-Fabio-Cannavaro-manager.html#ixzz4658FbEdQ


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #105 på: April 17, 2016, 13:31:21 »
Det er godt gjort å finne en kandidat med mindre trenererfaring enn Hockaday, men i Cannavaro vil vår geniale eier faktisk ha klart det. Vant til å få sparken eller slutte ette ca en halv sesong er han også. Dette har jeg voldsom tro på.

Det er jo en slik kandidat som VIL ta jobben! Det kunne vært verre, det kunne vært Maximillian Imbicille som fikk jobben!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #106 på: April 17, 2016, 15:26:16 »
Det er godt gjort å finne en kandidat med mindre trenererfaring enn Hockaday, men i Cannavaro vil vår geniale eier faktisk ha klart det. Vant til å få sparken eller slutte ette ca en halv sesong er han også. Dette har jeg voldsom tro på.
Her må jeg protestere. Det er enkelt å finne en kandidat med mindre trenererfaring enn Hockaday. Det som er vanskelig er å finne noen som har så mye erfaring med å mislykkes på vesentlig lavere nivå.

Cannavaro har faktisk (litt) mer trenererfaring enn tidligere Leeds-managere som Revie, Clarke, Gray og O'Leary. Men jeg synes det blir litt for mye bingopreg å gi hovedansvaret til en ekstern kandidat med så lite erfaring.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #107 på: April 17, 2016, 16:29:44 »
Det som KAN være positivt med Cannavaro er at pga navnet så kan han trekke til seg ok spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kjell Skjerven

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #108 på: April 17, 2016, 18:52:35 »

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.


Hearts som er laget hans.
For all del, har skikkelig respect for Hay og har stor troverdighet på det han skriver. Men Leedsfan er han ikke (mener jeg), noen ganger twitrer han at han skal ha fri og da tror jeg det er Everton som gjelder...

Tror han har et ekstra øye til skotsk fotball og. Er det Hearts han følger med der?
Muulig det er my bad, der. Husken min sier i alle fall at han som fans følger et annet lag enn Leeds, så får det heller være åpent hvilket lag det er  :P
Side before self,every time.

Promotion 2010

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #109 på: April 17, 2016, 22:22:08 »
Det er godt gjort å finne en kandidat med mindre trenererfaring enn Hockaday, men i Cannavaro vil vår geniale eier faktisk ha klart det. Vant til å få sparken eller slutte ette ca en halv sesong er han også. Dette har jeg voldsom tro på.

Det er jo en slik kandidat som VIL ta jobben! Det kunne vært verre, det kunne vært Maximillian Imbicille som fikk jobben!


Med trener-CV'en til Cannavaro så ser det ut til at vi akkurat har fått en Maximillian Imbicille på blokka!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #110 på: April 18, 2016, 15:21:40 »

Phil Hay er en dyktig journalist, han elsker Leeds United og han kjenner Leeds United bedre enn de fleste.
Eg setter som regel stor pris på å lese det han skriver.
Men, han er tydelig sympatisør med MTTG og det gjenspegler seg i hans arbeid siste tiden, som f.eks. her når han unnlater grunnen sånn at fansen kan "fyre" seg opp. Usikker på om det er rett av han?

For the record er eg hverken anti eller pro Massimo, men forholder meg etter beste evne til det vi har.

For all del, har skikkelig respect for Hay og har stor troverdighet på det han skriver. Men Leedsfan er han ikke (mener jeg), noen ganger twitrer han at han skal ha fri og da tror jeg det er Everton som gjelder...

Det var heller ikkje hovdepoenget mitt, Asbjørn ;)
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #111 på: April 28, 2016, 19:21:42 »
Det jeg tenker på rundt Leeds United om dagen er om det pt skjer noe scouting overhodet for neste sesong... ::)
HVEM jobber med dette.....om noen.

De fleste klubber ønsker transfers ute av verden innen Juli, men de beste kjøpene går som regel først som i andre bransjer ;)  Lett og vite hvilke kontrakter som utgår, værre med inngående.... Særlig før Coach er signert videre.
 

Hallgeir *

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #112 på: Juni 13, 2016, 20:52:14 »
Noen brikker faller på plass..


Clotet and Flahavan join Leeds United coaching staff, what will they bring to the table?
Monday, 13th Jun 2016 19:39 by Lucas Monk.

Leeds United earlier confirmed the appointments of both Pep Clotet and Darryl Flahavan as members of the coaching staff.

Clotet will act as assistant manager to Garry Monk, whilst Flahavan, who once played for Leeds on loan, will be tasked with coaching the goalkeepers at the club.

39-year-old Spaniard Clotet seems to have a wealth of tactical knowledge and coaching ability, and he is known to favour an entertaining passing style of football. Flahavan meanwhile, has garnered a vast amount of experience as a goalkeeper over the years having made over 400 appearances during his career before retiring last season.


The club released the following statement earlier today:

"We are delighted to confirm the appointments of Pep Clotet and Darryl Flahavan to form part of Garry Monk's backroom staff. Clotet, a Spanish coach with vast experience in European football, assisted Monk throughout his time in charge at Swansea City and has taken up the same position at Elland Road. Flahavan takes the role of goalkeeping coach after recently calling time on a 20-year playing career which included a brief loan stint at United back in 2009.

Clotet, 39, is highly-regarded within the game as a coach after spells in Spain and Sweden led to him joining Swansea, initially as an Academy consultant, in 2013. Monk promoted Clotet to assistant manager the following year and the pair guided the South Welsh side to their highest ever Premier League finish with a record points tally.

Flahavan, meanwhile, has over 400 Football League appearances to his name and is entering his first coaching role after retiring as a player with Crawley Town last season.
The 37-year-old's career included time at Southampton, Southend United - from where he was loaned to Elland Road in 2009, Crystal Palace, Portsmouth and Bournemouth."

The pair seem to bring a good balance to the club. Whilst Clotet is experienced within European football and will improve our players' technical skills, Flahavan's vast experience in the Football League will also no doubt stand him in good stead as he takes on his new role.

Flahavan's arrival can only be extremely good news for Marco Silvestri, who has struggled in England after joining Leeds for around £500,000 back in 2014 from Chievo in Italy.

Progress is finally being made at Elland Road after weeks of silence. I welcome the appointments and see them as positive additions.

I am often his biggest critic but I am pleased that the owner Massimo Cellino has allowed Garry Monk to bring his own backroom staff in and these moves can only be beneficial to the team.

It'll certainly be interesting to see how young, exciting prospects such as Charlie Taylor, Lewie Coyle, Alex Mowatt, and Lewis Cook develop under the tutelage of our new coaching team.

At last, some refreshingly good news to come out of Elland Road. I hope for more of the same.

ToEllandBack
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #113 på: Juni 14, 2016, 00:44:08 »
Spennende team med mye kompetanse, men i første omgang kun ansatt for et år regner jeg med.   :)

Hva jeg lurer på er om det er disse gutta som skal bestemme hvordan Leeds United skal spille fotball de neste 5 åra eller finnes det en mer overordnet og langsiktig plan bak disse ansettelsene?
Jon R.

Josch

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #114 på: Juni 14, 2016, 20:22:32 »

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #115 på: Juni 15, 2016, 00:34:42 »
Clotet: Hareides trener i  Viking-tiden



http://www.vg.no/sport/fotball/viking/her-er-vikings-egen-trener-pep/a/10015066/

Nok en indikasjon på at det blir posessionfotball for alle penga fra neste sesong. Håper ikke det blir slik. Tror vi trenger mange nye spillere for å mestre en veldig ballbesittende stil. Husker godt hvordan det gikk i League One under Mc Allister, som også likte at laget brukte mange trekk på veien mot mål.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #116 på: Juni 17, 2016, 10:29:02 »
Spennende team med mye kompetanse, men i første omgang kun ansatt for et år regner jeg med.   :)

Hva jeg lurer på er om det er disse gutta som skal bestemme hvordan Leeds United skal spille fotball de neste 5 åra eller finnes det en mer overordnet og langsiktig plan bak disse ansettelsene?

Det tror jeg du vet svaret på.  :)

Langsiktighet, plan og Cellino.. Aldri, desverre!

Jon R

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #117 på: Juni 18, 2016, 09:54:20 »
Spennende team med mye kompetanse, men i første omgang kun ansatt for et år regner jeg med.   :)

Hva jeg lurer på er om det er disse gutta som skal bestemme hvordan Leeds United skal spille fotball de neste 5 åra eller finnes det en mer overordnet og langsiktig plan bak disse ansettelsene?

Det tror jeg du vet svaret på.  :)

Langsiktighet, plan og Cellino.. Aldri, desverre!

Basert på erfaringene til nå kan jeg anta at en slik plan ikke finnes. Samtidig kan jeg håpe at den nye sportsdirektøren har fått som mandat å stake ut en kurs og hjelpe Cellino med å rekruttere de riktige folka. Noe riktig må han ha gjort i Cagliari som kan overføres til oss.

Pearson, Glover, Røsler og Hart indikerte at Cellino var i ferd med å bevege klubben i riktig retning. Håpet levde i meg da, ihvertfall for noen måneder....
« Siste redigering: Juni 18, 2016, 09:58:08 av Jon R »
Jon R.

auren

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #118 på: Juni 20, 2016, 10:35:59 »
Vi bygger opp igjen:

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 5 min5 minutter siden 

Senior management appointment at Elland Road - Leeds United have recruited Barnsley chief executive Ben Mansford. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 4 min4 minutter siden 

Mansford has been at Barnsley for 3 years and has done good things. Seems to be very well thought of. Formerly an agent with Wasserman Group

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 min3 minutter siden 

Expecting current #lufc executive director Paul Bell to remain at Elland Road but to focus on commercial matters, rather than football.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1 minfor 1 minutt siden 

Some definite structure developing at Leeds now. Shades of last summer.



auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Manageren og hans backroom staff
« Svar #119 på: Juni 20, 2016, 10:49:47 »
We are delighted to welcome Ben Mansford to Leeds United as the Club’s new Chief Executive. Alongside Chairman Massimo Cellino and Executive Director Paul Bell, Ben will form a key part of the management team at Elland Road, working closely with the footballing side of the Club. Ben arrives on the back of three years at fellow Yorkshire outfit Barnsley and brings a wealth of global experience in professional sport. Ben joined our Championship rivals in summer 2013 after six years as a director of Wasserman Media Group in Los Angeles, where he focused on talent representation and advising professional sports clubs. Prior to his time in the US, Ben worked locally as a sports solicitor at Leeds-based law firm Walker Morris, specialising in sports-related legal matters and representing a wide range of professional athletes. During Ben’s time at Oakwell, Barnsley secured promotion to the Championship and lifted the Johnstone’s Paint Trophy at Wembley. United chairman Massimo Cellino said: “I am very pleased to be welcoming Ben to Leeds United to join our expanding management team. “It is important that we continue to grow our Football Club on and off the pitch, and I believe that Ben has the skills required to help us achieve our targets. “He did a fantastic job at Barnsley and has an excellent reputation in the game. “Ben’s arrival will now allow me to focus purely on my role as Chairman and the running of the Club. I look forward to working closely with him and Paul Bell at this exciting time for Leeds United.” Ben added: “I'm absolutely delighted to be joining Leeds United as their Chief Executive. “Leeds is a city I know well and, throughout my career in football, I've experienced the atmosphere at Elland Road and the fantastic supporters the Club has. The chance to work to take this Club forward was one I had to take. “I'd like to thank Patrick Cryne at Barnsley for the opportunity and support he has given me. What we achieved last year was nothing short of incredible and will forever live in the memory. “I'm relishing getting started and meeting the staff, especially Garry Monk and his team. Everyone at Leeds United is truly committed to challenging to return to the Premier League and I can't wait to play my part in that journey.” Paul Bell, United’s Executive Director, commented: “We are delighted to welcome Ben to Leeds United. “His extensive football knowledge, contact network and experience within the game will be a real asset to the football operation and his appointment will further strengthen the executive team here at the Club. “We have made positive progress off the field since the start of the year and we are committed to making Leeds United successful once again. “Ben's appointment will allow me and the senior management team to fully focus on growing the key commercial revenue streams at the Club and I look forward to working closely alongside Ben in the future.”

See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/3rqxa5udg6s617zmwy7hm2c3k#sthash.qP6uI2OD.dpuf


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.