Skrevet av Emne: Vile animals.  (Lest 1307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Vile animals.
« på: Mars 30, 2015, 12:39:25 »
Gang på gang ser jeg tommel opp for de som liker dette. Blandt annet når en Leeds supporter ikke kan oppføre seg. Så får denne som legger ut dette på facebook. Spesielt på Waccoe sin side masse tomler opp. Nå så kommer dette opp med at Leeds supporterne på reise er de verste i hele England, når man skal se på statistikk. Og det er fansen stolte av. Nei. Her bør det ryddes opp. For jeg er ihvertfall ikke stolt av at fansen påberoper seg Vile animals med stolthet. Når skal fansen gå i seg selv og skape et rykte som gjør at man kan være stolte av fansen. For det er masse fine fans. men desverre så er det flere tuen såkalte idioter som er kun ute etter ryktet Vile Anmals

Leedsfan

Sv: Vile animals.
« Svar #1 på: Mars 30, 2015, 15:45:11 »
Dirty Leeds and Vile Animals! I luv it!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv:
« Svar #2 på: Mars 30, 2015, 16:38:34 »
Jeg da fatter ikke at det skal være stas at den hjernedøde delen av fansen er ' best ' på å pisse med jernbanevogner?
- Leif Olav

HåvardK

Sv:
« Svar #3 på: Mars 30, 2015, 17:48:54 »
Jeg da fatter ikke at det skal være stas at den hjernedøde delen av fansen er ' best ' på å pisse med jernbanevogner?
Akkurat den betegnelsen på kroppsdelen menn urinerer med har jeg hittil aldri hørt, lojo.

lojosang

Sv:
« Svar #4 på: Mars 30, 2015, 17:50:27 »
Dras med lokomotivet, Håvard.
- Leif Olav