Skrevet av Emne: Ex-spiller: Luke Murphy  (Lest 65178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

« Siste redigering: August 01, 2018, 20:51:08 av Hallgeir * »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #1 på: Juli 01, 2013, 13:51:39 »
Oh my goodness! Feller en liten tåre her  :D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Håkon

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #2 på: Juli 01, 2013, 13:52:12 »
yes, selv om spilleren er ukjent for meg. så er dette en merkedag..
vi har brukt penger og viss det er 1 million £ så spør jeg, hvor kom de pengene fra ?
fra han nye CEO en.. :)

Leeds for alltid

Per-Stian

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #3 på: Juli 01, 2013, 13:54:18 »
Gode Gud - dette er ein merkedag! Vi har faktisk brukt anna enn lommerusk på ein (for meg) ukjent spelar!

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #4 på: Juli 01, 2013, 14:24:52 »
ZZzzzzzzzzzz... hva?! hæ!? Skjer det noe? Somebody fill me in on Luke Murphy.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #5 på: Juli 01, 2013, 14:26:56 »
ZZzzzzzzzzzz... hva?! hæ!? Skjer det noe? Somebody fill me in on Luke Murphy.

Han er vår nye frelser!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #6 på: Juli 01, 2013, 14:46:54 »
Det som er nesten like viktig som selve kjøpet her er jo at vi er istand til å utkonkurrere andre klubber som jakter på samme spilleren. Han var vel omtrent klar for Blackburn, men vi snappet han foran nesen deres! :)

DEILIG!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #7 på: Juli 01, 2013, 14:51:18 »
ZZzzzzzzzzzz... hva?! hæ!? Skjer det noe? Somebody fill me in on Luke Murphy.

Han er vår nye frelser!  ;D

Ã…? Ok.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #8 på: Juli 01, 2013, 15:19:45 »
Det som er nesten like viktig som selve kjøpet her er jo at vi er istand til å utkonkurrere andre klubber som jakter på samme spilleren. Han var vel omtrent klar for Blackburn, men vi snappet han foran nesen deres! :)

DEILIG!
Tidevannet har snudd :). Nå er det VI som snyter andre klubber for godbitene i siste liten, og ikke omvendt. Dette var gledelige nyheter.  :-* til de nye eierne!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #9 på: Juli 01, 2013, 15:32:39 »
ja, hva tror du Leedsfan? siden det ikke spiller noen rolle hva spilleren koster så er sikkert Murphy et bomkjøp.....
Min mening er at dette gir et fantastisk signal :)
Kan nesten ikke tro at vi har brukt penger ::) jippi

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #10 på: Juli 01, 2013, 15:43:15 »
ja, hva tror du Leedsfan? siden det ikke spiller noen rolle hva spilleren koster så er sikkert Murphy et bomkjøp.....
Min mening er at dette gir et fantastisk signal :)
Kan nesten ikke tro at vi har brukt penger ::) jippi

Slik Murphy er beskrevet så tror jeg han er akkurat det vi trenger.. Han skrev ny kontrakt i fjor fordi den gamle gikk ut nå. Tror du "free transfer-Murphy" hadde vært dårligere enn "1mill pund-Murphy"

Når det er sagt så liker jeg at vi bruker penger, et viktig signal, og at vi slår Blackburn og Wolves. Når det også er sagt så kunne han gjerne kommet gratis slik at vi kunne brukt pengene på en skikkelig god ving...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #11 på: Juli 01, 2013, 15:54:17 »
ja, hva tror du Leedsfan? siden det ikke spiller noen rolle hva spilleren koster så er sikkert Murphy et bomkjøp.....
Min mening er at dette gir et fantastisk signal :)
Kan nesten ikke tro at vi har brukt penger ::) jippi

Slik Murphy er beskrevet så tror jeg han er akkurat det vi trenger.. Han skrev ny kontrakt i fjor fordi den gamle gikk ut nå. Tror du "free transfer-Murphy" hadde vært dårligere enn "1mill pund-Murphy"

Når det er sagt så liker jeg at vi bruker penger, et viktig signal, og at vi slår Blackburn og Wolves. Når det også er sagt så kunne han gjerne kommet gratis slik at vi kunne brukt pengene på en skikkelig god ving...:)
Free transfer politikken vår har jo virkelig gitt resultater.....det du sier merket i rødt er jo hele poenget: satsing-håp-opprykk-nirvana ;D

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #12 på: Juli 01, 2013, 16:07:22 »
ja, hva tror du Leedsfan? siden det ikke spiller noen rolle hva spilleren koster så er sikkert Murphy et bomkjøp.....
Min mening er at dette gir et fantastisk signal :)
Kan nesten ikke tro at vi har brukt penger ::) jippi

Slik Murphy er beskrevet så tror jeg han er akkurat det vi trenger.. Han skrev ny kontrakt i fjor fordi den gamle gikk ut nå. Tror du "free transfer-Murphy" hadde vært dårligere enn "1mill pund-Murphy"

Når det er sagt så liker jeg at vi bruker penger, et viktig signal, og at vi slår Blackburn og Wolves. Når det også er sagt så kunne han gjerne kommet gratis slik at vi kunne brukt pengene på en skikkelig god ving...:)
Free transfer politikken vår har jo virkelig gitt resultater.....det du sier merket i rødt er jo hele poenget: satsing-håp-opprykk-nirvana ;D

Personlig har jeg null problem med at en spiller kommer på "free-transfer", bare han er god nok så holder det for meg. Vi har jo hentet spillere for penger som ikke har slått til og det samme har skjedd med gratisspillerne.. Nok om det.

Bra de fleste av oss er positive til Murphy, en "boksåpner" vi virkelig trenger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #13 på: Juli 01, 2013, 16:24:24 »
Hvis dette blir offisielt så får vi dette:

He's nothing like Frank Lampard! He's a slim, tall, deep-lying playmaker whose best attribute is his range of passing.

 Murphy will pull the strings from midfield, can shoot from long range, and take dead balls. He can ghost past players in the middle of the park and he is inteligent and technically excellent.

 He has good upper body strength and is an on-pitch leader with an excellent professional ethic.

 He'll be a good signing, but if you want to know what type of players he is, he's probably more akin to someone like Xavi Alonso than Frank Lampard.


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


sportcarl1

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #15 på: Juli 01, 2013, 16:35:22 »
yes, selv om spilleren er ukjent for meg. så er dette en merkedag..
vi har brukt penger og viss det er 1 million £ så spør jeg, hvor kom de pengene fra ?
fra han nye CEO en.. :)


kan pengarna frigjorts i och med utlåningen av Morison i ett år?
 

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #16 på: Juli 01, 2013, 16:40:05 »
skoj med en spelare in, men tycker laget vårt känns lite obalanserat, vi har typ 12-13 mittfältsspelare och kanske högst 3 -4 anfallare
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #18 på: Juli 01, 2013, 16:52:39 »


McD gets his man!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

marve

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #19 på: Juli 01, 2013, 16:59:57 »
ja, hva tror du Leedsfan? siden det ikke spiller noen rolle hva spilleren koster så er sikkert Murphy et bomkjøp.....
Min mening er at dette gir et fantastisk signal :)
Kan nesten ikke tro at vi har brukt penger ::) jippi

Slik Murphy er beskrevet så tror jeg han er akkurat det vi trenger.. Han skrev ny kontrakt i fjor fordi den gamle gikk ut nå. Tror du "free transfer-Murphy" hadde vært dårligere enn "1mill pund-Murphy"

Når det er sagt så liker jeg at vi bruker penger, et viktig signal, og at vi slår Blackburn og Wolves. Når det også er sagt så kunne han gjerne kommet gratis slik at vi kunne brukt pengene på en skikkelig god ving...:)
Enig , veldig enig ;D ;D ;D
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #20 på: Juli 01, 2013, 17:00:46 »
Murphy skåret åpningsmålet i jpt-finalen i våres:

http://www.youtube.com/watch?v=55MoMfDvGng

Ganske mye fra kampen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #21 på: Juli 01, 2013, 17:17:54 »
Detter er beint fram fantastisk.....blir et par ekstra Mythos på Kreta i kveld ;D ;D

Tom S

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #22 på: Juli 01, 2013, 17:25:23 »
*LIKER*
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

« Siste redigering: Juli 01, 2013, 17:48:05 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #24 på: Juli 01, 2013, 18:22:41 »
känns bra det här :D. men nu måste vi få in anfallspelare av klass, vi har väl egentligen bara mccormack, men mittfältsspelare har  vi i överflöd med murphy, green, austin, dawson, varney,pugh, white,  brown, tonge, norris, hall, thomson, diouf
 

Peter7

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #25 på: Juli 01, 2013, 18:47:20 »
Hvis dette blir offisielt så får vi dette:

He's nothing like Frank Lampard! He's a slim, tall, deep-lying playmaker whose best attribute is his range of passing.

 Murphy will pull the strings from midfield, can shoot from long range, and take dead balls. He can ghost past players in the middle of the park and he is inteligent and technically excellent.

 He has good upper body strength and is an on-pitch leader with an excellent professional ethic.

 He'll be a good signing, but if you want to know what type of players he is, he's probably more akin to someone like Xavi Alonso than Frank Lampard.


 :)
Høres jo ut som den kapteinen og midtbanegeneralen vi har etterlyst, dette.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

bwirum

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #26 på: Juli 01, 2013, 18:52:08 »
Har blitt mer og mer positiv ettersom jeg har funnet info om Luke, ser ut som en bra signering, får håpe han tar nivået i championship fort! 1 av 4 på plass. En stopper og 2 vinger nå så kan vi sloss om opprykksplassene :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

samadhi

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #27 på: Juli 01, 2013, 19:06:21 »
Spennende signering, og best av alt så sender dette ut fantastiske signal for det som skal komme.
Kan aldri tenke meg at vi har tømt banken på en spiller.
Håper på flere positive overraskelser i sommer  :)
marching on together,
derudaf forever...

Evig Pint

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #28 på: Juli 01, 2013, 19:20:09 »
Kan ikke huske sist jeg ble så positivt overrasket i et transfervindu! Hadde bortimot gitt opp alt håp for noen dager siden.. En gledens dag! Murphy virker som en uhyre spennende spiller og er akkurat det vi trenger - ung, sulten og talentfull.
Marching on together

Dennis

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #29 på: Juli 01, 2013, 19:39:09 »
Har sjelden vært mer positiv til en spiller jeg aldri har sett og knapt hørt om! :)

Han får med seg mange positive ord på veien og konkurransen tilsier også at det er spiller med kvalitet. Velkommen skal du være, Luke!

Da kan vi (forhåpentligvis) ticke av den kreative midtbanekraften.

Nå gjenstår "bare" en bakromsspiss, en rask dribleving og en stopperklippe.
Marching on together!