Skrevet av Emne: Matchday Hospitality - VIP-billetter  (Lest 1361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Matchday Hospitality - VIP-billetter
« på: August 15, 2013, 19:36:12 »
"Måtte" kjøpe VIP-billetter før bortemøtet mot City forrige sesong og det gav litt mersmak. Artig med Danny Mills og Norman Hunter som delte noen artige historier, og det gjorde ikke noe å starte med litt champagne og mat før kamp.

Er det noen av dere som har testet "suitene" og alt de fører med seg, erfaringer? Skal på Leeds - Birmingham i oktober og tenkte jeg skulle unne meg litt ekstra..

https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/ProductBrowse/MatchDayHospitality.aspx

https://a248.e.akamai.net/images.talentarena.co.uk/Leeds/v3/Assets/1314_MH_Brochure.pdf



« Siste redigering: September 13, 2014, 09:37:10 av Promotion 2010 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Matchday Hospitality
« Svar #1 på: August 20, 2013, 18:40:44 »
Ingen som har vært på "første klasse" her?

Da får vel jeg teste det ut da..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Matchday Hospitality
« Svar #2 på: September 13, 2014, 09:36:40 »
Skal over på Brentford-kampen og har fått "tilbud" om å oppgradere billettene mine til VIP-standard. Noen som har prøvd dette?

Bortekamper?

Hjemmekamper?

Prisen for dette skal være £ 100+. Da er det inkludert tre-retters middag, de beste plassene, halftime hot-dog & bear.  ;)

Vil gjerne høre om dette er verd pengene eller om det er like greit å presse seg inn på "terracing". Og er det flere aktører på markedet eller er VIP-billetter i Leeds-svingen kun organisert av Leeds United?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv:
« Svar #3 på: September 13, 2014, 17:06:01 »
Hvis du får bjørn i pausen sier det seg selv at det er verd pengene.  :-D
- Leif Olav

Xern

Sv: Matchday Hospitality - VIP-billetter
« Svar #4 på: September 13, 2014, 18:24:22 »
Pass på at du har med hagle og jegerlisens da  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly