Skrevet av Emne: Charlton borte 9. november  (Lest 9263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vinvagen

Charlton borte 9. november
« på: August 14, 2013, 14:10:07 »
Vurderer denne kampen, og lurer på om det er andre som har tenkt seg dit?
Marching on together....

TK20

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #1 på: August 15, 2013, 13:45:57 »
Jeg vurderer også denne.

Kanskje du kan forklare meg litt om bortebilletter?

Jeg har forstått det sånn at det gitte antall billetter først legges ut for salg for folk med sesongkort på Elland Road. Deretter legges de resterende billettene ut til de med gullmedlemskap. Deretter sølvmedlemskap, deretter bronse. Er det riktig?

I så fall: hva snakker vi at tid i mellom disse periodene? Når kan jeg, med mitt gullkort, tidligst kjøpe billett?

Antallet billetter som blir igjen avhenger jo av hvor mange billetter bortefansen i utgangspunktet blir tildelt, i tillegg til hvor mange billetter som blir kjøpt av de med sesongkort. Hvor sannsynlig er det at det blir billetter igjen til oss med gullmedlemskap (noe jeg antar du også har)?

Tør man for eksempel kjøpe flybillett og booke hotell uten å være sikker på dette?

lowfields

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #2 på: August 16, 2013, 09:05:50 »
Vurderer også denne. Noen mulighet til å få billetter uten medlemskap????
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Håkon

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #3 på: August 16, 2013, 09:25:11 »
Jeg vurderer også denne.

Kanskje du kan forklare meg litt om bortebilletter?

Jeg har forstått det sånn at det gitte antall billetter først legges ut for salg for folk med sesongkort på Elland Road. Deretter legges de resterende billettene ut til de med gullmedlemskap. Deretter sølvmedlemskap, deretter bronse. Er det riktig?

I så fall: hva snakker vi at tid i mellom disse periodene? Når kan jeg, med mitt gullkort, tidligst kjøpe billett?

Antallet billetter som blir igjen avhenger jo av hvor mange billetter bortefansen i utgangspunktet blir tildelt, i tillegg til hvor mange billetter som blir kjøpt av de med sesongkort. Hvor sannsynlig er det at det blir billetter igjen til oss med gullmedlemskap (noe jeg antar du også har)?

Tør man for eksempel kjøpe flybillett og booke hotell uten å være sikker på dette?


jeg var på denne kampen i fjor, og med vanlig medlemskap tilsvarende gull denne sesongen gikk det helt fint å få billetter.  starten på denne sesongen er bra og stemningen er beste på mange år så kanskje det er flere borte supportere iår.? og derfor litt vanskeligere ? Alternativ kjøpe blant hjemme supporterene(det var mange ledige seter ifjor)
« Siste redigering: August 16, 2013, 09:28:02 av HÃ¥kon »
Leeds for alltid

Geiremann

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #4 på: August 24, 2013, 11:39:58 »
Tur til London bestilt denne helga, sammen med kona. På kampdag shopper ho mens jeg går på kamp. Jeg bestilte samtidig gullmedlemskap så er jeg sikret billett med Leeds-fansen.
 :)
Member of "The Peterborough eight".

quay

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #5 på: August 25, 2013, 18:42:03 »
Blir dagstur for meg. Litt stress blir det, men det skal normalt gå greit å rekke 20.00 flyet med Norwegian fra Gatwick.
 

fjellhaugen

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #6 på: August 30, 2013, 08:32:11 »
jeg var på denne kampen i fjor, og med vanlig medlemskap tilsvarende gull denne sesongen gikk det helt fint å få billetter.  starten på denne sesongen er bra og stemningen er beste på mange år så kanskje det er flere borte supportere iår.? og derfor litt vanskeligere ? Alternativ kjøpe blant hjemme supporterene(det var mange ledige seter ifjor)

Hvor står leeds fansen?
Mulig vi drar over en kompis gjeng, da kunne jeg tenkt meg å booke nærmest mulig.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Håkon

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #7 på: August 30, 2013, 12:13:39 »
jeg var på denne kampen i fjor, og med vanlig medlemskap tilsvarende gull denne sesongen gikk det helt fint å få billetter.  starten på denne sesongen er bra og stemningen er beste på mange år så kanskje det er flere borte supportere iår.? og derfor litt vanskeligere ? Alternativ kjøpe blant hjemme supporterene(det var mange ledige seter ifjor)

Hvor står leeds fansen?
Mulig vi drar over en kompis gjeng, da kunne jeg tenkt meg å booke nærmest mulig.

Borte supporterene står på south stand(jimmy seed stand)
Leeds for alltid

RuneR

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #8 på: September 10, 2013, 07:46:35 »
Jepp, jeg skal over på denne.

Flyr Norwegian G'moen - Gatwick m/retur; fredag 14:00, søndag 14:15
Hotell:  Best Western Victoria Palace  (nær Victoria Station).
Reiser med Vegard og Amund
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Runar

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #9 på: September 10, 2013, 08:44:26 »
Noen som er i stand til å fikse bortebilletter til denne?
 

RuneR

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #10 på: September 10, 2013, 08:50:00 »
Noen som er i stand til å fikse bortebilletter til denne?

Det BURDE visstnok gå bra dersom man er "Gold Member" i LUFC. Og er man ikke dét, bør man kanskje sitte på nøytral plass  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

mr.steff

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #11 på: Oktober 06, 2013, 09:16:34 »
Hei, skal til london 9 november på jobb tur. Tenkte å forlate kolegaer en stund på lørdagen og dra på kamp, lurer på hvor lang tid jeg må beregne på å dra fra sentrum og til charlton evt raskeste måte og komme seg på stadion?
kunne vært trivelig å dra sammen med noen av dere som har tenkt seg på kamp fra london

Perik

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #12 på: Oktober 07, 2013, 17:47:51 »
Hvis man bestiller membership nå, rekker man å få kortet og få bestilt billetter før kamp da? Noen som har noe erfaring omkring dette?

ollan

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #13 på: Oktober 08, 2013, 09:12:36 »
Hvis man bestiller membership nå, rekker man å få kortet og få bestilt billetter før kamp da? Noen som har noe erfaring omkring dette?
Du får oppgitt medlemsnr i mail på kvitteringen for betalt medlemskap og kan bruke det samme dagen
Ollan

KnutP

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #14 på: Oktober 14, 2013, 21:27:47 »
Jeg skal over til denne kampen. Noen som vet om det er noe samlingsted før matchen???? Greit å treffe likesinnede Leedssupportere

RuneR

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #15 på: Oktober 15, 2013, 11:49:37 »
Tickets for our trip to Charlton Athletic on Saturday November 9 (3pm) will go on sale online exclusively to Season Ticket Holders on a first come first served basis from 10.30am on Monday October 21.

This will be followed by a Members period on a first come first served basis in the order of priority detailed below:
Gold Members: from 10.30am Friday October 25
Silver Members: from 10.30am Tuesday October 29 (subject to availability)
Bronze Members: from 10.30am Thursday October 31 (subject to availability)

Ticket allocation: approximately:   3 000

Ticket prices:
£30 adults
£22 senior citizens 60+ / under 21's
£10 under 18's
£5 under 11's

http://www.leedsunited.com/news/article/1cbp77fgpgbdf1m8zugjdh1gv3/title/addicks-ticket-info
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

lufc86

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #16 på: Oktober 16, 2013, 12:58:49 »
Hei folkens,

Eg har booka til London denne helga med sambuaren min.

Ho ivrar etter å sjå Leeds i aksjon for første gang!

Me treng difor to billettar til borteseksjonen og no treng me hjelp. Korleis kan eg få tak i dette?

mvh
Morten
@m_sortland på twitter

ollan

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #17 på: Oktober 16, 2013, 13:01:07 »
Hei folkens,

Eg har booka til London denne helga med sambuaren min.

Ho ivrar etter å sjå Leeds i aksjon for første gang!

Me treng difor to billettar til borteseksjonen og no treng me hjelp. Korleis kan eg få tak i dette?

mvh
Morten
ved å lese innlegget rett over ditt  ???  ;D ;D
Ollan

lufc86

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #18 på: Oktober 16, 2013, 13:07:00 »
Hei folkens,

Eg har booka til London denne helga med sambuaren min.

Ho ivrar etter å sjå Leeds i aksjon for første gang!

Me treng difor to billettar til borteseksjonen og no treng me hjelp. Korleis kan eg få tak i dette?

mvh
Morten
ved å lese innlegget rett over ditt  ???  ;D ;D

Kan eg, som gullmedlem, bestille to billettar? :)
@m_sortland på twitter

ollan

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #19 på: Oktober 16, 2013, 13:30:47 »
Hei folkens,

Eg har booka til London denne helga med sambuaren min.

Ho ivrar etter å sjå Leeds i aksjon for første gang!

Me treng difor to billettar til borteseksjonen og no treng me hjelp. Korleis kan eg få tak i dette?

mvh
Morten
ved å lese innlegget rett over ditt  ???  ;D ;D

Kan eg, som gullmedlem, bestille to billettar? :)
Kun en......send meg en PM
Ollan

KnutP

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #20 på: Oktober 21, 2013, 21:11:45 »
Hei, skal til london 9 november på jobb tur. Tenkte å forlate kolegaer en stund på lørdagen og dra på kamp, lurer på hvor lang tid jeg må beregne på å dra fra sentrum og til charlton evt raskeste måte og komme seg på stadion?
kunne vært trivelig å dra sammen med noen av dere som har tenkt seg på kamp fra london

jeg skal matchen aleine og reiser gjerne med likesinnede leedssupportere. Kan reise med tube et godt stykke på vei, og en liten taxitur, etter hva eg har forstått


RuneR

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #21 på: Oktober 25, 2013, 11:44:29 »
Da er billettsalgen åpnet for Gold Members. 
Det gikk fint å kjøpe for de 5 jeg skulle kjøpe for, men jeg tror det snart blir utsolgt - så, løp og kjøp......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

sttunge

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #22 på: Oktober 25, 2013, 12:49:56 »
Da er kampbillett i boks sammen med de beste supporterne på britisk jord. Neste utfordring er at Ryanairs fly fra Rygge er i rute denne dagen til Stansted. (Lander 12.55 og kampstart 15.00). Men dette går nok bra.  ;)

Flere som er med dette flyet over? Hyggelig med en øl sammen før flyavgang.


WE ARE LEEDS.......MOT....


Henning

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #23 på: Oktober 25, 2013, 16:55:22 »
Eg fekk ikkje kjøpt kl. 12. So viss det skulle dukke opp ein billett - eg vil gjerne ha!

mr.steff

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #24 på: Oktober 28, 2013, 00:05:53 »
Hei, skal til london 9 november på jobb tur. Tenkte å forlate kolegaer en stund på lørdagen og dra på kamp, lurer på hvor lang tid jeg må beregne på å dra fra sentrum og til charlton evt raskeste måte og komme seg på stadion?
kunne vært trivelig å dra sammen med noen av dere som har tenkt seg på kamp fra london

jeg skal matchen aleine og reiser gjerne med likesinnede leedssupportere. Kan reise med tube et godt stykke på vei, og en liten taxitur, etter hva eg har forstått


hadde vært artig det Knut, fikk heldigvis tak i billett til kampen så jeg er klar :)

chief

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #25 på: Oktober 28, 2013, 19:35:49 »
Hvis noen kan skaffe billetter til denne så er jeg interessert i 2-3 stykker.
1 4 all and all 4 1

KnutP

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #26 på: Oktober 29, 2013, 08:01:52 »
Hei, skal til london 9 november på jobb tur. Tenkte å forlate kolegaer en stund på lørdagen og dra på kamp, lurer på hvor lang tid jeg må beregne på å dra fra sentrum og til charlton evt raskeste måte og komme seg på stadion?
kunne vært trivelig å dra sammen med noen av dere som har tenkt seg på kamp fra london

jeg skal matchen aleine og reiser gjerne med likesinnede leedssupportere. Kan reise med tube et godt stykke på vei, og en liten taxitur, etter hva eg har forstått


hadde vært artig det Knut, fikk heldigvis tak i billett til kampen så jeg er klar :)



Eg har enda ikke fått noe hjelp ang billett på leedsseksjonen, så setter pris på om noen kan hjelpe meg med en, men reiser uansett, så får eg heller stå med hjemmesupporterne.

Eg e klar, bare gi en lyd du, så kan vi ta turen sammen

Henning

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #27 på: Oktober 31, 2013, 17:59:53 »
Nok eit forsøk på å kjøpe billett i dag, men nok ein gong resultatlaus. Må ha blitt solgt unna på to- tre minutt.

lowfields

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #28 på: November 02, 2013, 11:53:16 »
Får ikke engang tak i billetter i hjemmeseksjonen...... :-[

Noen som har noen ideer?????
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

lowfields

Sv: Charlton borte 9. november
« Svar #29 på: November 02, 2013, 13:22:06 »
Ikke nytt dette her, men Gud så tragisk det har blitt. For 20 år siden var jeg på Anfield å kjøpte billett for £12 på vei inn på The Kop. I dag går det ikke an å kjøpe billett til en championship-kamp uten membership i huet og ræva......
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"